Sukcesywne dostarczanie warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostarczanie warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-04-21
  • ZamawiającyCentralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00116155
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostarczanie warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343477100

1.5.8.) Numer faksu: 343477104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostarczanie warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4e74c93-b723-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021800/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sukcesywne dostawy warzyw

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/cspsp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/cspsp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającą a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej. Dopuszcza się komunikację za pomocą poczty elektronicznej przetargi@cspsp.pl (komunikacja przy użyciu poczty elektronicznej nie dotyczy złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami, którą Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej). Oferta wraz z załącznikami oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) muszą zostać złożone w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym
pod rygorem nieważności. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do Zamawiającej. Zamawiająca dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za
pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@cspsp.pl. Zamawiająca będzie przekazywała wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiająca będzie zamieszczała na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w swz pkt. 24

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WT.2370.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw w następującym asortymencie i ilościach:
Lp./Asortyment/J.m./Ilość
1 Buraki - botwinka kg 250;
2 Buraki czerwone kg 2500;
3 Brokuł kg 400;
4 Cebula kg 2200;
5 Cukinia kg 700;
6 Czosnek kg 45;
7 Fasola biała ziarno - JAŚ kg 650;
8 Fasola szparagowa kg 300;
9 Groch ziarno kg 450;
10 Kalafior kg 550;
11 Kapusta głowiasta biała kg 2400;
12 Kapusta głowiasta czerwona kg 500;
13 Kapusta kiszona kg 1500;
14 Kapusta pekińska kg 1500;
15 Koperek natka - pęczek 50g pęczek 1700;
16 Marchew kg 3000;
17 Ogórek kiszony kg 800;
18 Ogórek małosolny kg 800;
19 Ogórek świeży kg 2500;
20 Papryka świeża - czerwona kg 2500;
21 Pietruszka korzeń kg 1100;
22 Pietruszka natka - pęczek 50g pęczek 2000;
23 Pomidor kg 3500;
24 Pomidory koktajlowe kg 40;
25 Roszponka 100g szt. 400;
26 Por kg 300;
27 Rzodkiew biała kg 200;
28 Rzodkiewka - pęczek 100g pęczek 2000;
29 Sałata dekoracyjna szt. 100;
30 Sałata lodowa szt. 1000;
31 Sałata zielona szt. 1700;
32 Seler- korzeń kg 1500;
33 Szczaw kg 200;
34 Szczypior - pęczek 50g pęczek 500;
35 Ziemniaki późne kg 45000;
36 Ziemniaki wczesne kg 15000;
37 Lubczyk – pęczek 50g szt. 100;
38 Mix sałat 150g szt. 700;
39 Rukola 100g szt. 400;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku.
4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób szkolonych oraz w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć.
5. Minimalna wartość towarów jaką Zamawiająca zobowiązuje się zakupić w ramach zawartej umowy wynosi 70.000,00 zł brutto.
6. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64.
7. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. W przypadku realizacji więcej niż jednej dostawy w tygodniu, Sprzedawca wystawi fakturę zbiorczą za ten okres.
8. Zgodnie z art. 146 da ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 685 ze zm.) dla przedmiotu zamówienia w okresie od podpisania umowy do 31 lipca 2022 r. stawka podatku wynosi 0%, natomiast od 1 sierpnia 2022 r. wynosi 5%. Wykonawca wypełniając załącznik nr 0 do SWZ, stanowiący formularz ofertowy, winien obliczyć wartość tych pozycji odrębnie dla każdej stawki vat, zgodnie z ilościami wskazanymi przez Zamawiającą.
9. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i dobrej jakości.
10. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.
11. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221200-8 - Warzywa owocowe

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221400-0 - Warzywa kapustne

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15331461-6 - Kapusta kiszona puszkowana

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku
oceny według ww. kryterium wynosi 100. Uzyska ją oferta o najniższej cenie brutto. Pozostałe oferty
otrzymają punktację na podstawie stosunku zaoferowanej ceny do ceny najniższej (zgodnie z
matematyczną zasadą proporcjonalności odwrotnej – im wyższa cena tym mniejsza ilość otrzymanych
punktów).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (Oryginał. Wzór stanowi Załącznik nr 0 do SWZ)
2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów
rejestrowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
(Oryginał w postaci elektronicznej lub elektroniczna kopia dokumentu opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza lub elektroniczna kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do ofert.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, s.c.), oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia składa każdy z Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zmiana cen jest możliwa jedynie w sytuacji gdy:
a. zmianie ulegnie stawka podatku VAT, z dniem obowiązywania nowej stawki bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy;
b. zajdą przesłanki określone w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129) oraz określone w przepisach o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych innych sytuacji kryzysowych, które spowodują ograniczenie funkcjonowania Kupującej i ograniczenie potrzeb dotyczących zakupów objętych umową, za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności;
c. Zmiana cen może nastąpić również w przypadku jeśli wskaźnik zmiany cen na warzywa za okres od daty zawarcia umowy do daty złożenia wniosku o zmianę cen (miesiąc do miesiąca), ogłaszany przez Główny Urząd Statystyczny na stronie https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ceny-handel/wskazniki-cen/, przekroczy 103%. Zmiana może zostać dokonana jedynie za zgodą obu stron
i wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, zmiana nie może przekraczać wskaźnika wzrostu cen artykułów objętych umową podanego przez GUS.
2. Zasady podwyższania cen opisane w ust. 4.3 stosuje się odpowiednio do obniżania cen. Obniżenie cen może nastąpić jeśli wskaźnik będzie niższy niż 97%
3. Zmiana cen winna zostać poprzedzona wnioskiem, z uzasadnieniem zmiany ceny.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 09:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cspsp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy (jednak nie wcześniej niż od 22.05.2022r.) lub do wyczerpania wartości całkowitej umowy lub do wyczerpania maksymalnych ilości danego asortymentu.
2. Dostawy będą realizowane w partiach od 2 (dwóch) do 3 (trzech) w tygodniu, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 7:30, w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie.
3. Dostawy przypadające w święta i dni wolne od pracy będą podlegały odrębnemu telefonicznemu uzgodnieniu.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawiadomiony o
terminie i miejscu (siedziba Zamawiającej) zawarcia umowy odrębnym pismem. Zamawiająca
zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy PZP, w
terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej
oferty, jeżeli zawiadomienie to zostanie przesłane przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostanie przesłane w inny sposób. W przypadku wyboru oferty
Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną
odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotność kapitału
zakładowego takiego Wykonawcy, Zamawiająca przed podpisaniem umowy może żądać
dostarczenia uchwały, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub
odpisu umowy spółki, zezwalającego na zaciąganie takich zobowiązań. Jeżeli została wybrana
oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (s.c., konsorcja),Zamawiająca może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Kuźnia Raciborska
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej Składanie długopisów Proszę o przesłanie oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI