Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie stron internetowych Politechniki Częstochowskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie stron internetowych Politechniki Częstochowskiej zgodnie ze standardami dostępności WCAG 2.1 w ramach projektu "Politechnika Częstochowska uczelnią dostępną"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-01
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021670
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie stron internetowych Politechniki Częstochowskiej zgodnie ze standardami dostępności WCAG 2.1 w ramach projektu "Politechnika Częstochowska uczelnią dostępną"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-201

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/325-02-36

1.5.8.) Numer faksu: 34/325-04-15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jpodsiadlik@adm.pcz.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie stron internetowych Politechniki Częstochowskiej zgodnie ze standardami dostępności WCAG 2.1 w ramach projektu "Politechnika Częstochowska uczelnią dostępną"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4e1533f-88a5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Politechnika Częstochowska Uczelnią Dostępną” POWR.03.05.00-00-A037/20

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-ProPublico.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-ProPublico.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl orazuznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomieniaoraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformyi wymagania sprzętowo-aplikacyjne znajduje się na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/, przycisk ”Instrukcja Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Rozdziale 28 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/U-13/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 192225,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie stron internetowych Politechniki Częstochowskiej zgodnie ze standardami dostępności WCAG 2.1 w ramach projektu "Politechnika Częstochowska uczelnią dostępną" zgodnie z opisem zawartym w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72212224-5 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteriaoceny ofert - Cena, Czas reakcji na zgłoszenie Awarii krytycznej, Czas reakcji na zgłoszenie Awarii niekrytycznej, Czas usunięcia Awarii krytycznej, Czas usunięcia Awarii niekrytycznej, Liczba godzin wsparcia technicznego Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innychkryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie Awarii krytycznej

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie Awarii niekrytycznej

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia Awarii krytycznej

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia Awarii niekrytycznej

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba godzin wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowaZamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:I. wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na co najmniej dwóch Uczelniach Wyższych realizacje usług wdrożenia Platformy Portalu Uczelnianego wraz z integracją z systemem USOS o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto z czego co najmniej jedna usługa o wartości nie mniejszej niż 115 000 zł brutto, W przypadku powołania się przez Wykonawcę na doświadczenie zdobyte w ramach realizacji usługi w konsorcjum, należy wskazać zakres usługi, w której wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. II. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, które spełniają poniższe warunki: 1. jedna osoba w roli kierownika projektu, która łącznie spełnia poniższe wymagania: a. wykształcenie wyższe,b. co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego w obszarze IT,c. udział w roli kierownika projektu w co najmniej dwóch zakończonych wdrożeniach systemów multisite połączonych z integracją z systemami wewnętrznymi Zamawiającego o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto z czego co najmniej jeden projekt, musiał być na kwotę nie mniejszą niż 115 000 zł brutto.d. posiada kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami potwierdzone ważnym certyfikatem Prince2 Practitioner® lub równoważnym np. IPMA Level C, potwierdzającym umiejętność kierowania przedsięwzięciami IT według metodyki zarządzania projektami oraz ważny certyfikat z zakresu zarządzania ryzykiem,2. jedna osoba w roli analityka projektu, która spełnia łącznie poniższe wymagania:a. wykształcenie wyższe,b. co najmniej rok doświadczenia zawodowego w obszarze IT,c. znajomość zasad modelowania procesów z wykorzystaniem notacji BPMN 2.0 lub UML potwierdzona certyfikatem,d. udział w co najmniej 2 zakończonych wdrożeniach systemów IT połączonych z integracją z systemami wewnętrznymi o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto,3. jedna osoba w roli specjalisty ds. wdrożeń, która łącznie spełnia poniższe wymagania:a. wykształcenie wyższe,b. co najmniej rok doświadczenia zawodowego w obszarze IT,c. kwalifikacje w zakresie wdrażania systemów informatycznych potwierdzone certyfikatem (np. Prince 2 lub równoważny potwierdzający znajomość metodyki zarządzania projektami),d. brała udział w co najmniej 2 zakończonych wdrożeniach systemów IT połączonych z integracją z systemami wewnętrznymi, w tym udział w minimum jednej zakończonej usłudze integracji z systemem USOS.4. jedna osoba pełniąca funkcję inżyniera ds. IT Security, która spełnia łącznie poniższe wymagania:a. wykształcenie wyższe,b. co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa IT lub aktualny certyfikat w zakresie bezpieczeństwa systemów IT (np. CISA, CISSP, CISM).5. osoba, która brała udział w roli trenera w minimum 2 zakończonych usługach wdrożenia Platformy multisite wraz z integracją z systemem USOS.6. osoba, która brała udział w minimum 2 zakończonych usługach integracji z systemem USOS w roli specjalisty ds. systemu USOS.Zamawiający nie dopuszcza wskazania przez Wykonawcę tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, Wykaz dostaw lub usług

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca do oferty powinien dołączyć dokument pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione i obejmujące swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność zoryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzielenie zamówieniepublicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-01 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-30

2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę telefonów komórkowych sztuk 5 - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę telefonów komórkowych sztuk 5. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI