USŁUGA TANKOWANIA POJAZDÓW W KOMERCYJNYCH STACJACH PALIW NA POTRZEBY AWL

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA TANKOWANIA POJAZDÓW W KOMERCYJNYCH STACJACH PALIW NA POTRZEBY AWL
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-11-03
  • ZamawiającyAkademia Wojsk Lądowych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00234722
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA TANKOWANIA POJAZDÓW W KOMERCYJNYCH STACJACH PALIW
NA POTRZEBY AWL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wojsk Lądowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930388062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czajkowskiego 109

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-147

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.mekarska@awl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/awl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA TANKOWANIA POJAZDÓW W KOMERCYJNYCH STACJACH PALIW
NA POTRZEBY AWL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebef8052-2ce4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje znajdują się w rozdziale
XI SWZ , https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings i
formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie wskazanej powyżej, dotyczącej przedmiotowego
postępowania. Pozostałe informacje techniczne i organizacyjne zamieszczono w rozdz. XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Akademia Wojsk Lądowych we Wrocławiu, ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, tel. 261 658 134;
e-mail: kancelaria@awl.edu.pl 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: joanna.kubiak@awl.edu.pl 3. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia,
prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub
obrony przed roszczeniami.4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: 1) ustawa z
11.9.2019r. – Prawo zamówień publicznych; 2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych; 3)
ustawa z14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO –
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WNP/646/BN/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 508341,44 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych rozprowadzanych przez sieć stacji paliw akceptujących transakcje bezgotówkowe realizowane za pomocą kart paliwowych, do pojazdów służbowych AWL na terenie Rzeczpospolitej Polskiej poprzez sukcesywne tankowanie pojazdów stosowanie do ich potrzeb w ilości:
- benzyna bezołowiowa Pb-95 (zgodna z PN-EN 228:2006) w ilości 14.000 litrów;
- olej napędowy ON (zgodny z PN-EN 590:2006) w ilości 94.000 litrów;
- płyn AdBlue - roztwór mocznika, stosowany do selektywnej redukcji tlenków azotu w wysokoprężnych silnikach wyposażonych w system SCR w ilości 1200 litrów.
3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który to załącznik stanowi integralną część niniejszej SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

30192920-6 - Płyn korekcyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną poddane ocenie w oparciu o poniższe kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pkt. odbioru

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2 PZP dotyczącego:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada obowiązującą aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi (OPC);
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje co najmniej jedną stacją paliw zlokalizowaną
w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego: ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu oraz siedziby zlokalizowanej w m. Szklarska Poręba ul. Oficerska 2 (Górski Ośrodek Szkoleniowy „Wysoki Kamień”, umożliwiającą tankowanie samochodów ciężarowych, osobowych, autobusów, quadów i drobnego sprzętu. Odległość należy obliczyć w odniesieniu do najkrótszej drogi publicznej.
b) dysponuje, co najmniej jedną stacją paliw w każdym mieście wojewódzkim na terenie RP, spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 lutego 2017r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie, w której Zamawiający będzie mógł dokonać tankowania,
c) w zawiązku z częstymi wyjazdami zagranicznymi pracowników Zamawiającego dysponuje, co najmniej jedną stacją paliw usytułowaną w odległości do 20 km od granic Państwa Polskiego z: Niemcami trasa wylotowa A 4, Czechy trasa wylotowa DK 8 (Kudowa Zdrój), Litwa trasa wylotowa DK 8,16, Ukraina trasy wylotowa A4, DK 12, 17.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) obowiązująca aktualna koncesja na obrót paliwami płynnymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.;
b) wykaz stacji paliw, którymi dysponuje Wykonawca w celu wykonania zamówienia, który zawiera:
- co najmniej jedną stację paliw zlokalizowaną w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego: ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu oraz siedziby zlokalizowanej w m. Szklarska Poręba ul. Oficerska 2 (Górski Ośrodek Szkoleniowy „Wysoki Kamień”, umożliwiającą tankowanie samochodów ciężarowych, osobowych, autobusów, quadów i drobnego sprzętu. Odległość należy obliczyć w odniesieniu do najkrótszej drogi publicznej.
- co najmniej jedną stację paliw w każdym mieście wojewódzkim na terenie RP, spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 lutego 2017r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie, w której Zamawiający będzie mógł dokonać tankowania,
- co najmniej jedną stację paliw usytułowaną w odległości do 20 km od granic Państwa Polskiego z: Niemcami trasa wylotowa A 4, Czechy trasa wylotowa DK 8 (Kudowa Zdrój), Litwa trasa wylotowa DK 8,16, Ukraina trasy wylotowa A4, DK 12, 17.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3) jeżeli dotyczy Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru);
4) jeżeli dotyczy Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp;
5) jeżeli dotyczy Przedmiotowe środki dowodowe;
6) jeżeli dotyczy zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp;
7) jeżeli dotyczy oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie określonym w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wszelkie warunki określono w SWZ.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy
(art.117ust. 4 ustawy Pzp).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku Nr B do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr B do SWZ (integralna część SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów-Mietków
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI