Zakup paliw płynnych dla potrzeb gminy Sulejów i jednostek organizacyjnych w 2022...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup paliw płynnych dla potrzeb gminy Sulejów i jednostek organizacyjnych w 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulejów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-08
  • ZamawiającyGmina Sulejów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00291448
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliw płynnych dla potrzeb gminy Sulejów i jednostek organizacyjnych w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw płynnych dla potrzeb gminy Sulejów i jednostek organizacyjnych w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01ed614c-51b4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004081/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup paliw płynnych dla potrzeb gminy Sulejów i jednostek organizacyjnych w 2022 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sulejow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń (innych niż oferta Wykonawcy), wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie innych informacji odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://sulejow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej, e-mail: zamowienia@sulejow.pl. W tym celu zaleca się, aby Wykonawca w Formularzu Ofertowym podał adres poczty elektronicznej. Zgodnie z SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń, a także informacji, przekazywanych przy użyciu
Platformy zakupowej zostały opisane w Regulaminie korzystania z MarketplanetOnePlace dostępnego na stronie internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z Platformy zakupowej. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy
zakupowej wynosi 200 MB. Maksymalny rozmiar pliku podpisywany za pomocą podpisu zaufanego na stronie https://moj.gov.pl wynosi 10 MB (UWAGA: wielkość pliku liczona jest wraz z podpisem). Maksymalny rozmiar pliku podpisywanego w aplikacji „eDoApp” wynosi 5 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 80 MB. Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
20.1 Administratorem danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest Burmistrz Sulejowa, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Sulejowie, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów;
20.2 Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sulejów jest Pani Katarzyna Ziółkowska, kontakt: inspektor@sulejow.pl, 44 61 02 523;
20.3 Dane osobowe Wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IZ.ZP.271.28.2021 Zakup paliw płynnych dla potrzeb gminy Sulejów i jednostek organizacyjnych w 2022 roku prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
20.4 Odbiorcami danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp;
20.5 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy;
20.6 Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
20.7 W odniesieniu do danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
20.8 Każdy Wykonawca uczestniczący w postępowaniu posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia
nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 20.9 Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
20.10 W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
20.11 W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.ZP.271.28.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów Urzędu Miejskiego w Sulejowie i jednostek OSP
Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi:
benzyny bezołowiowej Pb95 – 4 500 litrów, oleju napędowego – 6 500 litrów.
Przewidywana liczba kart flotowych, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć Zamawiającemu wynosi 44.
Dostarczone karty flotowe muszą umożliwiać Zamawiającemu zakup innych produktów
i usług związanych z obsługą samochodów, oferowanych przez stację benzynową (np. oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne, żarówki, wycieraczki, bezpieczniki). Niniejsze będzie uregulowane w umowie zawieranej przez Wykonawcę z Zamawiającym.
Zamawiającemu przysługuje prawo do:
• zrealizowania dostawy lub części dostawy co najmniej w 50% szacunkowej wartości brutto umowy.
3.6 Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz normy PN-EN 228+A1:2017-06 i PN-EN 590+A1:2017-06 lub równoważne.
Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na:
• bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów Zamawiającego,
• zakupie paliwa na stacjach paliw Wykonawcy, czynnych również w niedziele i święta,
• bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem rodzaj zakupionego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, ilości i ceny zakupionego paliwa, daty zakupu, miejscowości i numeru stacji
• rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT dwa razy w miesiącu, z terminami płatności 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktur.
Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe zabezpieczone PIN-em.
3.9 Wydanie Zamawiającemu kart nastąpi w dniu podpisania umowy albo niezwłocznie po jej podpisaniu jednak nie później niż 14 (czternastego) dnia od dnia doręczenia wybranemu Wykonawcy prawidłowo wypełnionego wniosku Zamawiającego.
Za wydanie pierwszych kart paliwowych Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Wykonawcy każdy przypadek kradzieży, zaginięcia lub zniszczenia karty paliwowej. Wykonawca wyda duplikat lub dokona wymiany zniszczonej karty paliwowej na nową, nie później jednak niż w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia. Opłata nie może przekroczyć 50 zł brutto za 1 kartę.
Podaną ilość paliwa określono na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania, która jest ilością szacunkową. Dostawy paliwa - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia paliw.
Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie.
Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z obwieszczeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1853).
Zgodnie z SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium: Cena oferty - 100 % (100 % równa się 100 pkt., 1% równa się 1 pkt.) Kryterium: Cena (C)= (cena brutto oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu/ cena brutto oferty badanej) x 100 pkt.
Kryterium "Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów i pojazdów Miejskiego Zarządu Komunalnego w Sulejowie
Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi:
benzyny bezołowiowej Pb95 – 4000 litrów, oleju napędowego – 55 440 litrów.
Przewidywana liczba kart flotowych, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć Zamawiającemu wynosi 26.
Dostarczone karty flotowe muszą umożliwiać Zamawiającemu zakup innych produktów
i usług związanych z obsługą samochodów, oferowanych przez stację benzynową (np. oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne, żarówki, wycieraczki, bezpieczniki). Niniejsze będzie uregulowane w umowie zawieranej przez Wykonawcę z Zamawiającym.
Zamawiającemu przysługuje prawo do:
• zrealizowania dostawy lub części dostawy co najmniej w 50% szacunkowej wartości brutto umowy.
Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz normy PN-EN 228+A1:2017-06 i PN-EN 590+A1:2017-06 lub równoważne.
Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na:
• bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów Zamawiającego,
• zakupie paliwa na stacjach paliw Wykonawcy, czynnych również w niedziele i święta,
• bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem rodzaj zakupionego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, ilości i ceny zakupionego paliwa, daty zakupu, miejscowości i numeru stacji
• rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT dwa razy w miesiącu, z terminami płatności 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktur.
Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe zabezpieczone PIN-em.
Wydanie Zamawiającemu kart nastąpi w dniu podpisania umowy albo niezwłocznie po jej podpisaniu jednak nie później niż 14 (czternastego) dnia od dnia doręczenia wybranemu Wykonawcy prawidłowo wypełnionego wniosku Zamawiającego.
Za wydanie pierwszych kart paliwowych Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Wykonawcy każdy przypadek kradzieży, zaginięcia lub zniszczenia karty paliwowej. Wykonawca wyda duplikat lub dokona wymiany zniszczonej karty paliwowej na nową, nie później jednak niż w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia. Opłata nie może przekroczyć 50 zł brutto za 1 kartę.
Podaną ilość paliwa określono na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania, która jest ilością szacunkową. Dostawy paliwa - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia paliw.
Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie.
Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z obwieszczeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1853).

Zgodnie z SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium: Cena oferty - 100 % (100 % równa się 100 pkt., 1% równa się 1 pkt.) Kryterium: Cena (C)= (cena brutto oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu/ cena brutto oferty badanej) x 100 pkt.
Kryterium "Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczących:
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a. aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2021r. poz. 716 ze zm.).
- zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują co najmniej 10 stacjami paliw w województwie łódzkim, posiadającymi w ciągłej sprzedaży benzynę bezołowiową Pb 95 oraz olej napędowy (ON), umożliwiającymi zakup także w niedziele i święta, w tym co najmniej jedną stacją paliw w gminie Sulejów.
Zgodnie z SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2021r. poz. 716 ze zm.).
b. wykaz co najmniej 10 stacji paliw w województwie łódzkim, posiadających w ciągłej sprzedaży benzynę bezołowiową Pb 95 oraz olej napędowy (ON), umożliwiającymi zakup także w niedziele i święta, w tym co najmniej jedną stacją paliw w gminie Sulejów (wg Załącznika nr 3 do SWZ);
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część może przedstawić jeden wykaz.
Zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, należy przekazać cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum , spółka cywilna) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) 1) obniżenia wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia przez strony zakresu wykonywanego zamówienia;
2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wtedy wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3) nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę pod warunkiem spełniania wszystkich warunków wymaganych w postępowaniu;
4) zmian organizacyjnych Zamawiającego istotnej dla realizacji umowy;
5) zmian korzystnych dla Zamawiającego w przypadku, gdy potrzeba zmiany wynika ze zmiany przepisów;
6) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ (przez siłę wyższą uważa się okoliczności będące poza rozsądną kontrolą każdej ze Stron, które powstały po zawarciu Umowy, których żadna ze Stron nie mogła przewidzieć, nie miała na nie wpływu takie jak: strajk, wojna, działania wojenne, atak terrorystyczny, zarządzenia i zakazy wydane przez władze, katastrofy naturalne, w tym pożar, powódź, trzęsienie ziemi);
7) prawa lub okoliczności, których nie można było przewidzieć.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się na stronie internetowej: https://sulejow.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ceną oferty dla każdej części będzie łączna cena oferty brutto w PLN za zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON wpisana w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) zawierająca podatek VAT.
Wykonawca określi ceny jednostkowe dla poszczególnych rodzajów paliw wymienionych w formularzu oferty. Cena jednostkowa brutto paliwa w PLN producenta paliw musi być aktualna na dzień 30.11.2021 r., tj. dzień publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ceny jednostkowe benzyny Pb 95, oleju napędowego mogą ulegać zmianie w czasie trwania umowy w przypadku zmian cen hurtowych dokonywanych przez producenta, na skutek wzrostu lub obniżenia stawek podatku od towarów i usług oraz akcyzowego oraz ruchu cen ropy naftowej na rynku. Przedmiotowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
Natomiast oferowany upust musi być stały przez cały okres trwania umowy, tzn. taki, jaki wskazał Wykonawca w ofercie. Upust udzielony na paliwa będzie wyrażony w % do dwóch miejsc po przecinku.
Ceny oferty winny obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
Do porównania ofert będzie brana pod uwagę łączna cena oferty brutto w PLN za zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON.
Czas trwania zamówienia ustala się na od dnia zawarcia umowy (lecz nie wcześniej niż od dnia 01 stycznia 2022 r.) do dnia 31 grudnia 2022 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI