Zakup w ramach umowy kompleksowej paliwa gazowego i jego dystrybucji na potrzeby

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup w ramach umowy kompleksowej paliwa gazowego i jego dystrybucji na potrzeby obiektów Gminy Zbrosławice 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZbrosławice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zbrosławice
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-05
  • Numer ogłoszenia593454-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593454-N-2019 z dnia 2019-09-05 r.

Gmina Zbrosławice: Zakup w ramach umowy kompleksowej paliwa gazowego i jego dystrybucji na potrzeby obiektów Gminy Zbrosławice 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Gmina Zbrosławice ul. Oświęcimska 2, 42-674 Zbrosławice NIP 6452533560, którą reprezentuje: Wiesław Olszewski – Wójt Gminy Zbrosławice, Pełnomocnik Zamawiającego wspólnego upoważniony na podstawie pełnomocnictwa udzielonego w Porozumieniu z dnia 2 września 2019r. w sprawie wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz Zamawiających – Uczestników na zadanie pn.: „Zakup w ramach umowy kompleksowej paliwa gazowego i jego dystrybucji na potrzeby obiektów Gminy Zbrosławice 2019/2020 [podstawa prawna – art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2018.1986]
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Gmina Zbrosławice ul. Oświęcimska 2, 42-674 Zbrosławice NIP 6452533560, którą reprezentuje: Wiesław Olszewski – Wójt Gminy Zbrosławice, tel. 32 2337040
Gminna Biblioteka Publiczna w Zbrosławicach z siedzibą w Zbrosławicach przy ul. Oświęcimskiej 2a, NIP 6452290117, którą reprezentuje: Anita Nalepa – Dyrektor, tel. 32 2337080;
Gminne Przedszkole nr 8 w Przezchlebiu z siedzibą w Przezchlebiu przy ul. Mikulczyckiej 11a, NIP 6452533560, które reprezentuje: Izabela Kowolik – Dyrektor, tel. 32 2336934;
Gminne Przedszkole nr 1 w Zbrosławicach z siedzibą w Zbrosławicach przy ul. Batorego 6, NIP 6452533560, które reprezentuje: Elżbieta Bochoń – Dyrektor, tel. 32 2337010;
Gminne Przedszkole nr 4 w Świętoszowicach z siedzibą w Świętoszowicach przy ul. Mikulczyckiej 89, NIP 6452533560, które reprezentuje: Zuzanna Korgel – Dyrektor, tel. 32 2336917
Gminne Przedszkole nr 3 w Kamieńcu z siedzibą w Kamieńcu przy ul. Tarnogórskiej 2, NIP 6452533560, które reprezentuje: Brygida Jagla – Dyrektor, tel. 32 2337903
Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Zbrosławicach z siedzibą w Zbrosławicach przy ul. Wolności 108, NIP 6452533560 który reprezentuje: Magdalena Cieślar – Dyrektor, tel. 32 6664449
Szkoła Podstawowa w Czekanowie z siedzibą w Czekanowie przy ul. Szkolnej 26, NIP 6452533560, którą reprezentuje: Katarzyna Kuczora – Dyrektor, tel. 32 2306578
Szkoła Podstawowa w Ziemięcicach z siedzibą w Ziemięcicach przy ul. Szkolnej 6, którą reprezentuje: Edyta Wójcik – Dyrektor, tel. 32 2336828
Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Zbrosławicach z siedzibą w Zbrosławicach przy ul. Wolności 67, NIP 6452533560, którą reprezentuje: p.o. Urszula Gierszewska – Dyrektor, tel. 32 2337043
Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Kamieńcu z siedzibą w Kamieńcu przy ul. Gliwickiej 6, NIP 6452533560, który reprezentuje: Adrian Korgel – Dyrektor, tel. 32 2337814

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbrosławice, krajowy numer identyfikacyjny 27625838000000, ul. ul. Oświęcimska  2 , 42-674  Zbrosławice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2337012, e-mail urzad@zbroslawice.pl, faks 032 2337100.
Adres strony internetowej (URL): www.zbroslawice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1. Zamawiający – Uczestnicy na podstawie porozumienia zawartego w dniu 2 września 2019r. wyznaczają Gminę Zbrosławice jako pełnomocnika Zamawiających, któremu powierzają przygotowanie i przeprowadzenie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w ich imieniu i na ich rzecz, a także, jeżeli w toku postępowania wyniknie taka potrzeba, do ich reprezentowania w postępowaniu odwoławczym i skargowym, w tym przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądami powszechnymi. 2. Zamawiający - Uczestnicy udzielają Gminie Zbrosławice pełnomocnictwa na czas oznaczony, to jest do dnia publikacji ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, które obejmuje wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie wspólnego zamówienia, zastrzeżone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do kompetencji kierownika jednostki oraz reprezentowania Zamawiających w postępowaniu odwoławczym i skargowym tj. przed Krajową Izbą Odwoławczą i właściwym Sądem Okręgowym, z wyłączeniem podpisania umowy. 3. Strony wyraźnie stwierdzają, że pełnomocnictwo nie obejmuje upoważnienia do zawarcia umowy z Wykonawcą, którą każdy z Zamawiający-Uczestnik zawiera odrębnie - w swoim imieniu i na swoją rzecz. 4. Pełnomocnictwo dotyczy wyłącznie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego dostawę paliwa gazowego i jego dystrybucji na okres od 01.11.2019 r. godz. 6:00 do 01.11.2020 r. godz. 6:00.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.zbroslawice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert w niniejszym przetargu nieograniczonym może się odbywać wyłącznie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Zbrosławice, ul. Oświęcimska 2, 42-674 Zbrosławice, pokój nr 7 (Kancelaria)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup w ramach umowy kompleksowej paliwa gazowego i jego dystrybucji na potrzeby obiektów Gminy Zbrosławice 2019/2020
Numer referencyjny: PZP.271.14.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: zakup w ramach umowy kompleksowej paliwa gazowego i jego dystrybucji na potrzeby obiektów Gminy Zbrosławice. Przedmiot zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Standardy jakościowe zostały opisane w Obwieszczeniu Ministra Energii z dnia 16 maja 2018 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (Dz.U. 2018 poz. 1158). 1. Szczegółowy wykaz punktów poboru gazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Zamawiającym–Uczestnikiem a Wykonawcą. 3. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia. b) Spełnienie innych wymagań określonych w istotnych postanowieniach umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 5. Podstawowe informacje: Ilość układów pomiarowych rozliczających paliwo gazowe : 16, Grupa taryfowa wg OSD: Wg wykazu - załącznik n 4 do SIWZ, Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh]: 1968, Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy: Kolejna, Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego – Uczestnika: Kompleksowa, Sposób wypowiedzenia umów zakupu paliwa gazowego: Zamawiający-Uczestnik upoważnia Wykonawcę do wypowiedzenia umów, które wypowiedzenia wymagają. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy: Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa. Informacja o stosowaniu cen jednostkowych za dystrybucję paliwa gazowego: Ceny jednostkowe parametrów dystrybucyjnych zatwierdzone przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki będą wprowadzone z dniem wdrożenia zmiany. Zamawiający w świetle obowiązującego prawa zdaje sobie sprawę z braku możliwości zakwestionowania postanowień Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie cen dystrybucji gazu, jednak podstawą dla wystawianych przez Wykonawcę faktur stanowią postanowienia umowy kompleksowej, w której nie ma odwołania do innych dokumentów. Zamawiający w przypadku zmiany taryfy OSD wymaga pisemnej informacji od Wykonawcy o zmianie cen zawartych w zmienionej taryfie. Informacja o akcyzie: Wszystkie punkty poboru gazu są zwolnione z akcyzy. Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru paliwa gazowego: Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel, Informacja o udziałach w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych: Nie podpisywano aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa: Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy. Informacja o płatnikach: Nabywcą dla Zamawiających-Uczestników nie będących instytucją kultury [Gminna Biblioteka Publiczna w Zbrosławicach] jest Gmina Zbrosławice. Faktury Wykonawca dostarczy na adresy Zamawiających-Uczestników. Liczba umów jakie zawrze Wykonawca w ramach niniejszego postępowania: 11, Informacja o sposobie zawarcia umowy: Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w drodze wymiany korespondencji pocztą tradycyjną lub kurierską. 6. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia paliwa gazowego objętego przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia paliwa gazowego. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia paliwa gazowego może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie paliwa gazowego nie stanowi dla Zamawiającego-Uczestnika zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej wysokości. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy; d) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; e) Zamawiający-Uczestnik nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt. 1.1. SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 09123000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
65200000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-11-01   lub zakończenia: 2020-11-01
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-01 2020-11-01

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji całości zamówienia: od 01.11.2019 r. godz. 6:00 do 01.11.2020 r. godz. 6:00. UWAGA: Umowa obowiązuje od dnia podpisania z zastrzeżeniem, iż rozpoczęcie dostaw paliwa gazowego rozpocznie się od 01.11.2019 o godz. 6.00 lecz nie wcześniej niż po pozytywnie zakończonej procedurze zmiany sprzedawcy, która zostanie wszczęta przez Wykonawcę z dniem podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 1) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust.1 uPzp było złożone w formie pisemnej. Nie dopuszcza się w tym zakresie użycia środka komunikacji elektronicznej. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2. Uzupełniony i podpisany – Arkusz cenowy – załącznik nr 4 do SIWZ drugi arkusz!!! UWAGA: Załącznik nr 4 do SIWZ zawiera dwa powiązane ze sobą arkusze: 1. Wykaz punktów poboru gazu oraz 2. Arkusz cenowy. Arkusz nr 1 – „Wykaz punktów poboru gazu” – zawiera wszelkie dane o punktach poboru paliwa gazowego jakimi Zamawiający dysponuje, a które są niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy oraz stanowi bazę do wypełnienia arkusza nr 2 „Arkusz cenowy”. Arkusz nr 2 – „Arkusz cenowy” – stanowi wyliczenie ceny oferty i musi być dołączony do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W przypadku braku Arkusza nr 2 – „Arkusz cenowy”, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 „uPzp” jako, że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (koszt) 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadku zmiany Taryfy OSD, w szczególności zmiany stawek taryfowych, Wykonawca będzie prowadził rozliczenia na podstawie nowych stawek począwszy od dnia wejścia w życie nowej Taryfy OSD. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o wprowadzonych zmianach w rozliczeniach wraz z pierwszą fakturą wystawioną na podstawie zmienionych stawek. 2. W przypadku zaistnienia zmian w prawie skutkujących nałożeniem na Wykonawcę dodatkowych obciążeń para podatkowych (np. zmian w systemie certyfikatów), Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z informacją o wprowadzonych zmianach prawnych określając jednocześnie wpływ tych zmian na zmianę ceny jednostkowej paliwa gazowego. Wprowadzenie do rozliczeń zmienionej jednostkowej ceny paliwa gazowego jest możliwe po zawarciu stosownego aneksu. 3. W przypadku zmian wynikających z Ustawy o podatku akcyzowym mających wpływ na konieczność wprowadzenia do rozliczeń stawek podatkowych lub dokonania zmiany wysokości naliczanych stawek akcyzowych Wykonawca będzie prowadził rozliczenia na podstawie nowych stawek akcyzowych począwszy od dnia zaistnienia nowych okoliczności wprowadzonych zmianami prawnymi. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o wprowadzonych zmianach w rozliczeniach wraz z pierwszą fakturą wystawioną na podstawie zmienionych stawek. Ponadto zmiany związane z rozpoczęciem naliczania akcyzy bądź zaprzestaniem jej naliczania będą realizowane po przesłaniu przez Zamawiającego zmienionego Oświadczenia o sposobie wykorzystania nabytych wyrobów gazowych, z którego będzie wynikał zakres wprowadzanych zmian w zakresie płatności akcyzowych. 4. W przypadku zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT Wykonawca będzie prowadził rozliczenia na podstawie nowych stawek podatku VAT począwszy od dnia wejścia przedmiotowych zmian w życie. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o wprowadzonych zmianach w rozliczeniach wraz z pierwszą fakturą wystawioną na podstawie zmienionych stawek. 5. Ponadto przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) jeżeli w wyniku prowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, nie będzie możliwe dochowanie terminu rozpoczęcia dostaw określonych w przedłożonej ofercie, rozpoczęcie dostaw paliwa gazowego rozpocznie się po pozytywnie zakończonej procedurze zmiany sprzedawcy. 2) jeżeli w wyniku zmian organizacyjnych, przekształceń własnościowych, zmiany profili działania jednostki, modernizacji lub remontu, etc. nastąpi zmiana liczby punktów poboru gazu, tj. zwiększenie liczby punktów poboru gazu lub zmniejszenie liczby punktów poboru. W takim przypadku konieczne jest zawarcie stosownego aneksu do umowy (wprowadzenie nowego PPG, likwidacja PPG). 3) jeżeli w wyniku zmian organizacyjnych, przekształceń własnościowych, zmiany profili działania jednostki, modernizacji lub remontu, optymalizacji pracy urządzeń, etc. nastąpi zmiana mocy umownej. W takim przypadku Zamawiający będzie się zwracał do Wykonawcy o zawarcie stosownego aneksu do umowy (wprowadzenie nowej mocy umownej, zmiana grupy taryfowej). Procedura zmiany mocy umownej przeprowadzona będzie na zasadach określonych w Taryfie OSD oraz IRiESD. 4) jeżeli zgodnie z zasadami określonymi w Taryfie OSD dokonana zostanie zmiana grupy taryfowej dla PPG Wykonawca rozpocznie prowadzenie rozliczeń dla tego PPG zgodnie ze stawkami odpowiednimi dla zmienionej grupy taryfowej, również w zakresie jednostkowych cen za paliwo gazowe określonych w ofercie oraz stawek opłat abonamentowych. 6. Strony dopuszczają również wprowadzenie zmian w zwartej umowie w przypadku: 1) Konieczności poprawienia oczywistej omyłki pisarskiej; 2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę; 3) Zmiany danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego; 4) W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy, a mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. 7.Wszystkie postanowienia w ust. 5 i ust. 6 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 8. Strony przewidują również możliwość wprowadzania zmian w umowie w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę utylizacje korzeni drzew - Sośnicowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Mamy korzenie drzew do utylizacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zbrosławice: Przebudowa kanalizacji deszczowej w Czekanowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zbrosławice: Termomodernizacja budynku OSP Wieszowa i Przebudowa budynku OSP Wieszowa
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Ziemniaki
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI