Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2018/2019
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBukowsko
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bukowsko
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-24
  • Numer ogłoszenia640223-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 640223-N-2018 z dnia 2018-10-24 r.

Gmina Bukowsko: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2018/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bukowsko, krajowy numer identyfikacyjny 37044073200000, ul. Bukowsko  290 , 38505   Bukowsko, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 674 015, e-mail sekretariat@bukowsko.pl, faks 134 674 466.
Adres strony internetowej (URL): www.bukowsko.pl
Adres profilu nabywcy: www.bukowsko.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bukowsko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bukowsko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta tradycyjna, kurier, osobiście
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2018/2019
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie 2018/2019 wg poniższego zestawienia dróg w obrębach. Szacowana długość wszystkich dróg w sołectwach wynosi około 64 km tj. 118 odcinków dróg o różnych parametrach. Na odcinkach szczególnie wąskich pomiędzy posesjami zachodzi konieczność wywozu śniegu na miejsce wskazane przez zamawiającego. Drogi położone są w terenach pagórkowatych, zamawiający żąda posypywania piaskiem podjazdów, skrzyżowań, zjazdów. W przypadku gołoledzi, śliskości zamawiający żąda posypywania piaskiem z solanką. Obręb Wola Sękowa 1. Roztoki - dz. nr ewid. 108 2. Wola Jaworowa - dz. nr ewid. 176, 278, 275 3. Do ujęcia wody - dz. nr ewid. 422 4. Wola Jaworowa – Nowotaniec- dz. nr ewid. 495 5. Do Uniwersytetu - dz. nr ewid. 176 6. Parking k/Kościoła - dz. nr ewid. 39 Obręb Nagórzany 1. Nagórzany wieś - dz. nr ewid. 295, 297/2, 299/1, 302, 303,133/6 2. Wola Jaworowa - Nagórzany dz. nr ewid. 306, 3. K/ Piszczyńskiego - dz. nr ewid. 305 4. do Kindlarskiego - dz. nr ewid. 284 5. do Maciejowskiego - dz. nr ewid. 294 6. Chodniki Obręb Nowotaniec 1. Od stadionu pod Kościołem wyjazd k/ Długosz Tomasz i Czaban do drogi wojewódzkiej. - dz. nr ewid. 470 2. Nowotaniec – kolonia-k/Pisia – do Sternik Teresy do Rakoczy i Królicki – do stadionu i drogi wojewódzkiej, 487, 475, 474, 472, 471 3. Nowotaniec k/ młyna do Drozd Adama i Muszańskiego - dz. nr ewid. 503 4. Nowotaniec kolonia k/ Mroczki - do Wójtowicza - dz. nr ewid. 495 5. k/ Balwierczaka – do Kondyjowskiego - dz. nr ewid. 491 6. Droga Nowotaniec –Nagórzany - dz. nr ewid. 490, 489 7. Od drogi wojewódzkiej obok C.N. i Jakubowski do Sieradzkiego; - dz. nr ewid. 91/16 8. Droga do Dziedzica, - dz. nr ewid. 87/2 9. Droga do cmentarza obok posesji P. Capa - dz. nr ewid. 500 10. Parking k/szkoły, K/Domu ludowego - dz. nr ewid. 313/5 11. Od drogi powiatowej wzdłuż posesji Muszańskiej Janiny - dz. nr ewid. 501/1, 12. Do Kozimora - dz. nr ewid. 501/2 13. Chodniki Obręb Nadolany 1. k/ przystanku na Wygnance - dz. nr ewid. 134 2. Wodnica - dz. nr ewid. 628 3. k/ Kozimora - dz. nr ewid. 618/1, 618/2, 4. k/ Pawiaka - dz. nr ewid. 619. 620, 622 5. k/ Rabickiego- dz. nr ewid. 636, 612, 611,640 6. k/ Pieszczocha – droga wojewódzka - dz. nr ewid. 616/2, 7. do dworu i k/ Stanisława Lenio - dz. nr ewid. 587/3, 8. k/Gorzkowskiego - dz. nr ewid. 604 9. osiedle - dz. nr ewid. 318/11 10. Plac przed Domem Strażaka - dz. nr ewid. 467, 466 11. Parking przed rzeką po lewej strony drogi na Wodnicę - dz. nr ewid. 642 Obręb Tokarnia 1. Droga Bukowsko-Tokarnia (była powiatowa) - dz. nr ewid. 526, 206 2. Do P. Krzywińskiego - dz. nr ewid. 222 3. Do P. Miski - dz. nr ewid. 221 4. Do p. Józefa Tylki - dz. nr ewid. 36/1 Obręb Bukowsko 1. Górny koniec - dz. nr ewid. 1097, 1085 2. k/ Ćwiąkały - dz. nr ewid. 1149 3. k/ Pleśniarskiego - dz. nr ewid. 2237,2231 4. k/ Kamyka - dz. nr ewid. 799, 806 5. k/ Mikołajka - dz. nr ewid. Andrzeja 832 6. k/ Cieśli i Czapli - dz. nr ewid. 820 7. Klepiatówka Wygon - dz. nr ewid. 2137, 2209 8. Nędze Łazy - dz. nr ewid. 1571 9. Bukowsko – Sanoczki - dz. nr ewid. 1581, 318/2 10. Osiedle – Sójcze Wzgórze – kalwaryjka - dz. nr ewid. 128, 248, 256, 260, 276, 288 11. Osiedle do p. Gabrysia - dz. nr ewid. 240 12. Osiedle koło p. Bochnak Jakub - dz. nr ewid. 128 13. Osiedle do p. Ogrodnik - dz. nr ewid. 256 14. Cmentarz - dz. nr ewid. 352 15. Nowe osiedle - dz. nr ewid. 427, 416, 417/9 16. „Bagno” k/ Górnego - dz. nr ewid. 1389/1, 1398, 17. „Bagno” k/ Rakoczego - dz. nr ewid. 1302 18. Naprzeciw piekarni k/ Kowalika - dz. nr ewid. 1296 19. k/ Kseniaka - dz. nr ewid. 1275 20. k/ Malmura - dz. nr ewid. 1325 21. Ośrodek zdrowia, bank , Szkoła Podstawowa - dz. nr ewid. 295, 362, 361, 359/2 22. Koło p. Motyki i do p. Kropiewnickiego - dz. nr ewid. 2124/1, 23. k/ Klepczyk Jan i Kutiak - dz. nr ewid. 2470, 2467 24. k/ Heliński Jan- dz. nr ewid. 1370 25. k/ Podgórskiego - dz. nr ewid. 386, 781, 859, 856 26. Do stadionu - dz. nr ewid. 1058, 1088 27. Nędze, Łazy k/ Bednarza - dz. nr ewid. 1592, 28. Nędze, Łazy k/Żytki - dz. nr ewid. 1585 29. p.Rakoczy, p.Radożycki - dz. nr ewid. 1985 30. Nędze Łazy do p. Duduś - dz. nr ewid. 1905 i Marka Duduś dz. nr ewid. 1605 31. Do p. Jakubaszka i p. Wyciszkiewicza - dz. nr ewid. 376 32. Do p. Kamyk Tomasz - dz. nr ewid. 2259/1, 2243 33. Do p. Raka, p. Kowalika (tartak) - dz. nr ewid. 68 34. Do plebani - dz. nr ewid. 366, 35. Do p. Sobolak - dz. nr ewid. 806, 799 36. Do p. Bogdana Łuszcz - dz. nr ewid. 832 37. Górny koniec do p. Ogrodnik Zbigniewa - dz. nr ewid. 1076/4 38. Do p. Żytki - dz. nr ewid. 1076/4 39. Do p. Łuszcz Michała - dz. nr ewid. 2184, 2187 40. k/p Wolańskiego - dz. nr ewid. 2011 41. Nędze Łazy nowa droga do p. Rakoczego i Bednarczyka - dz. nr ewid. 1623, 1615, 1632 42. Do p. Józefa Klimka - dz. nr ewid. 322 43. Do p. Oleksów (z drogi powiatowej) - dz. nr ewid. 307 44. Droga Pituch – Mazur - dz. nr ewid. 387, 781, 859, 856 45. Droga do tartaku - dz. nr ewid. 1088 46. Chodniki Obręb Wolica 1. Wolica Wólka - dz. nr ewid. 197, 220, 342, 2. k/ b. Szkoły – do p. Karbowskiej - dz. nr ewid. 219, 210 3. Do Kościoła - dz. nr ewid. 414 4. Do p. Tokarskiej - dz. nr ewid. 226/1 5. Droga do Cypcarz Stanisławy - dz. nr ewid. 788 6. Rakoczy Robert do drogi powiatowej - dz. nr ewid. 441 7. Do Morawskich- dz. Nr ewid. 401 8. Droga k/Gliściak - dz. nr ewid. 198/2, 9. Droga do Kruczyńskiego - dz. nr ewid. 198/1, 189 Obręb Zboiska 1. Zboiska Modrza - dz. nr ewid. 240, 275, 284 2. k/ Futy - dz. nr ewid. 344 3. Zboiska Ratnawica - dz. nr ewid. 143/10, 143/9, 226, 118 4. Do p. Piotrowskiego - dz. nr ewid. 144/1, 5. Do p. Marca - dz. nr ewid. 228 6. Do p. Drozd - dz. nr ewid. 37 7. Do p. Klocek- dz. nr ewid. 165 Obręb Pobiedno 1. Dom Ludowy – Wojciechowski (nad rzeką) - dz. nr ewid. 1015, 1027, 1036/1 2. Pod dworem - - dz. nr ewid. - dz. nr ewid. 64 3. Pobiedno wieś – do p. H. Bończak - dz. nr ewid. 944, 534 4. Pobiedno droga do p. K. Bąka - dz. nr ewid. 980, 555 5. k/Kapliczki - dz. nr ewid. 704, 680 6. k/ Pałys Marian i Wiesław, Wojciechowski, Pisaniak do drogi koło p. H.Bończak - dz. nr ewid. 485, 7. droga od krzyża do Pałysa - dz. nr ewid. 323 8. droga do Szorka – dz. nr ewid. 410 9. Chodniki Obręb Dudyńce 1. Dudyńce wieś Dom Ludowy do p. Szałajki - dz. nr ewid. 257, 256 2. Do kościoła - dz. nr ewid. 414, 304/2, 409/3 3. Koło stadionu w kierunku Pielni - dz. nr ewid. 260, 9/13, 9/11, 9/8, 9/6, 341/2, 339/2 4. Do p. Żubryka - dz. nr ewid. 194 5. Do p. T. Rolnik - dz. nr ewid. 251 6. Dojazd do sklepu - dz. nr ewid. 266 Obręb Wola Piotrowa 1. Od ronda do p. Byrtka - dz. nr ewid. 307 2. Do p. Wierzganowskiego - dz. nr ewid. 1162 3. Do bloków - dz. nr ewid. 238/1, 248/1, 249/4, 2506 4. Do ośrodka fundacji „Latarnia” - dz. nr ewid. 203, 222, 482 Obręb Karlików 1. Do składowiska odpadów - dz. nr ewid. 2759, 2/21 2. Do Szablewskiego (Przybyszów) - dz. nr ewid. 22/5, 21 3. Do p. Winiarz - dz. nr ewid. 21 Obręb Płonna 1. Do P. Czytajło dz. nr ewid. 94/1 Link do strony na której po wpisaniu nr działki w miejscowości pokazany jest przebieg drogi www.gison.bukowsko.pl

II.5) Główny kod CPV: 90212000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wyboru oferty zamawiający dokona sprawdzenia sprzętu w oparciu o złożone zestawienie przez oferenta po otwarciu ofert w miejscu wskazanym przez oferenta. W przypadku wyboru oferty, Zamawiający zażąda potwierdzenia złożonego oświadczenia, dokumentami obowiązującymi na dzień złożenia ofert w formie umowy o pracę wykazanych w ofercie pracowników.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) Polisa ubezpieczeniowa o. c. usługi pn: „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wewnętrznych dojazdowych oraz chodników na terenie gminy Bukowsko w sezonie zimowym 2018/2019” uwzględniająca odszkodowanie za szkody na wskutek nie wykonanej lub źle wykonanej usługi Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5 lit. a-c. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 5 lit. a-c niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6). Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 7). Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9). Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami przykładowymi. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje. 10). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie wykonawcy n/t sprzętu zgodnie z wymogami Rozdziału V ust. 2 pkt pkt . SIWZ – na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienie wadium w w kwocie 500,00 zł (pięćset zł ) od każdego obrębu.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (koszt) 60,00
Zatrudnienie na etat min. 3 osób z terenu gminy Bukowsko 20,00
odległość bazy od miejsca wykonywania zamówienia do 7 km 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-05, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Krasne
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI