Sukcesywne dostawy oleju napędowego do celów opałowych w łącznej ilości 30 000 litrów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy oleju napędowego do celów opałowych w łącznej ilości 30 000 litrów w trakcie realizacji zamówienia do obiektów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie miejscowości Mąkolno.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMąkolno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-16
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W MĄKOLNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00015855
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju napędowego do celów opałowych w łącznej ilości 30 000 litrów w trakcie realizacji zamówienia do obiektów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie miejscowości Mąkolno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W MĄKOLNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380926480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SZKOLNA 31

1.5.2.) Miejscowość: Mąkolno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-610

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs3makolno@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spmakolno.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju napędowego do celów opałowych w łącznej ilości 30 000 litrów w trakcie realizacji zamówienia do obiektów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie miejscowości Mąkolno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66582a6f-abad-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66582a6f-abad-11ee-a681-52fe4aa7189e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane zostały w regulaminie korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem http://ezamowienia.gov.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w pkt. XVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP3.261.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 122310 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego do celów opałowych w łącznej ilości 30 000 litrów w trakcie realizacji zamówienia w 2024 roku do obiektów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie miejscowości Mąkolno. Olej opałowy objęty przedmiotem zamówienia powinien spełniać wymagania jakościowe dla tego typu oleju opałowego i musi charakteryzować się niżej podanymi parametrami technicznymi:
-wartość opałowa - nie niższa niż 42,6 MJ/kg
-zawartość siarki - nie więcej niż 0,10 % (m/m)
-temperatura płynięcia - nie wyższa niż - 200C
-temperatura zapłonu - nie niższa niż 56 0C
-gęstość w temp.150C - nie większa niż 860 kg/m3

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia dostaw oleju w ramach prawa opcji. Maksymalny zakres zamówienia może zostać pomniejszony maksymalnie o 40% ogólnej wartości zamówienia, tzn. może zostać zrealizowany w co najmniej 60%.
W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulega zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych sukcesywnych dostaw uzależnionych od warunków atmosferycznych, panujących w trakcie realizacji zamówienia
w 2024 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi;
2) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie niezbędnego doświadczenia.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie lub wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia obejmujące dostawy oleju napędowego do celów opałowych w łącznej ilości minimum 40 000 litrów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamiast podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust.1 i art 109 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp, Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (na wezwanie Zamawiającego) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - koncesji na obrót paliwami, wystawionej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2021 r. , poz. 716 ze zm.)
b) zdolności technicznej i zawodowej na potwierdzenie posiadania doświadczenia- wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia , w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody określające czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych , referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 mscy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw wykluczenia określonych w pkt. IV SWZ.
2) Co najmniej jeden z Wykonawców musi spełnić warunek posiadania koncesji na obrót paliwami ciekłymi i realizuje dostawy, do realizacji których koncesja jest wymagana. W odniesieniu do warunków posiadania doświadczenia w realizacji podobnych zamówień, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy łącznie muszą spełnić warunek określony w pkt. V.1.2) SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje się zmiany wynagrodzenia (bez sporządzania aneksu do umowy) pod warunkiem zmiany ceny producenta (wzrost lub spadek), zgodnie z zapisami we wzorze umowy.
Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 Pzp, w odniesieniu do terminu, sposobu wykonania lub zakresu świadczenia, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynikła z konieczności zmian umowy ze względu na wystąpienie:
a) tzw. siły wyższej- zdarzenie zewnętrzne, którego strony nie mogły przewidzieć oraz zapobiec, np. zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, epidemia - uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z zakresem i terminem umowy;
b) przesłanek, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności wynikających ze zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
c) okoliczności uzasadnionych prawidłową realizacją przedmiotu umowy lub zapewnieniem optymalnych parametrów technicznych i jakościowych przedmiotu umowy;
Ewentualne zmiany mogą nastąpić adekwatnie do czasu trwania przesłanek powodujących zmianę i winny zostać poprzedzone wnioskiem Wykonawcy wraz z wyczerpującym uzasadnieniem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników - Ostrów Wielkopolski
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników z Ukrainy. Ilości zmiennie co do pory roku od 50 do 200 miejsc. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI