Sukcesywna dostawa PELLETU do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 1 „Dom Dziecka”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa PELLETU do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 1 „Dom Dziecka” w Bąkowie od 1 lipca do 31 grudnia 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBąkowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-10
  • ZamawiającyPowiat Świecki - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Nr 1 "Dom Dziecka" w Bąkowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00191348
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa PELLETU do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 1 „Dom Dziecka” w Bąkowie od 1 lipca do 31 grudnia 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świecki - Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Nr 1 "Dom Dziecka" w Bąkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000238397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowość: Bąkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523326009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bakowo.csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dd-bakowo1.rbip.mojregion.info/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa PELLETU do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 1 „Dom Dziecka” w Bąkowie od 1 lipca do 31 grudnia 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e36e242a-e250-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00161986/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup z sukcesywnymi dostawami PELLETU i rozładunkiem do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 1 "Dom Dziecka" w Bąkowie, w ilości 80 ton, dostawy od lipca do grudnia 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/csw/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/csw/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niniejsze informacje zostały zawarte w rozdziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Niniejsze informacje zostały zawarte w rozdziale 22 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: C.261.1.2022.VA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 143088,80 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa PELLETU do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 1 „Dom Dziecka” w Bąkowie od 1 lipca do 31 grudnia 2022 r.”. Zamawiający szacuje ilość pelletu na 80 ton.
Podane w niniejszej SWZ ilości pelletu są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb, zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie od lipca do grudnia 2022 roku. Maksymalna wielkość jednej dostawy nie może przekroczyć 10 ton, z uwagi na warunki magazynowe Zamawiającego. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub mailowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia opału najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia przez Zamawiającego. Dostawy będą następowały w dni powszednie w godz. od 8:00 do 14:00. Średnica granulatu – 6 mm.
Pellet winien spełniać wymogi zgodne z certyfikatem DIN plus lub wyższym, czyli nw. parametry:
- surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepiszcze czy utwardzacze, max. zawartość popiołu do 0,7%, wartość opałowa min. 18 MJ/kg [5,0kWh/kg], gęstość min. 600kg/m3, wilgotność do 10%,
- zgodność z normą EN 14961-2. Wykonawca dostarczy pellet drzewny w workach po 15 kg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Nazwa kryterium - waga [%]
1 - Cena - 60
2 - Czas realizacji dostaw - 40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru: zawartego w punkcie 17.2 SWZ W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty za kryterium „Czas realizacji dostaw” – Pt
Wymagany termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia - maksymalnie do 3 dni roboczych.
W zależności od terminu dostawy, zadeklarowanego w ofercie, Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów:
a) za realizację dostaw w ciągu 3 dni Wykonawca uzyska – 0 pkt,
b) za realizację dostaw w ciągu 2 dni Wykonawca uzyska – 20 pkt,
c) za realizację dostaw w ciągu 1 dnia Wykonawca uzyska – 40 pkt.

Jeżeli Wykonawca w ofercie zaoferuje termin realizacji dostawy powyżej
maksymalnego – 3 dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Jeżeli Wykonawca w ofercie nie wskaże terminu realizacji dostaw, Zamawiający uzna, że zobowiązanie Wykonawcy dotyczy 3 dni i w tym kryterium przyzna 0 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów, obliczoną wg wzoru: Pc +Pt = Co

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
- zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje (sukcesywnie) minimum 2 dostawy pelletu, każda o wartości min. 100.000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – z podaniem ich ilości (minimum dostawy pelletu), wartości (każda min. 100.000,00 zł brutto) wraz z podaniem daty i miejsca wykonania dostaw oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zostały określone w rozdziale 10 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany umowy w następującym zakresie:
1) wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT;
2) zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia w przypadku:
a) wstrzymania realizacji dostaw ze względu na okoliczności niemożliwe do
przewidzenia w chwili zawierania umowy;
b) zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. „Siła wyższa” oznacza w niniejszej umowie takie działania jak: wojna, atak terrorystyczny, stan klęski żywiołowej, zamieszki, strajki, pożar, trzęsienie ziemi, powodzie i tym podobne zdarzenia, na które strony nie mają wpływu, lecz które utrudniają lub uniemożliwiają całkowicie lub częściowo realizację zadania, zmieniają w sposób istotny warunki jego realizacji i których nie da się uniknąć, nawet przy zastosowaniu maksymalnej staranności.
c) na wniosek Zamawiającego,
d) gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 Kodeksu cywilnego i zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy;
e) wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej, która uniemożliwi realizację usługi w wymaganym zakresie za którą Wykonawca nie ponosi winy, np. na skutek awarii bądź uszkodzenia infrastruktury drogowej.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/csw/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę walizki na kółkach- Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę walizki na kółkach. Przy walizce jest uszkodzone kółko. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI