Wykonanie systemu instalacji fotowoltaicznej dla fili nr 22 Miejskiej Biblioteki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie systemu instalacji fotowoltaicznej dla fili nr 22 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Różewicza we Wrocławiu przy ul. Chociebuskiej 8-10
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-10-23
  • ZamawiającyMIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. TADEUSZA RÓŻEWICZA WE WROCŁAWIU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00431237
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie systemu instalacji fotowoltaicznej dla fili nr 22 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Różewicza we Wrocławiu przy ul. Chociebuskiej 8-10

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. TADEUSZA RÓŻEWICZA WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932101679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sztabowa 98

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-310

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: (071) 364-69-68

1.5.8.) Numer faksu: (071) 364-69-68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbp00@biblioteka.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie systemu instalacji fotowoltaicznej dla fili nr 22 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Różewicza we Wrocławiu przy ul. Chociebuskiej 8-10

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c7183ef-641d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00509772/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wykonanie systemu instalacji fotowoltaicznej dla fili nr 22 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Różewicza we Wrocławiu przy ul. Chociebuskiej 8-10

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/mbp/public/postepowanie?postepowanie=54409891

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/mbp/public/postepowanie?postepowanie=54409891

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://portal.smartpzp.pl/mbp/elearning

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPBDF -5/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu instalacji fotowoltaicznej dla fili nr 22 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Różewicza we Wrocławiu przy ul. Chociebuskiej 8-10 zgodnie z projektem technicznym instalacji fotowoltaicznej o mocy 30.72 kWp

4.2.6.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS REAKCJI SERWISU

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów
2) w zakresie doświadczenia wykonawców: wykażą, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonali, co najmniej 10 instalacji PV o mocy co najmniej 10 kWp każda z czego ponad 50% ( 6 szt.) były to instalacje na obiektach użyteczności publicznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia w odpowiedzi na wezwanie wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 10 instalacji PV o mocy co najmniej 10 kWp każda z czego ponad 50% (6 szt.) były to instalacje na obiektach użyteczności publicznej, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 125 ust.
1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie wskazanym w Dziale V SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - podmiotu udostępniającego zasoby,
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium o w wysokości 2 000,00 zł na okres związania ofertą.
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu,
2) Gwarancjach bankowych,
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w ust. 3 pkt.2-4., dokument winien być wystawiony na Miejską Bibliotekę Publiczną im. Tadeusza Różewicza we Wrocławiu, ul. Sztabowa 98, 53-310 Wrocław.
4. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP nr 70 1020 5226 0000 6102 0416 0651.
5. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego (ZPBDF-5/23).
6. Wadium w formie niepieniężnej:
1) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
2) Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego.
3) Udzielona gwarancja:
a) musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,
b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie,
c) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium,
d) treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji,
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) o udzielenie zamówienia,
Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej w pkt 1 - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, składa
wraz z ofertą każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania każdego z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się możliwość zmian w Umowie. Zmiany mogą dotyczyć
1) zmiany, jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych,
2) aktualizacji rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny,
3) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych,
4) zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w Umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności:
1) obniżenia kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu,
2) poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych,
3) zmiany obowiązujących przepisów,
4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót,
5) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu,
6) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi zamawiającego; lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
7) siłę wyższą,
4. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, jest możliwa w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej wystąpieniem następujących przypadków:
1) siły wyższej, o której mowa w § 10 uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową,
2) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania Przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy lub weryfikacją projektu budowlanego ponad 7 dni roboczych od daty jego przekazania,
3) na etapie realizacji robót koniecznością wprowadzenia zmian w projekcie oraz zastosowania projektu zamiennego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
4) konieczności realizacji robót dodatkowych, robót zamiennych, która wpłynie na termin realizacji robót objętych przedmiotem umowy i która udokumentowana będzie zatwierdzonym protokołem konieczności, o czas niezbędny do realizacji robót dodatkowych;
5) jeżeli wystąpi opóźnienie w dostawie urządzeń lub innych podzespołów niezbędnych do terminowego wykonania zamówienia, spowodowane okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy (np. opóźnienie łańcucha dostaw producenta),
6) przerwaniem prac przez właściwe organy administracji publicznej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy.
5. Każda ze Stron powołując się na okoliczności, o których mowa w ust. 4 zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o zaistniałym fakcie w terminie umożliwiającym wprowadzenie zmian w umowie.
6. Termin realizacji przedmiotu umowy w przypadkach wskazanych w ust. 4, może zostać wydłużony o liczbę dni, w którym przeszkoda występowała. Zmiana w tym zakresie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
7. Jednakże Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania Umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zamiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zamianami ponosi Wykonawca.
8. Dokonanie zmian, o których mowa w ust 1 wymaga podpisania aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.
9. Zamawiający nie ma obowiązku przedłużenia terminu wykonania robót, jeżeli Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od zaistnienia okoliczności nie przedłoży szczegółowo uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/mbp/public/postepowanie?postepowanie=54409891

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu groomingu- Dzierżoniów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu groomingu. Pochodzę z Polski, ale mieszkam aktualnie w Irlandii, gdzie wraz z anglojęzyczną koleżanką chciałybyśmy otworzyć salon groomerski. Interesowałby mnie kurs w j. angielskim, o ile to możliwe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI