Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Nadleśnictwa Oleśnica Śląska na 2019r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Nadleśnictwa Oleśnica Śląska na 2019r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleśnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-01-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Oleśnica Śląska
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-24
  • Numer ogłoszenia664155-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 664155-N-2018 z dnia 2018-12-24 r.

Nadleśnictwo Oleśnica Śląska: Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Nadleśnictwa Oleśnica Śląska na 2019r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
nie dotyczy

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oleśnica Śląska, krajowy numer identyfikacyjny 93102404300000, ul. Ul. Spacerowa  3 , 56400   Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 140 001, e-mail olesnica@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 713 140 000.
Adres strony internetowej (URL): http://www.olesnica.wroclaw.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadajaca Osobowości Prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olesnica_slaska/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olesnica_slaska/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie dotyczy

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie dotyczy

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie dotyczy
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę w zaklejonej kopercie należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego lub przesłać na adres Nadleśnictwa Oleśnica Śląska
Adres:
Nadleśnictwa Oleśnica Śląska, ul. Spacerowa 3, 56-400 Oleśnica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Nadleśnictwa Oleśnica Śląska na 2019r.
Numer referencyjny: SA.270.4.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Wszystkie 3 części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie 3 części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Nadleśnictwa Oleśnica Śląska. Zadanie podzielone jest na trzy części: 1. Dostawa oleju napędowego - 80 000 l 2. Dostawa oleju opałowego do kotłowni Nadleśnictwa Oleśnica Śl. - 8 000 l 3. Dostawa gazu LPG do zbiornika w miejscowości Miodary 3a, gminna Dobroszyce - 2 300 l Pierwsza część dotyczy dostawy (tankowań) oleju napędowego dla pojazdów będących w dyspozycji Nadleśnictwa Oleśnica Śląska na terenie miasta Oleśnica i pozostałych punktach dystrybucji paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie kraju. Dostawy będą realizowane poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego w stałych punktach dystrybucji. Tankowanie może odbywać się w dni robocze i ustawowo wolne od pracy w godzinach pracy punku Wykonawcy. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. Druga część dotyczy dostawy na koszt Wykonawcy oleju opałowego do kotłowni Nadleśnictwa w Oleśnicy przy ul. Spacerowej 3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany maksymalnie w 2 dostawach. O ilości i terminie dostawy zamawianego oleju decyduje Zamawiający. Dostawy muszą się odbywać w dni pracy nadleśnictwa w godzinach 700 – 1500. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. Trzecia część dotyczy dostawy na koszt Wykonawcy gazu płynnego LPG do zbiornika w miejscowości Miodary 3a, gminna Dobroszyce. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany maksymalnie w 2 dostawach. O ilości i terminie dostawy zamawianego gazu płynnego LPG decyduje Zamawiający. Zamawiający posiada zbiornik o pojemności 2700 l, który należy napełnić w nie więcej niż 80%. Dostawy muszą się odbywać w dni pracy nadleśnictwa w godzinach 700 – 1500. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia przedmiotu umowy dla części pierwszej w oparciu o karty mikroprocesorowe spełniające rolę dokumentu WZ. Do dnia wydania kart strony umowy będą dokonywać rozliczeń w oparciu o dokumenty WZ. Zamawiający poda Wykonawcy dane konieczne do wydania karty. Każdorazowo wydanie karty po raz pierwszy z danymi osobowymi pracownika Zamawiającego oraz/lub danymi pojazdu traktowane będzie jako wydanie bezpłatne. Zamawiający akceptuje koszt wydania kart wymiennych na skutek zagubienia, kradzieży kart w kwocie nie wyższej niż 10 zł netto. 1) Zamawiający przewiduje redukcję ilości zamawianego paliwa do 30% ilości przedmiotu zamówienia, w sytuacji zmniejszenia ilości pojazdów, zbycia środków (ciągników), oraz w sytuacjach nadzwyczajnych, np. awaria. 2) W sytuacji przebywania pojazdów, maszyn poza terenem Nadleśnictwa, Zamawiający uprawniony jest do kupna oleju napędowego u innego Wykonawcy. 3)Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom jakościowym dla paliw ciekłych: odpowiednio dla oleju napędowego, oleju opałowego oraz gazu LPG, określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680). a) olej napędowy (CN 2710 19 41)  gęstość: 0,82–0,845 kg/dm3[4]  wartość opałowa: 42–44 [MJ/kg] w stanie ciekłym, 3660–3830 kJ/m3 w przypadku mieszanki stechiometrycznej  stała stechiometryczna paliwa: 14,5 kg powietrza/kg paliwa  liczba cetanowa: 51-85  temperatura zapłonu: powyżej 55 °C  zawartość wody: maksymalnie 200 mg/kg  zawartość siarki: maksymalnie 10 mg/kg  zawartość zanieczyszczeń: maksymalnie 24 mg/kg b) olej opałowy PN-C-99024:2011 parametr jednostka wartości  Gęstość w temperaturze 15 st. C kg/m3 min.- max. 860  Skład frakcyjny  do temperatury 250 st. C destyluje %(V/V) min. - max. 65  do temperatury 350 st. C destyluje %(V/V) min. 85 max. -  Temperatura zapłonu st. C min. 56 max. -  Lepkość kinematyczna w temperaturze 20 st. C mm2/s min. - max. 6  Temperatura płynięcia st. C min. - max. -20  Pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej) %(m/m) min. - max. 0,3  Zawartość siarki %(m/m) min. - max. 0,1  Zawartość wody mg/kg min. - max. 200  Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg min. - max. 24  Pozostałość po spopielaniu %(m/m) min. - max. 0,01  Wartość opałowa (kaloryczność) MJ/kg min. 42,6 max. -  Zawartość znacznika SY 124 mg/l min. 6 max. 9  Zawartość barwnika S Red 19 mg/l min. 6,3 max. – c) gaz LPG ma spełniać wymagania jakościowe określone w PN–C-96008:1998 tj.:  zawartość węglowodorów, % (m/m) – C 3 nie mniej niż 90  wartość opałowa kJ/kg, nie mniej niż 45,64  gęstość w temperaturze 15,60 C, t/m3, nie mniej niż 0,495  prężność absolutna par, Mpa, w temp. 150 C, nie mniej niż 0,20

II.5) Główny kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09134100-8
09135100-5
09122000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46, zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1986 z późn. zm.), zwaną w dalszej części „ustawą Pzp”. 2. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców stosować się będzie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1025, 1104,1629,2073), jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. 4. Zgodnie z art. 10a ustawy Pzp, w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, elektronicznie na adres email: olesnica@wroclaw.lasy.gov.pl 5. Zamawiający wymaga formy pisemnej w przypadku składania ofert, składania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny oraz wyjaśnień dotyczących treści oferty jak i jej uzupełnienia. 6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia (art. 151 a. ust. 1 ustawy Pzp). 9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych. 10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy Pzp). 11. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 12. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olesnica_slaska/zamowienia_publiczne
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadanie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; (dla wszystkich części) - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ważną, minimum na czas realizacji zamówienia, koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018r., poz. 755). Warunek w odniesieniu do kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną, ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Informacje dodatkowe Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 2Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
Informacje dodatkowe Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej - zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dla części nr 1 - dysponuje co najmniej jedną stacją benzynową na terenie miasta Oleśnica oraz co najmniej 20 stacjami benzynowymi na terenie Polski oraz wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie oleju napędowego o wartości min. 200 000 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże jedną zrealizowaną usługę. Na wezwanie Zamawiającego należy okazać dowody (np. referencje) określające czy dostawy zostały wykonane należycie. b) dla części nr 2 – wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie oleju opałowego o wartości min. 30.000 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże jedną zrealizowaną usługę. Na wezwanie Zamawiającego należy okazać dowody (np. referencje) określające czy dostawy zostały wykonane należycie. c) dla części nr 3 - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie gazu płynnego o wartości min. 4.000 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże jedną zrealizowaną usługę. Na wezwanie Zamawiającego należy okazać dowody (np. referencje) określające czy dostawy zostały wykonane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie przewiduje składania dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z Formularzem oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, stanowiące załącznik 2 i 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, składa aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualną, ważną minimum na czas trwania zamówienia, koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018r., poz. 755) 2) wykaz wykonanej minimum jednej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, dostawy paliwa, w celu wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie a jakość dostarczanego paliwa nie powodowała żadnych utrudnień i problemów z eksploatacją pojazdów czy urządzeń. Zamawiający wymaga wykazania: a) dla części nr 1 – minimum jednej zrealizowanej dostawy (umowy) obejmujących dostarczenie oleju napędowego o wartości 200 000 zł brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo potwierdzenia wiarygodności i autentyczności przedstawionych poświadczeń. b) dla części nr 2 - minimum jednej zrealizowanej dostawy (umowy) obejmujących dostarczenie oleju opałowego o wartości 30 000 zł brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo potwierdzenia wiarygodności i autentyczności przedstawionych poświadczeń. c) dla części nr 3 – minimum jednej zrealizowanej dostawy (umowy) obejmujących dostarczenie oleju opałowego o wartości 4 000 zł brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo potwierdzenia wiarygodności i autentyczności przedstawionych poświadczeń.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie przewiduje składania dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 0

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ, wg którego umowa zostanie zawarta. W przypadku wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego (np. sprzedaż pojazdu, dłuższa awaria, inny sposób ogrzewania), czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, a także zmniejszyć ilość nabywanego paliwa. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania innych zmian w umowie, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie pierwotnie założonego celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Podatek VAT naliczony zostanie w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających wykonanie dostaw), b) zmiana danych teleadresowych. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Dostawcą prowadzone będą w PLN w systemie bezgotówkowym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
10.10. W przypadku gdyby oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 419 z późn. zm.), Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Strony zawierające informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim, powinny być oddzielnie ze sobą połączone oraz ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa oleju napędowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pierwsza część dotyczy dostawy (tankowań) oleju napędowego dla pojazdów będących w dyspozycji Nadleśnictwa Oleśnica Śląska na terenie miasta Oleśnica i pozostałych punktach dystrybucji paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie kraju. Dostawy będą realizowane poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego w stałych punktach dystrybucji. Tankowanie może odbywać się w dni robocze i ustawowo wolne od pracy w godzinach pracy punku Wykonawcy. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. Wielkość zamówienia - 80 000 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3, 09134100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przy wyborze oferty dla części nr 1 zamawiający będzie kierował się kryterium CENA ofertowa - 100% (zgodnie z art. 91 pkt. 2a) Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert określając w opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale 3 pkt 3.10. siwz, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa oleju opałowego do kotłowni Nadleśnictwa Oleśnica Śl.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Druga część dotyczy dostawy na koszt Wykonawcy oleju opałowego do kotłowni Nadleśnictwa w Oleśnicy przy ul. Spacerowej 3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany maksymalnie w 2 dostawach. O ilości i terminie dostawy zamawianego oleju decyduje Zamawiający. Dostawy muszą się odbywać w dni pracy nadleśnictwa w godzinach 700 – 1500. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. wielkość zamówienia 8 000 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3, 09135100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przy wyborze oferty dla części nr 2, zamawiający będzie kierował się kryterium CENA ofertowa - 100% (zgodnie z art. 91 pkt. 2a) Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert określając w opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale 3 pkt 3.10. siwz, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa gazu LPG do zbiornika w miejscowości Miodary 3a, gminna Dobroszyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trzecia część dotyczy dostawy na koszt Wykonawcy gazu płynnego LPG do zbiornika w miejscowości Miodary 3a, gminna Dobroszyce. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany maksymalnie w 2 dostawach. O ilości i terminie dostawy zamawianego gazu płynnego LPG decyduje Zamawiający. Zamawiający posiada zbiornik o pojemności 2700 l, który należy napełnić w nie więcej niż 80%. Dostawy muszą się odbywać w dni pracy nadleśnictwa w godzinach 7:00 – 15:00. Rozliczanie dostaw odbywać się będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy. Wielkość zamówienia 2 300 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09000000-3, 09122000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przy wyborze oferty dla części nr 3, zamawiający będzie kierował się kryterium CENA ofertowa - 100% (zgodnie z art. 91 pkt. 2a) Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert określając w opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale 3 pkt 3.10. siwz, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Kąty Wrocławskie
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI