Serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse dla

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-12-08
  • ZamawiającyKatowickie Centrum Onkologii
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-29
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00520113
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0676d231-8e1d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006988/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e - lab Eclipse

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania sprzętowe do korzystania z platformy Zamawiającego:
1) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 8 /Windows 10;
2) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit.
3) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;
4) podłączenie do Internetu: min. 56 Kb na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KCO/TP/84/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwis pogwarancyjny obejmuje:
a. naprawę/ usuwanie wszelkich wad/ usterek/ błędów w działaniu aplikacji, stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu lub wykrytych przez samego Wykonawcę, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków;
b. dostosowywanie systemu do zmian przepisów prawnych;
c. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia, jeżeli jest konieczne do prawidłowej pracy systemu, wdrażanie na bieżąco aktualizacji i poprawek, w tym poprawek bezpieczeństwa w oprogramowaniu po przetestowaniu w środowisku testowym, aktualizacje będą wykonywane po ustaleniu terminu z Zamawiającym i po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego, z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem;
d. zapewnienie ciągłości pracy systemu poprzez:
• całodobowy, 7 dni w tygodniu serwis, zgłaszany poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną umożliwiający zgłoszenie wszelkich zaistniałych awarii,
e. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania modułu dostępu do wyników badań online (na podstawie kodu pojedynczego zlecenia);
f. testowanie systemu informatycznego e-lab pod kątem występowania podatności wpływających na bezpieczeństwo danych, usuwanie znalezionych podatności w systemie laboratoryjnym e-lab oraz raportowanie do Zamawiającego wykonanie tych czynności. Wykryte podatności mogą być również zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego;
g. administrację i zarządzanie serwerem wydruków (CUPS), w tym dodawanie, zmiany konfiguracji drukarek zgodnie z potrzebami Zamawiającego;
h. wsparcie Zamawiającego w konfiguracji urządzeń peryferyjnych współpracujących z systemem laboratoryjnym e-lab;
i. utrzymanie sprawności integracji systemu laboratoryjnego e-lab z funkcjonującymi u Zamawiającego systemami producentów Kamsoft S. A. oraz Asseco Poland S. A.;
j. wdrożenie i konfigurację zabezpieczenia (kopia zapasowa) serwera bazodanowego (obejmującego system operacyjny oraz bazę danych) na wypadek awarii, uwzględniającego jak najszybsze przywrócenie pełnej sprawności i danych serwera bazodanowego po awarii oraz prowadzenie nadzoru nad tym zabezpieczeniem. W ramach serwisu nadzór obejmować będzie wykonywanie kopii zapasowych serwera bazodanowego, sprawdzanie poprawności wykonywania kopii, testowanie przywracania danych z kopii oraz raportowanie do Zamawiającego poprawności wykonywania kopii i przywracania. Wdrożone rozwiązanie zabezpieczenia uwzględnieni dobre praktyki obowiązujące w tym zakresie oraz wytyczne przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do instruktażu administratorów Zamawiającego i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dotyczącej kopii zapasowych w formie elektronicznej, w tym harmonogramu wykonywania kopii zapasowych oraz szczegółowej instrukcji konfiguracji kopii, operacji wykonywania kopii i przywracania z kopii zapasowych w zakresie funkcjonalnym przedmiotu zamówienia;
k. odtwarzanie systemu bazodanowego z kopii baz w przypadku awarii oraz współpracę z Zamawiającym w celu przywrócenia sprawności i funkcjonalności systemu laboratoryjnego e-lab i wszystkich jego elementów;
l. przynajmniej raz na 3 miesiące wykonanie próbnego odtworzenia z bieżących kopii bezpieczeństwa bazy danych na zewnętrznym serwerze/maszynie wirtualnej udostępnionym przez Zamawiającego potwierdzonego raportem wykonanych prac;
m. aktywny nadzór nad przedmiotem zamówienia, tj. stałe monitorowanie pracy wszystkich jego elementów przez Wykonawcę i reagowanie na wykryte w ten sposób wady i problemy, z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o podejmowanych i wykonywanych czynnościach, stałe monitorowanie laboratoryjnego systemu informatycznego e-lab pod kątem wydajności i stabilności oraz optymalizacji pracy – dotyczy to działań kontrolnych i serwisowych w zakresie specjalistycznych usług technicznych konfiguracji i obsługi programowej bazy danych (dotyczy bazy danych obsługującej serwisowane oprogramowanie) oraz pozostałych wymaganych do poprawnej pracy elementów (serwery aplikacji, wydruku itp.); aktywne narzędzia monitorujące muszą być dostępne do wglądu również dla administratorów Zamawiającego.

Pod pojęciem aktywnego nadzoru Zamawiający rozumie co najmniej:
• nadzór nad bazą danych systemu laboratoryjnego e-lab, w tym bieżące monitorowanie parametrów oraz wykonywanie skryptów serwisowych, modyfikacje i zmiany konfiguracyjne służące zwiększeniu wydajności silnika bazy danych;
• tworzenie zapytań i skryptów serwisowych wykonywanych na bazie danych;
• okresowe przeglądy bazy danych w kierunku identyfikacji nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu i ich zapobieganiu;
• optymalizacje zgodnie z dobrymi praktykami ogłaszanymi przez producenta oprogramowania bazy danych oraz producenta oprogramowania;
• dokonywanie aktualizacji dostarczonych systemów operacyjnych serwerów, na których pracują elementy systemu laboratoryjnego e-lab, zgodnie z wersją i dostarczanymi przez producenta poprawkami oraz z zastrzeżeniem, że eksploatowane systemy operacyjne nie mogą być w wersji osiągającej status "End of life" przynajmniej przez okres 2 lat od daty zakończenia bieżącego wsparcia producenta (w przypadku konieczności, Wykonawca dostarcza również licencję na system operacyjny).
• usuwanie wykrytych podatności;
• aktualizacje bazy danych w zakresie licencji posiadanej przez Zamawiającego (w ustalonym wcześniej oknie serwisowym);
• zabezpieczenie ciągłości wykonywania kopii zapasowych kluczowych parametrów maszyny – serwera bazodanowego;
• przygotowanie zrzutu kopii baz danych na żądanie

n. regularne i cykliczne (nie rzadziej niż co 30 dni) raportowanie stanu systemu i wszystkich jego elementów. Raport obejmować będzie np. średnie i maksymalne zużycie pamięci RAM, procesorów, zajętość przestrzeni dyskowej, stan bazy danych, poprawność wykonywania kopii zapasowych, itp., zalecenia;
o. zmiany konfiguracyjne i modyfikacje w systemach operacyjnych/aplikacjach/silniku bazy danych zgodnie z potrzebami wynikającymi z bieżącego monitorowania pracy elementów systemu oraz stanu parametrów w raportach, w celu zapewnienia ciągłości pracy systemu;

4.2.6.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
• kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów,
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
• zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 7 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SWZ Zawartość Oferty.
1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej Zamawiający będzie żądał:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 usługami świadczenia serwisu laboratoryjnego systemu informatycznego).
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 PZP.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Wprowadza się odpowiednie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia,
3) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
4) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
5) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2023 r., poz.46),jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. Zasada i tryb wprowadzenia zmiany w przypadku określonym w ust. 4 pkt. 1) to podpisany przez Strony aneks obowiązujący od daty rozpoczęcia obowiązywania aktu prawnego wprowadzającego zmianę, zaś w przypadku opisanym w ust. 4 pkt. 2) – 5) zmiana wprowadzana będzie na wniosek Strony w terminie 30 dni w formie aneksu do umowy po udokumentowaniu, że zmiany, o których mowa w ust. 4 pkt. 2) – 5) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę o ten koszt, po wykazaniu przez Wykonawcę przy pomocy dokumentów wpływu zmiany wskazanych regulacji na koszty wykonania zamówienia i będzie wykazywała realny wpływ zmiany obciążeń publicznoprawnych na koszty wykonania zamówienia, a Wykonawca przy pomocy dokumentów i obliczeń wykaże koszty zmian, które w formie dokumentów zostaną załączone do umowy, w szczególności będą to kalkulacje kosztów pracy z oferty, w stosunku do kosztów pracy wynikających ze zmiany przepisów.
6. Dopuszcza się waloryzację ceny na podstawie Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany rok, w okresach 6 miesięcznych (pierwsza waloryzacja po upływie 6 miesięcy wykonywania serwisu pogwarancyjnego).
7. Zwaloryzowana cena stanowić będzie za każdym razem kolejny Aneks do Umowy.
8. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, nie przekroczy 12 % wartości pierwotnej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma Marketplanet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Katowice: Bony
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa oprogramowania do analizy odczytu holtera wraz z 2 stanowiskami roboczymi
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: PN 92/11/2023 – asysta Oracle
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI