Wykonanie czterech specjalistycznych ekspertyz przyrodniczych na terenie rezerwatu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie czterech specjalistycznych ekspertyz przyrodniczych na terenie rezerwatu Liwia Łuża
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-09-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-28
  • Numer ogłoszenia590435-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590435-N-2019 z dnia 2019-08-28 r.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie: Wykonanie czterech specjalistycznych ekspertyz przyrodniczych na terenie rezerwatu Liwia Łuża
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32059057700000, ul. ul. Teofila Firlika  20 , 71-637  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914305200, , e-mail dagmara.jasnowska.szczecin@rdos.gov.pl, , faks 914305201.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy: http://bip.szczecin.rdos.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.szczecin.rdos.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czterech specjalistycznych ekspertyz przyrodniczych na terenie rezerwatu Liwia Łuża
Numer referencyjny: ZP.261.41.2019.DJ.116
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na „Wykonanie czterech specjalistycznych ekspertyz przyrodniczych na terenie rezerwatu Liwia Łuża, tj.: 1. Ekspertyza florystyczna wraz z identyfikacją siedlisk przyrodniczych na terenie rezerwatu przyrody Liwia Łuża 2. Ekspertyza faunistyczna ze szczególnym uwzględnieniem ptaków na terenie rezerwatu przyrody Li-wia Łuża 3. Ekspertyza ichtiologiczna na terenie rezerwatu przyrody Liwia Łuża 4. Ekspertyza polegająca na zbadaniu właściwości fizyko-chemicznych wód w rezerwacie przyrody Liwia Łuża, a także analiza przemian zachodzących w rezerwacie na przełomie 2 lat w ramach projektu pn. „Wykonanie ekspertyz przyrodniczych na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie”, finansowanego ze środków NFOŚiGW w Warszawie

II.5) Główny kod CPV: 90700000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90710000-7
90720000-0
73110000-6
90711500-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającą na wykonaniu odpowiednio ekspertyzy florystycznej dla części 1 zamówienia, ekspertyzy faunistycznej dla części 2 zamówienia, ekspertyzy ichtiologicznej dla części 3 zamówienia, ekspertyzy polegającej na zbadaniu właściwości fizyko-chemicznych wód będących przedmiotami ochrony w obszarach Natura 2000 lub jednego planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub jednego planu ochrony rezerwatu przyrody, parku narodowego lub parku krajobrazowego lub publikacji pracy naukowej dotyczącej przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000, na kwotę nie mniejszą niż 5.000,00 zł brutto. UWAGA! Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony jeżeli Wykonawca, niezależnie od tego na ile części zamówienia złoży ofertę, wykaże się co najmniej jedną opisaną powyżej usługą wraz z referencjami osobno do każdej części zamówienia. b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach, tj.: dla części 1:  Koordynatorem z wykształceniem wyższym kierunkowym, związanym z ochroną środowiska przy-rodniczego lub pokrewnym (np. kierunek biologia, leśnictwo) oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem autorskim przy wykonywaniu przynajmniej jednej ekspertyzy przyrodniczej lub jednego planu ochrony dla obszaru Natura 2000 lub parku narodowego lub rezerwatu przyrody lub parku krajobrazowego lub planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub ekspertyzy przyrodni-czej lub publikacji przynajmniej jednej pracy naukowej dotyczącej przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000,  Ekspertem przyrodnikiem z kompetencjami botanika z wykształceniem wyższym kierunkowym, związanym z ochroną środowiska lub pokrewnym (w dziedzinie botani-ki/fitosocjologii/siedliskoznawstwa) oraz z doświadczeniem w wykonywaniu lub współpracy w wy-konywaniu – przynajmniej jednej usługi ekspertyzy przyrodniczej, polegającej w szczególności na inwentaryzacji lub monitoringu siedlisk przyrodniczych będących przedmiotami ochrony w obsza-rach Natura 2000 lub jednego planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub jednego pla-nu ochrony rezerwatu przyrody, parku narodowego lub parku krajobrazowego lub jednej publika-cji naukowej dotyczącej siedlisk przyrodniczych będących przedmiotami ochrony w obszarach Na-tura 2000,  Ekspertem przyrodnikiem z kompetencjami mykologa z wykształceniem wyższym kierunkowym, związanym z ochroną środowiska lub pokrewnym oraz z doświadczeniem w wykonywaniu przy-najmniej jednego/jednej projektu planu ochrony rezerwatów przyrody lub parków krajobrazo-wych lub parków narodowych lub projektów planów zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub ekspertyzy przyrodniczej w zakresie badań grzybów oraz planowania działań ochrony czynnej w tym zakresie dla części 2:  Koordynatorem z wykształceniem wyższym kierunkowym, związanym z ochroną środowiska przy-rodniczego lub pokrewnym (np. kierunek biologia, leśnictwo) oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem autorskim przy wykonywaniu przynajmniej jednej ekspertyzy przyrodniczej lub jednego planu ochrony dla obszaru Natura 2000 lub parku narodowego lub rezerwatu przyrody lub parku krajobrazowego lub planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub publikacji przynajmniej jednej pracy naukowej dotyczącej przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000,  Ekspertem przyrodnikiem z kompetencjami herpetologa z wykształceniem wyższym kierunkowym, związanym z ochroną środowiska lub pokrewnym oraz z doświadczeniem w wykonywaniu przynajmniej jednej ekspertyzy przyrodniczej lub jednego projektu planu ochrony rezerwatów przyrody lub parków krajobrazowych lub parków narodowych lub projektów planów zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub ekspertyzy przyrodniczej w zakresie badań nad płazami i gadami oraz planowania działań ochrony czynnej w tym zakresie,  Ekspertem przyrodnikiem z kompetencjami ornitologa z wykształceniem wyższym kierunkowym, związanym z ochroną środowiska lub pokrewnym oraz z doświadczeniem w wykonywaniu przynajmniej jednej ekspertyzy przyrodniczej lub jednego projektu planu ochrony rezerwatów przyrody lub parków krajobrazowych lub parków narodowych lub projektów planów zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 w zakresie badań nad ptakami występującymi na obszarze objętym badaniami oraz planowania działań ochrony czynnej w tym zakresie. dla części 3:  Koordynatorem z wykształceniem wyższym kierunkowym, związanym z ochroną środowiska przy-rodniczego lub pokrewnym (np. kierunek biologia, leśnictwo) oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem autorskim przy wykonywaniu przynajmniej jednej ekspertyzy przyrodniczej lub jednego planu ochrony dla obszaru Natura 2000 lub parku narodowego lub rezerwatu przyrody lub parku krajobrazowego lub planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub publikacji przynajmniej jednej pracy naukowej dotyczącej przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000,  Ekspertem przyrodnikiem z kompetencjami ichtiologa z wykształceniem wyższym kierunkowym, związanym z ochroną środowiska lub pokrewnym oraz z doświadczeniem w wykonywaniu przynajmniej jednej ekspertyzy przyrodniczej lub jednego projektu planu ochrony rezerwatów przyrody lub parków krajobrazowych lub parków narodowych lub projektów planów zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 w zakresie badań ichtiofauny i jej siedlisk oraz planowania działań ochrony czynnej w tym zakresie. dla części 4:  Koordynatorem z wykształceniem wyższym kierunkowym, związanym z ochroną środowiska przy-rodniczego lub pokrewnym (np. kierunek biologia, leśnictwo) oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem autorskim przy wykonywaniu przynajmniej jednej ekspertyzy przyrodniczej lub jednego planu ochrony dla obszaru Natura 2000 lub parku narodowego lub rezerwatu przyrody lub parku krajobrazowego lub planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub publikacji przynajmniej jednej pracy naukowej dotyczącej przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000,  Ekspertem przyrodnikiem z hydrobiologiem z wykształceniem wyższym kierunkowym lub pokrewnym (w dziedzinie hydrogeologii) oraz z doświadczeniem w wykonywaniu lub współpracy w wykonywaniu – przynajmniej jednej usługi ekspertyzy hydrologicznej, polegającej w szczególności na rozpoznaniu zależności pomiędzy organizmami wodnymi a ich siedliskami w obszarach Natura 2000 lub w rezerwatach przyrody lub w parkach narodowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz usług, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane), według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku usług będących w toku, dokumenty potwierdzające należyte ich należyte wykonywanie muszą być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz usług/ wykaz osób.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) Wykaz usług, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane), według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku usług będących w toku, dokumenty potwierdzające należyte ich należyte wykonywanie muszą być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz usług/ wykaz osób.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 pkt 1 uPzp, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców . 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 pkt 1 uPzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców), jeżeli formularz oferty i załączniki podpisuje osoba, która nie jest osobą fizyczną lub uprawienie nie wynika z dokumentów rejestrowych spółki (KRS). Pełnomocnictwo musi być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. XI SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
Doświadczenie osób 50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana przedmiotowej umowy może nastąpić w przypadku: 1) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiany numeru rachunku bankowego); 2) zmiany danych teleadresowych; 3) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zmian zasad płatności wynagrodzenia, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy; 4) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących ich realizacji; 5) zmiany zadania związanej z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 6) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy – w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian spowodowana jest: a) zmianą stawki podatku od towarów i usług, pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże, że zmiana stawki podatku od towarów i usług realnie zwiększyła koszty Wykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek w terminie 30 dni od zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany stawki podatku na zwiększenie kosztów realizacji umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą stawki podatku od towarów i usług a wzrostem kosztów realizacji Umowy. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku oceni czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmian na wzrost kosztów realizacji umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystąpią do negocjacji w zakresie zwiększenia wynagrodzenia umownego brutto, przy czym wynagrodzenie umowne netto pozostanie bez zmian. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulega zmianie w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy. Wówczas, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część prac wykonywaną po terminie wprowadzenia zmiany ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. b) zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę pod warunkiem, że zmiana ta skutkować będzie zwiększeniem kosztów po stronie Wykonawcy związanych z realizacją Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek w terminie 30 dni od zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany minimalnego wynagrodzenia na zwiększenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia a wzrostem kosztów realizacji Umowy. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku ocenia czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmiany na wzrost kosztów realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystępują do negocjacji w zakresie zwiększenia wynagrodzenia umownego brutto. Klauzula waloryzacyjna dotyczącą wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę, ma zastosowanie tylko w przypadku gdy pracownikowi przysługuje wynagrodzenie w kwocie płacy minimalnej. Jeżeli wynagrodzenie należne pracownikowi jest wyższe od płacy minimalnej zarówno „nieaktualnej” jak i „aktualnej”, wówczas zmiana przepisów w tym zakresie nie będzie miała rzeczywistego wpływu na wynagrodzenie pracowników, a tym samym na koszty realizacji zamówienia. c) zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę rzeczywistego wpływu zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na zwiększenie kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek w terminie 30 dni od wprowadzenia zmian złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na zwiększenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia (konkretne wskazanie osób choćby poprzez określenie ich funkcji, wskazanie ich wynagrodzenia oraz miesięcznego wymiaru godzin, które dane osoby poświęcą na wykonywanie zadań związanych z realizacją zamówienia) i zależności między zmianą zasad przyznawania a wzrostem kosztów realizacji Umowy. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku ocenia czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmian w zakresie podlegania lub zmian wysokości składek na wzrost kosztów realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystępują do negocjacji w zakresie zwiększenia wynagrodzenia umownego brutto. 1. Zmiana terminu wykonania przedmiotowej umowy może nastąpić w przypadku: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, która stanowi przeszkodę w rozpoczęciu, lub kontynuowaniu wykonywania przedmiotu umowy, 2) gdy zaistnieje przerwa w realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, termin na wykonanie zadania zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody, uniemożliwiającej jej wykonanie. 3. Jeżeli w toku wykonywania umowy Wykonawca stwierdzi, że zaistniały okoliczności, opisane w ust. 1 niniejszego paragrafu i w związku z tym przedmiot umowy może nie zostać wykonany w terminach określonych w § 3, Wykonawca niezwłocznie i nie później niż w terminie 7 dni od powzięcia takich informacji, pisemnie powiadomi Zamawiającego o niebezpieczeństwie wystąpienia opóźnienia w wykonaniu umowy, wskazując prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-06, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Ekspertyza florystyczna wraz z identyfikacją siedlisk przyrodniczych na terenie rezerwatu przyrody Liwia Łuża
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyzy florystycznej na terenie rezerwatu przyrody Liwia Łuża w roku 2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90700000-4, 90710000-7, 90720000-0, 73110000-6, 90711500-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Doświadczenie koordynatora 20,00
Doświadczenie eksperta botanika 15,00
doświadczenie eksperta mykologa 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Ekspertyza faunistyczna ze szczególnym uwzględnieniem ptaków na terenie rezerwatu przyrody Liwia Łuża
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyzy faunistycznej na terenie rezerwatu przyrody Liwia Łuża w roku 2019 r
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90700000-4, 90720000-0, 73110000-6, 90711500-9, 90710000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
dpświadczenie koordynatora 20,00
Doświadczenie eksperta herpetologa 15,00
doświadczenie eksperta ornitologa 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Ekspertyza ichtiologiczna na terenie rezerwatu przyrody Liwia Łuża
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyzy ichtiologicznej na terenie rezerwatu przyrody Liwia Łuża w roku 2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90700000-4, 90710000-7, 90720000-0, 73110000-6, 90711500-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
Doświadczenie koordynatora 20,00
Doswiadczenie eksperta herpetologa 15,00
Doświadczenie eksperta ornitologa 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Ekspertyza polegająca na zbadaniu właściwości fizyko-chemicznych wód w rezerwacie przyrody Liwia Łuża, a także analiza przemian zachodzących w rezerwacie na przełomie 2 lat
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyzy polegającej na zbadaniu właściwości fizyko – chemicznych wód na terenie rezerwatu przyrody Liwia Łuża w roku 2019 r
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90700000-4, 90710000-7, 90720000-0, 73110000-6, 90711500-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
Doświadczenie koordynatora 20,00
Doświadczenie eksperta hydrobiologa 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i montaż nagrobka- Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i montaż nagrobka w Szczecinie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI