Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarocin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-03-31
  • ZamawiającyLASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO JAROCIN
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00094458
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250027749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 43

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jarocin.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22b706c8-a9ce-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093928/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/nadlesnictwo-jarocin/postepowania/379

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Asystenta postępowania oraz poczty elektronicznej. Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie przy pomocy Asystenta Postępowania.
Wykonawca chcąc wziąć udział w postępowaniu może założyć bezpłatne konto pod adresem www.asystent.postepowania.pl lub pod adresem www.postepowania.pl.
W ramach dostępu do usług Asystenta postępowania wykonawca ma dostęp do narzędzi składania oferty, wycofania oferty, składania pytań do treści dokumentacji postępowania, złożenia dokumentów w postępowaniu w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, ewentualnego prowadzenia negocjacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.

Szczegółowe informacje zawarte są pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/nadlesnictwo-jarocin/postepowania/379

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawarte są pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/nadlesnictwo-jarocin/postepowania/379

W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Asystenta postępowania oraz poczty elektronicznej. Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie przy pomocy Asystenta Postępowania.

Wykonawca chcąc wziąć udział w postępowaniu może założyć bezpłatne konto pod adresem www.asystent.postepowania.pl lub pod adresem www.postepowania.pl.

Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarocin, Kościuszki 43 63-200 Jarocin, jarocin@lasy.gov.pl.

b) inspektorem ochrony danych osobowych w Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarocin jest Pan/Pani: Sebastiana Strzecha, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa kaset szkółkarskich, prowadzonym w trybie podstawowym.

d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.

e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.

f) Posiada Pani/Pan:

1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

g) Nie przysługuje Pani/Panu:

1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarocin, Kościuszki 43 63-200 Jarocin, jarocin@lasy.gov.pl.

b) inspektorem ochrony danych osobowych w Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarocin jest Pan/Pani: Sebastiana Strzecha, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa kaset szkółkarskich, prowadzonym w trybie podstawowym.

d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.

e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.

f) Posiada Pani/Pan:

1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

g) Nie przysługuje Pani/Panu:

1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.1.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5000 sztuk kaset szkółkarskich o objętości 0,195 dm3, w gęstości 60 kg/m3 (w granicach +/-5%)
Kasety szkółkarskie winny być wykonane są z polistyrenu spienionego EPS (styropianu):
a) przyjaznego dla środowiska gdyż nie zawiera substancji szkodliwych dla zdrowia i może być podany procesowi recyklingu,
b) odpornego na starzenie, nie gnijącego w wilgotnym środowisku i zachowującego swoje właściwości fizyczne, kształty i wymiary. Pod wpływem wieloletniego działania warunków atmosferycznych (w tym UV) powierzchnie zewnętrzne kaset mogą ulec uszorstnieniu i przebarwieniu na kolor mleczny, a krawędzie wyobleniu. Procesy te nie pogarszają właściwości użytkowych kaset,
c) niereagującego chemicznie z żadnym podłożem stosowanym w szkółkarstwie (zawierającym kwas humusowy) oraz środkami ochrony roślin,
d) charakteryzującego się niskim współczynnikiem przewodności cieplnej (stabilizacja warunków wegetacji sadzonek),
e) nieodpornego na rozpuszczalniki organiczne, takie jak: aceton, benzol, nitro,
f) nieodpornego na wysokie temperatury (powyżej 110oC, oddziaływujące na powierzchnie ponad 30 sekund). Długotrwałe działanie temperatury do 70oC nie wpływa na właściwości fizyczne styropianu i mieści się w zakresie standardowych temperatur stosowania kaset szkółkarskich.

Kasety powinny mieć postać prostopadłościanów.
Zamawiający oczekuję dostarczenia kaset w kolorze białym z możliwym odcieniem zieleni.
W kasetach mają zostać uformowane przelotowe stożkowe gniazda, służące do napełniania odpowiednim podłożem-substratem, do którego wkładane będą się sadzonki.
W każdym z gniazd, na ich powierzchni bocznej, mają zostać wyprofilowane cztery wzdłużne wypusty przegrodowe. Wypusty mają na celu ograniczanie i ukierunkowanie wzrostu korzeni sadzonek tak, by utrudnić ich zawijanie się po obwodzie gniazda.
Od strony czołowej kasety mają zostać uformowane są wypusty służące jako uchwyty do przenoszenia kaset w tym wraz z materiałem szkółkarskim.
Powierzchnia kaset powinna być gładka bez dziur, wyrwań i załamań.
Kasety mają posiadać wytłoczony adres strony www producenta, datę produkcji (rok), kod materiału (EPS), znak recyklingu.
Kasety powinny posiadać wgłębienia w płaszczyznach bocznych, które po ułożeniu kaset na polach odkładczych utworzą pionowe otwory wentylacyjne poprawiające cyrkulację powietrza w przestrzeni pod kasetami.

Zaoferowane kasety winny być odporne, na:
a) uderzenia w trakcie przemieszczania ręcznego, transportu mechanicznego przenośnikami rolkowymi i taśmowymi,
b) wibracje w trakcie napełniania substratem i w trakcie szkółkowania,
c) wzajemne uderzenia i ocierania w trakcie składowania i transportu.

Kasety powinny być dostarczane, przechowywane i transportowane na oryginalnych paletach producenta i owinięte w folię termokurczliwą. Na każdej palecie powinna być umieszczona etykieta zawierająca następujące dane: Nazwa i typ kasety, Nazwa i adres producenta, oraz Data produkcji. Kasety zostaną rozładowane za pomocą pracowników Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19521000-4 - Produkty z polistyrenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2500 sztuk podpór pod kasety szkółkarskie o wysokości 160 mm.

Podpory szkółkarskie wykonane są z polistyrenu spienionego EPS (styropianu):
• przyjaznego dla środowiska, gdyż nie zawiera substancji szkodliwych dla zdrowia i może być poddany procesowi recyklingu,
• odpornego na starzenie się, nie gnijącego w wilgotnym środowisku i zachowującego swoje właściwości fizyczne, kształty i wymiary. Pod wpływem wieloletniego działania warunków atmosferycznych (w tym UV) powierzchnie zewnętrzne podpor mogą ulec uszorstnieniu i przebarwieniu na kolor mleczny, a krawędzie wyobleniu. Procesy te jednak nie pogarszają właściwości użytkowych podpor,
• niereagującego chemicznie z żadnym podłożem stosowanym w szkółkarstwie (zawierającym kwas humusowy) oraz środkami ochrony roślin,
• nieodpornego na rozpuszczalniki organiczne, takie jak: aceton, benzol, nitro,
• nieodpornego na wysokie temperatury (powyżej 110oC, oddziaływujące na powierzchnie ponad 30 sekund). Długotrwałe działanie temperatury do 70oC nie wpływa na właściwości fizyczne styropianu i mieści się w zakresie standardowych temperatur stosowania podpor szkółkarskich.

Podpory powinny mieć postać belek o przekroju trapezowym z czterema nogami.
Na górnej powierzchni wzdłuż podpory wykonany jest garb, ktory ułatwia układanie kaset na podporach. Jedna podpora standardowo podpiera 8 kaset, po 4 z każdej strony.
Na powierzchniach czołowych podpory wykonane są „zamki” ułatwiające równe układanie ciągów podpór.
Powierzchnia podpor kaset szkółkarskich powinna być gładka, bez dziur, wyrwań i załamań.
Podpory kaset szkółkarskich posiadają wytłoczone: adres strony WWW producenta, znak recyklingu, datę produkcji (rok) oraz kod materiału (EPS).
Podpory powinny być odporne na:
· obciążenia stałe ciężarem kaset szkółkarskich wypełnionych materiałem szkółkarskim oraz obciążenie ruchome (ciężar jednej osoby obsługującej uprawę),
· wzajemne uderzenia i ocierania w trakcie składowania i transportu.

Podpory powinny być dostarczane, przechowywane i transportowane na oryginalnych paletach lub w paczkach owiniętych folią stretch. Na każdej palecie lub paczce powinna być umieszczona etykieta zawierająca następujące dane:
· Nazwa podpory
· Nazwa i adres producenta
· Numer Warunków Technicznych
· Data produkcji.

Podpory zostaną rozładowane za pomocą pracowników Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19521000-4 - Produkty z polistyrenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na dostarczeniu kaset lub podpór szkółkarskich o wartości min. 100 000,00 zł każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacja w zakresie zmian umowy zostały wskazane w załączniku do SWZ dostępnym pod adresem:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/nadlesnictwo-jarocin/postepowania/379

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Kościuszki 43 63-200 Jarocin (oferta składana elektronicznie za pośrednictwem platformy Asystent Postępowania)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil bramowy: 30x30x2 w odcinkach 6m - 1085 szt. - Nowe Skalmierzyce
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię profil bramowy: 30x30x2 w odcinkach 6m - 1085 szt. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI