Dostawa gazów medycznych wraz z transportem i dzierżawą: zbiornika 30 - tonowego,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa gazów medycznych wraz z transportem i dzierżawą: zbiornika 30 - tonowego, butli, stacji i urządzeń oraz usługą przeglądu instalacji szpitalnej przez okres 12 miesięcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiedlce
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-07
  • ZamawiającyMazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00069223
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazów medycznych wraz z transportem i dzierżawą: zbiornika 30 - tonowego, butli, stacji i urządzeń oraz usługą przeglądu instalacji szpitalnej przez okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazów medycznych wraz z transportem i dzierżawą: zbiornika 30 - tonowego, butli, stacji i urządzeń oraz usługą przeglądu instalacji szpitalnej przez okres 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1b1c957-88cb-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce
Pozostałe informacje zawiera Rozdział IX. SWZ: Sposób komunikacji z Wykonawcami, wyjaśnienia treści SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
•Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
•Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
•system operacyjny Windows 7 i późniejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
•zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
•w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
11. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
12. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu
W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: ozp@szpital.siedlce.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawiera Dział XX. SWZ: ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.2810.09.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I:
•Tlen medyczny ciekły;
•Przegląd instalacji szpitalnej;
•Dzierżawa zbiornika 30 tonowego wyposażonego w system telemetrii wraz z obsługą
serwisową;
•Dzierżawa stacji redukcyjnej do podtlenku azotu medycznego;
•Dzierżawa stacji sprężonego powietrza 5 bar;
•Dzierżawa stacji pomp próżni (zestaw 1);
•Dzierżawa stacji pomp próżni ( zestaw 2);

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111900-4 - Tlen

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II:
•Tlen medyczny w butlach typ 40; 6,4 m3 (butle Zamawiającego);
•Tlen medyczny w butlach typ 10; 1,6 m3 (butle Zamawiającego);
•Tlen medyczny w butlach poniżej 10 l (butle Zamawiającego);
•Tlen medyczny w butlach do 10 l 200 bar z zaworem zintegrowanym;
•Podtlenek azotu medyczny w butlach typ 10 l ; 7 kg butle Zamawiającego i Wykonawcy;
•Podtlenek azotu medyczny w butlach typ 40 l ; 28 kg butle Zamawiającego i Wykonawcy;
•Mieszanina tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego (50%/50%) w butli o poj. 10l
(2,8m3);
•Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii w butli 40 l; 26 kg
•Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii w butli 10 l; 7,5 kg
•Ciekły azot w naczyniach dewara 20kg wraz z transportem
•Dzierżawa butli na gazy medyczne szt.27
•Dzierżawa 80szt butli do tlenu medycznego z zaworem zintegrowanym
•Dzierżawa 8szt butli do mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego
(50%/50%) wraz z 3 zaworami dozującymi
•Dzierżawa wózka do mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego (50%/50%)
- 4 szt
•Ustniki do zaworu dozującego do mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego
(50%/50%)
•Dzierżawa butli na gazy niemedyczne 3szt
•Opłata za napełnienie butli medycznej zamawiającego
•Opłata za napełnienie butli niemedycznej zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111900-4 - Tlen

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie, jeżeli Wykonawca prowadzący
działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub
handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają
siedzibę lub miejsce zamieszkania. (Krajowy Rejestr Sądowy (KRS), do którego powinny być
wpisane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej, Centralna
Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców
będących osobami fizycznymi.
Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu składa koncesję,
zezwolenie lub licencję lub inny dokument potwierdzający, że obrót asortymentem będącym
przedmiotem złożonej przez niego oferty jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych
w aktualnych i obowiązujących przepisach prawa:
- aktualna koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra
właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia
hurtowni farmaceutycznej;
- aktualne zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego (gazów medycznych) wydane przez
Głównego Inspektora Farmaceutycznego – zapis dotyczy Wykonawcy, który jest wytwórcą
produktu leczniczego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału w
postępowaniu składa koncesję, zezwolenie lub licencję lub inny dokument potwierdzający, że obrót
asortymentem będącym przedmiotem złożonej przez niego oferty jest prowadzony w trybie i na
zasadach przewidzianych w aktualnych i obowiązujących przepisach prawa:
2. aktualna koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra
właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni
farmaceutycznej;
3. aktualne zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego (gazów medycznych) wydane przez
Głównego Inspektora Farmaceutycznego – zapis dotyczy Wykonawcy, który jest wytwórcą produktu
leczniczego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej
złożeniem w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej
dalej „ustawą”,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a. oświadczenie potwierdzając, że wszystkie oferowane wyroby będące produktami leczniczymi
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne posiadają
aktualne pozwolenie dopuszczające do obrotu,
b. oświadczenie potwierdzając, że wszystkie oferowane wyroby będące wyrobami medycznymi
posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu oraz spełniają wymagania ustawy z
dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a. oświadczenie potwierdzając, że wszystkie oferowane wyroby będące produktami leczniczymi
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne posiadają
aktualne pozwolenie dopuszczające do obrotu,
b. oświadczenie potwierdzając, że wszystkie oferowane wyroby będące wyrobami medycznymi
posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu oraz spełniają wymagania ustawy z
dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany dotyczące umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej, aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Dopuszcza się zmiany nieistotne, tj. inne niż określone w art. 454 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję dla swojego klienta blachy w grubościach 1,4-1,5mm w kręgach - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję dla swojego klienta blachy w grubościach 1,4-1,5mm w kręgach. Powlekane, różne kolory. Tylko niskie ceny. Ilość 100 ton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI