Obsługa prawna WSSE w Poznaniu w 2024 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa prawna WSSE w Poznaniu w 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-02-07
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00070514
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna WSSE w Poznaniu w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294065

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Noskowskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-705

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wssepoznan@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-poznan

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna WSSE w Poznaniu w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-809add86-b9c6-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się na pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://przetargi-wssepoznan.ezamawiajacy.pl
Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań do SWZ drogą mailową. Pytania należy kierować na adres zamowienia.publiczne.wssepoznan@sanepid.gov.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczy.
Zamawiający dopuszcza przekazywanie pytań w obu powyższych formach bez konieczności podpisywania ich kwalifikowanym
podpisem elektronicznym.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców.
Instrukcja korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego, która jest dostępna pod adresem https://przetargi-wssepoznan.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EA-ZP.272.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. 2 i 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie koordynatora zespołu obsługi prawnej –

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. Wykonawca musi wykazać dysponowanie zespołem składającym się z co najmniej 3 osób, posiadającym kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, składającym się co najmniej z:
a.i. Jednej osoby posiadającej następujące uprawnienia i kwalifikacje:
a.i.1. uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej
w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 75), ustawy z 26 maja 1982 r. prawo o adwokaturze (Dz.U. Z 2020 poz.1651), ustawy
z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 823),
a.i.2. doświadczenie w świadczeniu usług pomocy prawnej na rzecz organów Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, ich organów lub związków – co najmniej 24 miesiące w ciągu ostatnich 5 lat,
a.i.3. doświadczenie w realizacji zadań, spraw z zakresu działania Inspekcji Sanitarnej – poprzez świadczenie usług prawnych na rzecz podmiotów realizujących zadania
z zakresu wskazanego w art. 1 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2021 r.
poz. 195, z 2022 r. poz. 655) przez okres co najmniej 12 miesięcy w ciągu ostatnich 24 miesięcy przed złożeniem oferty,
a.i.4. realizował stałe doradztwo prawne w formie dyżurów realizowane w sposób ciągły (co najmniej 3 dni w tygodniu) przez okres co najmniej 1 roku na rzecz podmiotu publicznego
a.ii. Jednej osoby posiadającej następujące uprawnienia i kwalifikacje:
a.ii.1. uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej
w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 75), ustawy z 26 maja 1982 r. prawo o adwokaturze (Dz.U. Z 2020 poz.1651), ustawy
z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 823),
a.ii.2. doświadczenie w świadczeniu usług pomocy prawnej na rzecz organów Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, ich organów lub związków – co najmniej 24 miesiące w ciągu ostatnich 5 lat.
a.iii. Co najmniej jednej osoby posiadającej następujące kwalifikacje
i doświadczenie:
a.iii.1. uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej
w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 75), ustawy z 26 maja 1982 r. prawo o adwokaturze (Dz.U. Z 2020 poz.1651), ustawy
z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 823),
a.iii.2. doświadczenie w reprezentowaniu podmiotów publicznych (w tym organów Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego) przed Sądami Administracyjnymi – co najmniej 1 sprawa w ciągu ostatnich 24 miesięcy
a.iv. Co najmniej jednej osoby posiadającej następujące kwalifikacje:
a.iv.1. doświadczenie w realizacji zadań, spraw z zakresu prawa zamówień publicznych – świadczenie usług pomocy prawnej na rzecz organów dysponujących środkami publicznymi – obejmujące udział w co najmniej 2 postępowaniach w ciągu ostatnich 24 miesięcy – przy czym łączna wartość zamówień przy których świadczono usługi nie może być mniejsza niż 10.000.000,00 zł
a.v. co najmniej jednej osoby posiadającej następujące kwalifikacje:
a.v.1. doświadczenie w realizacji zadań związanych z ochroną danych osobowych – poprzez świadczenie usług pomocy prawnej na rzecz jednostki publicznej ((w tym organów Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego) – związanych z realizacją obowiązków wynikających
z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) przez okres co najmniej 12 miesięcy
w ciągu ostatnich 24 miesięcy
b. Wykonawca musi zapewnić udział w realizacji zadań co najmniej 3 osób, które mogą reprezentować jednostkę w postępowaniach przed Sądami Administracyjnymi oraz Sądami Powszechnymi w ramach wszelkich postępowań w których stroną jest WSSE lub Wielkopolski Państwowy Inspektor Sanitarny w Poznaniu.
c. Z uwagi na wymagany zakres obowiązków oraz godzin świadczonych usług nie można łączyć zadań wskazanych w punktach a.i; a.ii, w związku z czym kwalifikacje wskazane w muszą spełniać różne osoby, pozostałe zadania mogą być łączone.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 euro dla każdej osoby, która świadczyć będzie usługi objęte postępowaniem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o chronię konkurencji
i konsumentów (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykaz wykonanych usług – załącznik nr 9 do SWZ,
b) dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia oraz informacja
o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 8 do SWZ,
d) kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-07 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję kredytu pod zastaw auta - Granowo
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję kredytu pod zastaw auta. Mam Toyotę Auris 2007 rok.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: „Usługi medyczne z zakresu medycyny pracy.” Nr sprawy: 3/z/2024
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Obsługa prawna Biura Infrastruktury w 2024
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI