Obsługa prawna Gminy Miasto Świnoujście w 2024 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa prawna Gminy Miasto Świnoujście w 2024 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwinoujście
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-24
  • ZamawiającyGmina Miasto Świnoujście
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00489100
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna Gminy Miasto Świnoujście w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 24 025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna Gminy Miasto Świnoujście w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a43f45ba-7f08-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030040/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa prawna Gminy Miasto Świnoujście w latach 2024 - 2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/846070

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/846070

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa za pośrednictwem platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem:www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie(zwanej dalej „Platformą”).
1.2. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: bzp@um.swinoujscie.pl.
1.3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga założenia konta użytkownika. W celu założenia konta użytkownika konieczne jest posiadanie przez użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin Platformy (dostępny pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

1.5. W sprawach merytorycznych związanych z danym postępowaniem Zamawiający przewiduje możliwość porozumiewania się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez wykorzystanie na Platformie przycisku: Wiadomości.
1.6. W sprawach technicznych związanych z obsługą Platformy należy korzystać z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. Od 7.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.
1.7. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informuję, że:
1.1. administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Świnoujście, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świnoujście z siedzibą: Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście;
1.2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Świnoujście,
mail: iodo@um.swinoujscie.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1ustawy Pzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa; Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu,
np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską;
1.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.9. posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.35.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2376200 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2311200 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług prawniczych na rzecz Zamawiającego, polegających na obsłudze prawnej Gminy Miasto Świnoujście, Skarbu Państwa – Prezydenta Miasta Świnoujście oraz Prezydenta Miasta jako organu administracyjnego, organu podatkowego i zarządcy dróg publicznych, w ramach zadań Zamawiającego realizowanych przez następujące komórki organizacyjne Urzędu Miasta Świnoujście:
1) Biuro Geodety Miasta BGM
2) Wydział Edukacji WE
3) Wydział Infrastruktury i Zieleni Miejskiej WIZ
4) Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa WOS
5) Wydział Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych WPF
6) Wydział Rozwoju Gospodarczego i Obsługi Inwestorów WRG
7) Wydział Urbanistyki i Architektury WUA
8) Wydział Inwestycji Miejskich WIM
9) Wydział Podatków i Opłat Lokalnych WPO

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający jest uprawniony do wydłużenia okresu świadczenia usług („Prawo opcji”).
3. W ramach Prawa opcji Zamawiający przewiduje, wydłużenie okresu świadczenia usług o dwa kolejne roczne okresy ponad przewidziany w Umowie Okres minimalny.
4. Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji nie później niż na 7 dni przed upływem terminu, na jaki Umowa została zawarta.
5. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji (w całości lub w części) jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, a nie zobowiązaniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części) nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tego tytułu.
6. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy.
7. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części) Wykonawca ma obowiązek wykonania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z realizacji zamówienia podstawowego.
8. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. W konsekwencji do zlecania dodatkowych dostaw będącej przedmiotem prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia odnoszące się do pozostałego zakresu Przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie sposobu wykonywania Umowy, obowiązków stron, zasad płatności wynagrodzenia, kar umownych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena ofertowa - 60%
Sposób przyznawania punktów w kryterium (C) Cena:
cena najniższa brutto
Liczba punktów = ---------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty ocenianej



b) Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia - 40%
Sposób przyznawania punktów w kryterium (D) Doświadeczenie osoby skierowanej do obsługi zamawiającego:
Za każdy dodatkowy rok doświadczenia osoby skierowanej do obsługi Zamawiającego ponad ponad okres wskazany w waunku określonym w Rozdziale VI pkt 1.2.3.2 lit. a Zamawiajacy przyzna.
• 0 pkt - w przypadku, gdy nie przedstawi dodatkowego doświadczenia,
• 8 pkt – w przypadku, gdy przedstawi 1 dodatkowy rok doświadczenia,
• 16 pkt – w przypadku, gdy przedstawi 2 dodatkowe lata doświadczenia,
• 24 pkt - w przypadku, gdy przedstawi 3 dodatkowe lata doświadczenia,
• 32 pkt - w przypadku, gdy przedstawi 4 dodatkowe lata doświadczenia,
• 40 pkt – w przypadku, gdy przedstawi 5 lub więcej dodatkowych lat doświadczenia.
W przypadku niewykazania ww. doświadczenia dla osoby wskazanej w formularzu ofertowym lub jeżeli wykazane doświadczenie będzie niezgodne z wymaganiami SWZ, Zamawiający uzna, że Wykonawca do obsługi.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości polegania na zasobach podmiotów trzecich w zakresie odnoszącym się do kryteriów oceny ofert.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane tylko w odniesieniu do doświadczenia jednej (wybranej przez Wykonawcę) osoby, tzn. że zamawiający nie przyzna punktów za zsumowane doświadczenie wszystkich osób skierowanych do obsługi zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Zamawiającego, obejmującej doradztwo prawne na etapie przygotowania i udzielania zamówień publicznych przez Gminę Miasto Świnoujście, Skarb Państwa - Prezydenta Miasta Świnoujście, a także - z zastrzeżeniem przepisów szczególnych - na etapie realizacji i wzajemnego rozliczania umów, które zostały zawarte przez ww. podmioty w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie inwestycji. W ramach obsługi prawnej Wykonawca zapewnia obsługę wszystkich komórek organizacyjnych (Wydziałów, Biur oraz Samodzielnych Stanowisk ) Urzędu Miasta:

1) Wydziału Edukacji WE
2) Wydziału Infrastruktury i Zieleni Miejskiej WIZ
3) Wydziału Inwestycji Miejskich WIM
4) Wydziału Ochrony Środowiska i Leśnictwa WOS
5) Wydziału Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami WEN
6) Wydziału Organizacyjny WO
7) Wydziału Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych WPF

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający jest uprawniony do wydłużenia okresu świadczenia usług („Prawo opcji”).
3. W ramach Prawa opcji Zamawiający przewiduje, wydłużenie okresu świadczenia usług o dwa kolejne roczne okresy ponad przewidziany w Umowie Okres minimalny.
4. Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji nie później niż na 7 dni przed upływem terminu, na jaki Umowa została zawarta.
5. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji (w całości lub w części) jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, a nie zobowiązaniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części) nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tego tytułu.
6. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy.
7. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (w całości lub w części) Wykonawca ma obowiązek wykonania wszystkich ciążących na nim obowiązków wynikających z realizacji zamówienia podstawowego.
8. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. W konsekwencji do zlecania dodatkowych dostaw będącej przedmiotem prawa opcji stosuje się odpowiednio postanowienia odnoszące się do pozostałego zakresu Przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie sposobu wykonywania Umowy, obowiązków stron, zasad płatności wynagrodzenia, kar umownych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena ofertowa -30%
Sposób przyznawania punktów w kryterium (C) Cena:
cena najniższa brutto
Liczba punktów = ---------------------------------------- x 100 pkt x 30 %
cena brutto oferty ocenianej

b) Doświadczenie skierowanej do realizacji zamówienia - 30 %
W tym kryterium zamawiający przyzna punkty w ramach dwóch podkryteriów

b1 ) Doświadczenie osoby skierowanej do obsługi Zamawiającego o której mowa w Rozdziale VI ust. 7 ppkt 1.2.3.4 lit. b - 15% (D1)
Do oceny w przedmiotowym kryterium Wykonawcy powinni przedstawić dodatkowe usługi (ponad warunek) świadczone przez jedną z osób skierowanych do obsługi Zamawiającego polegające na świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego lub jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego lub spółek prawa handlowego z udziałem jednostek samorządu terytorialnego podczas realizacji projektów inwestycyjnych o wartości powyżej 10 mln złotych, których Wykonawcy wybrani byli trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
• Punkty w tym kryterium będą przyznawane tylko w odniesieniu do doświadczenia jednej (wybranej przez wykonawcę) osoby, tzn. że zamawiający nie przyzna punktów za zsumowane doświadczenie wszystkich osób skierowanych do obsługi zamawiającego.
• Za każdy wykazaną dodatkową usługę (zgodną z opisem w przedmiotowym podkryterium) Zamawiający przyzna 5 pkt (jednak nie więcej niż 15 pkt) zgodnie z poniższą tabelą:
Liczba usług dodatkowych spełniających wymagania niniejszego kryterium:
0 - 0 punktów przyznanych badanej ofercie
1 - 5 punktów przyznanych badanej ofercie
2 - 10 punktów przyznanych badanej ofercie
3 i więcej - 15 punktów przyznanych badanej ofercie

b2) podkryterium Reprezentacja w sporach osoby skierowanej do obsługi Zamawiającego o której mowa w Rozdziale VI ust. 7 ppkt 1.2.3.4 lit. b - 15% (D2)
Do oceny w tym podkryterium Wykonawcy powinni przedstawić doświadczenie osoby skierowanej do obsługi zamawiającego polegające na reprezentowaniu Zamawiającego w dodatkowych (ponad warunek) sporach sądowych z wykonawcą realizującym umowę zawartą w trybie PZP o wartości przedmiotu sporu powyżej 1 mln zł brutto lub reprezentowaniu inwestora, będącego jednostką sektora finansów publicznych, w sprawach dotyczących odpowiedzialności solidarnej wobec podwykonawców lub reprezentowaniu zamawiającego albo wykonawcy w postępowaniach prowadzonych przed Krajową Izbą Odwoławczą.
• Zamawiający wymaga aby Pełnomocnikiem w postępowaniach wykazanych ww. podkryterium była osoba wskazana w wykazie osób na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
• Punkty w tym kryterium będą przyznawane tylko w odniesieniu do doświadczenia jednej (wybranej przez wykonawcę) osoby, tzn. że zamawiający nie przyzna punktów za zsumowane doświadczenie wszystkich osób skierowanych do obsługi zamawiającego.
• Za każdy wykazany spór (zgodny z opisem w przedmiotowym podkryterium) Zamawiający przyzna 5 pkt (jednak nie więcej niż 15 pkt) zgodnie z poniższą tabelą:

Liczba sporów dodatkowych spełniających wymagania niniejszego podkryterium:
0 - 0 punktów przyznanych badanej ofercie
1 - 5 punktów przyznanych badanej ofercie
2 - 10 punktów przyznanych badanej ofercie
3 i więcej - 15 punktów przyznanych badanej ofercie

Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza możliwości polegania na zasobach podmiotów trzecich w zakresie odnoszącym się do kryteriów oceny ofert.

c) Wartość techniczna - 40 %


Ze względu na ograniczą liczbą znaków wymagania względem próbki opisano w części dotyczącej Przedmiotowych środków dowodowych oraz w Rozdziale XV pkt. 1.2. lit c SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do obsługi Zamawiającego o której mowa w Rozdziale VI ust. 7 ppkt 1.2.3.4 lit. b

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do obsługi Zamawiającego o której mowa w Rozdziale VI ust. 7 ppkt 1.2.3.4 lit. b

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość techniczna

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomicznej lub finansowej:
Dla części 1:
a) jego średnioroczny przychód w obszarze doradztwa w zakresie objętym przedmiotem zamówienia okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wyniósł minimum 500 000,00 zł rocznie.
Przez zakres objęty przedmiotem zamówień należy rozumieć stałą obsługę prawną jednostek sektora finansów publicznych.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.

b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000, 00 zł.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.

Dla części 2
a) jego średnioroczny przychód w obszarze doradztwa w zakresie objętym przedmiotem zamówienia okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wyniósł minimum 1 200 000,00 zł rocznie.
Przez zakres objęty przedmiotem zamówień należy rozumieć stałą obsługę prawną jednostek sektora finansów publicznych publicznych w zakresie procesów inwestycyjnych i zamówień publicznych.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10 000 000, 00 zł.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:

Dla części 1:
Wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 usługi podobne polegające na nieprzerwanym świadczeniu stałej obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego przez okres co najmniej roku, z których co najmniej jedna powinna polegać na obsłudze prawnej urzędu gminy o statusie miasta na prawach powiatu oraz mieć wartość nie mniejszą niż 150 000,00 zł brutto rocznie (wartość świadczenia samej obsługi prawnej bez zastępstwa procesowego).

Uwaga! W sytuacji, gdy Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej wykaże usługi, świadczone przez okres będący wielokrotnością 1 roku, wówczas każdy roczny okres zostanie uznany za jedną usługę, pod warunkiem, że usługa świadczona była w sposób ciągły, u jednego Zamawiającego. Za świadczenie usługi w sposób ciągły Zamawiający uzna również jej wykonywanie na podstawie następujących po sobie umów, pomiędzy którymi występuje przerwa nie dłuższa niż 7 dni kalendarzowych. Okres przerwy nie zostanie wliczony do czasu trwania usługi.
Dysponuje lub będzie dysponować :
a) minimum 2 osobami skierowanymi do obsługi Zamawiającego posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub będącymi prawnikami zagranicznymi wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 roku o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadającą wpis na odpowiednią listę potwierdzającą wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego. Przy czym powinna ona legitymować się co najmniej 3 letnim doświadczeniem w świadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny w bieżącej obsłudze prawnej urzędów gminy/powiatów/;
b) licencją na system informacji prawnej obejmującą co najmniej jedno stanowisko.
Dla części 2:
Wykonał należycie w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) minimum 3 usługi polegające na świadczeniu stałej, kompleksowej obsługi prawnej jednostek sektora finansów publicznych lub spółek prawa handlowego z udziałem jednostek sektora finansów publicznych w zakresie procesów inwestycyjnych lub zamówień publicznych przez okres roku o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (wartość świadczenia samej obsługi prawnej we wskazanym zakresie bez zastępstwa procesowego),
b) co najmniej 5 usług polegających na reprezentowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą Zamawiającego i co najmniej 5 usług polegających na reprezentowaniu w sprawie przed Sądem Okręgowym w sprawie skargi od orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej. Do spełnienia warunku muszą być wskazane sprawy zakończone prawomocnymi wyrokami,
c) minimum 2 usługi polegające na reprezentowaniu Zamawiającego w sprawach sądowych i arbitrażowych dotyczących roszczeń z tytułu prowadzonych inwestycji budowlanych o wartości co najmniej 20 000 000 zł brutto każda. Do spełnienia warunku muszą być wskazane sprawy zakończone prawomocnymi wyrokami lub ugodami.
Uwaga! W sytuacji, gdy Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej wykaże usługi, świadczone przez okres będący wielokrotnością 1 roku, wówczas każdy roczny okres zostanie uznany za jedną usługę, pod warunkiem, że usługa świadczona była w sposób ciągły, u jednego Zamawiającego. Za świadczenie usługi w sposób ciągły Zamawiający uzna również jej wykonywanie na podstawie następujących po sobie umów, pomiędzy którymi występuje przerwa nie dłuższa niż 7 dni kalendarzowych. Okres przerwy nie zostanie wliczony do czasu trwania usługi.
Dysponuje lub będzie dysponować:
a) licencją na system informacji prawnej obejmującą co najmniej jedno stanowisko;
b) minimum 2 osobami skierowanymi do obsługi Zamawiającego posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub będącymi prawnikami zagranicznymi wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 05 lipca 2002 roku o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadającymi wpis na odpowiednią listę potwierdzającą wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego. Przy czym każda:
• wskazana osoba powinna wykazać się udokumentowanym się co najmniej 5-letnim doświadczeniem w świadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny w bieżącej obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych lub spółek prawa handlowego z udziałem jednostek sektora finansów publicznych,
• wskazana osoba powinna wykazać się udokumentowanym doświadczeniem polegającym na świadczeniu pomocy prawnej jednostek sektora finansów publicznych lub spółek prawa handlowego z udziałem jednostek sektora finansów publicznych podczas realizacji trzech projektów inwestycyjnych o wartości powyżej 10 000 000 złotych brutto, których Wykonawcy wybrani byli trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych,
• wskazana osoba jest autorem co najmniej 10 opinii prawnych z zakresu przepisów dotyczących realizacji projektów inwestycyjnych realizowanych przez wykonawców wyłonionych w trybach ustawy Prawo zamówień publicznych, wynikających z realizacji umów*;
• wskazana osoba jest autorem co najmniej 10 opinii prawnych w zakresie roszczeń wynikających z realizacji umów przez wykonawców wyłonionych w trybach ustawy Prawo zamówień publicznych*.
• wskazana osoba posiada doświadczenie procesowe w sporach związanych z realizacją inwestycji publicznej, w tym co najmniej jednym o wartości przedmiotu sporu powyżej 1 mln zł brutto.
Ponadto wykonawca musi dysponować zespołem, którego członkowie będą świadczyli usługę na rzecz zamawiającego na jego wniosek w zależności od potrzeb w sprawach wymagających dużego doświadczenia i szerokiej wiedzy merytorycznej; w skład zespołu muszą wchodzić przynajmniej :
• jedna osobą posiadająca przynajmniej 5-letnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny w bieżącej obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych lub spółek prawa handlowego z udziałem jednostek sektora finansów publicznych, przy czym:
- wskazana osoba jest autorem co najmniej 10 opinii prawnych z zakresu przepisów dotyczących realizacji projektów inwestycyjnych realizowanych przez wykonawców wyłonionych w trybach ustawy Prawo zamówień publicznych, wynikających z realizacji umów;
- wskazana osoba jest autorem co najmniej 10 opinii prawnych w zakresie roszczeń wynikających z realizacji umów przez wykonawców wyłonionych w trybach ustawy Prawo zamówień publicznych.
- wskazana osoba reprezentowała Zamawiającego w co najmniej 5 sporach sądowych z wykonawcą realizującym umowę zawartą w trybie PZP o wartości przedmiotu sporu powyżej 1 mln zł brutto,
- wskazana osoba reprezentowała inwestora, będącego jednostką sektora finansów publicznych, w co najmniej 2 sprawach dotyczących odpowiedzialności solidarnej wobec podwykonawców.
• jedna osoba posiadająca przynajmniej 5-letnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny, która:
- minimum 5 razy reprezentowała zamawiającego lub wykonawcę w postępowaniu prowadzonym przed Krajową Izbą Odwoławczą,
- minimum raz reprezentowała stronę w postępowaniu w postępowaniu przed sądem okręgowym w związku ze skargą na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej.
• dodatkowa osoba, która świadczyła usługi doradztwa prawnego z zakresu zamówień publicznych lub posiada wykształcenie wyższe prawnicze oraz udokumentowane, doświadczenia na stanowiskach związanych z bezpośrednim stosowaniem przepisów prawa zamówień publicznych, które obejmuje przynajmniej 10 postępowań których wartość była równa lub przekraczała kwotę 130 000 zł netto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2. dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego (dla części 1 i 2);
2.3. oświadczenia wykonawcy o przychodzie we wskazanym obszarze objętym zamówieniem, za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
2.4. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie wymaganym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż okres wymagany - w tym okresie - wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2.5. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2.6. wykaz narzędzi.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dotyczy części 2
Zamawiający wymaga złożenia próbki zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Rozdziale XV ppkt 1.2. lit c.
W ramach kryterium Zamawiający oceni sporządzone przez osobę/y skierowaną/e przez Wykonawcę do realizacji zamówienia dwa wzory umów na:
- świadczenie usług w okresie 4 miesięcy z przewidzianym prawem opcji na kolejny miesiąc lub dwa miesiące (dalej Umowa na usługę) – P1,
- wykonanie robót budowlanych w terminie 5 miesięcy z wynagrodzeniem kosztorysowym, bez odbiorów częściowych (dalej Umowa na roboty) – P2,
oparte na przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 tj.) – dalej Pzp - i uwzględniające wszystkie wymagania Zamawiającego wskazane w opisie niemniejszego kryterium.
• umowy sporządzona przez Wykonawcę stanowić będą załącznik do oferty.

Niezałączenia ww. dokumentów skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy 0 pkt w ramach kryterium.

2) umowy powinny zostać sporządzona w języku polskim;

3) wzór umowy powinien:
- zawierać wyłącznie niezbędne elementy wymagane przepisami prawa, w tym ustawy Pzp – zbędne powielanie przepisów powszechnie obowiązujących będzie skutkowało utratą punktów w kryterium;
- zabezpieczać interesy Zamawiającego z poszanowaniem praw wykonawcy;
- być przejrzyste i czytelne;
- być spójne i poprawne (poprawność w zakresie odesłań, literówek, numeracji, błędów, sprzecznych postanowień, powtórzeń itp. );
4) punkty będą przyznawane według zasad:
1. Zgodność z prawem (należy uwzględnić stan prawny na dzień składania ofert). W ramach tego punktu Zamawiający oceni to czy umowa zawiera wyłącznie niezbędne elementy i nie powiela przepisów powszechnie obowiązujących . Zamawiający przyzna w tym kryterium od 0 do 10 pkt.
2 Zabezpieczenie interesów Zamawiającego (m.in.kary umowne, przesłanki wcześniejszego rozwiązania umowy, obowiązki wykonawcy w zakresie terminów, informacji i uzgodnień, dokumentowania czynności , ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, rozliczenia stron itd. ). Zamawiający przyzna w tym kryterium od 0 do 8 pkt.
3 Czytelność i przejrzystość. Zamawiający przyzna w tym kryterium od 0 do 2 pkt.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Oferta powinna zawierać:
4.1. wypełniony formularz ofertowy wykonawcy –wzór stanowi (załącznik nr 1 do SWZ;
4.2. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi (załącznik nr 2 do SWZ); w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z nich;
4.3. zobowiązanie podmiotów trzecich, na których zasoby powołuje się wykonawca (wzór stanowi (załącznik nr 4 do SWZ) wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ) – jeżeli dotyczy;
4.4. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
4.5. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące usług wykonywanychprzez poszczególnych wykonawców (składane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (załącznik nr 3 do SWZ) – jeżeli dotyczy.

3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 Rozdziału VIII SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Oświadczenie powinno został złożone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem w Postępowaniu.
4. W przypadku, gdy wykonawca posługiwać się będzie zasobami podmiotów trzecich w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 Rozdziału VIII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć:
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ. W przypadku, gdy o zamówienie wspólnie ubiega się dwa lub więcej
podmiotów oświadczenia te powinny być złożone przez każdego z nich.
- dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do
reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące robót
wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (załącznik nr 7 do SWZ).
2.Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu umowę regulującą współpracę partnerów przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez partnerów ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

uwagi na ograniczenie znaków w tej sesji Zamawiający informuje, że katalog zmian umowy zawarto w paragrafie 12 załącznika nr 5a i 5b "Wzór umowy" do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/845324

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie audiogramu i tympanogramu- Puławy
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie audiogramu i tympanogramu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w Twardogórze
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świnoujście: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Uzdrowiska Świnoujście S.A.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świnoujście: Dostawy jaj kurzych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Świadczenie usług obsługi prawnej na rzecz Sądu Okręgowego w Katowicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI