Rozwój systemu prezentacji danych pomiarowych i ocen dla potrzeb przetwarzania i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozwój systemu prezentacji danych pomiarowych i ocen dla potrzeb przetwarzania i udostępniania danych w monitoringu wód – Portal jakości wód powierzchniowych i aplikacja mobilna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2019-01-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGłówny Inspektorat Ochrony Środowiska
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-19
  • Numer ogłoszenia663065-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 663065-N-2018 z dnia 2018-12-19 r.

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska: Rozwój systemu prezentacji danych pomiarowych i ocen dla potrzeb przetwarzania i udostępniania danych w monitoringu wód – Portal jakości wód powierzchniowych i aplikacja mobilna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Wzmocnienie monitoringu wód w zakresie procedur zapewnienia i kontroli jakości pomiarów i ocen stanu wód powierzchniowych oraz infrastruktury badawczej, pomiarowej i informatycznej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, krajowy numer identyfikacyjny 86159300000, ul. ul. Wawelska  , 00922   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 8256376, 8258457, e-mail s.hebda@gios.gov.pl, faks 022 8256376, 8254129.
Adres strony internetowej (URL): www.gios.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gios.gov.pl/bip/przetargi/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gios.gov.pl/bip/przetargi/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój systemu prezentacji danych pomiarowych i ocen dla potrzeb przetwarzania i udostępniania danych w monitoringu wód – Portal jakości wód powierzchniowych i aplikacja mobilna
Numer referencyjny: ZP/220-48/18/ABA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie systemu prezentacji i udostępniania danych pomiarowych, analiz statystycznych, wyników klasyfikacji i ocen opracowywanych w ramach monitoringu wód powierzchniowych, wraz z informacjami o punktach pomiarowo-kontrolnych, stanowiskach pomiarowych, sposobie realizacji monitoringu oraz klasyfikacji i ocenie stanu wód powierzchniowych, wraz z portalem internetowym i aplikacją mobilną, zwanym dalej „Systemem prezentacji i udostępniania danych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia”

II.5) Główny kod CPV: 90711500-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72310000-1
72320000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 473500,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-19

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej: a) trzy usługi z zakresu projektowania i wykonywania portali internetowych o wartości co najmniej 30 000 PLN brutto każda, b) dwie usługi z zakresu projektowania i wykonywania aplikacji mobilnych o wartości co najmniej 20 000 PLN brutto każda. 3.2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia władającymi biegle językiem polskim. Wykonawca wykaże, że dysponuje na potrzeby wykonania tej pracy co najmniej 7 osobami pełniącymi następujące role (przy czym jedna osoba może pełnić więcej niż jedną rolę): a) Kierownik projektu (1 osoba): - posiada wykształcenie wyższe; - w okresie ostatnich 3 lat pełnił rolę kierownika projektu w co najmniej dwóch projektach informatycznych zakończonych do dnia składania ofert, polegających na: - zaprojektowaniu, budowie i wdrożeniu systemu informatycznego w architekturze wielowarstwowej, którego model składał się z więcej niż dwóch warstw, opartego o relacyjną bazę, dostępnego w sieci Internet (lub innej sieci rozległej), - migracji danych pomiarowych dotyczących monitoringu środowiska z baz lub plików źródłowych do systemu informatycznego, zbudowanego w architekturze wielowarstwowej, opartego o relacyjną bazę, dostępnego w sieci Internet (lub innej sieci rozległej), - posiada kwalifikacje potwierdzone certyfikatem w zakresie zarządzania projektami zgodnie z metodyką zarządzania projektami (Prince2 Practitioner lub równoważny), przy czym za metodykę zarządzania projektami należy rozumieć powszechnie stosowaną (stosowanie nie wymaga opłat autorskich) i publicznie dostępną (opis metodyki jest opublikowany i szeroko dostępny), która stanowi zbiór reguł i zasad postępowania stanowiący spójne pojęciowo podejście do wykonywania i zarządzania projektem oraz umożliwia adaptację do specjalnych potrzeb organizacji, programu lub projektu, - posiada certyfikat potwierdzający znajomość zagadnień ITIL (ang. Information Technology Infrastructure Library) lub równoważny; b) Specjalista merytoryczny ds. monitoringu wód powierzchniowych (minimum 1 osoba): - posiada wykształcenie wyższe w zakresie ekologii lub ochrony środowiska wodnego, - posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie pozyskiwania, analizy i przetwarzania danych o jakości wód powierzchniowych, w zakresie wskaźników, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 lipca 2016 r. w sprawie form i sposobu prowadzenia monitoringu jednolitych części wód powierzchniowych i podziemnych, w tym przynajmniej jednego z elementów biologicznych, co jest potwierdzone w zrealizowanych pracach, - posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie opracowywania raportów zawierających dane o jakości wód powierzchniowych, np. na potrzeby Komisji Europejskiej lub Europejskiej Agencji Środowiska, co jest potwierdzone w zrealizowanych pracach, - zna specyfikę, sposób prowadzenia monitoringu, klasyfikacji i oceny stanu wszystkich kategorii wód powierzchniowych, co jest potwierdzone w zrealizowanych pracach, c) Specjalista ds. architektury systemów informatycznych (minimum1 osoba): - posiada wykształcenie wyższe, - posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania architekturą IT, potwierdzoną certyfikatem TOGAF 9 (ang. The Open Group Architecture Framework) lub równoważnym, - posiada certyfikat potwierdzający znajomość zagadnień ITIL (ang. Information Technology Infrastructure Library) lub równoważny, - w okresie ostatnich 3 lat pełnił rolę architekta systemu informatycznego w co najmniej dwóch projektach informatycznych zakończonych do dnia składania ofert, w tym co najmniej jednym polegającym na zaprojektowaniu, budowie i wdrożeniu systemu informatycznego w architekturze wielowarstwowej, którego model składał się z więcej niż dwóch warstw, opartego o relacyjną bazę, dostępnego w sieci Internet (lub innej sieci rozległej); d) Specjalista ds. analizy wymagań (minimum 1 osoba): - posiada wykształcenie wyższe, - w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział jako analityk lub projektant w co najmniej dwóch projektach informatycznych polegających na zaprojektowaniu, budowie i wdrożeniu systemu informatycznego w architekturze wielowarstwowej, którego model składał się z więcej niż dwóch warstw, opartego o relacyjną bazę, dostępnego w sieci Internet (lub innej sieci rozległej); e) Specjalista ds. programowania (minimum 3 osoby): - posiada wykształcenie wyższe, - w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w roli programisty w co najmniej dwóch projektach informatycznych, zakończonych do dnia składania ofert, przy czym: - co najmniej jeden z nich polegał na zaprojektowaniu, budowie i wdrożeniu systemu informatycznego zbudowanego w architekturze wielowarstwowej, którego model składał się z więcej niż dwóch warstw, opartego o relacyjną bazę, dostępnego w sieci Internet (lub innej sieci rozległej), - co najmniej jeden z nich został wykonany z wykorzystaniem technologii Oracle Application Development Framework; f) Specjalista ds. testów (minimum1 osoba): - posiada wiedzę i co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie testowania systemów informatycznych; - w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w roli eksperta ds. testów w co najmniej dwóch projektach informatycznych polegających na zaprojektowaniu, budowie i wdrożeniu system u informatycznego w architekturze wielowarstwowej, którego model składa się z więcej niż dwóch warstw, opartego o relacyjną bazę danych, dostępnego w sieci Internet (lub innej sieci rozległej); - posiada certyfikat potwierdzający znajomość zagadnień dotyczących zapewnienia jakości oprogramowania na poziomie ISTQB Advanced (ang. International Software Testing Qualifications Board) lub równoważny; g) Specjalista ds. utrzymania IT (minimum1 osoba): - posiada wiedzę i minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania usługami i zarządzania utrzymaniem systemów informatycznych z wykorzystaniem najlepszych praktyk zawartych w bibliotece ITIL (ang. Information Technology Infrastructure Library) lub równoważne, - w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział, w roli związanej z utrzymaniem systemu IT, w co najmniej dwóch projektach informatycznych polegających na świadczeniu usługi serwisowej dla systemu informatycznego; h) Specjalista ds. baz danych (minimum 1 osoba): - posiada wiedzę i co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie projektowania, konfigurowania, utrzymania, eksploatacji i optymalizacji baz danych, w szczególności: zarządzania oprogramowaniem Oracle RDBMS (system zarządzania relacyjną bazą danych, ang. Relational Database Management System) potwierdzone certyfikatem na poziomie Oracle Database Administrator Certified Professional, - w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w roli administratora baz danych w co najmniej dwóch projektach informatycznych polegających na zaprojektowaniu, budowie i wdrożeniu systemu informatycznego w architekturze wielowarstwowej, którego model składał się z więcej niż dwóch warstw, opartego o relacyjną bazę, dostępnego w sieci Internet (lub innej sieci rozległej); i) Specjalista ds. bezpieczeństwa aplikacji (minimum 1 osoba): - posiada wiedzę i co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa aplikacji, - posiada certyfikat potwierdzający znajomość zagadnień dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa aplikacji CISSP (ang. Certified Information Systems Security Professional) lub równoważny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1; 2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane należycie, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykaz osób ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3.1 SIWZ. 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz osób ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3.2 SIWZ. 4) w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, o których mowa w pkt VI ust. 3, zobowiązany jest przedłożyć dokument, o którym mowa w pkt 1 w odniesieniu do tych podmiotów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1; 2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane należycie, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykaz osób ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3.1 SIWZ. 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz osób ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3.2 SIWZ. 4) w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, o których mowa w pkt VI ust. 3, zobowiązany jest przedłożyć dokument, o którym mowa w pkt 1 w odniesieniu do tych podmiotów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1; 2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane należycie, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykaz osób ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3.1 SIWZ. 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz osób ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 3.2 SIWZ. 4) w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, o których mowa w pkt VI ust. 3, zobowiązany jest przedłożyć dokument, o którym mowa w pkt 1 w odniesieniu do tych podmiotów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty, należy dołączyć w szczególności: - Formularz ofertowy wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - Oświadczenia wypełnione zgodnie ze wzorem stanowiącym w załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, - Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XI (jeżeli dotyczy), - Zobowiązanie, o którym mowa w pkt VI ust. 3 (jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 10,00
Czas reakcji od otrzymania zgłoszenia serwisowego 10,00
Czas naprawy błędów krytycznych w systemie prezentacji danych pomiarowych i ocen dla potrzeb przetwarzania i udostępniania danych w monitoringu wód od momentu zgłoszenia 10,00
Czas naprawy błędów zwykłych w systemie prezentacji danych pomiarowych i ocen dla potrzeb przetwarzania i udostępniania danych w monitoringu wód od momentu zgłoszenia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający może udzielić Wykonawcy dodatkowego terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku, gdy wyłączną przyczyną braku możliwości dotrzymania terminu wykonania etapu Umowy jest działanie siły wyższej. 2.Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie przez Strony zobowiązań określonych niniejszą Umową, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności. 3.Przez siłę wyższą należy rozumieć w szczególności: wojnę, działania wojenne (niezależnie, czy wojna była wypowiedziana czy nie), inwazję, działanie wrogów zewnętrznych, rebelię, terroryzm, rewolucję, powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny lub wojnę domową, bunt, niepokoje, zamieszki, strajk spowodowany przez osoby inne, niż personel Wykonawcy lub inni pracownicy Wykonawcy i podwykonawców, klęski żywiołowe, takie jak trzęsienie ziemi, huragan, tajfun lub aktywność wulkaniczna. 4.W przypadku naruszenia terminu realizacji etapu pracy określonego w Umowie przez jedną ze Stron z przyczyny działania siły wyższej, Strona, której dotyczy działanie siły wyższej, zobowiązana jest poinformować drugą Stronę na piśmie o wystąpieniu siły wyższej, ze wskazaniem przewidywanego czasu trwania przeszkody w wykonaniu etapu Umowy. 5.Po zaakceptowaniu przez Stronę, której nie dotyczy działanie siły wyższej, czasu trwania przeszkody w wykonaniu etapu Umowy z powodu działania siły wyższej, za zgodą Stron może nastąpić zmiana terminu realizacji etapu pracy poprzez podpisanie przez Strony aneksu do Umowy wraz z podaniem: przyczyny siły wyższej, czasu jej trwania, nowego terminu realizacji etapu pracy po usunięciu działania siły wyższej, pod warunkiem, iż zmiana ta nie naruszy zasad korzystania z rezerwy celowej budżetu państwa, o których mowa w ustawie o finansach publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę strzyżenie pieska - Legionowo
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie strzyżenie pieska ważącego około 10 kg. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: USŁUGA WSPARCIA I GWARANCJI NAD KLASTREM MACIERZY EMC ISILON
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Olej napędowy na rok 2019
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI