„Wdrożenie platformy e-usług publicznych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie”-...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wdrożenie platformy e-usług publicznych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie”- etap 2 pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-08
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-21
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00213567
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wdrożenie platformy e-usług publicznych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie”- etap 2 pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wdrożenie platformy e-usług publicznych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie”- etap 2 pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w projekcie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c382fbd-d0bd-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035371/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.55 „Wdrożenie platformy e-usług publicznych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie” + zakup sprzętu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdw-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,157284,6306852a9f8f3fd5c70ce6fd4f5863f8.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdw-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,157284,6306852a9f8f3fd5c70ce6fd4f5863f8.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane
w Regulaminie korzystania z Platformy. Zamawiający udostępnia informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych
danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazanych danych. Informacje te Zamawiający udostępnia poprzez zakładkę
Instrukcje na Platformie Przetargowej – link:
https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym do składania w szczególności: wniosków, oświadczeń, dokumentów oraz złożeniu
oferty przez Wykonawcę, jest Platforma przetargowa dostępna pod adresem: https://zdw-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,157284,6306852a9f8f3fd5c70ce6fd4f5863f8.html
w wierszu wyznaczonym tytułem oraz
znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy przetargowej
przez Wykonawcę jest bezpłatne

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10.15. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
10.16.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Warmińsko - Mazurskie – Zarząd Dróg Wojewódzkich z siedzibą w Olsztynie, przy ul. Pstrowskiego 28b, 10 – 602 Olsztyn,
10.16.2 Inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie jest Pan Łukasz Rytelewski, kontakt: iod@zdw.olsztyn.pl
10.16.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
10.16.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
10.16.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
10.16.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
10.16.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10.16.8 Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10.16.9 Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW/NZP.ND/TP-2.1/3220/57/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: „Wdrożenie platformy e-usług publicznych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie”- etap 2 pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021–2027, działanie FEWM.01.06 E-usługi publiczne, cel szczegółowy EFRR.CP1.II „Czerpanie korzyści z cyfryzacji dla obywateli, przedsiębiorstw, organizacji badawczych i instytucji publicznych”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w SWZ oraz załącznikach do nin. SWZ, które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na Platformie przetargowej pod adresem wskazanym powyżej w pkt. 2.2. SWZ zaś oryginały dokumentów do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
3. Źródło finansowania: środki własne ZDW oraz Zamawiający złożył w dniu 22.12.2023 roku wniosek o pozyskanie funduszy unijnych z w/w programu - planowane rozstrzygnięcie konkursu to 06.2024 r. Wyciąg z wniosku stanowi załącznik (patrz pkt VII OPZ).

UWAGA: Zamawiający, zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, przewiduje unieważnienie postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

72320000-4 - Usługi bazy danych

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 5 zadań. Zadanie nr 1 obejmuje zakres podstawowy realizacji, natomiast zadania nr 2 ÷ 5 wchodzą w skład prawa opcji i będą realizowane wyłącznie w przypadku otrzymania wnioskowanego dofinansowania. Zamawiający zastrzega, że zadania wchodzące w skład prawa opcji będzie mógł uruchamiać sukcesywnie lub jednorazowo, w zależności od decyzji Zamawiającego.

Opis przedmiotu prawa opcji znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 1 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług/ robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W skład zamówienia podobnego wejdzie zakres zadania nr 5 zgodnie z pkt V ppkt 5 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ i obejmie wsparcie Zamawiającego w trakcie użytkowania systemu w okresie drugiego roku po wdrożeniu Projektu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe Kierownika Zespołu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek, dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
1) co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i przeprowadzeniu procedury Wstępnych Konsultacji Rynkowych dla projektu dla zarządcy drogowego wojewódzkiego/powiatowego w zakresie wdrożenia systemu/platformy informatycznej do prowadzenia majątku drogowego oraz świadczenia e-usług publicznych o wartości projektu minimum 3 000 000,00 złotych brutto;
2) co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu dokumentacji postępowania przetargowego dla projektu zarządcy drogowego wojewódzkiego/powiatowego w zakresie wdrożenia systemu/platformy informatycznej do prowadzenia majątku drogowego oraz świadczenia e-usług publicznych o wartości projektu minimum 3 000 000,00 złotych brutto;
3) co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorze nad realizacją projektu dla zarządcy drogowego wojewódzkiego/powiatowego w zakresie wdrożenia systemu/platformy informatycznej do prowadzenia majątku drogowego oraz świadczenia e-usług publicznych
o wartości projektu minimum 3 000 000,00 złotych brutto;
4) co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorze nad realizacją projektu dla zarządcy drogowego wojewódzkiego/powiatowego w zakresie uruchomienia co najmniej 15 e-usług publicznych 4 lub 5 poziomu dojrzałości;
5) co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji biegłego/członka komisji przetargowej w postępowaniu o udzielenie Zamówienia Publicznego.

W zakresie dysponowania osobami Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował następującymi osobami:
1. Kierownik Zespołu – 1 osoba posiadająca doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat liczonych przed upływem terminu składania ofert potwierdzonego udziałem w co najmniej jednym projekcie związanym z dostawą narzędzia informatycznego (systemu/platformy) do prowadzenia ewidencji majątku drogowego oraz świadczenia e-usług publicznych na poziomie dojrzałości co najmniej czwartym, na stanowisku Konsultanta/ Kierownika Projektu/Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Technicznego o wartości projektu minimum 3 000 000,00 zł brutto;
2. Specjalista ds. finansowych – 1 osoba posiadająca doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat liczonych przed upływem składania ofert potwierdzone udziałem w co najmniej jednym projekcie polegającym na wykonywaniu analiz finansowych, rozliczaniu projektu ze środków unijnych, które dotyczyły wytworzenia e-usług publicznych dla zarządcy dróg o wartości projektu minimum 3 000 000,00 zł brutto;
3. Specjalista ds. projektowania i wdrażania systemów informatycznych – 1 osoba posiadająca doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat liczonych przed upływem składania ofert potwierdzone udziałem w co najmniej jednym projekcie polegających na wdrażaniu elektronicznych usług w administracji publicznej o wartości projektu minimum
3 000 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia środków dowodowych w celu potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć:
8.6.1. Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w zakresie zgodnym z pkt. 5.1.4. SWZ – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - oświadczenie wykonawcy, w zakresie zgodnym z pkt. 5.1.4. SWZ – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 8.6 dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z pkt. 13.4 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w pkt. 6 SWZ.
1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w pkt. 8.1. SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje
1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie dotyczące wypełnienia
obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu oferty podpisuje każdy z
Wykonawców.
1.5. Kopie dokumentów dotyczących wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą być
poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w zakresie
dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdw-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,157284,6306852a9f8f3fd5c70ce6fd4f5863f8.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-04 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wskazuje, iż na gruncie niniejszego
postępowania, obok podstaw wykluczenia określonych w pkt 6.1. SWZ (tzn. statuowanych przepisami art. 108 ustawy PZP),
zastosowanie mają również sankcje określone tą regulacją szczególną.
Wedle przedmiotowej regulacji, wykonawca stanowiący podmiot, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy, w okresie trwania
okoliczności tam wskazanych, podlega obligatoryjnemu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, tzn. złożona przez takiego wykonawcę oferta podlega odrzuceniu zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy, a ponadto w
przypadku, jeżeli w okresie wykluczenia taki podmiot ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, to zgodnie z art. 7
ust. 6 ustawy podlega on karze pieniężnej nakładanej decyzją Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (UZP)
Okres trwania umowy skalkulowano na 45 miesięcy jako sumę okresów dla poszczególnych zadań, liczone od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą, w tym:
1) w zakresie Zadania 1 (wchodzącego w zakres podstawowy) okres 4 miesięcy licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy do dnia poinformowania na piśmie Inżyniera o skorzystaniu lub odmowie skorzystania z prawa opcji (w tym 2 miesiące od dnia zawarcia umowy na wykonanie Zadania 1);
2) w zakresie Zadania 2 (wchodzącego w zakres prawa opcji) okres 1 miesiąca licząc od dnia poinformowania na piśmie Inżyniera o skorzystaniu z prawa opcji zgodnie z § 1 ust. 5;
3) w zakresie Zadania 3 (wchodzącego w zakres prawa opcji) okres do 4 miesięcy licząc od dnia ogłoszenia postępowania do dnia wyboru Wykonawcy w postępowaniu na realizację projektu „Wdrożenie platformy e-usług publicznych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie”;
4) w zakresie Zadania 4 (wchodzącego w zakres prawa opcji) okres 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą projektu „Wdrożenie platformy e-usług publicznych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie” do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego projektu „Wdrożenie platformy e-usług publicznych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie”;
5) w zakresie Zadania 5 (wchodzącego w zakres prawa opcji) okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego projektu „Wdrożenie platformy e-usług publicznych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie”.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę karuzeli podłogowej- Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę karuzeli podłogowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI