„Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2020 roku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMuszyna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-20
  • Numer ogłoszenia638082-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638082-N-2019 z dnia 2019-12-20 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie: „Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2020 roku”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie, ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie, ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna, NIP: 734-000-73-29, Ewa Dudczak ewa.dudczak@pgk.muszyna.pl
Zapopradzie sp. z o. o., ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna, NIP: 734-000-73-29, Andrzej Źrołka e-mail: inwestycje@zapopradzie.pl

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie, krajowy numer identyfikacyjny 49051044800000, ul. ul. Piłsudskiego  39 , 33-370  Muszyna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 471 40 89, e-mail pgk.muszyna@wp.pl, faks 18 471 40 89.
Adres strony internetowej (URL): http://pgk.muszyna.pl/
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/pgkmuszyna
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Komunalna Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Szczegółowy zakres podziału obowiązków między Zamawiającymi w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę oleju napędowego i benzyny bezołowiowej w trybie przetargu nieograniczonego został określony w porozumieniu z dnia 19 grudnia 2019 r. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie, jako „Zamawiający Upoważniony”, w ramach swoich uprawnień do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w § 1 Porozumienia, odpowiada w szczególności za następujące czynności: 1) opracowanie dokumentacji przetargowej; 2) sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu; 3) ocenę spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) wybór najkorzystniejszej oferty; 5) ewentualne unieważnienie postępowania; 6) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym; 7) w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przez Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem powszechnym); 8) przechowanie i zabezpieczanie dokumentacji przetargowej. Zamawiający ustalają, iż po wyborze najkorzystniejszej oferty każdy z Zamawiających zawrze odrębne umowy z wyłonionym w toku postępowania wykonawcą.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://pgk.muszyna.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://pgk.muszyna.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna w sekretariacie (pokój nr 1) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.12.2019 r. do godz. 08.45 2. Otwarcie ofert nastąpi w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna dnia 31.12.2019 r. godz. 09:00 – pokój nr 15 (sala konferencyjna).
Adres:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie ul. Piłsudskiego 128 33-370 Muszyna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2020 roku”
Numer referencyjny: PGK.ZP.271.13.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. OPIS OGÓLNY: 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o. o. w 2020 roku”. 2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09134100-8 olej napędowy 09132100-4 benzyna bezołowiowa II. OPIS SZCZEGÓŁOWY: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: A. ZADANIE NR 1 - OLEJ NAPĘDOWY 1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości ok. 90 000 litrów (dm³), w tym 60 000 litrów (dm³) na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie oraz 30 0000 litrów (dm³) dla Zapopradzie sp. z o.o. do wolnostojącego zbiornika paliw o pojemności 5 000 litrów (dm³) znajdującego się na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Lipowej w Muszynie. 2. Podane ilości oleju napędowego, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania przedmiotu zamówienia, są szacunkowe. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości zamawianego oleju napędowego mogą być mniejsze. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości oleju napędowego Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu, w tym w szczególności roszczenia finansowe. 3. Olej napędowy dostarczany przez Wykonawcę musi być dostosowany do okresu dostawy tj. pory roku i temperatury otoczenia w okresie letnim, przejściowym i zimowym, oraz musi spełniać wszelkie wymogi określone w przepisach i normach, w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych, przy czym oferowany olej w dniu dostawy musi być zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 4. Zamawiający będzie odbierał olej napędowy w terminach i ilości dostosowanych do swoich rzeczywistych potrzeb. Płatność za przedmiot zamówienia następować będzie bezgotówkowo, na podstawie wystawionych faktur VAT. 5. Olej napędowy musi posiadać aktualny atest/świadectwo jakości przy każdej dostawie. 6. W skład zamówienia wchodzi sukcesywne zaopatrywanie zamawiającego w olej napędowy autocysterną Wykonawcy wraz z tankowaniem do zbiornika zamawiającego w czasie trwania umowy. 7. Wykonawca będzie dostarczał zamówiony olej napędowy do oczyszczalni ścieków przy ul. Lipowej w Muszynie oraz tankował znajdujący się tam zbiornik należący do Zamawiającego o pojemności 5 000 litrów, wszystko na koszt Wykonawcy, nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wydanie i odbiór zamówionego oleju napędowego będą następowały w od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:00 - 14:00. 8. Dostawa powinna odbywać się w plombowanych zbiornikach, każda komora pojazdu - cysterny. 9. Dostawy oleju napędowego będą odbywać się przy rozliczeniu w litrach rzeczywistych, czyli według wskazań legalizowanych urządzeń pomiarowych znajdujących się na pojeździe -cysternie. 3. Cenę jednostkową netto 1 000 litrów oleju napędowego dla danej dostawy będzie stanowił iloczyn stałego współczynnika ceny podanego w ofercie Wykonawcy i ceny hurtowej 1 000 litrów oleju napędowego (Olej napędowy ekodiesel) z dnia dostawy ogłaszanej na stronie PKN ORLEN. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy paliwa autocysternami wyposażonymi w drukarki umożliwiające zrobienie wydruku z informacjami o temperaturze i ilości dostarczonego oleju napędowego. 5. Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat pojemniki do prób oleju napędowego z możliwością plombowania, które będą zgodne z obwiązującymi wymogami i przepisami w tym zakresie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia łącznej ilości oleju napędowego w zależności od zapotrzebowania o maksymalnie 15% (dalej "Ilość opcjonalna") - korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp (dalej "Prawo opcji"). Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 7. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09134100-8 olej napędowy B. ZADANIE NR 2 – BENZYNA DLA PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W MUSZYNIE 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, tj. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. benzyny bezołowiowej w łącznej ilości 5 000 litrów (dm³), poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego bezpośrednio na stacjach paliw Wykonawcy, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji. 2. Podane ilości benzyny bezołowiowej, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania przedmiotu zamówienia, są szacunkowe. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości benzyny bezołowiowej mogą być mniejsze. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości benzyny bezołowiowej Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu, w tym w szczególności roszczenia finansowe. 3. Zakup benzyny bezołowiowej będzie realizowany sukcesywnie w ilościach odpowiadających potrzebom Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania zakupu paliw co najmniej 6 dni w tygodniu. Wykonawca musi posiadać minimum jedną stację paliw, która powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie, tj. ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna. 5. Wykonawca gwarantuje jakość benzyny bezołowiowej zgodnej z normami i wymaganiami jakościowymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych, przy czym oferowana benzyna bezołowiowa w dniu tankowania musi być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia łącznej ilości benzyny bezołowiowej w zależności od zapotrzebowania o maksymalnie 15% (dalej "Ilość opcjonalna") - korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp (dalej "Prawo opcji"). Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 7. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09132100-4 Benzyna bezołowiowa C. ZADANIE NR 3 – BENZYNA DLA ZAPOPRADZIE SP. Z O.O. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, tj. Zapopradzie sp. z o.o. benzyny bezołowiowej w łącznej ilości 3 000 litrów (dm³), poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego bezpośrednio na stacjach paliw Wykonawcy, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji. 2. Podane ilości benzyny bezołowiowej, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania przedmiotu zamówienia, są szacunkowe. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości benzyny bezołowiowej mogą być mniejsze. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości benzyny bezołowiowej Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu, w tym w szczególności roszczenia finansowe. 3. Zakup benzyny bezołowiowej będzie realizowany sukcesywnie w ilościach odpowiadających potrzebom Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania zakupu paliw co najmniej 6 dni w tygodniu. Wykonawca musi posiadać minimum jedną stację paliw, która powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zapopradzie sp. z o.o., tj. ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna. 5. Wykonawca gwarantuje jakość benzyny bezołowiowej zgodnej z normami i wymaganiami jakościowymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych, przy czym oferowana benzyna bezołowiowa w dniu tankowania musi być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia łącznej ilości benzyny bezołowiowej w zależności od zapotrzebowania o maksymalnie 15% (dalej "Ilość opcjonalna") - korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp (dalej "Prawo opcji"). Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 7. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09132100-4 Benzyna bezołowiowa Równoważność: w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09132100-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy. 2. Termin zakończenia realizacji dostaw: 31 grudnia 2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał koncesję na obrót paliwami ciekłymi, których postępowanie dotyczy, wydanej zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 4 w zw. z art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ WYKONAWCA NA ŻĄDANIE ZAMAWIAJĄCEGO - dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona 1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 7 ust. 3 pkt. 1)-4) specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa dokumenty określone w rozdziale 7 ust. 4 - 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi, których postępowanie dotyczy, wydanej zgodnie z ustawą Prawo energetyczne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1.1. OŚWIADCZENIE I DOKUMENTY OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 1) dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy: a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c) o korzystaniu przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich,  Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA!: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy PZP). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty- zadanie nr 1 60,00
Wysokość kary umownej - zadanie nr 1 40,00
Cena oferty- zadanie nr 2 i 3 60,00
Upust - zadanie nr 2 i 3 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy PZP oraz warunki takich zmian określają szczegółowo wzory umów, stanowiące załącznik nr 5a i 5 b dla zadania 1, załącznik nr 5c dla zadania nr 2 oraz załącznik nr 5d dla zadania nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-31, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KRYTERIA OFERT I ICH ZNACZENIE: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla zadania nr 1 Zamawiający będzie się kierował kryterium „ceny oferty” całkowitej brutto przy realizacji przedmiotu zamówienia obliczone przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w rozdziale 13 SIWZ i podanej w „formularzu ofertowym” (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz kryterium „wysokość kary umownej”. Nr Nazwa kryterium Waga 1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 60 pkt 2. Wysokość kary umownej, o której mowa we wzorze umowy - § 6 ust 1 pkt. 4). 40 pkt 1) Punkty przyznawane za podane w pkt. 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów oraz sposobów: Nr kryterium Wzór 1 Cena oferty Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60 Gdzie Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert Cof – cena podana w ofercie Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną. 2. Wysokość kary umownej Sposób oceny: Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru: K = 100 * Kr/Kn * 0,40 gdzie: K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary 0,40 – waga kryterium Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty. 2) Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+K P – ostateczna liczba punktów C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej. 3) Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt. 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla zadania nr 2 i 3 Zamawiający będzie się kierował kryterium „ceny oferty” całkowitej brutto przy realizacji przedmiotu zamówienia obliczone przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w rozdziale 13 SIWZ i podanej w „formularzu ofertowym” (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz kryterium „upust”. Nr Nazwa kryterium Waga 1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 60 pkt 2. Upust - Procentowy stały upust jaki udzieli Wykonawca Zamawiającemu przy zakupie paliw liczony od ceny jednostkowej brutto. Wykonawca zobowiązany jest podać proponowany upust w formularzu oferty. Upust musi być wyrażony w procentach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oferty i złożonej w niej deklaracji Wykonawcy. 40 pkt 1) Punkty przyznawane za podane w pkt. 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów oraz sposobów: Nr kryterium Wzór 1 Cena oferty Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60 Gdzie Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert Cof – cena podana w ofercie Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną. 2. Upust Sposób oceny: Liczba punktów = (Uof/Umax) * 40 Gdzie Uof – upust oferty badanej Umax – Największy upust zaproponowany w złożonych ofertach 40 – waga kryterium Maksymalna liczba 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie największego upustu zaproponowanego w złożonych ofertach 2) Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+ U P - ostateczna liczba punktów C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena U - liczba punktów otrzymana za kryterium upust 3) Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt. 3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów. 4. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert. 5. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku DODATKOWE INFORMACJE: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Informacje odnośnie polegania na zasobach podmiotów trzecich są określone w rozdziale 5 ust. 3 SIWZ, natomiast wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia zostały zawarte w rozdziale 5 ust. 5 SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ZADANIE NR 1 - OLEJ NAPĘDOWY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości ok. 90 000 litrów (dm³), w tym 60 000 litrów (dm³) na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie oraz 30 0000 litrów (dm³) dla Zapopradzie sp. z o.o. do wolnostojącego zbiornika paliw o pojemności 5 000 litrów (dm³) znajdującego się na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Lipowej w Muszynie. 2. Podane ilości oleju napędowego, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania przedmiotu zamówienia, są szacunkowe. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości zamawianego oleju napędowego mogą być mniejsze. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości oleju napędowego Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu, w tym w szczególności roszczenia finansowe. 3. Olej napędowy dostarczany przez Wykonawcę musi być dostosowany do okresu dostawy tj. pory roku i temperatury otoczenia w okresie letnim, przejściowym i zimowym, oraz musi spełniać wszelkie wymogi określone w przepisach i normach, w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych, przy czym oferowany olej w dniu dostawy musi być zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 4. Zamawiający będzie odbierał olej napędowy w terminach i ilości dostosowanych do swoich rzeczywistych potrzeb. Płatność za przedmiot zamówienia następować będzie bezgotówkowo, na podstawie wystawionych faktur VAT. 5. Olej napędowy musi posiadać aktualny atest/świadectwo jakości przy każdej dostawie. 6. W skład zamówienia wchodzi sukcesywne zaopatrywanie zamawiającego w olej napędowy autocysterną Wykonawcy wraz z tankowaniem do zbiornika zamawiającego w czasie trwania umowy. 7. Wykonawca będzie dostarczał zamówiony olej napędowy do oczyszczalni ścieków przy ul. Lipowej w Muszynie oraz tankował znajdujący się tam zbiornik należący do Zamawiającego o pojemności 5 000 litrów, wszystko na koszt Wykonawcy, nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wydanie i odbiór zamówionego oleju napędowego będą następowały w od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:00 - 14:00. 8. Dostawa powinna odbywać się w plombowanych zbiornikach, każda komora pojazdu - cysterny. 9. Dostawy oleju napędowego będą odbywać się przy rozliczeniu w litrach rzeczywistych, czyli według wskazań legalizowanych urządzeń pomiarowych znajdujących się na pojeździe -cysternie. 3. Cenę jednostkową netto 1 000 litrów oleju napędowego dla danej dostawy będzie stanowił iloczyn stałego współczynnika ceny podanego w ofercie Wykonawcy i ceny hurtowej 1 000 litrów oleju napędowego (Olej napędowy ekodiesel) z dnia dostawy ogłaszanej na stronie PKN ORLEN. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy paliwa autocysternami wyposażonymi w drukarki umożliwiające zrobienie wydruku z informacjami o temperaturze i ilości dostarczonego oleju napędowego. 5. Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat pojemniki do prób oleju napędowego z możliwością plombowania, które będą zgodne z obwiązującymi wymogami i przepisami w tym zakresie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia łącznej ilości oleju napędowego w zależności od zapotrzebowania o maksymalnie 15% (dalej "Ilość opcjonalna") - korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp (dalej "Prawo opcji"). Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 7. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09134100-8 olej napędowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09134100-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Wysokość kary umownej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy. 2. Termin zakończenia realizacji dostaw: 31 grudnia 2020 r.


Część nr: 2 Nazwa: ZADANIE NR 2 – BENZYNA DLA PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W MUSZYNIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, tj. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. benzyny bezołowiowej w łącznej ilości 5 000 litrów (dm³), poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego bezpośrednio na stacjach paliw Wykonawcy, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji. 2. Podane ilości benzyny bezołowiowej, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania przedmiotu zamówienia, są szacunkowe. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości benzyny bezołowiowej mogą być mniejsze. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości benzyny bezołowiowej Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu, w tym w szczególności roszczenia finansowe. 3. Zakup benzyny bezołowiowej będzie realizowany sukcesywnie w ilościach odpowiadających potrzebom Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania zakupu paliw co najmniej 6 dni w tygodniu. Wykonawca musi posiadać minimum jedną stację paliw, która powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie, tj. ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna. 5. Wykonawca gwarantuje jakość benzyny bezołowiowej zgodnej z normami i wymaganiami jakościowymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych, przy czym oferowana benzyna bezołowiowa w dniu tankowania musi być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia łącznej ilości benzyny bezołowiowej w zależności od zapotrzebowania o maksymalnie 15% (dalej "Ilość opcjonalna") - korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp (dalej "Prawo opcji"). Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 7. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09132100-4 Benzyna bezołowiowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09132100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Upust 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy. 2. Termin zakończenia realizacji dostaw: 31 grudnia 2020 r.


Część nr: 3 Nazwa: ZADANIE NR 3 – BENZYNA DLA ZAPOPRADZIE SP. Z O.O.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, tj. Zapopradzie sp. z o.o. benzyny bezołowiowej w łącznej ilości 3 000 litrów (dm³), poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego bezpośrednio na stacjach paliw Wykonawcy, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji. 2. Podane ilości benzyny bezołowiowej, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania przedmiotu zamówienia, są szacunkowe. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości benzyny bezołowiowej mogą być mniejsze. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości benzyny bezołowiowej Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu, w tym w szczególności roszczenia finansowe. 3. Zakup benzyny bezołowiowej będzie realizowany sukcesywnie w ilościach odpowiadających potrzebom Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania zakupu paliw co najmniej 6 dni w tygodniu. Wykonawca musi posiadać minimum jedną stację paliw, która powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zapopradzie sp. z o.o., tj. ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna. 5. Wykonawca gwarantuje jakość benzyny bezołowiowej zgodnej z normami i wymaganiami jakościowymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych, przy czym oferowana benzyna bezołowiowa w dniu tankowania musi być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia łącznej ilości benzyny bezołowiowej w zależności od zapotrzebowania o maksymalnie 15% (dalej "Ilość opcjonalna") - korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp (dalej "Prawo opcji"). Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 7. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09132100-4 Benzyna bezołowiowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09132100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Upust 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy. 2. Termin zakończenia realizacji dostaw: 31 grudnia 2020 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Podegrodzie
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI