Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatów przyrody w ramach projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatów przyrody w ramach projektu pn. „Realizacja zabiegów ochrony czynnej wskazanych w planach ochrony lub zadaniach ochronnych na terenie wybranych rezerwatów przyrody”, finansowanego ze środków NFOŚiGW, z podziałem na części: I.Wzgórze Widokowe nad Międzyodrzem w roku 2018, II. Jezioro Liwia Łuża w roku 2018, III. Torfowisko Toporzyk w roku 2018 IV. Cisy Tychowskie I w roku 2018 V. Cisy Tychowskie II w roku 2018 VI. Cisy Tychowskie III w roku 2018 VII. Cisy Tychowskie IV w roku 2018
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-10-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-25
  • Numer ogłoszenia620740-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 620740-N-2018 z dnia 2018-09-25 r.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie: Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatów przyrody w ramach projektu pn. „Realizacja zabiegów ochrony czynnej wskazanych w planach ochrony lub zadaniach ochronnych na terenie wybranych rezerwatów przyrody”, finansowanego ze środków NFOŚiGW, z podziałem na części: I.Wzgórze Widokowe nad Międzyodrzem w roku 2018, II. Jezioro Liwia Łuża w roku 2018, III. Torfowisko Toporzyk w roku 2018 IV. Cisy Tychowskie I w roku 2018 V. Cisy Tychowskie II w roku 2018 VI. Cisy Tychowskie III w roku 2018 VII. Cisy Tychowskie IV w roku 2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 320590577, ul. ul. Teofila Firlika  20 , 71-637  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914305200, , e-mail agnieszka.dobrzynska.szczecin@rdos.gov.pl, , faks 914305201.
Adres strony internetowej (URL): http://szczecin.rdos.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://szczecin.rdos.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://szczecin.rdos.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
ul. T. Firlika 20, 71-637 Szczecin, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego pok. nr 127 (kancelaria) lub przesłać na adres ul. T. Firlika 20, 71-637 Szczecin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatów przyrody w ramach projektu pn. „Realizacja zabiegów ochrony czynnej wskazanych w planach ochrony lub zadaniach ochronnych na terenie wybranych rezerwatów przyrody”, finansowanego ze środków NFOŚiGW, z podziałem na części: I.Wzgórze Widokowe nad Międzyodrzem w roku 2018, II. Jezioro Liwia Łuża w roku 2018, III. Torfowisko Toporzyk w roku 2018 IV. Cisy Tychowskie I w roku 2018 V. Cisy Tychowskie II w roku 2018 VI. Cisy Tychowskie III w roku 2018 VII. Cisy Tychowskie IV w roku 2018
Numer referencyjny: ZP.261.19.2018.AD.122
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia (UWAGA!!! oznaczenia porządkowe „I”, „II”, „III”, „IV” zostały użyte tylko na potrzeby niniejszego postępowania, w celu usystematyzowania poszczególnych części zamówienia): Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatów przyrody, z podziałem na poniższe części zamówienia: I. Wzgórze Widokowe nad Międzyodrzem w roku 2018, II. Jezioro Liwia Łuża w roku 2018, III. Torfowisko Toporzyk w roku 2018 IV. Cisy Tychowskie I w roku 2018 V. Cisy Tychowskie II w roku 2018 VI. Cisy Tychowskie III w roku 2018 VII. Cisy Tychowskie IV w roku 2018 w ramach projektu pn. „Realizacja zabiegów ochrony czynnej wskazanych w planach ochrony lub zadaniach ochronnych na terenie wybranych rezerwatów przyrody”, finansowanego ze środków NFOŚiGW. Uwaga! Zgodnie z zapisami § 2 ust. 1 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany będzie do uczestnictwa w wizji lokalnej, po podpisaniu umowy, przed przystąpieniem do prac.

II.5) Główny kod CPV: 90710000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77211300-5
77211400-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: zawiera opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części zamówienia (rozdział III SIWZ). Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w każdej z części: I Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Wzgórze Widokowe nad Międzodrzem 11.250,00 II Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Jezioro Liwia Łuża 5.000,00 III Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Torfowisko Toporzyk 5.250,00 IV Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie I 4.667,00 V Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie II 2.000,00 VI Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie III 14.700,00 VII Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie IV 6.000,00
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp, oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1) i 8) uPzp, 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 3) zdolności technicznej i zawodowej – dotyczy wszystkich części zamówienia. Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającą na wykonaniu prac z zakresu agrotechnicznych lub leśnych tj. prac z zakresu pozyskania drewna, prac agrotechnicznych oraz koszeń łąk, wykonywanych w obszarach chronionych (parki narodowe, parki krajobrazowe, obszary Natura 2000, rezerwaty przyrody) lub na terenie PGL Lasów Państwowych, na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł brutto. UWAGA! Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony jeżeli Wykonawca, niezależnie od tego na ile części zamówienia złoży ofertę, wykaże się co najmniej jedną usługę, na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł brutto. Wykonawca może, w każdej części zamówienia, wykazać się tą samą usługą, składając jeden wykaz usług wraz z referencjami. b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach, tj.: • kierownik prac - za kierownika prac Zamawiający uzna osobę posiadającą doświadczenie w pracach agrotechnicznych lub leśnych, wykonywanych w granicach następujących obszarów chronionych: parków narodowych, parków krajobrazowych, rezerwatów przyrody, obszarów Natura 2000 lub na terenie PGL Lasy Państwowe. UWAGA! Kierownik prac będzie odpowiadać za organizację prac oraz należyte wykonanie przedmiotu umowy, przez osoby biorące udział w realizacji zamówienia. Wykonawca może, w każdej części na którą składa ofertę, podać tego samego kierownika prac.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Poleganie na zasobach innych podmiotów 1) Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniana warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawi zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu zachowania formy pisemnej dokument ten musi być złożony w formie oryginału podpisany przez te podmioty. 2) Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda od Wykonawcy przedłożenia dokumentu, który zawierał będzie w szczególności informacje na temat: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu do dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli te podmioty realizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 pkt 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, w terminie przez niego wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia, następujące dokumenty na podstawie art. 26 ust. 2 uPzp: a) Wykaz usług, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane), według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku usług będących w toku, dokumenty potwierdzające należyte ich należyte wykonywanie muszą być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz osób (dot. kierownika prac), skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz usług/ wykaz osób.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 pkt 1 uPzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. a) Wykaz usług, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane), według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku usług będących w toku, dokumenty potwierdzające należyte ich należyte wykonywanie muszą być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz osób (dot. kierownika prac), skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz usług/ wykaz osób.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 pkt 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców . 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 pkt 1 uPzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców), jeżeli formularz oferty i załączniki podpisuje osoba, która nie jest osobą fizyczną lub uprawienie nie wynika z dokumentów rejestrowych spółki (KRS). Pełnomocnictwo musi być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. XI SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu, w formie pisemnej, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, w terminie przez niego wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia, następujące dokumenty na podstawie art. 26 ust. 2 uPzp: a) Wykaz usług, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane), według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku usług będących w toku, dokumenty potwierdzające należyte ich należyte wykonywanie muszą być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz osób (dot. kierownika prac), skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz usług/ wykaz osób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty (C) 60,00
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy § 9 Zmiana przedmiotowej umowy, w zakresie przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia lub warunków jego realizacji może nastąpić w przypadku: 1) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zmian zasad płatności wynagrodzenia, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy; 2) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących ich realizacji; 3) zmian przedmiotu umowy związanych z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) niezrealizowania części przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający może zastąpić Wykonawcę nowy Wykonawcą, a wszelkie koszty poniesione przez Zamawiającego zostaną potrącone z wynagrodzenia Wykonawcy. 5) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiany numeru rachunku bankowego); 6) zmiany danych teleadresowych. Zmiany terminu realizacji umowy § 10 1. Zmiana terminu wykonania przedmiotowej umowy może nastąpić w przypadku: 1) zmiany warunków pogodowych lub wystąpienie innych okoliczności, których wcześniej nie można było przewidzieć, uniemożliwiających realizację umowy, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa, która stanowi przeszkodę w rozpoczęciu lub kontynuowaniu wykonywania przedmiotu umowy, 3) gdy zaistnieje przerwa w realizacji umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, termin na wykonanie przedmiotu umowy zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody, uniemożliwiającej jej wykonanie. 3. Jeżeli w toku wykonywania umowy Wykonawca stwierdzi, że zaistniały okoliczności, opisane w ust. 1 i w związku z tym przedmiot umowy może nie zostać wykonany w terminie określonym w § 1 ust. 4, Wykonawca niezwłocznie i nie później niż w terminie 2 dni od powzięcia takich informacji, pisemnie powiadomi Zamawiającego o niebezpieczeństwie wystąpienia opóźnienia w wykonaniu umowy, wskazując prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-03, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wzgórze Widokowe nad Międzyodrzem w roku 2018
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekosystemowa dotycząca wykonania zabiegu ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Wzgórze Widokowe nad Międzyodrzem w roku 2018, z należytą starannością, zgodnie z: rozporządzeniem Nr 12/2002 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 9 lipca 2002 r. w sprawie ustanowienia planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Wzgórze Widokowe nad Międzyodrzem” (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego Nr 52, poz. 1125), zarządzeniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 30 kwietnia 2014 r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Dolina Dolnej Odry PLB320003 (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 1934, zm. z 2017 r. poz. 2183), zarządzeniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 31 marca 2014 r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Dolna Odra PLH320037 (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 1661, zm. z 2015 r. poz. 5419 i 2016 r. poz. 4974), polegającego na wycince odrośli i nalotów drzew i krzewów, a także usuwanie gatunków synantropijnych na terenie oddziału 424 a, fragment pododdziału 424 b (pod linią energetyczną), fragment pododdziału 424 c, z powierzchni 2,5 ha, a także zebraniu uzyskanej biomasy wraz z jej wyniesieniem i ułożeniem w pryzmach w miejsce wskazane przez Nadleśnictwo Gryfino; zgodnie z poniższym opisem: a. położenie: działka pozostająca w zarządzie Nadleśnictwa Gryfino, leśnictwo Podjuchy: działka ewid. nr 424/2 obręb Siadło Górne, gm. Kołbaskowo, powiat policki, województwo zachodniopomorskie; stanowiąca oddział 424 c, fragment pododdziału 424 b (pod linią energetyczną), fragment pododdziału 424 c, leśnictwo Binowo; b. warunki terenowe: rezerwat stanowi samodzielne wzgórze o stożkowatym kształcie wznoszące się na wysokość około 32,7 m n.p.m. Ukształtowanie terenu (jego nachylenie) oraz występowanie na jego obszarze rzadkich i zagrożonych gatunków roślin uniemożliwia typową maszynową wycinkę, a wjazd pojazdów transportujących sprzęt oraz służących do wywozu biomasy możliwy będzie wyłącznie u podnóża zbocza; c. powierzchnia prac: łącznie 2,5 ha; d. termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 12 listopada 2018 r.; e. opis prac: zabieg obejmuje wycinkę drzew (w tym wycinkę nalotu i odrośli) z gatunków: topola osika, klon, dąb, lipa, wierzba, o maksymalnej wysokości do około 8 metrów; zabieg obejmuje wycinkę nalotu krzewów i ich odrośli z gatunków: głóg, tarnina, róża i śliwa tarnina o maksymalnej wysokości do około 2 metrów (usunięcie gatunków synantropij-nych); biomasę ze wzgórza należy ściągać za pomocą płacht do podnóża rezerwatu w terminie do 2 ty-godni od momentu przeprowadzenia zabiegu wycinki, w miejsce wskazane przez Nadleśnictwo Gryfino; na terenie występują zadrzewienia i zakrzaczenia, które należy pozostawić (nie dotyczy niewielkich samosiejek). Zadrzewienia i zakrzaczenia do pozostawienia, zostaną wskazane przez pra-cowników Nadleśnictwa Gryfino i RDOŚ podczas okazania gruntów na wizji lokalnej, po wyłonieniu wykonawcy i podpisaniu z nim umowy; na terenie wykonywanego zadania ostatnia wycinka odrośli i nalotów drzew i krzewów przeprowadzona była w 2009 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90710000-7, 77211300-5, 77211400-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty (C) 60,00
(D) doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierownika prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 11.250,00 zł brutto


Część nr: 2 Nazwa: Jezioro Liwia Łuża
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekosystemowa dotycząca wykonania zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Jezioro Liwia Łuża w roku 2018, z należytą starannością, zgodnie z: rozporządzeniem Nr 28/2008 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 19 czerwca 2008 r. w sprawie ustanowienia planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Jezioro Liwia Łuża” (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego Nr 59, poz. 1342), zarządzeniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 29 kwietnia 2014 r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Wybrzeże Trzebiatowskie PLB320010 (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 1926, zm. z 2017 r. poz. 2741), zarządzeniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 31 marca 2014 r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Trzebiatowsko-Kołobrzeski Pas Nadmorski PLH320017 (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 1657), polegającego na mechanicznym i ręcznym wykoszeniu skarp i dna cieków ujściowych o łącznej długości 400 m na obszarze części działki nr 320/1 obręb Niechorze, gm. Rewal w celu poprawy warunków hydrologicznych na obszarze 162,52 ha, zgodnie z poniższym opisem: a) położenie: działka pozostająca w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie: działka ewid. nr 320/1 obręb Niechorze, gm. Rewal, powiat gryficki, województwo zachodniopomorskie; b) powierzchnia prac: łącznie 162,52 ha; c) termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2018 r., d) opis prac: mechaniczne i ręczne wykoszenie skarp i dna cieków ujściowych o łącznej długości 400 m, tj. Kanał Dreżewo-Rybice długość 140 m, szerokość dna 6 m, skarpy 2*2 m; Kanał Dreżewo-Rybice B długość 100 m, szerokość dna 4 m, skarpy 2*2 m; Struga Sadlno długość 160 m, szerokość dna 1,6 m, skarpy 2*2 m; usuniętą biomasę należy zebrać w terminie do 2 tygodni od momentu przeprowadzenia zabiegu ko-szenia i równomiernie rozplantować powyżej skarpy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90710000-7, 77211400-6, 77211300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty (C) 60,00
(D) doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierownika prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 5.000,00 zł brutto


Część nr: 3 Nazwa: Torfowisko Toporzyk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekosystemowa dotycząca wykonania zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Torfowisko Toporzyk w roku 2018, z należytą starannością, zgodnie z rozporządzeniem Nr 55/2007 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 8 października 2007r. w sprawie ustanowienia planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Torfowisko Toporzyk” (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego Nr 105, poz. 1803), zarządzeniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 24 czerwca 2014 r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Ostoja Drawska PLB320019 (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 2674, zm. z 2015r. poz. 5420 i z 2017 r. poz. 2591), polegająca na usunięciu wyrośniętej trzciny: a) położenie: działka pozostająca w zarządzie Nadleśnictwa Połczyn, leśnictwo Smołdzięcin: działka ewid. nr 181/1 obręb Toporzyk, gmina Połczyn-Zdrój, wydzielenie leśne 181a, powiat świdwiński, województwo zachodniopomorskie; b) powierzchnia prac: łącznie 1,5 ha; c) termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2018 r.; d) opis prac: zabieg obejmuje usunięcie wyrośniętej trzciny jak najbliżej powierzchni ziemi w celu powstrzymania inwazji trzciny na mszar; skoszoną biomasę należy zebrać i usunąć z terenu rezerwatu w terminie do 1 tygodnia od momentu przeprowadzenia zabiegu koszenia, w miejsce wskazane przez pracowników Nadleśnictwa Połczyn oraz RDOŚ w Szczecinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90710000-7, 77211300-5, 77211400-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty (C) 60,00
(D) doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierownika prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 5.250,00 zł brutto


Część nr: 4 Nazwa: Cisy Tychowskie I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekosystemowa dotycząca wykonania zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie w roku 2018, z należytą starannością, zgodnie z rozporządzeniem Regionalnego Dyrektora Środowiska w Szczecinie z dnia 26.01.2017 r. w sprawie planu ochrony rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 548) oraz zarządzeniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 25.08.2017r. w sprawie rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 3577), polegająca na grodzeniu podrostów i siewek cisa: a) położenie: działki pozostające w zarządzie Nadleśnictwa Tychowo, leśnictwo Czarnkowo: działki ewid. nr 219, 461, 192/2 obręb Warnino, gm. Tychowo, wydzielenie leśne 193z, 192j,m,n,o,r i 219c, powiat białogardzki, województwo zachodniopomorskie; b) termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 16 listopada 2018 r.; c) opis prac: zabieg obejmuje ogrodzenie max 150 szt. siewek, siewki zostaną wskazane przez pracownika Nadleśnictwa Tychowo. Długość siatki na ogrodzenie w zależności od występujących siewek, od 2,5 m dla pojedynczo występującej siewki do 3 m dla grupowo (blisko siebie) występujących siewek. Wysokość siatki min. 80 cm do 1 m nad powierzchnię gruntu. Siatka nieleśna metalowa ocynkowana zgrzewana o przekroju oczek poniżej 6 cm. Na 1 ogrodzenie należy użyć 2 słupki bambusowe (o przekroju 20 mm) lub 2 słupki modrzewiowe ø 5 cm, wysokość słupka od 1m, max 1,20m. Siatka mocowana do słupków modrzewiowych za pomocą skobli, do słupków bambusowych za pomocą obejm z drutu ocynkowanego. zabieg obejmuje uzupełnienie słupkami bambusowymi (o przekroju 20 mm) lub słupkami modrzewiowymi (ø 5 cm) ogrodzenia siewek już istniejące (w przypadku braku słupka, bądź stwierdzenia jego wypróchnienia), słupki w ilości około 20 – 30 sztuk; zabieg obejmuje wykonanie zabiegu mechanicznego usunięcia chwastów w obrębie grodzonych siewek i w bezpośrednim sąsiedztwie strony zewnętrznej siatki powierzchnia do wykonania zabiegów ok. 4,02 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90710000-7, 77211300-5, 77211400-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty (C) 60,00
(D) doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierownika prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 4.667,00 zł brutto


Część nr: 5 Nazwa: Cisy Tychowskie II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekosystemowa dotycząca wykonania zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie w roku 2018, z należytą starannością, zgodnie z rozporządzeniem Regionalnego Dyrektora Środowiska w Szczecinie z dnia 26.01.2017 r. w sprawie planu ochrony rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 548) oraz zarządzeniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 25.08.2017r. w sprawie rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 3577), polegająca na konserwacji ogrodzenia rezerwatu: a) położenie: działki pozostające w zarządzie Nadleśnictwa Tychowo, leśnictwo Czarnkowo: działki ewid. nr 219, 461, 192/2 obręb Warnino, gm. Tychowo, wydzielenie leśne 193z, 192j,m,n,o,r i 219c, powiat białogardzki, województwo zachodniopomorskie; b) termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 16 listopada 2018 r.; c) powierzchnia prac: 10,28 ha; d) opis prac: usługa obejmuje wykonanie i wymianę 2 furtek w ogrodzeniu o wymiarach 2 m wysokości, 1 m szerokości, wraz z wymianą słupków podtrzymujących furtki. Zastosować należy słupki podtrzymujące przy furtkach o średnicy minimum 20cm. usługa obejmuje wymianę 60 sztuk słupków ogrodzeniowych, słupki o wymiarach: średnica min. 15cm, wysokość min. 2,8m. Słupki należy wkopać do ziemi na głębokość minimum 70cm. Część wkopaną należy zabezpieczyć przed wilgocią. Wysokość ogrodzenia to 1,90 m, minimalna wysokość słupków nad powierzchnię gruntu 2,0 m; usługa obejmuje demontaż starej siatki na długości 100m oraz montaż nowej siatki leśnej o parametrach: 200/17/15/M1. Montaż siatki do słupków za pomocą skobli ocynkowanych o rozmiarze 3,8x38. Przed montażem siatki i furtek ogrodzeniowych należy dokonać usunięcia chwastów, krzewów, niwelacji gruntu pod miejscem siatki i w jej bezpośrednim sąsiedztwie. miejsce wymiany siatki oraz słupki do wymiany zostanie wskazane przez pracownika Nadleśnictwa Tychowo; zdemontowana siatka oraz słupki muszą zostać wywiezione poza teren rezerwatu oraz Nadleśnictwa Tychowo i zutylizowane przez Wykonawcę we własnym zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90710000-7, 77211300-5, 77211400-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty (C) 60,00
(D) doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierownika prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 2.000,00 zł brutto


Część nr: 6 Nazwa: Cisy Tychowskie III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekosystemowa dotycząca wykonania zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie w roku 2018, z należytą starannością, zgodnie z rozporządzeniem Regionalnego Dyrektora Środowiska w Szczecinie z dnia 26.01.2017 r. w sprawie planu ochrony rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 548) oraz zarządzeniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 25.08.2017r. w sprawie rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 3577), polegająca na konserwacji rowów melioracyjnych ok. 1100 m, służących uregulowaniu warunków hydrologicznych na powierzchni 10,28 ha: a) położenie: działki pozostające w zarządzie Nadleśnictwa Tychowo, leśnictwo Czarnkowo: działki ewid. nr 219, 461, 192/2 obręb Warnino, gm. Tychowo, wydzielenie leśne 193z, 192j,m,n,o,r i 219c, powiat białogardzki, województwo zachodniopomorskie; b) termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 16 listopada 2018 r.; c) powierzchnia prac: 10,28 ha; d) opis prac: zabieg obejmuje wykonanie konserwacji rowów melioracyjnych o długości 1100 m, szerokości 40-60 cm, wysokości do 1,5 m. Prace polegały będą na polegających na oczyszczeniu rowów na długości 1100 m, odmuleniu dna do 20 cm, skarpowanie brzegów rowów, odrzuceniu urobku poza rów wraz z jego rozplantowaniem; zabieg obejmuje oczyszczenie przepustów o ø 40 cm, o zamuleniu do ⅓ oraz rozrzuceniu i rozplantowaniu namuł z przepustów w obrębie rowu i przepustów. Łączna długość przepustów – 25 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90710000-7, 77211300-5, 77211400-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty (C) 60,00
(D) doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierownika prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 14.700,00 zł brutto


Część nr: 7 Nazwa: Cisy Tychowskie IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekosystemowa dotycząca wykonania zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie w roku 2018, z należytą starannością, zgodnie z rozporządzeniem Regionalnego Dyrektora Środowiska w Szczecinie z dnia 26.01.2017 r. w sprawie planu ochrony rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 548) oraz zarządzeniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 25.08.2017r. w sprawie rezerwatu przyrody Cisy Tychowskie (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 3577), polegająca na wykonaniu prac pielęgnacyjnych polegających na usuwaniu pojedynczych drzew, w tym wywrotów oraz nalotu roślinności przygłuszającej siewki i dorosłe osobniki cisa: a) położenie: działki pozostające w zarządzie Nadleśnictwa Tychowo, leśnictwo Czarnkowo: działki ewid. nr 219, 461, 192/2 obręb Warnino, gm. Tychowo, wydzielenie leśne 193z, 192j,m,n,o,r i 219c, powiat białogardzki, województwo zachodniopomorskie; b) termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 16 listopada 2018 r.; c) powierzchnia prac: ok. 8,59 ha; d) opis prac: zabieg obejmuje usunięcie pojedynczych drzew, w tym wywrotów oraz nalotu roślinności przygłuszającej siewki i dorosłe osobniki cisa drzewa do usunięcia do 100 m³ (grubizna + drobnica) – drzewa zacieniające, zalegające wywroty, bądź zagrażające powaleniu na okazy cisa, pozyskane drewno z częściowym wyniesieniem poza teren rezerwatu, (szacuje się że do 30% pozyskanego drewna), należy wyzrębkować w miejscu wskazanym przez pracownika Nadleśnictwa Tychowo w drzewostanach przylegających do przedmiotowego rezerwatu przyrody, pozostałe części z drzew dorosłych po okrzesaniu złożyć w stosy niewymiarowe celem udostępnienia powierzchni do odnowienia i wzrostu nowego pokolenia gatunku chronionego; drzewa do usunięcia zostaną wskazane przez pracownika Nadleśnictwa Tychowo; zabieg obejmuje usunięcie nalotu, roślinności, jeżyn, odrośli występujących punktowo na powierzchni 8,59 ha z wyniesieniem masy do 100mp poza teren rezerwatu z rozrzuceniem masy w miejsce wskazane przez pracownika Nadleśnictwa Tychowo – do drzewostanów, wydzieleń przylegających do przedmiotowego rezerwatu przyrody. Gatunki drzewiaste wyzrębkować w miejscu wskazanym przez pracownika Nadleśnictwa Tychowo w drzewostanach przylegających do rezerwatu przyrody.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90710000-7, 77211300-5, 77211400-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty (C) 60,00
(D) doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierownika prac 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 6.000,00 zł brutto






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Świdwin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI