Sprzedaż energii elektrycznej do WOSiR Szelment sp. z o.o.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż energii elektrycznej do WOSiR Szelment sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeleniewo
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-24
  • ZamawiającyWOSiR Szelment sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00085385
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż energii elektrycznej do WOSiR Szelment sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOSiR Szelment sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360736920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szelment 2

1.5.2.) Miejscowość: Jeleniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-404

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 567 07 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wosir-szelment.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wosir-szelment.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż energii elektrycznej do WOSiR Szelment sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35a2468a-a393-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.wosir.wrotapodlasia.pl/Przetargi/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.wosir.wrotapodlasia.pl/Przetargi/; ePUAP; e-mail; https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.przed złożeniem podpisanej oferty Wykonawca musi ja zaszyfrować. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
3.Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” udostępnionego przez miniPortal i dostępnego na ePUAP. Wykonawca szyfruje ofertę poprzez mini portal (online). W Formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki .
4.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w formacie danych txt, rtf, PDF, ods, opd, xls, ppt, doc, docx, xlix,pptx, xps,odt, csv.
W przypadku zastosowania innego formatu Zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą, co może spowodować jej odrzucenie.
5.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na
ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz formularz do „Formularza do komunikacji”.
7.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini Portal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
8. za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WOSiR Szelment Sp. z o.o. w Szelmencie reprezentowany przez Prezesa Zarządu z siedzibą w Szelment 2, 16-404 Jeleniewo, +48 (87) 567 07 08, e-mail: biuro@wosir-szelment.pl, https://wosir-szelment.pl/ ;
1. w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Administratorem Danych:
– listownie na adres WOSiR Szelment sp. z o.o., Szelment 2, 16-404 Jeleniewo,
– przez e-mail: biuro@wosir-szelment.pl
– telefonicznie: 87 567 07 08;
2. Pani/Pana Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sprzedaż energii elektrycznej do WOSiR Szelment sp. z o.o.”, znak sprawy: 1/PN/2022 prowadzonym w trybie podstawowym;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
– na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
– w związku z art.17 ust. 3 lit. b lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. . 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
11. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
13. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/PN/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 179179,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej, w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U.2020.833 t.j.) do do obiektów położonych w Szelment 2, gmina Szypliszki, powiat suwalski, poczta 16-404 Jeleniewo.

2. Termin realizacji zamówienia: – od dnia 01.06.2022 do dnia 31.05.2023 r. (12 m-cy).
Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia (12 m-cy) dla
obiektów WOSiR Szelment sp. z o.o. wynosi 200MWh, rozliczana według grupy taryfowej B23, w tym:
a) Szczyt przedpołudniowy 30 MWh,
b) Szczyt popołudniowy 30 MWh,
4. Urządzenie pomiarowe pozwala, aby dni ustawowo wolne od pracy, soboty i niedziele zaliczane były (cała doba) do strefy trzeciej, czyli pozostałe godziny doby.
Moc umowna:
• I – III – 280 kW
• IV – XI – 104 kW
• XII - 280 kW

5. Miejscem dostarczania energii są zaciski odgałęźne 20kV na słupie rozgałęźnym nr 5 w odgałęzieniu od linii napowietrznej 20kV Suwałki 1- Udryn.

6. WOSiR Szelment sp. z o.o. posiada własną stację transformatorową 10-X1212 w komorze nN/SN. Pomiar energii elektrycznej odbywa się po stronie 20 kV. Układ pomiarowo- rozliczeniowy, którego właścicielem jest WOSiR Szelment sp. z o.o., składa się z następujących przyrządów pomiarowych:
1) Przekładniki prądowe 15/5A - szt.3
2) Przekładniki napięciowe 20/0,1 kV – szt.3
7. Układ pomiarowo-rozliczeniowy u Zamawiającego ma możliwość zdalnego przesyłu danych (jest dostosowany do usługi TPA).
8. Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna, Oddział Białystok z którym Zamawiający ma podpisaną umowę na czas nieokreślony.

9. Zamawiający oświadcza, iż szacowana ilość energii elektrycznej wskazana powyżej stanowi jedynie przybliżoną wartość. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb, z tym, że niezależnie od wielkości zużycia (w tym: zużycia mniejszego od szacunkowego) Wykonawca zobowiązany jest stosować zaoferowane ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi mniejszą ilość energii elektrycznej niż ilość szacunkowa.


10. Rozliczenie zobowiązań odbywać się będzie według układów pomiarowo-rozliczeniowych za faktycznie pobraną energię elektryczną w miesięcznych okresach rozliczeniowych. Zamawiający nie przewiduje instalowania innego (lub dodatkowego) układu pomiarowego.

11. Wykonawca zapewni świadczenie usługi bilansowania handlowego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.

12. Energia elektryczna powinna spełniać wymogi, standardy i parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi
do tej ustawy i Polskimi Normami

13. Informacje dodatkowe:

1) dystrybucja energii elektrycznej do obiektów – PGE Dystrybucja S.A. (umowy na czas nieokreślony).
2) informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy - Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami wynikającymi ze zmian powszechnie obowiązującego prawa.



c) Pozostałe godziny doby 140 MWh
3. Szczegółowy zakres dostawy:
od 1 kwietnia do 30 września
- Szczyt przedpołudniowy od 7.00 do 13.00
- Szczyt popołudniowy od 19.00 do 22.00
- Pozostałe godziny doby od 13.00 do 19.00 i od 22.00 do 7.00
od 1 października do 31 marca
- Szczyt przedpołudniowy od 7.00 do 13.00
- Szczyt popołudniowy od 16.00 do 21.00
- Pozostałe godziny doby od 13.00 do 16.00 i od 21.00 do 7.00

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, iż posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lu informację z Krajowego rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust .1 pkt.4 i 5 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
3) umowa o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna, Oddział Białystok.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie wymaga

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy – w przypadku:
1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadkach opisanych w § 6 pkt. 4,5 i 6
2) dopuszczalna jest zmiana treści umowy dot. zmiany taryfy lub obniżenia/ podwyższenia zamówionej mocy w przypadku, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej, w szczególności w przypadku podłączenia nowego punktu poboru przez Zamawiającego lub wyłączenia punktu pobory energii – w taki sposób, iż wartość sprzedaży energii elektrycznej do nowych obiektów, będzie wyliczona z zastosowaniem cen jednostkowych, przyjętych w Umowie, a łączna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 pkt.1 nie ulegnie zmianie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Kobylin-Borzymy
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI