Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-19
  • ZamawiającyMiasto Bydgoszcz
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00098980
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jezuicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-102

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 58 124

1.5.8.) Numer faksu: 52 58 58 273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7167981-c71e-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033410/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszcz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu "cookies”,
3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XII i XIII.
3. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w zakładce “Wiadomości – komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy za pośrednictwem zakładki „Wiadomości – wiadomości prywatne”.
5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
6. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz i formularza Wyślij wiadomość.
7. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformyzakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres wzp@um.bydgoszcz.pl, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem przycisku Wyślij wiadomość jako załączniki.
9. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
10. Oferta powinna być:
1) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem strony platformazakupowa.pl,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
11. Rekomendowane formaty: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg).
12. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty
złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie
13. Występuje limit objętości plików, spakowanych folderów (dla całej oferty) - 10 plików lub spakowanych folderów o wielkości 150 MB. Rekomendowane jest wykorzystanie zip, 7Z.
14. W przypadku użycia przez Wykonawcę podpisu zaufanego zaleca się, aby plik wynikowy był mniejszy niż 10 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (swz). Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX swz

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny (ograniczenia stosowania) przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (swz). Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.4.2024.B

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 3

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr I – sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową zabudowanych nieruchomości, stanowiących własność Miasta Bydgoszczy ( wycenie podlega grunt oraz zabudowa) przeznaczonych do zbycia w drodze przetargu ustnego nieograniczonego zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm. )
1) ul. Fordońska 423 - dz. nr 156 o pow. 0,0688 ha, KW BY1B/00064045/0, obręb 342.
Działka nr 156 w obr. 342 zabudowana jest budynkiem mieszkalnym 2 lokalowym o powierzchni użytkowej lokali 93,69 m² oraz budynkiem gospodarczym.
2) ul. Fordońska 425 - dz. nr 152 o pow. 0,1325 ha, KW BY1B/00066758/5, obręb 342. Działka nr 152 w obr. 342 zabudowana jest budynkiem mieszkalnym, w którym znajduje się 1 lokal o powierzchni 99,85 m². Nieruchomości położone są na obszarze Miasta, dla którego brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W Studium Uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Bydgoszczy przyjętym Uchwałą Nr LXII/1263/22 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 14 grudnia 2022r. przedmiotowe nieruchomości znajdują się w strefie aktywności gospodarczej U2 w granicach obszaru aktywności gospodarczej o charakterze usługowym. Nieruchomości zostały objęte decyzją nr 277/2018 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 19.12.2018r. ustalającą warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku usługowo-handlowego, na nieruchomości ozn. w ew. 152, 156 w obr. 342, położonych przy ulicy Fordońskiej w Bydgoszczy.
Zarządcą w/w nieruchomości jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
1) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+ T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr II – sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową zabudowanych nieruchomości, stanowiących własność Miasta Bydgoszczy (wycenie podlega grunt oraz zabudowa) przeznaczonych do zbycia w drodze przetargu ustnego nieograniczonego zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.) oraz sporządzenia świadectw charakterystyki energetycznej – art. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków ( Dz. U. z 2021r. poz. 497 ze zm.).
1) ul. Mała 4 - stanowiąca dz. nr 78/7 (zabudowana) i 78/3 (niezabudowana) o łącznej pow. 0,2066 ha, w obrębie 286, zapisana w KW nr BY1B/00174296/8.
Działka nr 78/7 zabudowana jest murowanym, parterowym budynkiem mieszkalnym o pow. zabudowy 250 m2, w którym znajdują się 4 lokale mieszkalne.
Nieruchomość znajduje się na obszarze objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Fordońska –Brda-Toruńska” w Bydgoszczy, zatw. Uchwałą Nr XLVII/1038/13 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 30 października 2013 r. i znajduje się w ustaleniu „14.MW-U”- teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, zabudowy usługowej z obowiązującą obsługą transportową z terenów przyległych dróg publicznych.
2) ul. Piaski 71 - dz. nr 8/1 o pow. 0,3238 ha, w obrębie 301, zapisanej w KW nr BY1B/00030514/2.
Na przedmiotowej działce usytuowany jest murowany jednokondygnacyjny budynek, w którym znajduje się 1 lokal mieszkalny.
Przedmiotowa działka usytuowana jest w obszarze dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „Piaski- Dolny Taras” w Bydgoszczy zatwierdzonego, Uchwałą Nr LIV/826/09 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 28 października 2099 r., opublikowanego w Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. Nr 44, poz. 451 z dnia 3 marca 2010r. i znajduje się w granicach ustalenia „9MN” - teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, gdzie uzupełniająco dopuszcza się usługi nieuciążliwe.
Zarządcą w/w nieruchomości jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
1) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+ T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr III – sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową zabudowanych nieruchomości, stanowiących własność Miasta Bydgoszczy ( wycenie podlega grunt oraz zabudowa) przeznaczonych do zbycia w drodze przetargu ustnego nieograniczonego zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023r. poz. 344 ze zm. ) oraz sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej – art. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków ( Dz. U. z 2021r. poz. 497 ze zm.).
1) ul. Ks. Augustyna Kordeckiego 19 – dz. nr 3/2 obręb 97 o powierzchni 0,0369 ha, KW BY1B/00032772/2. Nieruchomość przy ul. Ks. A. Kordeckiego 19 zabudowana jest trzykondygnacyjnym budynkiem mieszkalnym wzniesionym w 1910 roku. Budynek wybudowany w kształcie litery L; obiekt frontowy 2 – piętrowy i przyległa do niego 1-piętrowa oficyna. W budynku znajduje się 5 lokali mieszkalnych, po 2 lokale na parterze i I piętrze oraz 1 lokal na II piętrze, wszystkie lokale posiadają wspólne przedpokoje. Nieruchomość wpisana jest do gminnej ewidencji zabytków. Przedmiotowa nieruchomość położona jest w granicach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Śródmieście-Świętej Trójcy”. Zgodnie z ustaleniami planu, w/w działka znajduje się w granicach terenu zabudowy usługowej i zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, oznaczonej symbolem „13U/MW”.
2) ul. Jana Jędrzeja Śniadeckich 63 – dz. nr 1/1 obręb 110 o powierzchni 0,0613 ha, KW BY1B/00001993/1, zabudowana jest budynkiem mieszkalnym czterokondygnacyjnym z poddaszem, podpiwniczonym w zabudowie zwartej, wybudowanym w 1910 r. W budynku znajduje się 11 lokali mieszkalnych z których 4 są lokalami niesamodzielnymi (nr 10, 11, 12 i 13 ) oraz 2 lokale użytkowe.
Ponadto na terenie znajduje się budynek niemieszkalny, jednokondygnacyjny, murowany stanowiący własność najemcy gruntu.
Przedmiotowa nieruchomość znajduje w się w granicach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Śródmieście- Dworcowa- Lipowa” w Bydgoszczy, zatwierdzonego Uchwałą Nr XXI/366/15 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 25 listopada 2015 roku. Według tego planu omawiana działka znajduje się w terenie zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i zabudowy usługowej oznaczonej symbolem „1.MW-U”.
3) ul. Gdańska 86 – dz. nr 43 obręb 169 o pow. 0,0515 ha, KW BY1B/00227495/0. Nieruchomość zabudowana jest trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym budynkiem mieszkalnym, w którym znajduje się 7 lokali mieszkalnych oraz 1 lokal użytkowy. Nieruchomość wpisana jest do gminnej ewidencji zabytków. Przedmiotowa nieruchomość położona jest w granicach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Śródmieście-Filharmonia Pomorska”. Zgodnie z ustaleniami planu, w/w działka znajduje się w granicach terenu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, usługowej oznaczonej symbolem „30.MW-U”.
4) ul. Podgórna 15 – dz. nr 94/3 obręb 98 o pow. 0,1397 ha, KW BY1B/00011963/5. Nieruchomość zabudowana jest budynkiem mieszkalnym, w którym znajdują się 2 lokale mieszkalne oraz oficyna w której znajduje się 1 lokal mieszkalny oraz zabudową gospodarczą, przez obszar działki przebiega napowietrzna linia energetyczna 11kV. Nieruchomość wpisana jest do gminnej ewidencji zabytków. Przedmiotowa nieruchomość położona jest w granicach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Stare Miasto”. Zgodnie z ustaleniami planu, w/w działka znajduje się w granicach terenu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i usługowej oznaczonej symbolem „5.MW-U”.
Zarządcą w/w nieruchomości jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
1) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+ T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr IV – oszacowanie wartości nieruchomości gruntowej niezabudowanej, stanowiącej własność Miasta Bydgoszcz, ozn jako dz. nr 6/8 o pow. 0,2242 ha, obr.270, zapisanej w KW BY1B/000228939/7, położonej przy ul. Hutniczej w Bydgoszczy. Nieruchomość przeznaczona jest do sprzedaży w drodze przetargu nieograniczonego - do samodzielnego zagospodarowania przy zakazie zabudowy terenu wraz z oszacowaniem prawa służebności gruntowej, jaka zostanie ustanowiona wraz ze zbyciem ww. nieruchomości.
Służebność gruntowa - prawo przejścia i przejazdu na nieruchomości ozn. jako: dz.nr 6/5 o pow. 0,0168 ha i dz. nr 6/9 o pow. 0,3445 ha, obr. 270, KW nr BY1B/00022839/7.
Podstawa prawna: art.13 ust.1, art.28 ust.1 , art.37ust.1, art.40 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2023r. poz. 344 ze zm.) i art. 285 § 1 ustawy Kodeks cywilny ( Dz.U. z 2023r. poz.344).

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
1) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+ T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr V – oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych na potrzeby ustalenia wysokości odszkodowania za przejęte z mocy prawa – art. 98 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.) działki gruntu wydzielone pod drogi publiczne, w wyniku podziałów dokonanych na wniosek właścicieli/użytkowników wieczystych.
Przedmiot wyceny: określenie wartości gruntów wydzielonych pod drogi publiczne:
1) ul. Roztoczańska/Izerska (własność: osoba fizyczna) – dz. nr: 61/1, 61/2, 61/8, obr.0368, o łącznej pow. 0,1072 ha, KW BY1B/00002071/9;
2) ul. Christiana Andersena (użytkownik wieczysty: osoba prawna) – dz. nr: 171/27, 171/29 obr. 0339, o łącznej pow. 0,0465 ha, KW BY1B/00056764/7;
3) ul. Byszewska (własność: osoba fizyczna) – dz. nr: 24/1 obr. 0013, o pow. 0,0293 ha, KW BY1B/00062484/5;
4) ul. Mińska (właściciel: osoba fizyczna) – dz. nr: 16/8 o pow. 0,2533 ha, obr. 0327, KW BY1B/00206840/1;

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
1) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+ T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr VI – sporządzenie inwentaryzacji lokali mieszkalnych, będących w zasobach mieszkaniowych Miasta Bydgoszcz na potrzeby sprzedaży tych lokali - art. 37 ust.2 pkt 1 w zw. z art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023r., poz. 344) ze zm.), oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 1048 ze zm.)

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
1) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+ T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr VII - oszacowanie wysokości jednorazowego wynagrodzenia za ustanowienie prawa służebności drogowej - prawa przejścia i przejazdu pasem gruntu o szerokości 3,5m i długości 64m (tj. pow. 224m2), na podstawie art. 145 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023r. poz. 1610 ze zm.) na nieruchomościach, stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, położonych przy al. Powstańców Wielkopolskich, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 2/11, 1/24, 1/33 w obrębie 193, zapisane odpowiednio w księgach wieczystych KW nr BY1B/00034284/8 i KW nr BY1B/00233723/3, na rzecz każdoczesnego właściciela/użytkownika wieczystego nieruchomości, oznaczonej jako działka nr: 1/26 w obrębie 193, zapisanej w księdze wieczystej KW nr BY1B/00074947/6, zabudowanej garażem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
1) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+ T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr VIII - dot. sporządzenia operatów szacunkowych, celem ustalenia wartości nieruchomości (w tym oszacowanie wartości znajdujących się na nieruchomości składników roślinnych) na potrzeby prowadzonych postępowań dotyczących nabycia na rzecz Miasta nieruchomości:
1. BY1B/00066197/4, działka nr 57/4 o pow. 0,5200ha, obręb Wypaleniska, gm. Solec Kujawski, przeznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Solec Kujawski w części obrębów geodezyjnych: Przyłubie, Wypaleniska, Makowska, Otorowo, (Uchwała Nr XXXIV/222/17 Rady Miejskiej w Solcu Kujawskim z dnia 24 lutego 2017r.) częściowo pod teren na cele rolne (51R).
2. BY1B/00107285/8, działka nr 3/24 o pow. 0,0019 ha, obręb 170, położonej przy ulicy J. Sułkowskiego w Bydgoszczy, przeznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego „Bocianowo – Akademia Muzyczna” oraz Bocianowo – Chodkiewicza” w Bydgoszczy pod tereny dróg publicznych.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2023.344 ze zm.)

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
1) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+ T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr IX - wycena w celu określenia wartości nieruchomości gruntowej przed i po podziale geodezyjnym w rozumieniu art. 4 pkt 6a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. 2023.344 ze zm.)
Przedmiot wyceny – określenie dla n/wymienionych nieruchomości gruntowych wartości przed i po podziale geodezyjnym w celu ustalenia opłaty adiacenckiej

4.2.6.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
1) o wyborze oferty w zakresie każdego Pakietu zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+ T.
„cena” – C
„termin wykonania zamówienia”- T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV i Rozdziale XX.
2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający, w oparciu o art.112 uPzp, wymaga wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/ami (która/e będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia) posiadającą/ymi;
1) uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania wartości nieruchomości, o których mowa w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.) – w zakresie Pakietów I, II, III, IV, V, VII, VIII, IX,
2) uprawnienia w zakresie sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 101) – w zakresie Pakietu nr II, III.
3) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, o której mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r. poz. 682 ze zm.) – w zakresie pakietu nr VI. Dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww., zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda:
1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia,
2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej):
1) w tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający go żąda,
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenia z art. 125 ust 1 uPzp,
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust 4 uPzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy – z tego względu, że Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy.
2. Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 455 ust. 1 i 2 uPzp, w tym w przypadku zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia – jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w Rozdziale XXI pkt 2 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-19 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I .
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
14 dni od daty podpisania umowy dla Pakietu VII
21 dni od daty podpisania umowy dla Pakietów: I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX
- z zastrzeżeniem Rozdziału XVII pkt 2 ppkt 2 SWZ, tj. z zastrzeżeniem, iż termin wykonania zamówienia musi być zgodny z terminem przewidzianym dla poszczególnych Pakietów i wynosi:
a) w zakresie Pakietu nr VII min. 7 dni, maks. 14 dni,
b) w zakresie Pakietów nr: I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX min. 14 dni, maks. 21 dni
II.
PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA ART. 7 UST.1 USTAWY Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO (T.J. DZ.U. 2023 R. POZ. 1497 ZE ZM.)
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności wymienionych w pkt 1.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę walizki na kółkach- Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę walizki na kółkach. Przy walizce jest uszkodzone kółko. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI