Przetarg nieograniczony na dostawę 230 m3 oleju napędowego do pojazdów wyposażonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę 230 m3 oleju napędowego do pojazdów wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym CPV; 09134100-8 - olej napędowy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Targ
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-12-20
  • ZamawiającyGMINA MIASTO NOWY TARG
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00307495
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przetarg nieograniczony
na dostawę 230 m3 oleju napędowego do pojazdów wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym CPV; 09134100-8 - olej napędowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO NOWY TARG

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji w Nowym Targu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182666882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzk.nowytarg.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

publiczny transport zbiorowy - komunikacja miejska

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przetarg nieograniczony
na dostawę 230 m3 oleju napędowego do pojazdów wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym CPV; 09134100-8 - olej napędowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7546431-58c7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00301329/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Przetarg nieograniczony na dostawę 230 m3 oleju napędowego do pojazdów wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://mzk.nowytarg.pl/informacje/przetargi-i-zamowienia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://mzk.nowytarg.pl/informacje/przetargi-i-zamowienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)

użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: dostarczenie dokumentacji przetargowej do siedziby zamawiającego ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1a, 34-400 Nowy Targ

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna RODO Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Komunikacji w
Nowym Targu
Adres: ul.osiedle Konfederacji Tatrzańskiej 1A, 34-400 Nowy Targ
1) numer telefonu 18 266 58 82
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@um.nowytarg.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy cywilnoprawnej.
4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym
przepisów archiwalnych.
5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
6) Dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
-dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania,
ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach
przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania Państwa danych.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa
się
z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której
dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych
jest brak możliwości zawarcia umowy.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie
podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 05/ON/12/2021/ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 790000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby własne Zamawiającego oleju napędowego do jego siedziby w ilości około 230 m3 w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku, tj. ok 230 m3 w skali roku, spełniającego, co najmniej parametry jakościowe zgodne z normą PN-EN-590, odpowiedniego dla danej pory roku. Tym samym zamawiający nie gwarantuje wykonawcy, iż dokona zamówienia oleju w ilości 230 m3. Zamawiający ustala minimalną ilość oleju nabywanego od wykonawcy na 170 m3 w ciągu całego okresu obowiązywania umowy. Symbol według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV - 09134100-8 olej napędowy.
2. Olej napędowy powinien odpowiadać polskiej normie: PN - EN 590: 2013 -12E „Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - wymagania i metody badań” oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki 22 kwietnia 2020 roku zmieniające w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2020 poz. 727, przy czym przepisy rozporządzenia są bezwzględnie obowiązujące.
3. Oferowany i dostarczany olej napędowy musi być zgodny na dzień składania ofert z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku zmiany przepisów lub ich zastąpienia innymi przepisami dostarczany olej napędowy każdorazowo musi spełniać wymagania wynikające z przepisów obowiązujących na dzień dostawy.
4. Oferowany i dostarczany olej napędowy musi być czysty mikrobiologicznie i musi być odporny w okresie całego roku na ewentualne skażenia mikrobiologiczne w zbiornikach i instalacjach stacji paliw oraz w autobusach.
5. Dodatki oferowanego i dostarczanego oleju napędowego muszą być kompatybilne z wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi dopuszczonymi do obrotu.
6. Olej napędowy przeznaczony jest do zasilania silników wysokoprężnych w autobusach miejskich spełniających normy emisji spalin Euro 0 do Euro VI, pracujących w trudnych warunkach komunikacji miejskiej.
7. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
a) dokumentu potwierdzającego posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi,
b) folder z parametrami oferowanego paliwa,
c) wypełniony załącznik nr 1 do specyfikacji „Oferta”.
8. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający na podst. art. 36 b żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
9. Zamawiający wymaga, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie je
spełnia w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
11. Zamawiający zastrzega, że:
1) podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy;
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników;
3) podwykonawca nie może zawierać umowy z dalszymi podwykonawcami bez pisemnej zgody Wykonawcy i Zamawiającego;
4) Zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać ze wszelkich praw nabytych przez Wykonawcę w stosunku do nich;
5) Wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do Zamawiającego za zlecone do pod wykonania części zamówienia.
12. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia (dostaw): Polska, woj. małopolskie, Nowy Targ, ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1a. Zamówienie obejmuje transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, realizowane własnym staraniem Wykonawcy, na jego koszt i odpowiedzialność.
13. Dostawa oleju napędowego będzie odbywała się na każde zamówienie Zamawiającego co najmniej 3 razy w miesiącu, w ilości około 5 m3 jednorazowo w terminie do 3 dni od złożenia zamówienia.
14. Każda dostawa przedmiotu zamówienia zostanie uznana za zrealizowaną w momencie podpisania przez upoważnionych pracowników Zamawiającego stosownego dokumentu zdawczo-odbiorczego stwierdzającego kompletność i zgodność dostarczonego oleju napędowego z ofertą Wykonawcy i po przedłożeniu przez Wykonawcę certyfikatu jakości oleju.
15. Z każdej dostawy pobierana będzie w obecności kierowcy Wykonawcy próbka dostarczonego oleju napędowego do pojemnika dostarczonego przez Wykonawcę, która będzie przechowywana przez Zamawiającego do czasu jego zużycia. W przypadku wątpliwości, co do jakości dostarczonego oleju Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania w niezależnym laboratorium jego analizy, a w przypadku stwierdzenia niezgodności z certyfikatem dostawy obciążenia Wykonawcy kosztami tej analizy.
16. Różnica w ilości dostarczonego oleju napędowego określona w dowodzie dostawy a ilością przyjętą przez Zamawiającego nie może być większa niż 0,3%.
17. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia
1) Wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie,
2) do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii (próbka paliwa przy każdej dostawie, list przewozowy wydany przez magazyn zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny),
3) dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie
4) Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę auto cysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2166 późn. zm.)
5) Dostawy oleju mogą się odbywać tylko i wyłącznie w godz. 7:00-14:00 w dni robocze.
6) Wykonawca wykona min. 2 razy do roku na swój koszt kalibrację urządzenia posiadanego przez Zamawiającego, (tj. zbiornik bezciśnieniowy naziemny do magazynowania oleju napędowego BT/FM 5000 ).
7) Wykonawca do 31 sierpnia 2022 wykona czyszczenie zbiornika bezciśnieniowego naziemnego do magazynowania oleju napędowego BT/FM 5000 zlokalizowanego na terenie MZK na własny koszt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
Cena oferty: waga 100 % (maksymalnie 100 punktów)
Przydzielanie punktów za cenę:
1. oferta o najniższej cenie (brutto) otrzyma największą ilość, tj. 100 punktów;
2. pozostałym ofertom punkty za cenę zostaną przydzielone na podstawie obliczenia udziału procentowego najniższej ceny w stosunku do ceny danej oferty wg wzoru:

cena najniższa [zł] (brutto)
ilość punktów za cenę = _-----------------------------------__ x 100
cena badanej oferty [zł] (brutto)

po zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki Udziału w Postępowaniu
a) nie podlegają wykluczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 24 ust. 5 pkt 1-2 i 4-7 Ustawy PZP.
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi,
- transakcja dotycząca przedmiotu zamówienia objęta jest mechanizmem podzielonej odpłatności art. 108 a ustawy oraz złącznik nr 15 poz. 92 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług - (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 106, z późn. zm.).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań,
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia” w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty przez wykonawcę. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń, które zostały szczegółowo określone w rozdziale VI SIWZ, musi jednoznacznie wynikać, że warunki wykonawca spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez wykonawcę, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
2) Podpisany projekt umowy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2.
3) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6.
4) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5.
5) Klauzula informacyjna - załącznik nr 8

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Fakultatywny wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia niezwłocznie w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności 1) spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2) spełniania przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 15 PZP)
(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ);
Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego, tytułem środka zapobiegawczego, zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 PZP) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ);
Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ);
Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ);
Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt* tysięcy*złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy to jest:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) ) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 poz. 299).
3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić na konto Zamawiającego:
Bank PEKAO S.A. o/Nowy Targ: nr rachunku 16124015741111000007906745
z dopiskiem: „wadium - dostawa 230 m3 oleju napędowego” do dnia 04.12.2020 roku, do godziny 10:00 (jest to termin, do którego pieniądze powinny znaleźć się na koncie Zamawiającego).
Kopię dowodu wpłaty zaleca się dołączyć do oferty.
4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy w oryginale dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem „wadium - dostawa 230 m3 oleju napędowego”. Kserokopię dokumentu wadialnego zaleca się dołączyć do oferty.
Gwarancja bankowa bądź ubezpieczeniowa musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Miejski Zakład Komunikacji w Nowym Targu, ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1a, 34-400 Nowy Targ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość
zmiany postanowień zawartej umowy:
1) w przypadku zmiany daniny o charakterze publicznoprawnym, w tym podatku VAT, akcyzy strony uwzględnią powstałe zmiany,
2) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów prawa,
3) nazwy handlowej oferowanego paliwa (pod warunkiem iż zmiana ta dotyczy samej nazwy a nie parametrów oferowanego paliwa - parametry mogą być zmienione w przypadku zmiany wymagań jakościowych dla paliw ciekłych wprowadzonych właściwym rozporządzeniem),
4) jeśli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego Miejski Zakład Komunikacji w Nowym Targu ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1a

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wywóz szamba - Stryszawa
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wywóz szamba.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI