Obsługa prawna wskazanych wydziałów Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wawer

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa prawna wskazanych wydziałów Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wawer
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-08
  • ZamawiającyUrząd m.st. Warszawy-Urząd Dzielnicy Wawer
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-29
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00579831
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna wskazanych wydziałów Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy
Wawer

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy-Urząd Dzielnicy Wawer

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żegańska 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-713

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wawer.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wawer.warszawa.pl/vprocurement

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna wskazanych wydziałów Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy
Wawer

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eeee729-a62e-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026324/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Świadczenie obsługi prawnej bieżącej działalności m.st. Warszawy - Dzielnicy Wawer

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych • Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –
format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert 1. W przypadku składania wniosku lub oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:
• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie;
• Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host
• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego (dotyczy certyfikatu zapisanego na karcie).
Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów zaleca się po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
2. W przypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadać (dotyczy postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne):
• E-dowód osobisty osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie;
• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;
• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód. Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
3. W przypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadać (dotyczy postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne):
Profil zaufany osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-XIII-ZZP.271.62.2023.ARY

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna wskazanych wydziałów Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wawer.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu skierowanego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział osoby posiadającej tytuł naukowy

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed datą składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie zrealizował łącznie co najmniej 3 zadania polegające na ciągłej (tj. świadczonej nieprzerwanie przez okres co najmniej 9 miesięcy), obsłudze prawnej bieżącej działalności jednostki samorządu terytorialnego lub dzielnicy m.st. Warszawy.
W przypadku usług realizowanych obecnie - Zamawiający zastrzega, że uzna powyższy warunek za spełniony tylko i wyłącznie w przypadku, gdy usługi realizowane (w toku) są świadczone nieprzerwanie przez okres co najmniej 9 miesięcy.
Obsługa prawna musiała obejmować co najmniej:
a) doradztwo prawne rozumiane jako udzielanie porad prawnych, wyjaśnień oraz konsultacji i sporządzanie pisemnych lub udzielanie ustnych opinii prawnych;
b) udział w tworzeniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych wewnętrznych (regulaminy, zarządzenia, itp.) i zewnętrznych związanych z bieżącą działalnością obsługiwanej jednostki,
c) opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów aktów prawnych wydawanych przez organy obsługiwanej jednostki,
d) opiniowanie umów, kontraktów, porozumień, listów intencyjnych itp. związanych z bieżącą działalnością obsługiwanej jednostki,
e) udział w negocjacjach, rokowaniach po stronie i w imieniu obsługiwanej jednostki,
f) doradztwo w zakresie dziedzin prawa dotyczących:
- oświaty i edukacji,
- zarządzania mieniem komunalnym,
- zarządzania drogami publicznymi,
- inwestycji dot. robót budowlanych (w tym inwestycji drogowych),
- kultury, sportu,
- ochrony środowiska,
- spraw społecznych i socjalnych,
- prawa i postępowania cywilnego,
- prawa i postępowania administracyjnego,
- prawa budowlanego,
- prawa zamówień publicznych
g) monitorowanie aktualności przepisów prawnych związanych z bieżącą działalnością obsługiwanej jednostki,
h) zastępstwo procesowe obsługiwanej jednostki w sprawach związanych z jej bieżącą działalnością przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, sądami polubownymi, organami administracji,
i) pełnienie dyżurów w siedzibie obsługiwanej jednostki przez radcę prawnego / adwokata, co najmniej 1 dyżur (wizyta) w tygodniu.
Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie:
- WYKAZU USŁUG, określonego w pkt VII.3.1 SWZ (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ),
- DOWODÓW, o których mowa w pkt VII.3.2 SWZ, złożonych na wezwanie Zamawiającego.
Uwaga: Wykonawca wykazując się doświadczeniem uzyskanym w ramach konsorcjum może się nim wykazać jedynie w takim zakresie w jakim był bezpośrednim wykonawcą części wskazanego zadania.
Przez zadanie rozumie się zawartą umowę.
Przez jednostkę samorządu terytorialnego rozumie się: gminę, powiat, miasto na prawach powiatu.

2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 6 osobami (Zespołem), które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, z których każda posiada wpis na listę radców prawnych lub listę adwokatów (zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub ustawą z dnia 25 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze) lub posiada wpis na listę prawników zagranicznych, prowadzoną przez okręgową radę adwokacką lub radę
okręgowej izby radców (zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej), z które będą spełniały wymogi w zakresie minimalnego doświadczenia określone dla danej funkcji:
I. Osoby koordynujące (Koordynator Zespołu Wykonawcy, Zastępca Koordynatora Zespołu Wykonawcy) – 2 osoby.
Każda z osób spełnia wskazane poniżej wymogi:
1) Posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień zawodowych, w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego lub dzielnicy m.st. Warszawy;
2) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, uczestniczył jako radca prawny lub adwokat w realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na stałej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego (gmina, powiat, miasto na prawach powiatu) lub dzielnica m.st. Warszawy, o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 60.000, która trwała nieprzerwanie co najmniej 6 miesięcy;
3) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał/wykonuje minimum 20 usług polegających na zastępstwie procesowym strony przed sądem powszechnym, w sprawach cywilnych o zapłatę;
4) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał/wykonuje minimum 10 usług polegających na zastępstwie procesowym strony przed sądem administracyjnym;
5) W okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, wykonał/wykonuje minimum 20 usług polegających na zastępstwie procesowym wierzyciela w postępowaniu egzekucyjnym;
6) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał/wykonuje minimum 3 usługi polegające na zastępstwie procesowym pracodawcy jako pozwanego przed sądem powszechnym – sądem pracy;
7) W okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, sporządził co najmniej 3 pisemne opinie prawne (lub analizy lub ekspertyzy) dotyczące zagadnień prawnych związanych ze stosowaniem przepisów dotyczących oświaty i edukacji;
8) W okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, sporządził co najmniej 3 pisemne opinie prawne (lub analizy lub ekspertyzy) dotyczące zagadnień prawnych związanych ze stosowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska;
9) W okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, sporządził co najmniej 3 pisemne opinie prawne (lub analizy lub ekspertyzy) dotyczące zagadnień prawnych związanych ze stosowaniem przepisów ustawy o finansach publicznych lub ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
10) W okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, sporządził co najmniej 3 pisemne opinie prawne (lub analizy lub ekspertyzy) dotyczące zagadnień prawnych związanych ze stosowaniem przepisów dotyczących prawa pracy;
11) W okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, sporządził co najmniej 3 pisemne opinie prawne (lub analizylub ekspertyzy) dotyczące zagadnień prawnych związanych ze stosowaniem przepisów dotyczących ustawy Prawo budowlane.
Co najmniej jedna z ww. osób spełnia wskazane poniżej wymogi (łącznie):
1) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał/wykonuje minimum 3 usługi polegające na reprezentowaniu zamawiającego (w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych) w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą;
2) W okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, sporządził co najmniej 3 pisemne opinie prawne (lub analizy lub ekspertyzy) dotyczące zagadnień prawnych związanych ze stosowaniem przepisów regulujących zamówienia publiczne.
II. Radca prawny / adwokat - Specjalista ds. zamówień publicznych i inwestycji.
Osoba spełnia wskazane poniżej wymogi:
1) Co najmniej 5-letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień zawodowych, obejmujące doradztwo w zakresie prawa zamówień publicznych, w tym doradztwo dotyczące przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
2) Doświadczenie, w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, w realizacji usługi polegającej na doradztwie prawnym Zamawiającemu (w rozumieniu ustawy PZP), w formalnym przygotowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 15 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, których przedmiotem były roboty budowlane wraz z przygotowaniem projektu umowy;
3) Doświadczenie, w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, w realizacji usługi, polegającej na sporządzeniu co najmniej 5 pisemnych opinii prawnych (lub analiz lub ekspertyz) dotyczących zagadnień prawnych związanych ze stosowaniem przepisów regulujących zamówienia publiczne;
4) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał/wykonuje minimum 3 usługi polegające na reprezentowaniu zamawiającego (w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych) w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą.
III. Radca prawny / adwokat (2 osoby). Każda z osób posiada co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego lub dzielnicy m.st. Warszawy.
IV. Radca prawny / adwokat (1 osoba). Posiada co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego lub dzielnicy m.st. Warszawy.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza powoływanie się na to samo doświadczenie tj. tę samą usługę polegającą na: zastępstwie procesowym, doradztwie, sporządzeniu analizy, ekspertyzy lub opinii, reprezentowania Zamawiającego przed KIO tylko dla jednej osoby.
Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego WYKAZU OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (zał. nr 9 do SWZ)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 9 do SWZ)
2. WYKAZ USŁUG wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt VI.4.1 SWZ (zał. nr 8 do SWZ)
3. DOWODY określające, czy usługi (wymienione w Wykazie usług) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są:
1) referencje
2) inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
3) oświadczenie wykonawcy - jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów wymienionych w pkt 1 i 2.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy od daty składania ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SWZ);
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).
3. OŚWIADCZENIE, O KTÓRYM MOWA W ART. 117 ust. 4 Ustawy,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają po-szczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ)
4. WYKAZ DOŚWIADCZENIA Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 10 do SWZ).
5. W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA POLEGA NA ZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI PODMIOTÓW UDOSTĘPNIAJĄCYCH ZASOBY:
1) ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (załącznik nr 6 do SWZ);
2) OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY, składane na podstawie art. 125 ust. 5 Ustawy, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 7 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Treść pełnomocnictwa załączanego do oferty, w jednej z form określonych w pkt. VII.2.3 SWZ, musi zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, który w imieniu Wykonawców występujących wspólnie złoży ofertę za pośrednictwem Platformy.
5. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia.
7. Wykonawca wykazując się doświadczeniem uzyskanym w ramach konsorcjum może się nim wykazać jedynie w takim zakresie w jakim był bezpośrednim wykonawcą części wskazanego zadania.
8. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (działających w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oddzielnie musi złożyć:
1) OŚWIADCZENIE o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy (zał. 4 do SWZ)
2) OŚWIADCZENIE, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zał. 5 do SWZ)
3) OŚWIADCZENIE o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (zał. 11 do SWZ).
Pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany w treści umowy po jej zawarciu mogą być dokonywane w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W dniu 8 kwietnia 2022 r. Rada Unii Europejskiej przyjęła rozporządzenie (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), które ustanawia ogólnounijny zakaz udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach udzielanych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Na mocy art. 1 pkt 23 rozporządzenia 2022/576 do rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) zostały dodane przepisy art. 5k o zakazie udzielania zamówień publicznych rosyjskim wykonawcom w zakresie określonym w powołanym rozporządzeniu. W odniesieniu do powyższych przepisów, zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję kredytu - Borowie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję kredytu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.