Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Oddziału Muzeum Miejsce Pamięci Palmiry

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Oddziału Muzeum Miejsce Pamięci Palmiry
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-11-07
  • ZamawiającyMuzeum Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00416664
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Oddziału Muzeum Miejsce Pamięci Palmiry

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Starego Miasta 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-272

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 506168390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumwarszawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumwarszawy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Oddziału Muzeum Miejsce Pamięci Palmiry

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35b3c56b-56d5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059669/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Oddziału Muzeum Miejsce Pamięci Palmiry

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazane w Rozdziale 10 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MW/ZP/9/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „ Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Oddziału Muzeum Miejsce Pamięci Palmiry” przez okres 13 miesięcy z możliwością wznowienia zamówienia (prawa opcji) przez okres kolejnych 12 miesięcy.
Świadczenie dostaw nie rozpocznie się wcześniej niż 1 grudnia 2022 r.
Zamawiający zastrzega iż prawo do złożenia oświadczenia w przedmiocie wznowienia zamówienia ma charakter wyłącznie jednostronny a Wykonawca pozbawiony jest jakichkolwiek praw (w tym odszkodowawczych) do żądania wznowienia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje iż możliwość wznowienia będzie w szczególności uwarunkowana możliwościami budżetowymi, w tym przyznaniem lub promesą przyznania środków na realizację przedmiotowego zamówienia na rok 2024.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Rozdziale III OPZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega możliwość wznowienia zamówienia polegającą na przedłużeniu terminu realizacji zamówienia przez okres 12 miesięcy obejmujący rok 2024 r. na zasadach i wedle sposobu rozliczenia obowiązującego dla zamówienia podstawowego. Przepisy umowy dla zamówienia podstawowego stosuje się odpowiednio.
2. Szacunkowa ilość paliwa możliwego do zamówienia w ramach wznowienia wynosi 23 000 litrów. Informacja na temat minimalnej ilości gwarantowanej ilości zamówienia zostanie przekazana wraz z oświadczeniem o którym mowa w ust. 3.
3. Prawo do wznowienia będzie realizowane poprzez jednostronne pisemne oświadczenie woli Zamawiającego przekazane Wykonawcy nie później niż na 14 dni przed upływem terminu realizacji zamówienia podstawowego.
4. Prawo do przedłużenia terminu realizacji umowy o którym mowa w ust 1-2 należy wyłącznie do Zamawiającego a Wykonawca pozbawiony jest kierowania jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tytułu nie zrealizowania zamówienia w okresie wskazanym w ust. 1.
5. Maksymalna wartość zamówienia z tytułu realizacji umowy w zakresie objętym wznowieniem jest równa wartości określonej w § 6 ust 1.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. Zamawiający zastrzega możliwość wznowienia zamówienia polegającą na przedłużeniu terminu realizacji zamówienia przez okres 12 miesięcy obejmujący rok 2024 r. na zasadach i wedle sposobu rozliczenia obowiązującego dla zamówienia podstawowego. Przepisy umowy dla zamówienia podstawowego stosuje się odpowiednio

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

• Wykonawca musi wykazać, ze posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. posiada posiadają ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną w związku z obowiązkiem wskazanym w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r. z późn. zm.).
c) zdolności technicznej lub zawodowej
A) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 sukcesywne dostawy oleju opałowego lub innego paliwa , każda o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - wstępny wykaz o braku podstaw do wykluczenia
- aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia wedle załącznika nr II.3

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wstępny wykaz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy według formularza II.2
- koncesja Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika
- zobowiązanie lub inny dokument potwierdzający przeniesienie zasobów w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

.Strony przewidują możliwość dokonania zmian, poza okolicznościami wskazanymi w art. 454 ust 2 ustawy Pzp, w następujących przypadkach:
1) konieczności zwiększenia maksymalnych kwoty zobowiązań o których mowa w § 6 ust 1 oraz § 7 ust 1, w celu zrealizowania zwiększonych potrzeb Zamawiającego, jednak nie więcej niż każdorazowo o 25 % pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków;
2) zwiększenia należności publicznoprawnych np. akcyzy związanych z realizacją zamówienia powodujących zwiększenie kosztów wykonania umowy o wartość tych kosztów. Przepisy § 8 w zakresie sposobu udowodnienia wzrostu kosztów oraz zawarcia Aneksu stosuje się odpowiednio;
3) siły wyższej uniemożliwiającej lub znacznie utrudniającej wykonanie umowy – możliwa jest zmiana sposobu wykonywania umowy, w tym jej zawieszenie lub zawarcie porozumienia o rozwiązaniu umowy;
4) innych okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia skutkujących uniemożliwieniu lub w znacznym stopniu utrudniających należyte wykonanie umowy – możliwe jest dokonanie zmiany umowy, w tym zmiany terminów realizacji poszczególnych dostaw, czasu trwania umowy oraz zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy.
2.Strona występująca o zmiany postanowień niniejszej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany, w szczególności przedstawić odpowiednie dokumenty, cenniki, wyliczenia.
3. Wskazane w ustępie 3 okoliczności nie stanowią bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania powyższych zmian w przypadku ich zaistnienia. Zamawiający dokonując oceny konieczności wprowadzenia zmian będzie miał na uwadze obiektywnie zaistniałe w toku realizacji przedmiotowego zamówienia okoliczności, w szczególności wspólne wszystkim potencjalnym wykonawcom zamówienia, efektywność i terminowość wykonania zamówienia oraz zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, w szczególności biorących udział w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
4. Zmiana umowy w każdym przypadku wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12 par 8 PPU, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zamawiającego - https://muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Żuromin
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI