Zakup paliwa do pojazdów i sprzętów będących własnością Gminy Dalików

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup paliwa do pojazdów i sprzętów będących własnością Gminy Dalików
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDalików
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-13
  • ZamawiającyGMINA DALIKÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00532819
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliwa do pojazdów i sprzętów będących własnością Gminy Dalików

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DALIKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Dalików

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-205

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzatakonopka@dalikow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281415173

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców

1.5.2.) Miejscowość: Dalików

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-205

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@dalikow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dalikow.eu

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

1. Na podstawie art. 38 ust. 1 ZamPublU Strony ustalają, że zamawiającym, który przeprowadzi postępowanie w imieniu i na rzecz Stron, będzie Gmina Dalików reprezentowana przez Wójta Gminy – Pana Radosława Arkusza – dalej „Zamawiający”.
2. Strony niniejszym udzielają Zamawiającemu upoważnienia do podejmowania w ich imieniu niezbędnych czynności w postępowaniu. Upoważnienie obejmuje także reprezentowanie Stron w procedurach odwoławczych, tj. przed Krajową Izbą Odwoławczą i właściwym sądem okręgowym.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliwa do pojazdów i sprzętów będących własnością Gminy Dalików

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1b3f79a-9365-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047719/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup paliwa do pojazdów i sprzętów będących własnością Gminy Dalików

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1b3f79a-9365-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w systemie e-Zamówienia na stronie postępowania w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem: malgorzatakonopka@dalikow.eu
ADRES STRONY PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a1b3f79a-9365-11ee-ba3b-4e891c384685

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
b) poczty elektronicznej Zamawiającego pod adresem: malgorzatakonopka@dalikow.eu z zastrzeżeniem, iż ofertę i załączniki wraz z ofertą należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (ppkt a).
3.2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a1b3f79a-9365-11ee-ba3b-4e891c384685
W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dalików, Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików, (43) 678-01-83;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dalików jest Pan Janusz Wyspiański email: januszwyspianski@abi24.eu
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup paliwa do pojazdów i sprzętów będących własnością Gminy Dalików” – 271.16.2023 prowadzonego w trybie podstawowym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do pojazdów będących własnością Gminy Dalików tj. autokarów szkolnych, samochodów OSP, ciągników i maszyn rolniczych oraz pobór paliwa do kanistrów (do kosiarek, pił spalinowych itp.)
2. Szacunkowa wielkość zamówienia to:
1 500,00 l – benzyna Pb 95
34 500,00 l – olej napędowy ON
Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego.
Paliwo pobierane będzie przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Stosowne upoważnienia zostaną przekazane Dostawcy w dniu podpisania umowy. Każdorazowy pobór należy udokumentować w formie pisemnej na wzorze karty zaakceptowanym przez Zamawiającego.
3. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania zawarte w:
a. Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2023 poz. 1314);
b. Ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw z dn. 25.08.2006 r. (tj. Dz. U. z 2023, poz. 846 z późn. zm.);
c. Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych( Dz. U. 2023 poz. 1314).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09135100-5 - Olej opałowy

09132000-3 - Benzyna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrezygnowania z części zamówienia, zastrzega również możliwość zwiększenia zamówienia, w każdym przypadku o nie więcej niż 50% wielkości zamówienia – szacowanej liczby litrów.
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie względem Zamawiającego z tytułu konieczności wykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia ani jakakolwiek kara umowna czy też odszkodowanie. Minimalna wielkość zamówienia, jaką zrealizuje Zamawiający – 50% szacowanej liczby litrów paliwa.
b) Zamawiający zastrzega również możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego o zamówienie opcjonalne o wielkości maksymalnej nie większej niż 50% wielkość zamówienia jaką zrealizuje Zamawiający – 50% szacowanej liczby litrów paliwa. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy, w całości lub w części. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości dostaw w przypadku konieczności uzupełnienia dostawy ponad szacowaną wartość, jeśli będzie to wynikało z przyczyn obiektywnych tj. np. zwiększenie liczby pojazdów będących w posiadaniu Zamawiającego lub liczby kilometrów, które pojazdy te będą musiały pokonać. W przypadku realizacji opcji ceny produktów pozostaną niezmienne w stosunku do złożonego Formularza cenowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Formularzem cenowym całkowitą wartość zamówienia należy wyliczyć mnożąc podane przez Zamawiającego zapotrzebowanie przez cenę netto sprzedaży 1 litra paliwa (odpowiednio ON i Pb) obowiązującą w sprzedaży detalicznej w dniu wskazanym przez Zamawiającego w Formularzu cenowym po uwzględnieniu zaoferowanej marży/upustu (wyrażonych w procentach).

Cenę ofertową stanowiła będzie suma wartości zamówienia brutto na olej napędowy i benzynę bezołowiową wyliczonych zgodnie z powyższą formułą (uwzględniających upust/marżę) dla szacowanego przez Zamawiającego zapotrzebowania na olej napędowy oraz benzynę:
C ofertowa = C ON + C Pb
C ofertowa – całkowita wartość zamówienia
C ON – całkowita wartość zamówienia na olej napędowy uwzględniająca upust/marżę oraz zapotrzebowanie Zamawiającego
C Pb – całkowita wartość zamówienia na benzynę uwzględniająca upust/marżę oraz zapotrzebowanie Zamawiającego

Jako potwierdzenie przyjętej ceny netto sprzedaży 1 litra paliwa (odpowiednio ON i Pb) obowiązującej w sprzedaży detalicznej we wskazanym dniu należy złożyć wraz z ofertą zanonimizowany dowód zakupu paliwa (osobno dla ON i Pb) z dnia, o którym mowa powyżej.

Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia.
Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ.
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą sumę punktów przy uwzględnieniu następujących kryteriów:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca musi posiadać:
• aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.)
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej.

Wykonawca musi:
• dysponować co najmniej jedną stacją paliw z minimum jednym dystrybutorem paliwa umożliwiającym sprzedaż oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej, czynną we wszystkie dni robocze w godz. pon. – pt. 8:00 – 16:00, sob. 8:00 – 12:00, do której dojazd z siedziby Zamawiającego: (Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików), drogą bitumiczną nie przekracza 10 km.

Długość drogi dojazdu sprawdzana będzie z wykorzystaniem internetowej mapy dostępnej na portalu „Google” pod adresem https://www.google.com/maps , od siedziby zamawiającego (Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików) do punktu poboru i zakupu paliwa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga następujących podmiotowych środków dowodowych:

1) dokumentów potwierdzających posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących środków dowodowych potwierdzających zgodność oferowanych dostaw z wymaganymi cechami:
a) świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne oferowanego oleju napędowego wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert wydanego przez producenta oleju napędowego.
b) świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne oferowanej benzyny bezołowiowej wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert wydanego przez producenta benzyny bezołowiowej

Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
W przypadku kiedy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonych przez Zamawiającego w pkt. 2.2. dokumentów lub dokumentów im równoważnych zamawiający, w terminie 7 dni zaakceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy, które mają zostać przez niego wykonane spełniają wymogi określone w pkt 2 przez zamawiającego.
Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymagania, cechy, kryteria określone w OPZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących środków dowodowych potwierdzających zgodność oferowanych dostaw z wymaganymi cechami:
a) świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne oferowanego oleju napędowego wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert wydanego przez producenta oleju napędowego.
b) świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne oferowanej benzyny bezołowiowej wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert wydanego przez producenta benzyny bezołowiowej

Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
W przypadku kiedy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonych przez Zamawiającego w pkt. 2.2. dokumentów lub dokumentów im równoważnych zamawiający, w terminie 7 dni zaakceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy, które mają zostać przez niego wykonane spełniają wymogi określone w pkt 2 przez zamawiającego.
Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymagania, cechy, kryteria określone w OPZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólnicy składający ofertę w postępowaniu zobowiązują się do wyznaczenia pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału należy załączyć do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy na podstawie zapisów zawartych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podst. art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień zawartych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI