„Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na azot medyczny

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na azot medyczny oraz butli na tlen medyczny”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaroszowiec
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-02-23
  • ZamawiającyMAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00104161
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na azot medyczny oraz butli na tlen medyczny”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326428090

1.5.8.) Numer faksu: 326428100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na azot medyczny oraz butli na tlen medyczny”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fcf117a-ca57-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067415/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika azotu i butli na tlen.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fcf117a-ca57-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fcf117a-ca57-11ee-a84d-d63fc4d19e65


3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).

4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:

ocds-148610-4fcf117a-ca57-11ee-a84d-d63fc4d19e65


5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
2. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. z 2022 r. poz. 1710 t.j.) w związku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej także "RODO") informuję, iż:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, ul. Kolejowa 1a, 32-310 Jaroszowiec tel. 32 642 80 90
inspektor ochrony danych osobowych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, ul. Kolejowa 1a, 32-310 Jaroszowiec tel. 32 642 80 90, adres e-mail iodo@wschp.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn.: „Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na azot medyczny oraz butli na tlen medyczny”
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia: „Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na azot medyczny oraz butli na tlen medyczny”

1. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:

• 24111500-0 gazy medyczne
• 44610000-9 zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe .

2. Termin dostawy:

do 3 dni roboczych w przypadku Zadania nr 1 – Tlen medyczny


Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

Zamawiający zastrzega, że w przypadkach nagłych tzw. Cito. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawę cząstkową w terminie do 24 godzin, licząc od godziny złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.

3.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostawę gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika azotu oraz butli na tlen medyczny zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.
4. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo ilościowym – załączniku nr 1A do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
5. Dostawy gazów medycznych, zwanych dalej także produktami, będą odbywać się specjalistycznym transportem wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a
6. Dostawy winny odbywać się zgodnie z obowiązującymi warunkami dostaw gazów-za bezpieczeństwo dostaw transportu i rozładunku odpowiada wykonawca.
7. Dostarczone przez wykonawcę produkty muszą posiadać deklarację zgodności ze znakiem CE lub certyfikat zgodności CE oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania na rynku polskim, spełniać warunki jakościowe oraz posiadać atesty dopuszczające do stosowania w służbie zdrowia zgodnie z wymogami Farmakopei Europejskiej.

8. Przyjęte przez zamawiającego w formularzu asortymentowo-ilościowym – Załączniku nr 1A do SWZ planowane ilości produktów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów w stosunku do ilości przyjętych w formularzu cenowym, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości umowy.
9. Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
11. Dodatkowe informacje

TLEN MEDYCZNY SPRĘŻONY
w butlach o poj. 50l, 5 l, 10 l., 2L

LP PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA JEDNOSTKA MIARY SZACUNKOWE ZAPOTRZEBOWANIE NA 12 MIESIĘCY - LICZBA JEDNOSTEK Ilość butlodni w dzierżawie
1 Tlen medyczny wiązka butli b50/200 bar x 12 butli SZT 7 730
2 Tlen medyczny sprężony w butlach po 50 l SZT 10 3650
3 Tlen medyczny sprężony w butlach po 5 l SZT 5 1825
4 TLEN MEDYCZNY SPRĘŻONY BUTLA b2/200B SZT 5 730
5 Tlen medyczny sprężony w butlach po 10 l SZT 10 1825
Dzierżawa butli płatna przez zamawiającego w okresach miesięcznych.



Dostarczane samochodem dostawczym do siedziby szpitala i przelewany do zbiornika stacjonarnego będącego w posiadaniu Zamawiającego.

1) Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej przez podmiot uprawniony, oznakowany w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnym z krajowymi normami.
2) Dostawa gazu medycznego odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
3) Wykonawca będzie dostarczał gaz medyczny sukcesywnie, na podstawie wskazań telemetrii zamontowanej na zbiorniku, monitorującej stan ciekłego powietrza, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
4) Zamawiający zastrzega, że ilość faktycznie zamówionego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w załączniku nr 1A.
5) Wykonawca zaoferuje gaz medyczny tj. ciekłe powietrze, posiadający cechy jakościowe określone w obowiązujących przepisach prawa oraz wynikające z jego właściwości i przeznaczenia.

3.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostawę gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika azotu oraz butli na tlen medyczny zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do niniejszego protokołu.
4. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo ilościowym – załączniku do niniejszego protokołu.
5. Dostawy gazów medycznych, zwanych dalej także produktami, będą odbywać się specjalistycznym transportem wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a
6. Dostawy winny odbywać się zgodnie z obowiązującymi warunkami dostaw gazów-za bezpieczeństwo dostaw transportu i rozładunku odpowiada wykonawca.
7. Dostarczone przez wykonawcę produkty muszą posiadać deklarację zgodności ze znakiem CE lub certyfikat zgodności CE oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania na rynku polskim, spełniać warunki jakościowe oraz posiadać atesty dopuszczające do stosowania w służbie zdrowia zgodnie z wymogami Farmakopei Europejskiej.

12. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:

Zadanie nr 1- Tlen medyczny
Zadanie nr 2- Azot medyczny
Zadanie nr 3 – Ciekłe powietrze medyczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44610000-9 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone
w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.

2. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 60 %
TERMIN DOSTAWY 40 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia: „Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na azot medyczny oraz butli na tlen medyczny”

1. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:

• 24111500-0 gazy medyczne
• 44610000-9 zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe .

2. Termin dostawy:



do 48 godzin od złożenia zamówienia w przypadku Zadnia nr 2 – Azot medyczny



Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

Zamawiający zastrzega, że w przypadkach nagłych tzw. Cito. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawę cząstkową w terminie do 24 godzin, licząc od godziny złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.

3.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostawę gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika azotu oraz butli na tlen medyczny zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.
4. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo ilościowym – załączniku nr 1A do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
5. Dostawy gazów medycznych, zwanych dalej także produktami, będą odbywać się specjalistycznym transportem wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a
6. Dostawy winny odbywać się zgodnie z obowiązującymi warunkami dostaw gazów-za bezpieczeństwo dostaw transportu i rozładunku odpowiada wykonawca.
7. Dostarczone przez wykonawcę produkty muszą posiadać deklarację zgodności ze znakiem CE lub certyfikat zgodności CE oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania na rynku polskim, spełniać warunki jakościowe oraz posiadać atesty dopuszczające do stosowania w służbie zdrowia zgodnie z wymogami Farmakopei Europejskiej.

8. Przyjęte przez zamawiającego w formularzu asortymentowo-ilościowym – Załączniku nr 1A do SWZ planowane ilości produktów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów w stosunku do ilości przyjętych w formularzu cenowym, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości umowy.
9. Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
11. Dodatkowe informacje


AZOT MEDYCZNY SKROPLONY DO KRIOTERAPII I UZUPEŁNIENIA TRZECH POJEMNIKÓW KRIOSTATU.

Dostarczany samochodem dostawczym do siedziby szpitala i przelewany do zbiornika stacjonarnego.
W cenie oferty montaż, eksploatacja i legalizacja 1 zbiornika na azot do krioterapii (czynności wykonuje wykonawca),
Dzierżawa zbiornika płatna przez zamawiającego w okresach miesięcznych.
Dwa pojemniki kriostatu są własnością szpitala,
Zbiornik azotu do krioterapii o pojemności 2000 l – 1 szt.

LP PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA JEDNOSTKA MIARY LICZBA JEDNOSTEK/SZACUNKOWE ZAPOTRZEBOWNIE NA 12 MIESIĘCY
1 Azot ciekły do krioterapii kg 20 000
2 Dzierżawa zbiornika azotu 2000 l. m-c 12
Dzierżawa zbiornika płatna przez zamawiającego w okresach miesięcznych.




Dostarczane samochodem dostawczym do siedziby szpitala i przelewany do zbiornika stacjonarnego będącego w posiadaniu Zamawiającego.

1) Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej przez podmiot uprawniony, oznakowany w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnym z krajowymi normami.
2) Dostawa gazu medycznego odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
3) Wykonawca będzie dostarczał gaz medyczny sukcesywnie, na podstawie wskazań telemetrii zamontowanej na zbiorniku, monitorującej stan ciekłego powietrza, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
4) Zamawiający zastrzega, że ilość faktycznie zamówionego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w załączniku nr 1A.
5) Wykonawca zaoferuje gaz medyczny tj. ciekłe powietrze, posiadający cechy jakościowe określone w obowiązujących przepisach prawa oraz wynikające z jego właściwości i przeznaczenia.

3.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostawę gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika azotu oraz butli na tlen medyczny zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do niniejszego protokołu.
4. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo ilościowym – załączniku do niniejszego protokołu.
5. Dostawy gazów medycznych, zwanych dalej także produktami, będą odbywać się specjalistycznym transportem wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a
6. Dostawy winny odbywać się zgodnie z obowiązującymi warunkami dostaw gazów-za bezpieczeństwo dostaw transportu i rozładunku odpowiada wykonawca.
7. Dostarczone przez wykonawcę produkty muszą posiadać deklarację zgodności ze znakiem CE lub certyfikat zgodności CE oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania na rynku polskim, spełniać warunki jakościowe oraz posiadać atesty dopuszczające do stosowania w służbie zdrowia zgodnie z wymogami Farmakopei Europejskiej.

12. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:

Zadanie nr 1- Tlen medyczny
Zadanie nr 2- Azot medyczny
Zadanie nr 3 – Ciekłe powietrze medyczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44610000-9 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone
w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.

2. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 60 %
TERMIN DOSTAWY 40 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

Nazwa przedmiotu zamówienia: „Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na azot medyczny oraz butli na tlen medyczny”

1. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:

• 24111500-0 gazy medyczne


2. Termin dostawy:

do 3 dni roboczych w przypadku Zadania nr 3 – Ciekłe powietrze medyczne

Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

Zamawiający zastrzega, że w przypadkach nagłych tzw. Cito. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawę cząstkową w terminie do 24 godzin, licząc od godziny złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.

3.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostawę gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika azotu oraz butli na tlen medyczny zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.
4. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo ilościowym – załączniku nr 1A do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
5. Dostawy gazów medycznych, zwanych dalej także produktami, będą odbywać się specjalistycznym transportem wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a
6. Dostawy winny odbywać się zgodnie z obowiązującymi warunkami dostaw gazów-za bezpieczeństwo dostaw transportu i rozładunku odpowiada wykonawca.
7. Dostarczone przez wykonawcę produkty muszą posiadać deklarację zgodności ze znakiem CE lub certyfikat zgodności CE oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania na rynku polskim, spełniać warunki jakościowe oraz posiadać atesty dopuszczające do stosowania w służbie zdrowia zgodnie z wymogami Farmakopei Europejskiej.

8. Przyjęte przez zamawiającego w formularzu asortymentowo-ilościowym – Załączniku nr 1A do SWZ planowane ilości produktów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów w stosunku do ilości przyjętych w formularzu cenowym, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości umowy.
9. Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
11. Dodatkowe informacje

CIEKŁE POWIETRZE MEDYCZNE DO ZASILANIA KRIOKOMORY AMAZING MX -4CP 2-3 OSOBOWEJ
LP PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA JEDNOSTKA MIARY LICZBA JEDNOSTEK/SZACUNKOWE ZAPOTRZEBOWNIE NA 12 MIESIĘCY
1 Ciekłe powietrze wraz z transportem kg 40 000


Dostarczane samochodem dostawczym do siedziby szpitala i przelewany do zbiornika stacjonarnego będącego w posiadaniu Zamawiającego.

1) Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej przez podmiot uprawniony, oznakowany w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnym z krajowymi normami.
2) Dostawa gazu medycznego odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
3) Wykonawca będzie dostarczał gaz medyczny sukcesywnie, na podstawie wskazań telemetrii zamontowanej na zbiorniku, monitorującej stan ciekłego powietrza, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
4) Zamawiający zastrzega, że ilość faktycznie zamówionego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w załączniku nr 1A.
5) Wykonawca zaoferuje gaz medyczny tj. ciekłe powietrze, posiadający cechy jakościowe określone w obowiązujących przepisach prawa oraz wynikające z jego właściwości i przeznaczenia.

3.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostawę gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika azotu oraz butli na tlen medyczny zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do niniejszego protokołu.
4. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo ilościowym – załączniku do niniejszego protokołu.
5. Dostawy gazów medycznych, zwanych dalej także produktami, będą odbywać się specjalistycznym transportem wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a
6. Dostawy winny odbywać się zgodnie z obowiązującymi warunkami dostaw gazów-za bezpieczeństwo dostaw transportu i rozładunku odpowiada wykonawca.
7. Dostarczone przez wykonawcę produkty muszą posiadać deklarację zgodności ze znakiem CE lub certyfikat zgodności CE oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania na rynku polskim, spełniać warunki jakościowe oraz posiadać atesty dopuszczające do stosowania w służbie zdrowia zgodnie z wymogami Farmakopei Europejskiej.

12. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:

Zadanie nr 1- Tlen medyczny
Zadanie nr 2- Azot medyczny
Zadanie nr 3 – Ciekłe powietrze medyczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone
w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.

2. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 60 %
TERMIN DOSTAWY 40 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

1. O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 273 ust.1 ustawy Pzp , tj.:
1) nie podlegają wykluczeniu
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski oferowanymi produktami stanowiącymi przedmiot zamówienia tj odpowiednio:
ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, i/lub
ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą, i/lub
pozwolenie na dopuszczenie do obrotu gazów medycznych - stanowiących przedmiot zamówienia - wydanego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Do składanej oferty Wykonawca: dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.

Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
• Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (składane na podstawie art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego) – oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Do składanej oferty Wykonawca: dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.

Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
• Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (składane na podstawie art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego) – oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 2 do SWZ

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj. ;


W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Aktualne i ważne - odpowiednio:
zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej,/
zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą,/
pozwolenie na dopuszczenie do obrotu gazów medycznych - stanowiących przedmiot zamówienia - wydanego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, a wykonawca składa je wraz z ofertą.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania/cechy/kryteria.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:

1) w odniesieniu do produktów zakwalifikowanych do wyrobów medycznych : - właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z późn. zm.) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia(certyfikaty CE, deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie , iż do danego produktu nie stosuje się przepisów ww. ustawy wraz załączeniem innych dokumentów potwierdzających że produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na ternie Unii Europejskiej wynikających z odrębnych przepisów.
- potwierdzenie, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/ wpisany do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie. art. 58 ustawy o wyrobach medycznych -nazwa wyrobu zgłoszona /wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu.

2) w odniesieniu do produktów zakwalifikowanych do produktów leczniczych : aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terytorium RP, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 października 2022 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U z 2022r., poz. 2301).

3) dla każdego zaoferowanego produktu zakwalifikowanego jako lek należy dołączyć kartę Charakterystyki Produktu Leczniczego (CHPL).

4) dla każdego zaoferowanego produktu należy dołączyć opisy, katalogi, foldery lub kopie ich stron, karty charakterystyki, karty techniczne, itp. zawierające numery katalogowe, opisy lub specyfikacje oferowanych produktów na które wykonawca składa ofertę, które będą potwierdzały spełnianie wymagań opisanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ,

W przypadku sporządzenia w/w dokumentów w języku obcym, należy przedłożyć dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, a wykonawca składa je wraz z ofertą.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składające się na ofertę:

1. Ofertę stanowią:

1) formularz ofertowy – interaktywny udostępniony przez Zamawiającego na platformie
e-Zamówienia
2) Formularz asortymentowo-ilościowy – Załącznik nr 1A

UWAGA! W przypadku nie dołączenia do Oferty Załącznika nr 1A, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,

3) w odniesieniu do produktów zakwalifikowanych do wyrobów medycznych : - właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z późn. zm.) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia(certyfikaty CE, deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie , iż do danego produktu nie stosuje się przepisów ww. ustawy wraz załączeniem innych dokumentów potwierdzających że produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na ternie Unii Europejskiej wynikających z odrębnych przepisów.
- potwierdzenie, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/ wpisany do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie. art. 58 ustawy o wyrobach medycznych -nazwa wyrobu zgłoszona /wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu.

4) w odniesieniu do produktów zakwalifikowanych do produktów leczniczych : aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terytorium RP, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 października 2022 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U z 2022r., poz. 2301).

5) dla każdego zaoferowanego produktu zakwalifikowanego jako lek należy dołączyć kartę Charakterystyki Produktu Leczniczego (CHPL).

6) dla każdego zaoferowanego produktu należy dołączyć opisy, katalogi, foldery lub kopie ich stron, karty charakterystyki, karty techniczne, itp. zawierające numery katalogowe, opisy lub specyfikacje oferowanych produktów na które wykonawca składa ofertę, które będą potwierdzały spełnianie wymagań opisanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ


7) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w Rozdziale IV i Rozdziale VIII ust.1 pkt. 1.1 i ust 1.2. oraz dokumenty wskazane w rozdz. IX i X Specyfikacji (jeśli dotyczy),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera/pełnomocnika o którym mowa w ust. 1.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców (w przypadku spółki cywilnej: każdy ze wspólników spółki cywilnej) składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu w postaci oświadczenia na załączniku nr 2 do SWZ, zgodnie z zapisami Sekcji VIII SWZ.
5. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Z tego powodu jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
6. Zgodnie z zapisami rozdz. VIII SWZ, Zamawiający będzie żądał od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/ wspólników spółki cywilnej, oświadczeń na załączniku nr 2 do SWZ.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku spółki cywilnej:
Każdy wspólnik spółki cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według wzoru na załączniku nr 2 do SWZ.
8. Wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich Wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
9. Postanowienia rozdz. VIII ust. 1.3 SWZ stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które nie są zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy – skutkującej uprawnieniem Stron umowy do zmiany wysokości tego wynagrodzenia,
2) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej (klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, epidemia, stan zagrożenia epidemicznego) – uprawniających Strony umowy do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
3) korzystnych dla Zamawiającego, w tym obniżenia cen jednostkowych; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone,
4) niewykorzystania łącznej maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 9 umowy, w pierwotnym terminie obowiązywania umowy – uprawniającego Strony umowy do wydłużenia terminu wykonania umowy do czasu wykorzystania łącznej maksymalnej wartości umowy, nie dłużej jednak niż na okres 6 miesięcy,
5) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy – Zamawiający dopuszcza wówczas dostawę innych produktów, o parametrach odpowiadających wymogom określonym w załącznikach do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości dostarczenia (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone,
6) wprowadzenia przez producenta (wytwórcę) produktów do obrotu w cenie promocyjnej, w sytuacji gdy:
a) zmiana ceny jest nie mniejsza niż cena promocyjna,
b) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego,
c) zmiana umowy jest dokonywana jedynie na czas trwania promocji,
7) zmiany wielkości opakowań produktów,
8) wycofania serii produktów,
9) zmiany numeru katalogowego produktu wyszczególnionego w umowie w przypadku zmiany tego numeru przez producenta, dystrybutora lub Wykonawcę,
10) wprowadzenia nowszej serii produktu będącego przedmiotem zamówienia o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych,
11) zmiany przepisów prawnych obowiązujących w trakcie obowiązywania umowy– uprawniającej Strony do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
12) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – uprawniające Strony do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
13) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego – uprawniającej Strony Umowy do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
14) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – uprawniającej Strony do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
15) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – uprawniającej Strony do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
(...) cd. w Załączniku nr 3 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-23 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

INFORMACJE DODATKOWE

1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formacie danych .pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .xls lub .xlsx (wybór formatu danych należy do Wykonawcy).
2. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
5. Oferta powinna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy. (...)
XXV. INNE
1. Do spraw nieuregulowanych niniejszą SWZ zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023, poz. 1605 ze zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Zmawiający, na podstawie ustawy z dnia 09.11.2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. 2018, poz. 2191 ze zm.), dopuszcza przesyłanie przez Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych związanych z realizacją niniejszego zamówienia za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
3. Gdziekolwiek w Specyfikacji Warunków Zamówienia przywołane są normy, lub nazwy własne lub znaki towarowe lub patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
4. Wszelkie czynności podejmowane przez Wykonawcę w toku Postępowania wymagają dla swej skuteczności dołączenia dokumentów potwierdzających uprawnienie osoby podpisującej do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający dysponuje już odpowiednimi dokumentami złożonymi w toku Postępowania.
5. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców.
6. Zamawiający nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów.
7. Informacja o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 – NIE DOTYCZY
8. Wykonawca składając ofertę akceptuje:
- warunki i terminy płatności
- termin związania ofertą
- warunki określone w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) oraz zawarte w zapisach SWZ,
oraz deklaruje zawarcie umowy w przypadku wyboru jego oferty na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy określonych w Załączniku nr 3 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam doświadczonej ekipy do pracy jako cieśla konstrukcyjny - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam doświadczonej ekipy do pracy jako cieśla konstrukcyjny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI