Wykonanie monitoringu ornitologicznego obszarów Natura 2000 i rezerwatów przyrody...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie monitoringu ornitologicznego obszarów Natura 2000 i rezerwatów przyrody położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-08-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-14
  • Numer ogłoszenia586499-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 586499-N-2019 z dnia 2019-08-14 r.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy: Wykonanie monitoringu ornitologicznego obszarów Natura 2000 i rezerwatów przyrody położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 34051783700000, ul. Dworcowa  81 , 85-009  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 506 56 66, , e-mail andrzej.adamski.bydgoszcz@rdos.gov.pl, , faks 52 506 56 67.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.bydgoszcz.rdos.gov.pl/wis-261-27-2019-aa-2
Adres profilu nabywcy: http://bip.bydgoszcz.rdos.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.bydgoszcz.rdos.gov.pl/wis-261-27-2019-aa-2

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.bydgoszcz.rdos.gov.pl/wis-261-27-2019-aa-2

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy 85-009 Bydgoszcz, ul. Dworcowa 81

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie monitoringu ornitologicznego obszarów Natura 2000 i rezerwatów przyrody położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
Numer referencyjny: WIS.261.27.2019.AA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie monitoringu ornitologicznego obszarów Natura 2000 i rezerwatów przyrody położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego z podziałem na części. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: 1) Część nr 1: Monitoring ornitologiczny obszaru Natura 2000 Dolina Dolnej Wisły PLB040003 w granicach województwa kujawsko-pomorskiego, 2) Część nr 2: Monitoring ornitologiczny rezerwatów przyrody Bagno Głusza, Jezioro Wieleckie, Miedzno, Borek, Wielka Kępa, Kępa Bazarowa, Cisy Staropolskie im. Leona Wyczółkowskiego, Bagna nad Stążką. Każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia i będzie podlegała odrębnej procedurze związanej z badaniem, oceną i wyborem oferty.

II.5) Główny kod CPV: 90711500-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-27
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-27

II.9) Informacje dodatkowe: Szczegółowe terminy realizacji prac w ramach umowy zostały szczegółowo określone w opisach przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części zamówienia, które stanowią załącznik do umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu ekspertyz lub inwentaryzacji ornitologicznych w zakresie gatunków wymienionych w art. 4 ust. 1 i 2 oraz w załączniku I Dyrektywy Rady 2009/147/EWG z dnia 30 listopada 2009 r. w sprawie ochrony dzikiego ptactwa (Dz. U. UE. L. z 2010 r. Nr 20, str. 7 ze zm.) o łącznej wartości: - dla części nr 1 – nie mniejszej niż 100 000 zł netto (bez VAT); - dla części nr 2 – nie mniejszej niż 60 000 zł netto (bez VAT). W przypadku wszystkich części uznawane będą ekspertyzy i inwentaryzacje zrealizowane w ramach badań naukowych; b. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia: - dla części nr 1 – minimum dwoma ekspertami ornitologami, - dla części nr 2 – minimum jednym ekspertem ornitologiem. Pod pojęciem „ekspert ornitolog” Zamawiający rozumie osobę posiadającą wyższe wykształcenie w dziedzinie nauk przyrodniczych w zakresie nauk biologicznych lub nauk o Ziemi i środowisku lub w dziedzinie nauk rolniczych oraz doświadczenie w zakresie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 ekspertyz lub inwentaryzacji ornitologicznych w zakresie gatunków wymienionych w art. 4 ust. 1 i 2 oraz w załączniku I Dyrektywy Rady 2009/147/EWG z dnia 30 listopada 2009 r. w sprawie ochrony dzikiego ptactwa (Dz. U. UE. L. z 2010 r. Nr 20, str. 7 ze. zm.). Uznawane będą ekspertyzy lub inwentaryzacje zrealizowane w ramach badań naukowych. Dopuszcza się sytuację, w której Wykonawca jest ekspertem ornitologiem, jeżeli posiada wskazane wykształcenie oraz wymagane doświadczenie. W formularzu „wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” należy wskazać wszystkich ekspertów ornitologów, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia. Każdy z ww. ekspertów wyznaczonych do realizacji poszczególnych części zamówienia musi spełniać określone dla nich wymagania wykształcenia oraz doświadczenia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 5 do SIWZ. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 6 do SIWZ. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni kalendarzowych, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 1. spełnianie warunków udziału postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik numer 7 do SIWZ; 2) wykaz wykonywanych usług zawierający co najmniej informacje o wartości wykonywanych usług, przedmiocie, dacie wykonania oraz informacji o podmiocie na rzecz, którego usługi zostały wykonane. Ponadto do wykazu będzie niezbędne załączenie dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz wykonywanych usług stanowi załącznik numer 8 do SIWZ; 2. brak podstaw do wykluczenia: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VIII dziale C ust. 2 pkt 1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII dziale C ust. 2 pkt 1) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy w rozdziale VIII dziale C ust. 2 pkt 1) SIWZ w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 4. Dokumenty innego podmiotu, na którego zasobach Wykonawca polega na zasadach art. 22a ustawy Pzp: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wymienionych w Rozdziale VIII dziale C ust. 2. Informacje dodatkowe dotyczące oświadczeń i dokumentów 1. Oświadczenia i dokumenty wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie Pzp i przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie eksperta ornitologa 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Przyjmującego zamówienie, jeżeli: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na sposób wykonania, zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy; 2) wystąpią okoliczności uniemożliwiające choćby częściowe wykonanie umowy, w szczególności warunki atmosferyczne, znacząco odbiegające od typowych, utrzymujące się w czasie, niepozwalające na wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z metodyką; 3) wystąpi siła wyższa, rozumiana jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą stron, następstwom którego strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiającej którejkolwiek ze stron wykonanie zobowiązań określonych w umowie; 4) działania osób trzecich, za które nie odpowiada Przyjmujący zamówienie, uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy lub jej części; 5) zaistnieje sytuacja powodująca niemożność wykonania przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie, o którym mowa w § 4 ust. 1: 1) może ulec zmniejszeniu proporcjonalnie o wartość niewykonanych prac, w przypadku gdy okoliczności, o których mowa w ust. 1, doprowadzą do zmniejszenia zakresu wykonania przedmiotu umowy, 2) nie ulegnie zmianie, gdy okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie doprowadzą do zmniejszenia zakresu wykonania przedmiotu umowy. 3. Jeżeli w czasie wykonywania umowy Przyjmujący zamówienie stwierdzi, że zaistniały okoliczności opisane w ust. 1 niniejszego paragrafu i w związku z tym przedmiot umowy może nie zostać wykonana w terminach określonych w § 2 ust. 1, Przyjmujący zamówienie niezwłocznie i nie później niż w terminie 3 dni od chwili powzięcia takich informacji, złoży pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, zawierający prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę, opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem oraz opis wpływu zmiany na warunki wykonania umowy. 4. Zamawiający, w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o zmianę postanowień umowy, powiadomi Przyjmującego zamówienie o akceptacji żądania zmiany umowy oraz o terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany wraz z uzasadnieniem. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 1-3, stanowią zmianę treści umowy w rozumieniu § 12 ust. 2 umowy i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Monitoring ornitologiczny obszaru Natura 2000 Dolina Dolnej Wisły PLB040003 w granicach województwa kujawsko-pomorskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Podstawa prowadzenia badań: Celem projektu jest wykonanie monitoringu ornitologicznego obszaru specjalnej ochrony ptaków Dolina Dolnej Wisły PLB040003 w granicach województwa kujawsko-pomorskiego. Zgodnie z art. 31. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r. poz. 1614 ze zm.) sprawujący nadzór (w tym przypadku Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy) nad obszarem Natura 2000 sporządza i przekazuje Generalnemu Dyrektorowi Ochrony Środowiska co 3 lata w odniesieniu do obszaru specjalnej ochrony ptaków, ocenę realizacji ochrony tego obszaru, zawierającą informacje dotyczące podejmowanych działań ochronnych oraz wpływu tych działań na stan ochrony siedlisk przyrodniczych oraz gatunków roślin i zwierząt, dla których ochrony został wyznaczony obszar Natura 2000, a także wyniki monitorowania i nadzoru tych działań. W celu określenia stanu ochrony przedmiotów ochrony ww. obszaru Natura 2000 należy wykonać monitoring ornitologiczny w okresie lęgowym, migracji sezonowych (wiosennych i jesiennych) oraz zimowania. Powyższe działania zostaną wykonane w latach 2019-2020. Przedmiotem zamówienia jest raport z monitoringu ornitologicznego z oceną stanu ochrony przedmiotów ochrony obszaru specjalnej ochrony ptaków Dolina Dolnej Wisły PLB040003 w granicach województwa kujawsko-pomorskiego. II. Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia: 1. Przeprowadzenie badań terenowych: 1.1. Monitoring populacji następujących gatunków ptaków: a) błotniak stawowy (populacja lęgowa), b) derkacz (populacja lęgowa), c) rybitwa rzeczna (populacja lęgowa), d) rybitwa białoczelna (populacja lęgowa), e) mewa siwa (populacja lęgowa), f) ostrygojad (populacja lęgowa), g) sieweczka rzeczna (populacja lęgowa), h) brodziec piskliwy (populacja lęgowa), i) mewa srebrzysta (populacja lęgowa), j) rybitwa czarna (populacja lęgowa), k) rybitwa białowąsa (populacja lęgowa), l) zimorodek (populacja lęgowa), m) ohar (populacja lęgowa), n) nurogęś (populacja lęgowa i zimująca), o) jarzębatka (populacja lęgowa), p) trzciniak (populacja lęgowa), q) brzegówka (populacja lęgowa), r) dziwonia (populacja lęgowa), s) gęś zbożowa (populacja migrująca), t) czajka (populacja migrująca), u) siewka złota (populacja migrująca), v) żuraw (populacja migrująca), w) kulik wielki (populacja migrująca), x) krzyżówka (populacja zimująca), y) gągoł (populacja zimująca), z) bielik (populacja zimująca). 1.2. Monitoring sukcesu lęgowego następujących gatunków ptaków: a) rybitwa rzeczna, b) rybitwa białoczelna, c) mewa siwa. 1.2. Monitoring kształtowania dynamiki siedlisk lęgowych następujących gatunków ptaków: a) rybitwa rzeczna, b) rybitwa białoczelna, c) mewa siwa. 1.3. Monitoring presji mewy srebrzystej na inne przedmioty ochrony.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90711500-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie eksperta ornitologa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Monitoring ornitologiczny rezerwatów przyrody Bagno Głusza, Jezioro Wieleckie, Miedzno, Borek, Wielka Kępa, Kępa Bazarowa, Cisy Staropolskie im. Leona Wyczółkowskiego, Bagna nad Stążką.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Podstawa prowadzenia badań: Celem projektu jest wykonanie monitoringu ornitologicznego rezerwatów przyrody Bagno Głusza, Jezioro Wieleckie, Miedzno, Borek, Wielka Kępa, Kępa Bazarowa, Cisy Staropolskie im. Leona Wyczółkowskiego, Bagna nad Stążką. Powyższe działania zostaną wykonane w latach 2019-2020. Przedmiotem zamówienia jest raport z monitoringu ornitologicznego rezerwatów przyrody: Bagno Głusza, Jezioro Wieleckie, Miedzno, Borek, Wielka Kępa, Kępa Bazarowa, Cisy Staropolskie im. Leona Wyczółkowskiego, Bagna nad Stążką. II. Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia: 1. Przeprowadzenie badań terenowych: 1.1. Bagno Głusza: Monitoring gatunków ptaków wodno-błotnych w trakcie wiosennej i jesiennej wędrówki oraz monitoring awifauny lęgowej rezerwatu w celu korygowania na bieżąco działań ochronnych. Monitoring rozrostu zbiorowisk szuwarowych i innej roślinności prowadzony równolegle z monitoringiem ornitologicznym. 1.2. Jezioro Wieleckie: Monitoring gatunków ptaków z rzędów: blaszkodziobych Anseriformes w trakcie wiosennej i jesiennej wędrówki oraz monitoring awifauny lęgowej rezerwatu w celu korygowania na bieżąco działań ochronnych. Obserwacje rozrostu zbiorowisk szuwarowych i innych siedlisk przyrodniczych istotnych dla awifauny w celu korygowania na bieżąco działań ochronnych. 1.3. Miedzno: Monitoring populacji i stanu ochrony gatunków ptaków wodno-błotnych: łabędź krzykliwy Cygnus cygnus (populacje lęgowa, migrująca i zimująca), łabędź niemy Cygnus olor (populacje lęgowa i zimująca), bąk Botaurus stellaris (populacja lęgowa), błotniak stawowy Circus aeruginosus (populacja lęgowa), żuraw Grus grus (populacje lęgowa i migrująca), wodnik Rallus aquaticus (populacja lęgowa), rybitwa czarna Chlidonias niger (populacja lęgowa), dzięcioł czarny Dryocopus martius (populacja lęgowa). 1.4. Borek: Monitoring stanu populacji gatunków ptaków występujących potencjalnie na terenie rezerwatu i będących przedmiotami ochrony obszaru Natura 2000 Dolina Środkowej Noteci i Kanału Bydgoskiego PLB300001, zgodnie ze standardowym formularzem danych dla tego obszaru, aktualnym na dzień podpisania umowy. Badania należy prowadzić w okresach fenologicznych poszczególnych gatunków, w których populacje zostały zakwalifikowane do przedmiotów ochrony ww. obszaru. 1.5. Wielka Kępa: Monitoring stanu populacji gatunków ptaków występujących potencjalnie na terenie rezerwatu i będących przedmiotami ochrony obszaru Natura 2000 Dolina Dolnej Wisły PLB040003, zgodnie ze standardowym formularzem danych dla tego obszaru, aktualnym na dzień podpisania umowy. Badania należy prowadzić w okresach fenologicznych poszczególnych gatunków, w których populacje zostały zakwalifikowane do przedmiotów ochrony ww. obszaru. 1.6. Kępa Bazarowa: Monitoring stanu populacji lęgowej nurogęsi Mergus merganser na terenie rezerwatu, zgodnie z metodyką Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska. 1.7. Cisy Staropolskie im. Leona Wyczółkowskiego: Monitoring stanu populacji gatunków ptaków występujących potencjalnie na terenie rezerwatu i będących przedmiotami ochrony obszaru Natura 2000 Bory Tucholskie PLB220009, zgodnie ze standardowym formularzem danych dla tego obszaru, aktualnym na dzień podpisania umowy. Badania należy prowadzić w okresach fenologicznych poszczególnych gatunków, w których populacje zostały zakwalifikowane do przedmiotów ochrony ww. obszaru. 1.8. Bagna nad Stążką: Uzupełnienie stanu wiedzy o przedmiotach ochrony, stanowiących cel ochrony obszaru Natura 2000 Bory Tucholskie PLB220009 tj. występowania i liczebności populacji bytujących ptaków: bąk Botaurus stallaris (populacja lęgowa), łabędź krzykliwy Cygnus cygnus (populacje lęgowa, migrująca i zimująca), podgorzałka Aythya nyroca (populacja lęgowa), trzmielojad Pernis apivorus (populacja lęgowa), kania czarna Milvus migrans (populacja lęgowa), kania ruda Milvus milvus (populacja lęgowa), bielik Haliaeetus albicilla (populacja lęgowa), błotniak stawowy Circus aeruginosus (populacja lęgowa), rybołów Pandion haliaetus (populacja lęgowa), kropiatka Porzana porzana (populacja lęgowa), rybitwa rzeczna Sterna hirundo (populacja lęgowa), rybitwa czarna Chlidonias niger (populacja lęgowa), puchacz Bubo bubo (populacja lęgowa), zimorodek Alcedo atthis (populacja lęgowa), gągoł Bucephala clangula (populacja lęgowa), szlachar Mergus serrator (populacja lęgowa), nurogęś Mergus merganser (populacja lęgowa). Dla wszystkich ww. gatunków stanowiących przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 należy wskazać uwarunkowania ich ochrony.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90711500-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie eksperta ornitologa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Łysomice
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI