DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UZDATNIANIA WODY PITNEJ I DO TECHNOLOGII OCZYSZCZANIA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UZDATNIANIA WODY PITNEJ I DO TECHNOLOGII OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW WG PAKIETÓW OD NR 1 DO NR 6
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSucha Beskidzka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-09
  • Numer ogłoszenia607700-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607700-N-2019 z dnia 2019-10-09 r.

Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej: DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UZDATNIANIA WODY PITNEJ I DO TECHNOLOGII OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW WG PAKIETÓW OD NR 1 DO NR 6
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej , 34-200 Sucha Beskidzka ul. Wadowicka 4

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej, krajowy numer identyfikacyjny 70528650000000, ul. ul. Wadowicka  4 , 34-200  Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 744 770, e-mail administracja@zk-suchab.pl, faks 338 744 790.
Adres strony internetowej (URL): www.zk-suchap.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zakład Komunalny podległy Administracji Samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zk-suchab.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zk-suchab.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora publicznego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz.2188), osobiście, za pośrednictwem posłańca. Zamawiajacy nie dopuszcza złożenia oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem wymagań dotyczących formy, określonych w dalszej części SIWZ.
Adres:
Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej , 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Wadowicka 4 sekretariat pokój nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UZDATNIANIA WODY PITNEJ I DO TECHNOLOGII OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW WG PAKIETÓW OD NR 1 DO NR 6
Numer referencyjny: ZK.ZP.2131.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawę środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej i do technologii oczyszczania ścieków dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej wg Pakietów nr 1 - 6 dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej: PAKIET NR 1 Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej. 1.Chloryn sodu r-r 25% 2900 kg - pojemniki niebieskie po 35 kg płyn Wodny roztwór chloranu (III) sodu 2. Kwas solny spożywczy 2900 kg - pojemniki czerwone po 35 kg płyn Wodny roztwór kwasu chlorowodorowego PAKIET NR 2 Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej. 1. Siarczan glinu 3/8 25000 kg - worki po 25 kg granulat Siarczan glinu zawierający 16 % tlenku glinu, granulacja 4,0 – 40,0 mm PAKIET NR 3 Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej. 1.Podchloryn sodu techniczny, gat.S 4700 kg - pojemniki po 35kg płyn 2.Wodorotlenek sodu 50% r-r 4000 kg - pojemniki po 35 kg płyn 3.Kwasek Cytrynowy 2900 kg - worki po 25 kg proszek PAKIET NR 4 Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej 1.Kwaśny siarczyn sodu 500 kg - pojemniki po 35 kg płyn ( neutralizator chloru) PAKIET NR 5 Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej Preparaty zawierające mieszaninę polifosforanów i ortofosforanów – (przykładowe nazwy handlowe: clarofos ,metaqua, seaQuest ) 1100 kg - worki po 25 kg proszek PAKIET NR 6 Środki chemiczne do mechanicznego odwadniania osadu. 2.Polielektrolit do odwadniania osadów ściekowych na prasie ślimakowej 17 850 kg 1. Kationowy polielektrolit dyspersyjny o wysokim ciężarze molekularnym, przeznaczony do odwadniania osadów ściekowych o wysokiej zawartości substancji organicznych na prasie ślimakowej IEA SP-HF 06 XL o nominalnej wydajności 6,0 m3/h i 150 kg sm/h i maksymalnej wydajności 12,0 m3/h i 250 kg sm/h. 2. Polielektrolit przeznaczony do odwadniania osadów ściekowych o wysokiej zawartości części organicznych w suchej masie osadów (od 65% do 80,0%), różnej strukturze i właściwościach. Zamawiający winien mieć możliwość korzystając z tego samego polielektrolitu (dysponuje tylko jedną stacją zarabiania polielektrolitów) odwadniania zagęszczonych osadów nadmiernych bez domieszki osadów z osadników Imhoffa (o zawartości suchej masy na poziomie 2,0 %) lub ich mieszaniny z osadami z reaktorów Imhoffa w różnych proporcjach, w zależności od potrzeb technologicznych (o zawartości suchej masy na poziomie około 3,0%). Podane zawartości suchej masy mają wyłącznie charakter informacyjny i mogą ulegać wahaniom zależnie od sezonu i przebiegu procesów technologicznych na oczyszczalni. 3. Własności polielektrolitu: wodna dyspersja wysokocząsteczkowych polimerów o ładunku kationowym, zawartość substancji aktywnej: min. 48%, punkt krzepnięcia < 5 °C. Trwałość min. 6 miesięcy. Nawet w przypadku zamarznięcia i ponownego rozmrożenia polimer nie może tracić swoich właściwości. 4. Szacowana ilość – 17 850 kg w okresie 01.01.2020 -31.12.2020r. 5. Nie dopuszcza się oferowania polielektrolitów proszkowych (stacja przygotowania polielektrolitów nie jest wyposażona w podajnik proszku), ani polielektrolitów emulsyjnych (z uwagi na ich nietrwałość). Zamawiający nie dysponuje ogrzewanym magazynem polielektrolitów i nie jest w stanie zagwarantować, że w okresie zimy magazynowany polielektrolit nie zamarznie. 6. W zawartej umowie Zamawiający będzie wymagał, aby Oferent zagwarantował pełną skuteczność działania polielektrolitu, tj. osiągnięcie efektu odwadniania minimum 18% suchej masy osadu przy zastosowaniu dobranej przez Oferenta dawki polielektrolitu nie przekraczającej 20 g/kg s.m, przy średniej wydajności prasy 6,0 m3/h. W przypadku niedotrzymania powyższego warunku odwodnienia Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z winy Oferenta. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji ceny z Oferentem w przypadku gdy występuje odstępstwo w stopniu niewykluczającym, jednak poniżej gwarantowanych poziomów. Oferent wyraża również zgodę na zakup u innego Dostawcy kontrolnej partii polielektrolitu w przypadku opóźnienia w dostawie lub braku uzyskania gwarantowanych parametrów odwadniania osadu przy zastosowaniu oferowanego polielektrolitu. Zamawiającemu przysługuje również dochodzenie zadośćuczynienia za straty spowodowane zastosowanym polielektrolitem. 7. W cenie polielektrolitów należy zawrzeć cenę ich dostawy na oczyszczalnię ścieków w Suchej Beskidzkiej, uli. Wadowicka 4. Ilość i częstość dostaw regulować będzie Zamawiający. Dostawy będą się odbywać nie rzadziej niż 2 razy w roku, natomiast Zamawiający z uwagi na ograniczone możliwości magazynowania może zażądać dostaw (pojemniki po 1000 kg) w odstępach, co 2 tygodnie - 2 miesiące. 8. Polimer będzie się nadawał do rozcieńczania i dawkowania do osadów w stężeniach w zakresie od 0,10 do 0,40 % w przeliczeniu na substancję aktywną. Czas na wymieszanie i stabilizację roztworu w stacji przygotowania polielektrolitów do uzyskania optymalnych właściwości: do 15 min. 9. Zaleca się, aby Oferent przeprowadził próby/testy odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Suchej Beskidzkiej ze swoim polielektrolitem na własny koszt. Oferent powinien dokonać prób/testów z oferowanym w przetargu polielektrolitem i osadem Zamawiającego. Próby powinny być wykonane przed złożeniem oferty. Celem prób będzie ustalenie efektów odwadniania osadów jak również ilość zużycia polielektrolitów w przeliczeniu na l kg suchej masy odwadnianego osadu. 10. Zamawiający udostępni stację odwadniania osadu wraz z operatorem prasy w celu przeprowadzenia prób pod warunkiem, że obiekt po zakończeniu prób zostanie przekazany Zamawiającemu w takim stanie, jak przed wykonaniem prób. Termin wykonania prób Oferent uzgodni z Zamawiającym. Oferent ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego doboru polielektrolitów lub ich niewłaściwą jakość. 11. Oferent zobligowany jest dołączyć do każdej partii dostarczonego polielektrolitu aktualną Kartę charakterystyki zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25 lutego 2011r. (Dz.U. 2011 nr 63 poz. 322) oraz przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin (Dz. Urz. UE. Nr L 353 z 30.12.2008, s. z późn. zm.) oraz Dokument gwarancyjny (świadectwo jakości). 12. Oferent z każdą partią zamawianego polielektrolitu wystawi dokument zdawczo odbiorczy określający ilość i typ/rodzaj dostarczonego towaru (np. list przewozowy). 13. Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą co najmniej 2 pisma referencyjne potwierdzających, że eksploatowane na zaoferowanym polielektrolicie prasy ślimakowe uzyskują w warunkach stabilnej eksploatacji trwałe stopnie odwodnienia na poziomie nie niższym niż 18 % s.m. Pisma referencyjne będą stanowiły załącznik do oferty. Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą co najmniej 2 pisma referencyjne potwierdzające fakt należycie wykonanej dostawy. Pisma referencyjne będą stanowiły załącznik do oferty. 14. Gwarancja na dostarczoną partię polielektrolitu nie może być krótsza niż 6 miesięcy od daty jego dostarczenia. UWAGA! Przedstawiony powyżej rzeczowy i ilościowy zakres przedmiotu zamówienia został określony orientacyjnie. Zamawiający ma prawo zmienić zakres rzeczowy i finansowy przedmiotu zamówienia bez konsekwencji finansowych. Takie zmiany ilości są przewidziane umową – rozliczenie nastąpi za faktycznie dostarczany towar. Po wyłonieniu dostawcy towar do pakietów od nr 1 do nr 5 : - ma być dostarczony na SUW ul. Za Wodą 37 i rozładowany ze środka transportu przed budynek. - przy każdej dostawie przewoźnik winien przedłożyć świadectwo jakości i kartą charakterystyki . - odbiór pustych opakowań luzem po stronie dostawcy ( z wyłączeniem pakietu nr 6 ). - w pojemnikach nieprzeźroczystych zamawiający ma możliwość zwrócenia towaru na czas obowiązującej umowy, - towar przyjmujemy w dni robocze od poniedziałku – piątku w godz. 7.00 do 15.00 - kwas solny w czerwonych pojemnikach, - chloryn sodu w niebieskich pojemnikach. Natomiast pakiet nr 6 winny być dostarczony do Zakładu Komunalnego przy ul. Wadowickie 4, pozostałe warunki jak przy pakietach powyżej. Ogólne warunki realizacji zamówienia: Realizując przedmiotowe zamówienie Wykonawca będzie służył interesom Zamawiającego zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i umiejętnościami oraz z najwyższą starannością wymaganą dla wykonywania działalności i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

II.5) Główny kod CPV: 24000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
24131000-1
24133123-3
24132220-6
24131520-2
24313125-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiajacy nie okresla szczególnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiajacy nie okresla szczególnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiajacy nie okresla szczególnych warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b )zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.7 składa odpowiednie dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ppkt. 8.7.1, składa odpowiedni dokument określony w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiajacy nie okresla szczególnych warunków w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiajacy nie okresla szczególnych warunków w tym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu świadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 0,60
termin dostawy 0,20
termin płatności 0,20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIZW.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PAKIET NR 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawę środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej i do technologii oczyszczania ścieków dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej wg Pakietów nr 1 - 6 dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej: PAKIET NR 1 Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej. 1.Chloryn sodu r-r 25% 2900 kg - pojemniki niebieskie po 35 kg płyn Wodny roztwór chloranu (III) sodu 2. Kwas solny spożywczy 2900 kg - pojemniki czerwone po 35 kg płyn Wodny roztwór kwasu chlorowodorowego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
TERMIN PŁATNOSCI 0,20
TERMIN DOSTAWY 0,20
CENA BRUTTO 0,60

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PAKIET NR 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawę środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej i do technologii oczyszczania ścieków dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej wg Pakietów nr 1 - 6 dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej: PAKIET NR 2 Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej. 1. Siarczan glinu 3/8 25000 kg - worki po 25 kg granulat Siarczan glinu zawierający 16 % tlenku glinu, granulacja 4,0 – 40,0 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-01-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA BRUTTO 0,60
TERMIN PŁATNOŚCI 0,20
TERMIN DOSTAWY 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PAKIET NR 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PAKIET NR 3 Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej. 1.Podchloryn sodu techniczny, gat.S 4700 kg - pojemniki po 35kg płyn 2.Wodorotlenek sodu 50% r-r 4000 kg - pojemniki po 35 kg płyn 3.Kwasek Cytrynowy 2900 kg - worki po 25 kg proszek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA BRUTTO 0,60
TERMIN PŁATNOSCI 0,20
TERMIN DOSTAWY 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: PAKIET NR 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 4 Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej 1.Kwaśny siarczyn sodu 500 kg - pojemniki po 35 kg płyn ( neutralizator chloru)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA BRUTTO 0,60
TERMIN PŁATNOŚCI 0,20
TERMIN DOSTAWY 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PAKIET 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 5 Środki chemiczne do uzdatniania wody pitnej Preparaty zawierające mieszaninę polifosforanów i ortofosforanów – (przykładowe nazwy handlowe: clarofos ,metaqua, seaQuest ) 1100 kg - worki po 25 kg proszek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA BRUTTO 0,60
TERMIN PŁATNOSCI 0,20
TERMIN DOSTAWY 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: PAKIET NR 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 6 Środki chemiczne do mechanicznego odwadniania osadu. 2.Polielektrolit do odwadniania osadów ściekowych na prasie ślimakowej 17 850 kg 1. Kationowy polielektrolit dyspersyjny o wysokim ciężarze molekularnym, przeznaczony do odwadniania osadów ściekowych o wysokiej zawartości substancji organicznych na prasie ślimakowej IEA SP-HF 06 XL o nominalnej wydajności 6,0 m3/h i 150 kg sm/h i maksymalnej wydajności 12,0 m3/h i 250 kg sm/h. 2. Polielektrolit przeznaczony do odwadniania osadów ściekowych o wysokiej zawartości części organicznych w suchej masie osadów (od 65% do 80,0%), różnej strukturze i właściwościach. Zamawiający winien mieć możliwość korzystając z tego samego polielektrolitu (dysponuje tylko jedną stacją zarabiania polielektrolitów) odwadniania zagęszczonych osadów nadmiernych bez domieszki osadów z osadników Imhoffa (o zawartości suchej masy na poziomie 2,0 %) lub ich mieszaniny z osadami z reaktorów Imhoffa w różnych proporcjach, w zależności od potrzeb technologicznych (o zawartości suchej masy na poziomie około 3,0%). Podane zawartości suchej masy mają wyłącznie charakter informacyjny i mogą ulegać wahaniom zależnie od sezonu i przebiegu procesów technologicznych na oczyszczalni. 3. Własności polielektrolitu: wodna dyspersja wysokocząsteczkowych polimerów o ładunku kationowym, zawartość substancji aktywnej: min. 48%, punkt krzepnięcia < 5 °C. Trwałość min. 6 miesięcy. Nawet w przypadku zamarznięcia i ponownego rozmrożenia polimer nie może tracić swoich właściwości. 4. Szacowana ilość – 17 850 kg w okresie 01.01.2020 -31.12.2020r. 5. Nie dopuszcza się oferowania polielektrolitów proszkowych (stacja przygotowania polielektrolitów nie jest wyposażona w podajnik proszku), ani polielektrolitów emulsyjnych (z uwagi na ich nietrwałość). Zamawiający nie dysponuje ogrzewanym magazynem polielektrolitów i nie jest w stanie zagwarantować, że w okresie zimy magazynowany polielektrolit nie zamarznie. 6. W zawartej umowie Zamawiający będzie wymagał, aby Oferent zagwarantował pełną skuteczność działania polielektrolitu, tj. osiągnięcie efektu odwadniania minimum 18% suchej masy osadu przy zastosowaniu dobranej przez Oferenta dawki polielektrolitu nie przekraczającej 20 g/kg s.m, przy średniej wydajności prasy 6,0 m3/h. W przypadku niedotrzymania powyższego warunku odwodnienia Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z winy Oferenta. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji ceny z Oferentem w przypadku gdy występuje odstępstwo w stopniu niewykluczającym, jednak poniżej gwarantowanych poziomów. Oferent wyraża również zgodę na zakup u innego Dostawcy kontrolnej partii polielektrolitu w przypadku opóźnienia w dostawie lub braku uzyskania gwarantowanych parametrów odwadniania osadu przy zastosowaniu oferowanego polielektrolitu. Zamawiającemu przysługuje również dochodzenie zadośćuczynienia za straty spowodowane zastosowanym polielektrolitem. 7. W cenie polielektrolitów należy zawrzeć cenę ich dostawy na oczyszczalnię ścieków w Suchej Beskidzkiej, uli. Wadowicka 4. Ilość i częstość dostaw regulować będzie Zamawiający. Dostawy będą się odbywać nie rzadziej niż 2 razy w roku, natomiast Zamawiający z uwagi na ograniczone możliwości magazynowania może zażądać dostaw (pojemniki po 1000 kg) w odstępach, co 2 tygodnie - 2 miesiące. 8. Polimer będzie się nadawał do rozcieńczania i dawkowania do osadów w stężeniach w zakresie od 0,10 do 0,40 % w przeliczeniu na substancję aktywną. Czas na wymieszanie i stabilizację roztworu w stacji przygotowania polielektrolitów do uzyskania optymalnych właściwości: do 15 min. 9. Zaleca się, aby Oferent przeprowadził próby/testy odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Suchej Beskidzkiej ze swoim polielektrolitem na własny koszt. Oferent powinien dokonać prób/testów z oferowanym w przetargu polielektrolitem i osadem Zamawiającego. Próby powinny być wykonane przed złożeniem oferty. Celem prób będzie ustalenie efektów odwadniania osadów jak również ilość zużycia polielektrolitów w przeliczeniu na l kg suchej masy odwadnianego osadu. 10. Zamawiający udostępni stację odwadniania osadu wraz z operatorem prasy w celu przeprowadzenia prób pod warunkiem, że obiekt po zakończeniu prób zostanie przekazany Zamawiającemu w takim stanie, jak przed wykonaniem prób. Termin wykonania prób Oferent uzgodni z Zamawiającym. Oferent ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego doboru polielektrolitów lub ich niewłaściwą jakość. 11. Oferent zobligowany jest dołączyć do każdej partii dostarczonego polielektrolitu aktualną Kartę charakterystyki zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25 lutego 2011r. (Dz.U. 2011 nr 63 poz. 322) oraz przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin (Dz. Urz. UE. Nr L 353 z 30.12.2008, s. z późn. zm.) oraz Dokument gwarancyjny (świadectwo jakości). 12. Oferent z każdą partią zamawianego polielektrolitu wystawi dokument zdawczo odbiorczy określający ilość i typ/rodzaj dostarczonego towaru (np. list przewozowy). 13. Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą co najmniej 2 pisma referencyjne potwierdzających, że eksploatowane na zaoferowanym polielektrolicie prasy ślimakowe uzyskują w warunkach stabilnej eksploatacji trwałe stopnie odwodnienia na poziomie nie niższym niż 18 % s.m. Pisma referencyjne będą stanowiły załącznik do oferty. Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą co najmniej 2 pisma referencyjne potwierdzające fakt należycie wykonanej dostawy. Pisma referencyjne będą stanowiły załącznik do oferty. 14. Gwarancja na dostarczoną partię polielektrolitu nie może być krótsza niż 6 miesięcy od daty jego dostarczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA BRUTTO 0,60
TERMIN PŁATNOŚCI 0,20
TERMIN DOSTAWY 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę futra, zszycie na rękawy i szycie peleryny futrzanej ze sztucznego futra - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę futra, zszycie na rękawy i szycie peleryny futrzanej ze sztucznego futra.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sucha Beskidzka: Dostawa materiałów do zabiegów ortopedycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Preparat enzymatyczny dla trzody chlewnej z ksynalazą w formie sypkiej z fitazą
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa preparatów myjąco - dezynfekujących dla Centrum Onkologii – Instytut w Warszawie, PN-232/19/DF
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI