Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w okresie od 02.01.2024 do 31.12.2024 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowiec Świętokrzyski
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-12-08
  • ZamawiającyZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00524694
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w okresie od 02.01.2024 do 31.12.2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290384636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 8

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zupostrowiecbok@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zupostrowiec.4bip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka z o.o. ze 100 % udziałem jednostki samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi pogrzebowe i pokrewne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w okresie od 02.01.2024 do 31.12.2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76cfa870-8f75-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76cfa870-8f75-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej e-mail:
zupostrowiecbok@wp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w instrukcjach interaktywnych platformy e-Zamówienia :
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent- edukacyjny/ oraz Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla uczestników postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego znajduje się w SWZ.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio
lub pośrednio pozyskał.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2023/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w okresie od 02.01.2024 do 31.12.2024 roku .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumencie pn. ,,Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Szacowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy -wynosi około 1960 sztuk.
4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę :
1) Stroik na trumnę wykonany z kwiatów żywych
( 6 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 330 szt.
2) Wieniec warszawski (standard) wykonany z kwiatów żywych
(25 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami -1200 szt.
3) Wieniec warszawski (duży) wykonany z kwiatów żywych
(40 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 50 szt.
4) Wieniec warszawski ( standard) wykonany z kwiatów sztucznych
(25 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 50 szt.
5) Wieniec warszawski (duży) wykonany z kwiatów sztucznych
(40 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 50 szt.
6) Wieniec okrągły wykonany z kwiatów żywych (20 szt.)
na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - - 70 szt.
7) Wieniec okrągły wykonany z kwiatów sztucznych (20 szt.)
na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 20 szt.
8) Wiązanka wykonana z kwiatów żywych (15 szt.)
na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 120 szt.
9) Wiązanka wykonana z kwiatów sztucznych (15 szt.)
na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 20 szt.
10) Wieniec warszawski ( standard) wykonany z kwiatów sztucznych
(30 szt.) na sztucznym podkładzie ze sztucznymi dodatkami - 20 szt.
11) Stroik na trumnę wykonany z kwiatów sztucznych
( 6 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 10 szt.
12) Wieniec mały wykonany z kwiatów sztucznych(20 szt.)
na sztucznym podkładzie ze sztucznymi dodatkami - 10 szt.
13) Wiązanka wykonana z kwiatów sztucznych (10 szt.)
na sztucznym podkładzie ze sztucznymi dodatkami - 10 szt.
Razem - 1960szt

5. Z uwagi na brak możliwości w sposób jednoznaczny określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości stroików, wiązanek i wieńców niż to określono w SWZ i umowie z powodu okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń za niezrealizowanie dostawy przekraczające gwarantowany przez Zamawiającego zakres (poziom) zamówienia, tj. 50 % wielkości zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami w danej kategorii towarów, jak również pomiędzy poszczególnymi kategoriami towarów w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilościowa nie może wpłynąć na zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za realizację niniejszej umowy, określonego w formularzu ofertowym.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia wieńców, wiązanek i stroików innych niż wskazane w II.2 tzn. na specjalne zamówienie klienta wg indywidualnej wyceny uzgodnionej podczas składania zamówienia.
8. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
a) Dostawy wieńców, wiązanek i stroików realizowane będą sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w terminach ( dzień i godzina), ilościach oraz wg wzorów każdorazowo podanych przez Zamawiającego.
b) Zamówienie będzie złożone telefonicznie do godz. 15:00, najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym termin dostawy.
c) Dostawy będą realizowane od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem niedziel i świąt w godzinach od 7:00 do 15:00.
d) Miejsce i czas dostawy: siedziba Zamawiającego o godzinie ustalonej w momencie złożenia zamówienia .
e) Koszt dostawy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
f) Jakość każdorazowej partii dostarczonych wieńców, wiązanek i stroików sprawdzać będzie pracownik Zamawiającego z możliwością wymiany w razie interwencji klienta lub zamawiającego.
g) Dostarczone towary niespełniające wymagań jakościowych nie zostaną przyjęte i muszą zostać wymienione na właściwe lub naprawione w ciągu max 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego.
h) Wszelkie koszty wymiany poniesie Wykonawca.
10. Zamówienie może być realizowane w całości albo w części za pomocą podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca określi zakres rzeczowy zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom i wskaże dane firm podwykonawców. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechanie podwykonawców jak za własne działanie lub zaniechanie.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na Zamówienie.
12. W celu potwierdzenia, że oferowane stroiki, wiązanki i wieńce odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć katalog ze zdjęciami (fotografie) zawartego w ofercie przykładowego towaru z nazwą oraz z opisem zastosowanych materiałów oraz z opisem pozycji z formularza ofertowego (np. stroik … … poz. 1).Katalog ze zdjęciami jest składany łącznie z ofertą. Ocena nastąpi na podstawie formuły- spełnia- nie spełnia.
13. Szczegółowo przedmiot zamówienia i sposób jego wykonania oraz obowiązki Wykonawcy określają:
-Wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ,
-Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 4 do SWZ
14. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej lub sprawdzeniem dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego.
15. Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.
16. Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu specyfikę przedmiotu zamówienia i jej jednorodny charakter. Sztuczny podział zamówienia skutkowałby nadmiernymi i kosztami wykonania zamówienia ( np. koszty transportu) , a także potrzebą koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia. Zamówienie jest o wartości nie przekraczającej progów unijnych oraz zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121210-0 - Kompozycje kwiatowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium, o których mowa w rozdziale 20 SWZ. W tym celu zostanie przeprowadzona ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryterium oceny ofert oraz wyliczy ocenę punktową.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Oferta z najwyższą liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury przetargowej (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu)
uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE
WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689,1705), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ;
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Ponadto Zamawiający wezwie do złożenia przez Wykonawcę oświadczenia
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument składa każdy z nich.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1)Katalog ze zdjęciami (fotografie) zawartego w ofercie towaru z nazwą oraz z opisem zastosowanych materiałów oraz z opisem pozycji z formularza ofertowego (np. stroik.. poz. 1).
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ.
Oświadczenie to w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wielu Wykonawców składa każdy z nich.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5
do SWZ, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy. ( jeśli dotyczy)
4) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika –
jeżeli dotyczy W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
5) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji
zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik
Nr 5 do SWZ, które jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454 – 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy . Szczegółowy zakres możliwych zmian
umowy został opisany w projektowanych postanowieniach umowy w § 7 i § 8 - Załącznik nr 2 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swojej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-08 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformy ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę werkowanie 8 koni- Gowarczów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę werkowanie 8 koni. Okolice Końskie Świętokrzyskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI