Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. i Zapopradzie sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMuszyna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-18
  • Numer ogłoszenia611833-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 611833-N-2019 z dnia 2019-10-18 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. i Zapopradzie sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie, ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie, ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna, NIP: 734-000-73-29, Ewa Dudczak ewa.dudczak@pgk.muszyna.pl
Zapopradzie sp. z o. o., ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna, NIP: 734-000-73-29, Andrzej Źrołka e-mail: inwestycje@zapopradzie.pl

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie, krajowy numer identyfikacyjny 49051044800000, ul. ul. Piłsudskiego  39 , 33-370  Muszyna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 471 40 89, e-mail pgk.muszyna@wp.pl, faks 18 471 40 89.
Adres strony internetowej (URL): http://pgk.muszyna.pl/
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/pgkmuszyna
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Komunalna Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Szczegółowy zakres podziału obowiązków między Zamawiającymi w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę (zakup) energii elektrycznej w trybie przetargu nieograniczonego został określony w porozumieniu z dnia 10 września 2019 r. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie, jako „Zamawiający Upoważniony”, w ramach swoich uprawnień do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w § 1 Porozumienia, odpowiada w szczególności za następujące czynności: 1) opracowanie dokumentacji przetargowej; 2) sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu; 3) ocenę spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) wybór najkorzystniejszej oferty; 5) ewentualne unieważnienie postępowania; 6) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym; 7) w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przez Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem powszechnym); 8) przechowanie i zabezpieczanie dokumentacji przetargowej. Zamawiający ustalają, iż po wyborze najkorzystniejszej oferty każdy z Zamawiających zawrze odrębną umowę bądź umowy zakupu energii elektrycznej z wyłonionym w toku postępowania wykonawcą.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://pgk.muszyna.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://pgk.muszyna.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna w sekretariacie (pokój nr 1) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.10.2019 r. do godz.: 13:30 2. Otwarcie ofert nastąpi w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna dnia 28.10.2019 r., godz. 13:45 – pokój nr 15 (sala konferencyjna).
Adres:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 128 33-370 Muszyna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. i Zapopradzie sp. z o.o.
Numer referencyjny: PGK.ZP.271.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. i Zapopradzie sp. z o.o.” II. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 09300000-2 energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09310000-5 elektryczność 65310000-9 przesył energii elektrycznej III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sprzedaż i dostawa energii elektrycznej, w okresie od dnia 01 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r., do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. i Zapopradzie sp. z. o.o. zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w województwie małopolskim. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: 1) ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. a) Szczegółowy wykaz obiektów (tj. punktów poboru/miejsc dostarczania energii elektrycznej) Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem zawiera załącznik 1a do niniejszej SIWZ. b) Składający ofertę winien mieć zawartą umowę GUD (Generalną Umowę Dystrybucyjną) z Tauron Dystrybucja SA., PKP Energetyka SA. Zamawiający posiada punkty odbioru OSD w Tauron Dystrybucja SA. i PKP Energetyka SA. c) Podstawowe informacje: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 14 Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu w załączniku nr 1a do SIWZ Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja SA PKP Energetyka S.A. Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 1132,556 (zamówienie podstawowe + prawo opcji 25%) Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Część Pierwsza / Część Kolejna Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy dystrybucyjne zawarto na czas nieokreślony. Umowy zakupu energii są ważne do 31.12.2019 r. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami wynikającymi ze zmian powszechnie obowiązującego prawa. Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy – załącznik nr 1a do SIWZ. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3. Informacja o płatnikach Zamawiający jest płatnikiem należności. 2) ZADANIE NR 2: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Zapopradzie sp. z. o.o. a) Szczegółowy wykaz obiektów (tj. punktów poboru/miejsc dostarczania energii elektrycznej) Zapopradzie sp. z. o.o., wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem zawiera załącznik 1b do niniejszej SIWZ. b) Składający ofertę winien mieć zawartą umowę GUD (Generalną Umowę Dystrybucyjną) z Tauron Dystrybucja SA. Zamawiający posiada punkty odbioru OSD w Tauron Dystrybucja SA. c) Podstawowe informacje: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 1 Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu w załączniku nr 1b do SIWZ Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja SA Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 223,445 (zamówienie podstawowe + prawo opcji 25%) Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Część Pierwsza / Część Kolejna Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy dystrybucyjne zawarto na czas nieokreślony. Umowy zakupu energii są ważne do 31.12.2019 r. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami wynikającymi ze zmian powszechnie obowiązującego prawa. Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy – załącznik nr 1b do SIWZ. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3. Informacja o płatnikach Zamawiający jest płatnikiem należności. 3. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy dla obydwu zadań zobowiązani są uwzględnić poniższe założenia oraz przyjąć opisane zasady, w szczególności: 1) Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. 2) Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 3) Okres rozliczeniowy dla poszczególnych punktów poboru jest miesięczny. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystawiania faktur szacunkowych (korygowanych po otrzymaniu faktur rzeczywistych). Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymywania faktur na podstawie odczytów z faktur dystrybucyjnych. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w danym okresie rozliczeniowym wedle ceny jednostkowej wynikającej z oferty w terminie i na zasadach opisanych w treści załączonego do niniejszej SIWZ wzoru umowy. 5) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia. 6) Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j.: Dz.U. 2019 poz. 755 z późn. zm.). 7) Wykonanie umowy musi odbywać się dla każdego punktu poboru/miejsca dostarczania energii elektrycznej i w każdej grupie taryfowej dla obiektów wyszczególnionych w załączniku 1a i/lub 1b do SIWZ. 8) Wykonawca powinien spełnić wymagania określone we wzorze umowy. 4. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Podane w załączniku 1a i 1b do SIWZ dane, odnoszące się w szczególności do ilości energii elektrycznej, są ilościami planowanymi i szacunkowymi, przedstawionymi w celu określenia zakresu i wartości zamówienia, co nie odzwierciedla rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, w szczególności w przypadku zakupu i zużycia mniejszej ilości energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. 5. Prawo opcji: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększającego zakres ilościowy zamówienia podstawowego o 25%. Zapisy dotyczące prawa opcji zostały zawarte we wzorach umów (załącznik nr 6a i 6b do SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09310000-5
65310000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1. Zamówienie będzie realizowane od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. 2. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek spełni Wykonawca, który posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. 2019 poz. 755 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty i oświadczenia: a) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. c) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. d) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty: a) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j: Dz.U. 2019 poz. 755 z późn. zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1.1. OŚWIADCZENIE I DOKUMENTY OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2a dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 2b dla zadania nr 2) dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy: a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c) o korzystaniu przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich,  Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy PZP). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA!: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium Zadanie nr 1: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100). Zadanie nr 2: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych i 00/100). 2. Termin oraz forma wnoszenia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym Muszyna-Krynica Zdrój, Nr rachunku: 37 8809 0005 2001 0000 0752 0001 z dopiskiem: Wadium – Zakup energii elektrycznej zadanie nr …. – PGK.ZP.271.10.2019. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. 2019 poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 5. W przypadku wniesienie wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Wysokość kary umownej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy PZP oraz warunki takich zmian określają szczegółowo wzory umów, stanowiące załącznik nr 6a dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 6b dla zadania nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-28, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KRYTERIA OFERT I ICH ZNACZENIE: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny całkowitej brutto przy realizacji przedmiotu zamówienia obliczone przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w rozdziale 13 SIWZ i podanej w „formularzu ofertowym” (załącznik nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 2b do SIWZ dla zadania nr 2) oraz kryterium „wysokość kary umownej” analogicznie dla zadania nr 1 i 2: Nr Nazwa kryterium Waga 1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. - 60 pkt 2 Wysokości kary umownej o której mowa we wzorach umowy w § 10 ust 1 pkt. c - „za zwłokę w wykonaniu przedmiotu niniejszej umowy w wysokości ….. % (0,1% do 0,5 % w zależności od oferty Wykonawcy) wynagrodzenia umownego brutto za każdy kolejny dzień następujący po dniu wyznaczonym, jako termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.” - 40 pkt 2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów oraz sposobów: Nr kryterium Wzór 1 Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60 Gdzie Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert Cof – cena podana w ofercie Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną. 2 Sposób oceny: Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru: K = 100 * Kr/Kn * 0,40 gdzie: K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary 0,40 – waga kryterium Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty. 3. Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P = C + K P – ostateczna liczba punktów C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej 4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt. 5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów. 6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert. 7. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku DODATKOWE INFORMACJE: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Informacje odnośnie wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia zostały zawarte w rozdziale 5 ust. 5 SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. a) Szczegółowy wykaz obiektów (tj. punktów poboru/miejsc dostarczania energii elektrycznej) Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem zawiera załącznik 1a do niniejszej SIWZ. b) Składający ofertę winien mieć zawartą umowę GUD (Generalną Umowę Dystrybucyjną) z Tauron Dystrybucja SA., PKP Energetyka SA. Zamawiający posiada punkty odbioru OSD w Tauron Dystrybucja SA. i PKP Energetyka SA. c) Podstawowe informacje: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 14 Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu w załączniku nr 1a do SIWZ Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja SA PKP Energetyka S.A. Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 1132,556 (zamówienie podstawowe + prawo opcji 25%) Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Część Pierwsza / Część Kolejna Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy dystrybucyjne zawarto na czas nieokreślony. Umowy zakupu energii są ważne do 31.12.2019 r. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami wynikającymi ze zmian powszechnie obowiązującego prawa. Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy – załącznik nr 1a do SIWZ. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3. Informacja o płatnikach Zamawiający jest płatnikiem należności.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2, 09310000-5, 65310000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Wysokość kary umownej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Zamówienie będzie realizowane od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. 2. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.


Część nr: 2 Nazwa: ZADANIE NR 2: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Zapopradzie sp. z. o.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) ZADANIE NR 2: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Zapopradzie sp. z. o.o. a) Szczegółowy wykaz obiektów (tj. punktów poboru/miejsc dostarczania energii elektrycznej) Zapopradzie sp. z. o.o., wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem zawiera załącznik 1b do niniejszej SIWZ. b) Składający ofertę winien mieć zawartą umowę GUD (Generalną Umowę Dystrybucyjną) z Tauron Dystrybucja SA. Zamawiający posiada punkty odbioru OSD w Tauron Dystrybucja SA. c) Podstawowe informacje: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 1 Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu w załączniku nr 1b do SIWZ Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja SA Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 223,445 (zamówienie podstawowe + prawo opcji 25%) Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Część Pierwsza / Część Kolejna Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy dystrybucyjne zawarto na czas nieokreślony. Umowy zakupu energii są ważne do 31.12.2019 r. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami wynikającymi ze zmian powszechnie obowiązującego prawa. Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy – załącznik nr 1b do SIWZ. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3. Informacja o płatnikach Zamawiający jest płatnikiem należności.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2, 09310000-5, 65310000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Wysokość kary umownej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Zamówienie będzie realizowane od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. 2. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oczyszczenie i zabezpieczenie przed mchem powierzchni grobowca- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę oczyszczenie i zabezpieczenie przed mchem powierzchni grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI