Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni w Domu Pomocy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni w Domu Pomocy Społecznej w Miedarach w 2024 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiedary
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-25
  • ZamawiającyDOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIEDARACH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-18
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00049472
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni w Domu Pomocy Społecznej w Miedarach w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIEDARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Miedary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 669580114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dpsmiedary.jstpowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedary.tarnogorski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

usługi społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni w Domu Pomocy Społecznej w Miedarach w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2984e5f-b5e5-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047448/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego grzewczego do kotłowni w Domu Pomocy Społecznej w Miedarach w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2984e5f-b5e5-11ee-b628-1a85378e6c0a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.miedary.tarnogorski.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.bip.miedary.tarnogorski.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-AG:16.350.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni w Domu Pomocy Społecznej w Miedarach w 2024 roku

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM WAGA [%] LICZBA PUNKTÓW SPOSÓB OCENY WG WZORU Łączna cena ofertowa
60 %
60
Cena najtańszej oferty
C= ………………………….. x 60 pkt
Cena badanej oferty Stały upust „U”
40 %
40
Wysokość stałego upusty (w zł/m3), udzielonego w badanej ofercie
= ……………………………………………… x 40 pkt
Najwyższy, udzielony stały upust (w zł/m3), spośród ofert badanych Razem:
100 %
100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: stały upust

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 Ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1
zdolności do wystąpienia w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia
8
warunkó
w w powyższym zakresie,
2.2
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

posiada aktualne uprawnienia (koncesję) do wykonywania określonej działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2022 roku, poz.. 1385 z późniejszymi zmianami). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek zostanie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej,
2.3
sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaże, że:

posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł brutto).
2.4
zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie oleju napędowego grzewczego o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SWZ potwierdzające, że Wykonawca posiada aktualną koncesję (wraz z kopią aktualnej koncesji) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi,
b)
oświadczenie stanowiące załącznik nr 7 do SWZ potwierdzające, że Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (wraz z kopią aktualnej polisy) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
9
zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł brutto),
c)
oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do SWZ potwierdzające, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie oleju napędowego grzewczego o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda.
d)
oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1. pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, ( Dz. U. z 2023 r. poz. 852), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik Nr 9 do SWZ
e)
oświadczenie stanowiące załącznik nr 10 do SWZ potwierdzające jakość oferowanego paliwa zgodnie z normą PN-C-96024.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
4.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia , oświadczenia o zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3, składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach , o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę utylizacje korzeni drzew - Sośnicowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Mamy korzenie drzew do utylizacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI