Zakup i dostawa opału na terenie Gminy Ryńsk

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa opału na terenie Gminy Ryńsk
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWąbrzeźno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-27
  • ZamawiającyGmina Ryńsk
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00236596
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa opału na terenie Gminy Ryńsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ryńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 21

1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.domeradzka@gminarynsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rynsk.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa opału na terenie Gminy Ryńsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e3fde51-30a0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000307/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa opału

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.rynsk.bip.net.pl/?c=837

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu ePUAP dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal za pośrednictwem formularzy udostępnianych także na miniPortalu, dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ w zakładce „dla wykonawców”, „Formularze do komunikacji”.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L127 z 23 maja 2018 r., str. 2) – zwanego dalej jako RODO informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Ryńsk, kontakt
 listownie na adres siedziby: ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno
 e-mail: poczta @gminarynsk.pl
 telefonicznie 56 6877500.
Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres iod@gminarynsk.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji i tak:
1) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2) jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez czas trwania umowy, do czasu przedawnienia roszczeń,
3) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcia zgody, nie dłużej jednak niż do czasu wskazanego w pkt 1.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora mają Państwo prawo do:
1) dostępu do treści danych, jednakże jeżeli spełnienie obowiązku prawa dostępu do danych osobie której dane dotyczą, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
2) sprostowania danych,
3) usunięcia danych, jeżeli:
a) wycofają zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
b) dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub dla których były przetwarzane,
c) dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.ZP.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 143945,01 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca dostarczy węgiel kamienny – kostka o parametrach: kaloryczność nie mniej niż 29 MJ/kg, zawartość popiołu do 7%, zawartość siarki do 0,7%, wilgotność do 15% w ilości 27 ton – w tym 7 ton węgla należy dostarczyć w miejsca wskazane przez zamawiającego w workach. Dostawy opału dokonywane będą sukcesywnie, transportem własnym wykonawcy i z rozładunkiem oraz z wniesieniem w miejsca wskazane przez zamawiającego położone na terenie gminy Ryńsk.

4.2.5.) Wartość części: 23482,17 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Ad 1. Cena realizacji zamówienia
Kryterium cena realizacji zamówienia waga 60%
Cena oferty (Cn) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,60; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru
Cn = C of. n. /C of. b. x 100 x 0,60
gdzie:
Cn - liczba punktów za kryterium cena
C of.n. - cena oferty najkorzystniejszej
C of.b. - cena oferty badanej
Ad 2. Termin płatności faktur
Kryterium termin płatności faktur waga 20%
Uwaga!
Najdłuższy termin płatności nie może przekroczyć 30 dni
Termin płatności (Tp) – oferta z najdłuższym terminem płatności otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,20; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji
w stosunku do oferty z najdłuższym terminem płatności, wg wzoru:
Tp = Tp of. b. /Tp. of. z najdłuższym terminem płatności x 100 x 0,20
gdzie:
Tp - liczba punktów za kryterium termin płatności faktur
Tp of.b. - termin płatności oferty badanej
Tp of.n. - termin płatności oferty z najdłuższym terminem płatności
Ad 3. Czas realizacji dostaw
Kryterium czas realizacji dostaw waga 20%
Czas realizacji dostaw – oferta z najkrótszym czasem realizacji dostaw otrzyma maksymalną ilość punktów 100, pomnożone przez współczynnik 0,20; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najkrótszym czasem realizacji dostaw, wg wzoru:
Cr = Cr of. z najkrótszym czasem dostawy/Cr of. b. x100 x 0,20
gdzie:
Cr - liczba punktów za kryterium czas realizacji dostaw
Cr of.b. - czas realizacji dostaw oferty badanej
Cr of.n. - czas realizacji dostaw oferty z najkrótszym zaoferowanym czasem dostawy
Uwaga!
1) najkrótszy czas realizacji dostaw wynosi 24 godziny od zgłoszenia zamawiającego;
2) najdłuższy czas realizacji dostaw wynosi 72 godziny od zgłoszenia zamawiającego;
3) jeżeli którykolwiek wykonawca zaoferuje czas realizacji dostaw krótszy niż 24 godzinny otrzyma liczbę punktów taką jak przewidziano dla 24 godzinnego czasu realizacji dostaw.
Liczba punktów za kryteria: cena realizacji zamówienia, termin płatności faktur i czas realizacji dostaw zaokrąglone zostaną do 2 miejsc po przecinku.
Oferta najkorzystniejsza, to oferta która otrzyma najwyższą liczbę punków stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów.
O = Cn + TP + Cr
O – ocena oferty w punktach (suma)
Cn – liczba punktów za kryterium cena realizacji zamówienia
Tp – liczba punktów za kryterium termin płatności faktur
Cr – liczba punktów za kryterium czas realizacji dostaw

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca dostarczy ekogroszek o parametrach: kaloryczność nie mniej niż 26 MJ/kg, zawartość popiołu do 8%, zawartość siarki do 0,6%, wilgotność do 12%, granulacja (uziarnienie) 5-20 mm
w ilości 111 ton – w tym 41 ton ekogroszku należy dostarczyć w miejsca wskazane przez zamawiającego w workach. Dostawy opału dokonywane będą sukcesywnie, transportem własnym wykonawcy i z rozładunkiem oraz z wniesieniem w miejsca wskazane przez zamawiającego położone na terenie gminy Ryńsk.

4.2.5.) Wartość części: 120462,84 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Ad 1. Cena realizacji zamówienia
Kryterium cena realizacji zamówienia waga 60%
Cena oferty (Cn) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,60; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru
Cn = C of. n. /C of. b. x 100 x 0,60
gdzie:
Cn - liczba punktów za kryterium cena
C of.n. - cena oferty najkorzystniejszej
C of.b. - cena oferty badanej
Ad 2. Termin płatności faktur
Kryterium termin płatności faktur waga 20%
Uwaga!
Najdłuższy termin płatności nie może przekroczyć 30 dni
Termin płatności (Tp) – oferta z najdłuższym terminem płatności otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,20; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji
w stosunku do oferty z najdłuższym terminem płatności, wg wzoru:
Tp = Tp of. b. /Tp. of. z najdłuższym terminem płatności x 100 x 0,20
gdzie:
Tp - liczba punktów za kryterium termin płatności faktur
Tp of.b. - termin płatności oferty badanej
Tp of.n. - termin płatności oferty z najdłuższym terminem płatności
Ad 3. Czas realizacji dostaw
Kryterium czas realizacji dostaw waga 20%
Czas realizacji dostaw – oferta z najkrótszym czasem realizacji dostaw otrzyma maksymalną ilość punktów 100, pomnożone przez współczynnik 0,20; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najkrótszym czasem realizacji dostaw, wg wzoru:
Cr = Cr of. z najkrótszym czasem dostawy/Cr of. b. x100 x 0,20
gdzie:
Cr - liczba punktów za kryterium czas realizacji dostaw
Cr of.b. - czas realizacji dostaw oferty badanej
Cr of.n. - czas realizacji dostaw oferty z najkrótszym zaoferowanym czasem dostawy
Uwaga!
1) najkrótszy czas realizacji dostaw wynosi 24 godziny od zgłoszenia zamawiającego;
2) najdłuższy czas realizacji dostaw wynosi 72 godziny od zgłoszenia zamawiającego;
3) jeżeli którykolwiek wykonawca zaoferuje czas realizacji dostaw krótszy niż 24 godzinny otrzyma liczbę punktów taką jak przewidziano dla 24 godzinnego czasu realizacji dostaw.
Liczba punktów za kryteria: cena realizacji zamówienia, termin płatności faktur i czas realizacji dostaw zaokrąglone zostaną do 2 miejsc po przecinku.
Oferta najkorzystniejsza, to oferta która otrzyma najwyższą liczbę punków stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów.
O = Cn + TP + Cr
O – ocena oferty w punktach (suma)
Cn – liczba punktów za kryterium cena realizacji zamówienia
Tp – liczba punktów za kryterium termin płatności faktur
Cr – liczba punktów za kryterium czas realizacji dostaw

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie Syberian Husky - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie Syberian Husky. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.