,,Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sędziejowice oraz jednostek organizacyjny

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sędziejowice oraz jednostek organizacyjnych''
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSędziejowice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-13
  • ZamawiającyGMINA SĘDZIEJOWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-03
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00475860
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sędziejowice oraz jednostek organizacyjnych''

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6

1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sędziejowice oraz jednostek organizacyjnych''

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-028d6699-7a1f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025615/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sędziejowice oraz jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice i formularza Wyślij wiadomość, dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformazakupowa.pl Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Wymaga. tech. i org. wysyłania i odbierania dok. Elektr., elektr. kopii dok. i oświadczeń oraz infor. przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regul.Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. korzys.z platformazakupowa.pl i są dostępne przy każdym postęp. na platformie, regulamin platformy znajduje się w stopce strony lub pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.2)Za datę przek. oferty, zawiadomień, dok. Elektr., oświadczeń lub elektr. kopii dok. lub oświadczeń oraz innych infor.przyjmuje się datę ich przekazania na https://platformazakupowa.pl/ i otrzymania komunik. potwierdzającego.3)Formaty plików wykorzys. przez Wyk. powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jt. Rozporz. Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, min. wymagań dla rejestrów publ. i wymiany inf. w postaci elektr. oraz min. wymagań dla systemów teleinf”.4)Zam. rekomenduje wykorzyst.formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskaz. na .pdf5)W celu ewentualnej kompresji danych Zam. rekomenduje wykorz. jednego z formatów:a).zip b).7Z 6)Wśród formatów powszechnych a NIE występ.w rozporz.występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dok. złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.7)Zam. zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podp. profilem zaufanym, który wynosi maks. 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpis. w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osob. który wynosi max. 5MB.8)Zalecenia Zam. odnośnie kwalif. podpisu elektr.:a)dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w forma. PadES,b)dokum. w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XadES, Wyk. powinien pamiętać, aby plik z podp. przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym,c)do składania podp. zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2(lub wyższy).9)Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zam. zaleca, w miarę możliwości, przekon.plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalif. PadES.10)Jeśli Wyk. pakuje dok. np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpis. każdego ze skompr. plików.11)Zam. rekomenduje wykorzys. podpisu z kwalif. znacznikiem czasu.12)Zam. zaleca, aby nie wprowadzać jakichkol. zmian w plikach po podpisaniu ich. Może to skutkować brakiem integral. plików.13)Zam. zaleca, aby w przypadku podpis. pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpis. różnymi rodzajami podpisów np. osob. i kwalif. może dopro. do problemów w weryfikacji plików.14)Komunikacja za pośrednictwem platf.zakupowej wymaga założenia konta Użytkow 15)W celu założenia konta Użytkownika na platformie zakup. koniecznym jest posiadanie przez Użytkow.(Wykonawcę)aktywnego konta poczty elektronicznej(e – mail).Korzystanie z platf. zakupowej przez Wyk. jest bezpłatne.16)Zam., zgodnie z Rozporz. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazy. inf. oraz wymagań tech.dla dok.Elektr. oraz środków komuni. elektr.w postęp. o udzielenie zamów. publi. lub konkursie(Dz.U.z2020r.poz.2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożl. pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a)stały dostęp do sieci Internet o gwaran. przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2GB Ram, procesor Intel IV2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operac.-MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna, inna niż Internet Explorer, przegl. intern. d)włączona obsługa JavaScript,e)zainst. program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,g)ozna.czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg.czasu lokalnego serwera synchron. z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98–160 Sędziejowice, tel. 43 677 10 02, fax. 43 677 10 06.
2. Z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sędziejowice można kontaktować się za pomocą adresu iod@gminasedziejowice.pl. Nie przysługuje Pani/Panu:
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest ,,Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sędziejowice oraz jednostek organizacyjnych’’, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. (sygnatura postępowania RW.VI.271.21.2023), prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RW.VI.271.21.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne(Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.), aktami wykonawczymi i zał. nr 7 do SWZ.
2)Zamawiający zawrze jedną umowę, wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3)Szacunkowe zapotrzebowanie na en. Elektr. do obiektów Zam., w okresie od 01.01.-31.12.2024 r. wynosi 1 069 666 kWh-zał.nr7 do SWZ.
4) Zam. oświadcza, że:
a) procedura wyboru dostawcy energii elektrycznej w formie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odbywa się po raz kolejny;
b) zawarł umowę sprzedaży energii elektrycznej z ONE SA z siedzibą ul. Naruszewicza 27 lok. 2, 02-627 Warszawa;
c) zawarł umowy świadczenia usługi dystrybucji z PGE Dystrybucja SA, na czas nieokreślony;
d) wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, udostępni dane PPE w formie elektronicznej, niezwłocznie po zawarciu umowy;
e) prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowi jedynie wartość przybliżoną, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie, a faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy wskazanej w Załączniku nr 7 do SWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, zaś Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować ceny energii zaoferowane w postępowaniu;
5) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
2. Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%
3. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej: Cena - 100%
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Widawa
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sędziejowice: ,,Zakup i dostawa oleju opałowego''
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sędziejowice: ,,Ubezpieczenie Gminy Sędziejowice''
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: KOMPLEKSOWY ZAKUP PALIWA GAZOWEGO DO OBIEKTÓW JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY STRUMIEŃ
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI