Świadczenie bieżącej obsługi prawnej na rzecz Wydziału Zachodniopomorskiego Funduszu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie bieżącej obsługi prawnej na rzecz Wydziału Zachodniopomorskiego Funduszu Rozwoju Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w okresie od 01.03.2022 r. do 29.02.2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-01-28
  • ZamawiającyZACHODNIOPOMORSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00027038
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie bieżącej obsługi prawnej na rzecz
Wydziału Zachodniopomorskiego Funduszu Rozwoju Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego
w okresie od 01.03.2022 r. do 29.02.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810603415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Ducha 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-205

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zarr.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zarr.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie bieżącej obsługi prawnej na rzecz
Wydziału Zachodniopomorskiego Funduszu Rozwoju Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego
w okresie od 01.03.2022 r. do 29.02.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a51714a7-793a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zarr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zarr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem platformy przetargowej: https://portal.smartpzp.pl/zarr.
2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń
musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz
dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie. Wszelka korespondencja kierowana do Zamawiającego winna być opatrzona numerem
postępowania i nazwą nadaną zamówieniu.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Ofertę należy pod rygorem nieważności złożyć w języku polskim, z zachowaniem postaci
elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, opisany został w Instrukcji dostępnej na Platformie.
Ofertę należy złożyć w oryginale.
8. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, są to oryginalne dokumenty lub oświadczenia
w postaci elektronicznej, tj. w postaci dokumentu elektronicznego. Opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Cyfrowe odwzorowania dokumentu lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, są to cyfrowe
odwzorowania dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w postaci papierowej poświadczone za
zgodność z oryginałem.
10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem cyfrowego odwzorowania dokumentu lub oświadczenia
dokonuje się w postaci elektronicznej, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zachodniopomorska Agencja Rozwoju
Regionalnego S.A., ul. św. Ducha 2, 70-540 Szczecin (dalej: ZARR).
2. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie
niezbędnym do zawarcia, należytego wykonania, rozwiązania lub podjęcia innych czynności
niezbędnych do realizacji zawartych umów, bądź wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów
prawa
3. Podstawąprawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych pozyskanych przez ZARR jest art. 6
ust. 1 lit. b-c RODO.
4. Państwa dane przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego pn. Świadczenie bieżącej obsługi prawnej Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju
Regionalnego w latach 2022-2023 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, dalej: PZP). Celem, dla których
ZARR przetwarza dane osobowe jest również m.in. realizacja prawnie uzasadnionych interesów przez
ZARR.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 i ust. 6 oraz art. 74 PZP.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Każda osoba, której dane są przetwarzane przez ZARR - z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami
prawa - ma możliwość dostępu do swoich danych osobowych w bazie ZARR i ich sprostowania, żądania ograniczenia ich przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie ZARR. ZARR
udostępnia adres e-mail iodo@zarr.com.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie
danych osobowych.
9. Nie przysługuje Pani/Panu: prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
10. Każda osoba, której dane są przetwarzane przez ZARR ma prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.
11. ZARR nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie
dokonuje profilowania.
UWAGA:
• Wykonawca ma obowiązek poinformować osoby, których dane osobowe podaje w ofercie lub
dokumentach złożonych wraz z ofertą, o udostępnieniu ich danych Zamawiającemu w celu realizacji
procesu przetargowego.
• Wykonawca zobowiązuje się w imieniu Zamawiającego do przekazania wszystkim osobom, których
dane udostępnił na potrzeby postępowania przetargowego, informacji, o których mowa w art. 14
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZFR/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres dotyczy obsługi prawnej Wydziału Zachodniopomorskiego Funduszu Rozwoju
(WZFR) w zakresie zagadnień prawnych związanych z czynnościami podejmowanymi przez
ZARR S.A. w związku z realizacją Umowy powierzenia zadań własnych Województwa Zachodniopomorskiego zawartej pomiędzy Województwem Zachodniopomorskim a ZARR S.A. (Umowa powierzenia). Obsługa prawna obejmuje w szczególności bieżące
doradztwo prawne, sporządzanie opinii prawnych, opiniowanie projektów umów,
porozumień i ich aneksów, opiniowanie i weryfikacja wewnętrznych aktów prawnych oraz
współuczestnictwo z Zamawiającym wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw,
reprezentacji przed sądami w odniesieniu do spraw spornych oraz związanych z
dochodzeniem należności wynikających z zawartych Umów w ramach realizacji zadań
powierzonych na mocy Umowy powierzenia, egzekucja wierzytelności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-01 do 2024-02-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają oferty niepodlegające odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp, w postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy,
którzy spełniają warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe
zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres
prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje
należycie bieżącą obsługę prawną podmiotów bankowych, instytucji finansowych,
regionalnych funduszy rozwoju przez okres 36 miesięcy, oraz
2) Dysponuje co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia, która posiada
uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, zgodnie z ustawą z
dnia 26 maja 1982 r Prawo o adwokaturze (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1651 z późn. zm.)
lub ustawą z dnia 6 lipca 1982 o radcach prawnych (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 75 z późn.
zm), lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu
przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t. jedn. Dz.
U. z 2020 r., poz. 823) oraz posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako
radca prawny lub adwokat, w tym:
a) przynajmniej 3 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej przy przygotowaniu i
obsłudze umów pożyczkowych, poręczeniowych, linii finansowych wdrażających programy pomocowe finansowane ze środków publicznych oraz
b) co najmniej 3 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej menadżera funduszy
inwestycyjnych zamkniętych w rozumieniu art. 196 ustawy z dnia 27 maja 2004 r. o
funduszach inwestycyjnych i zarządzaniu alternatywnymi funduszami
inwestycyjnymi (t.j. Dz.U.2021. poz. 605) oraz
c) co najmniej 3 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów, w których posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów
bankowych, instytucji finansowych lub regionalnych funduszy rozwoju oraz
e) jako radca prawny lub adwokat, posługuje się biegle językiem angielskim co
najmniej na poziomie B2 lub równoważnym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do
SWZ.
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
3) oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z
wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (cz.1)/ 5 lat (cz.2), a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, Wzór wykazu stanowi załącznik
nr 6 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, w tym numer prawa wykonywania zawodu, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi
załącznik nr 7 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz „Oferta” – sporządzony zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ,
2) Zobowiązanie wymagane postanowieniami Rozdziału VI ust. 5-6 SWZ, w przypadku jeśli
Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu,
3) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty
podpisuje pełnomocnik,
4) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1-2 SWZ.
5) Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy),
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej zamiast dokumentów wskazanych pkt 2 ustępu 3) Rozdział VII - składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie
jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury; dokument ten powinien
być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez
dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika
takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
3) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne
z treścią Załącznika Nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że
każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje
brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku
podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie Zamówienia publicznego. W takim
przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w Rozdziale VII ust. 1 oraz ust. 3 pkt 1-3
SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, w terminach wskazanych w SWZ.
5) W odniesieniu do warunków określonych w Rozdziale VI ust. 2 SWZ – odpowiednio dla
części, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę
wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną),
zastrzeżeniem, że:
a) jeden z członków konsorcjum spełnia warunek w całości dysponowania osobą o określonych
kwalifikacjach I doświadczeniu osoby/osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z
warunkami udziału, natomiast inny członek Konsorcjum w takim wypadku spełnia w całości
warunek udziału dotyczący doświadczenia Wykonawcy.
6) W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia
zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy
wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu
czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie
wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz
przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres
obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktu.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W
takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
2. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do
nich zastosowanie zasady określone w ustępie 1 punktach 1 – 5 niniejszego rozdziału.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość
zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 13 Wzoru umowy -
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00315244/01 z dnia 2021-12-14
2021-12-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia , odpowiednio dla części.
Na podstawie art 436 i 439 ustawy PZP przewidziano zmiany wynagrodzenia w paragrafie 13 ust
3-5 wzoru umowy.
Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zarr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1)
w zw. z art. 359 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwanej
dalej „ustawą Pzp”
2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych
zadań, zgodnie z Rozdziałem III ust. 5 SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy z obsługą komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: zakup wraz z dostawą asortymentu dla Bloku Operacyjnego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szczecin: Najem pomieszczeń na cele prowadzenia działalności teatralnej w 2022 roku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Elblągu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI