Wykonanie analizy porealizacyjnej dla dróg oraz wykonanie 4 – letniego monitoringu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie analizy porealizacyjnej dla dróg oraz wykonanie 4 – letniego monitoringu przyrodniczego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-12
  • Numer ogłoszenia510846-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 510846-N-2020 z dnia 2020-02-12 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla dróg oraz wykonanie 4 – letniego monitoringu przyrodniczego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000, ul. ul. Turystyczna  , 20-207  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 495 300, e-mail dzp@zdw.lublin.pl, faks 817 495 341.
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy: www.zdw.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zdw.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdw.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego/wysłać na adres wskazany poniżej
Adres:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla dróg oraz wykonanie 4 – letniego monitoringu przyrodniczego
Numer referencyjny: DZU.372.28.2020.ms
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Wykonaniu analizy porealizacyjnej dla dróg oraz wykonanie 4 – letniego monitoringu przyrodniczego. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla dróg : 1. Droga wojewódzka nr 814 Radzyń Podlaski – Suchowola – Żminne na odcinku od km 0+140 do km 20+928, w zakresie: a) oceny prawidłowości wykonania przejść dla zwierząt. 2. Droga wojewódzka nr 747 Iłża – Konopnica na odcinku Kamień-Konopnica (odcinek most na Wiśle w m. Kamień do włączenia drogi woj. nr 747 do drogi ekspresowej S19) w zakresie: a) oceny prawidłowości wykonania przejść dla zwierząt, b) oceny prawidłowości instalacji platform pod gniazda bociana białego oraz skrzynek lęgowych dla nurogęsi oraz wykonanie 4 – letniego monitoringu przyrodniczego dla: Drogi wojewódzkiej nr 747 Iłża – Konopnica na odcinku Kamień-Konopnica (odcinek most na Wiśle w m. Kamień do włączenia drogi woj. nr 747 do drogi ekspresowej S19) w zakresie: a) rozmieszczenia wysp, łach piaszczystych na odcinku od 327 + 500 do 330 + 500 km rzeki Wisły, b) oceny stanu gatunków oraz siedlisk przyrodniczych stanowiących przedmiot ochrony w obszarach Natura 2000 i innych ważnych dla różnorodności biologicznej lub ze względu na rolę wskaźnikową dla stanu środowiska, a) oceny wykonanych nasadzeń zieleni, b) oceny stanu populacji oraz sukcesu lęgowego gatunków ptaków, dla ochrony, których ustanowiono obszar Natura 2000 „Małopolski Przełom Wisły" ze szczególnym uwzględnieniem oceny stanu wykorzystania platform dla bociana białego i skrzynek dla tracza nurogęsi na obszarze objętym inwentaryzacją wykonaną na potrzeby raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, c) oceny stanu zachowania siedlisk oraz siedlisk gatunków na terenie obszaru Natura 2000 „Przełom Wisły w Małopolsce" oraz „Komaszyce" na obszarze objętym inwentaryzacją wykonaną na potrzeby raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, d) analizy wykorzystania przejść dla zwierząt. Kod CPV: 90720000-0 – ochrona środowiska, 71313450-4 – monitoring ekologiczny projektu budowlanego, 71313400-9 – ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne. II. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w terenie (na własny koszt) oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny zamówienia. W ramach umowy, każdorazowo po przekazaniu dokumentacji objętej zamówieniem przez Zamawiającego do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie i Warszawie, Wykonawca w razie potrzeby będzie przygotowywał odpowiedzi na pytania oraz wyjaśnienia, a także wprowadzał ewentualne zmiany i uzupełnienia do opracowania objętego zamówieniem bez dodatkowego wynagrodzenia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 14 dni od dnia otrzymania wezwania. III. Opracowanie należy przedłożyć odrębnie dla każdego z etapów realizacji zamówienia – każdy etap w 4 egz. w wersji papierowej i w 4 egz. w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD (w tym w plikach edytowalnych i nieedytowalnych .pdf), w następujących terminach, tj. : a) do dnia 30.06.2020 r. w zakresie: - analiza porealizacyjna w zakresie oceny prawidłowości wykonania przejść dla zwierząt i instalacji platform pod gniazda bociana białego oraz skrzynek lęgowych dla nurogęsi. Opracowania w zakresie analizy porealizacyjnej należy wykonać odrębnie dla drogi wojewódzkiej nr 814 (4 egz.) i drogi wojewódzkiej nr 747 (4 egz.). b) do dnia 30.11.2020r. w zakresie: - 4-letnimonitoring przyrodniczy: raport z monitoringu za rok 2020 r. (4 egz.). c) do dnia 30.11.2021r. w zakresie: - 4-letni monitoring przyrodniczy: raport z monitoringu za rok 2021 r. (4 egz.). d) do dnia 30.11.2022r. w zakresie: - 4-letni monitoring przyrodniczy: raport z monitoringu za rok 2022 r. (4 egz.). e) do dnia 30.11.2023r. w zakresie - 4-letni monitoring przyrodniczy: raport z monitoringu za rok 2023 r. (4 egz.). - 4-letni monitoring przyrodniczy: raport końcowy podsumowujący 4-letni monitoring przyrodniczy prowadzony w latach 2020-2023 (4 egz.).

II.5) Główny kod CPV: 90720000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71313450-4
71313400-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej 2. Minimalne warunki dotyczące: 1) Doświadczenia Wykonawcy: Wykonanie (tj. zakończenie realizacji) w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie: a) minimum 1 usługi polegającej na wykonaniu analizy porealizacyjnej w zakresie oceny skuteczności min. 1 szt. przejścia dla zwierząt wraz z min. 1-rocznym monitoringiem tego przejścia, i b) minimum 1 usługi w zakresie monitoringu przyrodniczego lub inwentaryzacji przyrodniczej, i udokumentowanie, że usługi te zostały wykonane należycie. Dopuszcza się wykonanie usług wymienionych w ppkt. a) i b) w jednym zamówieniu, lecz wówczas minimalne warunki muszą być spełnione dla każdej usługi odrębnie. 2) Kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: a) Hydrolog (specjalista w zakresie badania wód występujących w środowisku). Wskazana osoba winna legitymować się wykształceniem wyższym w zakresie geografii lub pokrewnym i doświadczeniem zawodowym polegającym na wykonaniu lub udziale w wykonaniu co najmniej jednego opracowania w zakresie hydrologii, w ramach badania struktury i dynamiki koryt rzek. b) Botanik (specjalista w zakresie biologii i systematyki roślin). Wskazana osoba winna legitymować się wykształceniem wyższym w zakresie biologii lub ochrony środowiska lub ochrony przyrody lub leśnictwa lub rolnictwa i doświadczeniem zawodowym polegającym na wykonaniu lub udziale w wykonaniu co najmniej jednego opracowania w zakresie botaniki, w ramach: - inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej), - inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki, - tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych, - inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.), - lub jest autorem lub współautorem co najmniej jednej publikacji naukowej z dziedziny botaniki. c) Entomolog (specjalista w zakresie biologii i systematyki owadów). Wskazana osoba winna legitymować się wykształceniem wyższym w zakresie biologii lub ochrony środowiska lub ochrony przyrody lub leśnictwa lub rolnictwa i doświadczeniem zawodowym polegającym na wykonaniu lub udziale w wykonaniu co najmniej jednego opracowania w zakresie entomologii, w ramach: - inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej), - inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki, - tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych, - inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.), - lub jest autorem lub współautorem co najmniej jednej publikacji naukowej z dziedziny entomologii. d) Herpetolog (specjalista zakresie biologii i systematyki płazów i gadów). Wskazana osoba winna legitymować się wykształceniem wyższym w zakresie biologii lub ochrony środowiska lub ochrony przyrody lub leśnictwa lub rolnictwa i doświadczeniem zawodowym polegającym na wykonaniu lub udziale w wykonaniu co najmniej jednego opracowania w zakresie herpetologii, w ramach: - inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej), - inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki, - tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych, - inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.), - lub jest autorem lub współautorem co najmniej jednej publikacji naukowej z dziedziny herpetologii; e) Ichtiolog (specjalista zakresie biologii i systematyki ryb). Wskazana osoba winna legitymować się wykształceniem wyższym w zakresie biologii lub ochrony środowiska lub ochrony przyrody lub leśnictwa lub rolnictwa i doświadczeniem zawodowym polegającym na wykonaniu lub udziale w wykonaniu co najmniej jednego opracowania w zakresie ichtiologii, w ramach: - inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej), - inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki, - tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych, - inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.), - lub jest autorem lub współautorem co najmniej jednej publikacji naukowej z dziedziny ichtiologii; f) Teriolog (specjalista w zakresie biologii i systematyki ssaków). Wskazana osoba winna legitymować się wykształceniem wyższym w zakresie biologii lub ochrony środowiska lub ochrony przyrody lub leśnictwa lub rolnictwa i doświadczeniem zawodowym polegającym na wykonaniu lub udziale w wykonaniu co najmniej jednego opracowania w zakresie teriologii, w ramach: - inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej), - inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki, - tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych, - inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.), - lub jest autorem lub współautorem co najmniej jednej publikacji naukowej z dziedziny teriologii; g) Chiropterolog (specjalista w zakresie biologii i systematyki nietoperzy). Wskazana osoba winna legitymować się wykształceniem wyższym w zakresie biologii lub ochrony środowiska lub ochrony przyrody lub leśnictwa lub rolnictwa i doświadczeniem zawodowym polegającym na wykonaniu lub udziale w wykonaniu co najmniej jednego opracowania w zakresie chiropterologii, w ramach: - inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej), - inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki, - tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych, - inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.), - lub jest autorem lub współautorem co najmniej jednej publikacji naukowej z dziedziny chiropterologii; h) Ornitolog (specjalista w zakresie biologii i systematyki ptaków). Wskazana osoba winna legitymować się wykształceniem wyższym w zakresie biologii lub ochrony środowiska lub ochrony przyrody lub leśnictwa lub rolnictwa i doświadczeniem zawodowym polegającym na wykonaniu lub udziale w wykonaniu co najmniej jednego opracowania w zakresie ornitologii, w ramach: - inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej), - inwentaryzacji obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki, - tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych, - inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.), - lub jest autorem lub współautorem co najmniej jednej publikacji naukowej z dziedziny ornitologii. Dopuszcza się, aby funkcję specjalisty herpetologa, teriologa i chiropterologa pełniła jedna osoba, przy czym osoba taka musi legitymować się doświadczeniem określonym dla poszczególnych specjalistów. Uwaga! W związku z faktem, że warunek udziału dotyczący posiadania doświadczenia zawodowego przez osoby wymienione w pkt 2.2 a-h jest powiązany z kryterium oceny ofert, to w druku oferty przetargowej winny znaleźć się informacje dotyczące tych samych osób, oraz wykazanego jako minimalne doświadczenia tych osób. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11). 4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy pzp i w pkt. III 2.2) niniejszego ogłoszenia. 5. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie. UWAGA: Zgodnie z wyrokiem Trybunału nr C-387/14 z dnia 4 maja 2017 „Artykuł 51 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi w związku z art. 2 tej dyrektywy należy interpretować w ten sposób, że stoi on na przeszkodzie temu, by po upływie terminu zgłoszeń do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca przekazał instytucji zamawiającej, w celu wykazania, że spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, dokumenty, których nie zawierała jego pierwotna oferta, takie jak umowa zamówienia zrealizowanego przez podmiot trzeci oraz jego zobowiązanie do oddania do dyspozycji tego wykonawcy zdolności i środków niezbędnych do realizacji rozpatrywanego zamówienia.”
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oprócz oświadczeń stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Uwaga ! W celu weryfikacji prawidłowości podpisania oferty lub innych oświadczeń lub dokumentów Zamawiający prosi o dołączenie do oferty dokumentów (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem), z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych (w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz.570) Zamawiający pobierze je samodzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł, (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2017 poz. 1876 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), zaleca się aby treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, wskazywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe hydrologa 5,00
doświadczenie zawodowe botanika 5,00
doświadczenie zawodowe entomologa 5,00
doświadczenie zawodowe herpetologa 5,00
doświadczenie zawodowe ichtiologa 5,00
doświadczenie zawodowe teriologa 5,00
doświadczenie zawodowe chiropterologa 5,00
doświadczenie zawodowe ornitologa 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku: gdy zmianie uległy stawki podatku VAT. W tym przypadku wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian - zmianie podlega wysokość należnego podatku VAT oraz kwota brutto wynagrodzenia 2) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. 5) zmiany osób wskazanych w ofercie na inne spełniające warunki określone w SIWZ, przy czym wskazane osoby powinny posiadać doświadczenie punktowane nie gorzej niż osoby wskazane w ofercie (zgodnie z kryteriami oceny ofert).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. 1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego/ wysłać na adres - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 107 do dnia 28.02.2020 r. do godz. 10:00. 2. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 208 w dniu 28.02.2020 r. o godz. 10:30. II. Od Wykonawcy, któremu zostanie przyznane zamówienie, Zamawiający będzie żądał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny ofertowej brutto. III. Kryteria oceny ofert: 1. cena – waga kryterium 60% Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: PC=(cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej)x10. 2. doświadczenie zawodowe hydrologa (specjalisty w zakresie badania wód występujących w środowisku) –waga kryterium 5 %. Oferty z doświadczeniem hydrologa w postaci wykonania opracowań w zakresie hydrologii w ramach badania struktury i dynamiki koryt rzek: - przy wykonaniu jednego opracowania otrzymają liczbę punktów PDHY = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań otrzymają liczbę punktów PDHY = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracować otrzymają liczbę punktów PDHY = 10. 3. doświadczenie zawodowe botanika (specjalisty w zakresie biologii i systematyki roślin) – waga kryterium 5 %. Oferty z doświadczeniem botanika w postaci wykonania opracowań w zakresie botaniki w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny botaniki: - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDB = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDB = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDB = 10. 4. Doświadczenie zawodowe entomologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki owadów) – waga kryterium 5 %: Oferty z doświadczeniem entomologa w postaci wykonania opracowań w zakresie entomologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej) inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny entomologii - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDE = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDE = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDE = 10. 5. Doświadczenie zawodowe herpetologa (specjalisty zakresie biologii i systematyki płazów i gadów) – waga kryterium 5 %: Oferty z doświadczeniem herpetologa w postaci wykonania opracowań w zakresie herpetologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny herpetologii: - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDH = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDH = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDH = 10. 6. Doświadczenie zawodowe ichtiologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki ryb) – waga kryterium 5 %: Oferty z doświadczeniem zawodowym w postaci wykonania opracowań w zakresie ichtiologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny ichtiologii: - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDI = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDI = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDI = 10. 7. Doświadczenie zawodowe teriologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki ssaków) – waga kryterium 5 %: Oferty z doświadczeniem zawodowym w postaci wykonania opracowań w zakresie teriologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny teriologii - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDT = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDT = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDT = 10. 8. Doświadczenie zawodowe chiropterologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki nietoperzy) – waga kryterium 5 % : Oferty z doświadczeniem zawodowym w postaci wykonania opracowań w zakresie chiropterologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny chiropterologii: - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDCH = 0, - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDCH = 5, - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDCH = 10. 9. Doświadczenie zawodowe ornitologa (specjalisty w zakresie biologii i systematyki ptaków) – waga kryterium 5 % Oferty z doświadczeniem zawodowym w postaci wykonania opracowań w zakresie ornitologii w ramach inwentaryzacji przyrodniczej lub monitoringu (np. w odniesieniu do inwentaryzacji wzdłuż inwestycji liniowych (drogi, kolej); inwentaryzacji lub monitoringu obszarów Natura 2000 zlecanych przez inne jednostki; tworzeniu planów ochrony obszarów chronionych; inwentaryzacji przyrodniczej na potrzeby dokumentów planistycznych (itp.) lub jako autor lub współautor publikacji naukowej z dziedziny ornitologii: - przy wykonaniu jednego opracowania lub jednej publikacji naukowej otrzymają liczbę punktów PDO = 0 - przy wykonaniu 2 opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDO = 5 - przy wykonaniu 3 i więcej opracowań lub publikacji naukowych otrzymają liczbę punktów PDO = 10. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru: P= PCx60% + PDHYx5 %+PDBx5%+PDEx5%+PDHx5%+PDIx5%+ PDTx5%+PDCHx5% PDOx5% IV. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:— administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Turystyczna 7A,20-207 Lublin — z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl . Szczegółowe informacje dot. RODO znajdują się w dok. zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam szczeniaka sznaucera miniaturowego- Krzywda
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam szczeniaka sznaucera miniaturowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.