Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i dzierżawą zbiornika...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i dzierżawą zbiornika kriogenicznego na tlen ciekły medyczny z kompletem parownic
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-03-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-21
  • Numer ogłoszenia516701-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 516701-N-2019 z dnia 2019-02-21 r.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie: dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i dzierżawą zbiornika kriogenicznego na tlen ciekły medyczny z kompletem parownic
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 28890000000000, ul. Al. Powstańców Wielkopolskich  72 , 70-111  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 661 086, e-mail zamowienia@spsk2-szczecin.pl, faks 914 661 113.
Adres strony internetowej (URL): www.spsk2-szczecin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.spsk2-szczecin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spsk2-szczecin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres zamawiającego
Adres:
Al. Powstańców Wlkp. 72 70-111 Szczecin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i dzierżawą zbiornika kriogenicznego na tlen ciekły medyczny z kompletem parownic
Numer referencyjny: ZP/220/02/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 2
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych i technicznych, zwanych dalej „gazami” lub „wyrobami” wraz z dzierżawą butli i dzierżawą zbiornika kriogenicznego na tlen ciekły medyczny z kompletem parownic (2 sztuki). 2. Szczegółowy opis wymagań, dotyczący przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawiera rozdział II SIWZ. 3. Ilości gazów i wynikającą z niej ilość butli zawiera formularz cen jednostkowych (dalej „FCJ”), stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty. Ilości te mają charakter szacunkowy i zamawiający ma prawo zamówić mniejsze ich ilości, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w FCJ. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający wymaga, aby oferowane gazy były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Zamawiający wymaga zaoferowania: 5a. gazów ujętych w poz. 1-8 zadania 1 jako produktów leczniczych w rozumieniu Ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2017.2211 tj. z dnia 2017.11.30, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o produktach leczniczych”, wprowadzonych do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami i spełniającymi wymagania jakościowe określone w Farmakopei Polskiej; 5b. gazów ujętych w poz. 9-10 zadania 1 jako wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 201.01.30), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „ustawą o wyrobach medycznych”;

II.5) Główny kod CPV: 24111500-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  15   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: w tym zakresie zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi – dotyczy zadania 1
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: w tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał wysokość posiadanych środków finansowych bądź zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: - zadanie 1: 40.000 zł, - zadanie 2: 4.000 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał wykonanie/wykonywanie co najmniej dwóch głównych dostaw: a) których przedmiotem były: - dla zadania 1: dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli, - dla zadania 2: dostawa gazów technicznych lub gazów medycznych wraz z dzierżawą butli; b) realizacja każdej z dostaw przez okres co najmniej 12 miesięcy; c) roczna wartość brutto każdej z dostaw co najmniej: - zadanie 1: 130.000 zł (2 x 130.000 / 12 mcy), - zadanie 2: 10.000 zł (2 x 10.000 / 12 mcy)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ: 1. w odniesieniu do gazów medycznych stanowiących przedmiot zamówienia: 1.1 w zakresie zadania 1, pozycja nr 1-8 – pozwolenia na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terytorium RP zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2017.2211 tj. z dnia 2017.11.30, ze zm.); 1.2 w zakresie zadania 1, pozycja 9-10 – dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 2019.01.30); 1.3 w odniesieniu do wszystkich gazów (medycznych oraz technicznych) stanowiących przedmiot zamówienia – aktualnych kart charakterystyk, zgodnych z obowiązującymi przepisami
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 95,00
termin dostawy zamówień cząstkowych 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, poza możliwością zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 PZP, przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, b) w przypadku, o którym mowa w § 14 umowy, c) zmiany w trakcie realizacji umowy wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d) zmiany w trakcie umowy zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, e) zmiany obowiązujących przepisów bądź wejścia w życie nowych przepisów, z których będzie wynikał obowiązek dostosowania warunków umowy do aktualnego stanu prawnego. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 dokonywane są w drodze aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku winien być załączony projekt aneksu do umowy, a w przypadku, o którym mowa w § 11 ust 4-5 umowy do wniosku ponadto winny być załączone dowody na okoliczność, w jakim stopniu powoływana zmiana przepisów ma wpływ na wysokość cen jednostkowych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca, który zastrzega w odniesieniu do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, że nie mogą być one udostępnione powinien złożyć te informacje w osobnym opakowaniu z odpowiednim oznaczeniem, zamieszczonym w tej samej kopercie, w której zamieszczona jest pozostała, jawna część oferty. Tajemnicą przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2003.1503 t.j. z dnia 2003.06.26) są: nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 PZP. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 rozporządzenia RODO znajduje się w SIWZ, rozdział I pkt XXII.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i dzierżawą zbiornika kriogenicznego do tlenu ciekłego medycznego z kompletem parownic (2 szt)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. tlen ciekły medyczny, dzierżawa 1 szt zbiornika kriogenicznego na tlen ciekły o poj. 18.000-22.000 kg z kompletem parownic (2 szt) 2. tlen sprężony medyczny; w butli o poj. 40 l i zawartości 6,5 m³, ciśnienie w butli 150 bar, dzierżawa butli (butlodni) do tlenu sprężonego medycznego o poj. 40 l i zawartości 6,5 m³ 3. tlen sprężony medyczny; w butli o poj. 10 l i zawartości 1,6 m³, ciśnienie w butli 150 bar, dzierżawa butli (butlodni) do tlenu sprężonego medycznego o poj. 10 l i zawartości 1,6 m³ 4. tlen sprężony medyczny; w butli o poj. 5 l i zawartości 0,8 m³, dzierżawa butli (butlodni) do tlenu sprężonego medycznego o poj. 5 l i zawartości 0,8 m³ 5. tlen sprężony medyczny; w butli o poj. 3 l i zawartości 0,48 m³, dzierżawa butli (butlodni) do tlenu sprężonego medycznego o poj. 3 l i zawartości 0,48 m³ 6. tlen sprężony medyczny; w butli o poj. 2 l i zawartości 0,3 m³, dzierżawa butli (butlodni) do tlenu sprężonego medycznego o poj. 2 l i zawartości 0,3 m³ 7. podtlenek azotu medyczny; w butli o poj. 10 l i zawartości 7 kg; ciśnienie wewnątrz butli od 25 do 90 bar, dzierżawa butli (butlodni) do podtlenku azotu o poj. 10 l i zawartości 7 kg 8. 800ppmv tlenku azotu w azocie; w butli o poj. wodnej 10 l i ciśnieniu napełnienia 200 bar, dzierżawa butli (butlodni) do 800ppmv tlenku azotu w butli o poj. wodnej 10 l i ciśnieniu napełnienia 200 bar 9. dwutlenek węgla medyczny; w butli o poj. 10 l i zawartości 7,5 kg; ciśnienie wewnątrz butli od 25 do 90 bar, dzierżawa butli (butlodni) do dwutlenku węgla medycznego o poj. 10 l i zawartości 7,5 kg 10. dwutlenek węgla medyczny; w butli o poj. 50 l i zawartości 37,5 kg; ciśnienie wewnątrz butli od 25 do 90 bar, dzierżawa butli (butlodni) do dwutlenku węgla medycznego o poj. 50 l i zawartości 37,5 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24111500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 95,00
termin dostaw cząstkowych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga zaoferowania: 1. gazów ujętych w poz. 1-8 zadania 1 jako produktów leczniczych w rozumieniu Ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2017.2211 tj. z dnia 2017.11.30, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o produktach leczniczych”, wprowadzonych do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami i spełniającymi wymagania jakościowe określone w Farmakopei Polskiej; 2. gazów ujętych w poz. 9-10 zadania 1 jako wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 201.01.30), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „ustawą o wyrobach medycznych”.


Część nr: 2 Nazwa: dostawa gazów technicznych wraz z dzierżawą butli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. argon; butle o poj. 5 l i zawartości 0,9 m³; ciśnienie wewnątrz butli 150 bar, napełniania dwóch butli będących własnością zamawiającego; 2. dwutlenek węgla techniczny; w butli o poj. 50 l i zawartości 37,5 kg; ciśnienie wewnątrz butli od 25 do 90 bar, z kapilarą, dzierżawa butli (butlodni) do dwutlenku węgla technicznego o poj. 50 l i zawartości 37,5 kg; 3. powietrze sprężone; w butli o poj. 40 l i zawartości 6,05 m³; ciśnienie w butli 150 bar; stosowany do napędu urządzeń pneumatycznych; bez zawartości wody, oparów oleju i tym podobnych zanieczyszczeń, 3 dzierżawa butli (butlodni) do powietrza sprężonego o poj. 40 l i zawartości 6,05 m³; 4. powietrze sprężone; w butli o poj. 10 l i zawartości 1,6 m³; ciśnienie w butli 200 bar; stosowany do napędu urządzeń pneumatycznych; bez zawartości wody, oparów oleju i tym podobnych zanieczyszczeń, dzierżawa butli (butlodni) do powietrza sprężonego o poj. 10 l i zawartości 1,6 m³; 5. powietrze sprężone; w butli o poj. 5 l i zawartości 0,81 m³; ciśnienie w butli 150 bar; stosowany do napędu urządzeń pneumatycznych; bez zawartości wody, oparów oleju i tym podobnych zanieczyszczeń, 5a dzierżawa butli (butlodni) do powietrza sprężonego o poj. 5 l i zawartości 0,81 m³;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24111000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 15
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 95,00
termin dostaw cząstkowych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Gaz ujęty w pozycji 2, to jest dwutlenek węgla techniczny, winien spełniać wymagania określone stosowną Polską Normą lub wymagania im równoważne.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę w II gatunku 12-45 mm i płaskowniki 150x15 w dużych ilościach - Police
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę w II gatunku 12-45 mm i płaskowniki 150x15 w dużych ilościach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI