Przeglądy techniczne, okresowe aparatury medycznej.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeglądy techniczne, okresowe aparatury medycznej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzemyśl
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-11
  • Numer ogłoszenia570657-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 570657-N-2019 z dnia 2019-07-11 r.

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu: Przeglądy techniczne, okresowe aparatury medycznej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu, krajowy numer identyfikacyjny 31468400000000, ul. ul. Monte Cassino  18 , 37-700  Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 775 065, e-mail dzp@wszp.pl, faks 166 775 064.
Adres strony internetowej (URL): www.wszp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wszp.pl w zakładce przetargi / rozpoczęte

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W ofercie przesłane w formie pisemnej- pocztą.
Adres:
Wojewódzki Szpital im. Św Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37- 700 Przemyśl

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy techniczne, okresowe aparatury medycznej.
Numer referencyjny: DZP/22/PN/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
40


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zad. 1 – Spirometry produkcji MES – 1SZT Zad. 2 – Spirometry produkcji abcMED- 2SZT Zad. 3 – Aparatura endoskopowa produkcji OLYMPUS OPTICAL I - 47 SZT Zad. 4 – Aparatura endoskopowa produkcji OLYMPUS OPTICAL II- 5 SZT Zad. 5 – Laser do leczenia schorzenń układu moczowego- 1 SZT Zad. 6 – Aparaty do znieczulania ogólnego produkcji DATEX- OHMEDA- 12 SZT Zad. 7 –-Aparat do znieczulania ogólnego F. STEPHAN MEDIZINTECHNIK- 3SZT Zad. 8 – Respiratory produkcji Puritan- Bennett Corp- 1 SZT Zad. 9- Respiratory produkcji Maquet Critical Care AB- 16 SZT Zad. 10 –Respirator produkcji TAEMA- 3 SZT Zad. 11- Respirato produkcji VEINMANN- 3SZT Zad.12- Respirator produkcji eVent Medical- 1 SZT Zad.13 - Respirator produkcji Bear- 1 SZT Zad.14- Respirator produkcji Pneupac Ltd.- 3 SZT Zad.15- Audiometr produkcji Interacoustics A/S- 1 SZT Zad.16- Aparatura endoskopowa produkcji KARL STORZ- 5 SZT Zad.17- Kardiostymulatory produkcji Biotronic- 2SZT Zad.18- Detektor promieniowania- 1 SZT Zad.19-Aparat rentgenowskie produkcji Ziehm Imaging- 1SZT Zad.20-System do badań elekrofizjologicznych ze stymulatorem diagnostycznym- 1 SZT Zad.21-Strzykawaka automatyczna- 1 SZT Zad.22- Monitor pomiarów przeskórnych p02/ pC02- 1 SZT Zad.23- Fundus kamera KOWA- 1 SZT Zad.24- Spirometr- 1 SZT Zad.25- Zestawy do wspomagania oddechu nCPAP produkcji VIASYS HEALTHCARE- 3 SZT Zad.26-Zestawy do wspomagania oddechu Leoni Plus- 2 SZT Zad.27-Aparat do przesiewowych badań słuchu metodą otoemisji akustycznych produkcji MAICO Diagnostics- 2 SZT Zad.28- Aparaty Rtg Siemens- 4 SZT Zad.29- Analizatory immunodiagnostyczne produkcji Diagnostic Products Corp- 1 SZT Zad.30- Ablator rf- generator prądu kpl. 1- 1 SZT Zad.31- System do manometrii i pH - metrii produkcji MEDTRONIC- 1 SZT Zad.32- Zestaw ELAN- 1SZT Zad.33- Aparat do terapii nerkozastępczej- 1 SZT Zad.34- Loża laminarna- 2 SZT Zad.35-Przyłóżkowy aparat RTG- 3SZT Zad.36- Myjnia dezynfektor – 5 SZT Zad.37- Biom optyczny- 1 SZT Zad.38- Mikroskop operacyjny- 1 SZT Zad.39- WITREKTOM- 1 SZT Zad.40- Laryngostroboskop- 1 SZT

II.5) Główny kod CPV: 50921000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg treści załącznika nr 4 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku dot. niniejszego postepowania pn. „Informacja z otwarcia ofert”.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy 3. Załącznik nr 2 do projektu umowy- Termin przystąpienia do usługi serwisowej 4. Załącznik nr 2a do projektu umowy. 5. Załącznik nr 3 do projektu umowy- Koszty usługi serwisowej 6. Załącznik nr 3a do projektu umowy. 7. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument (załącznik nr 1 do SIWZ).Wykonawca zgodnie z pkt. XV oferty, zamiast ww. dokumentu może wskazać adres strony internetowej na której dostępny jest ten dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
termin przystapienia do usługi serwisowej 10,00
koszty usługi serwisowej 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności przelewem na konto podane przez Wykonawcę w terminie 60 dni licząc od daty prawidłowo wystawionej faktury – po uprzednim wykonaniu danego przeglądu technicznego i jego odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego – pod warunkiem doręczenia faktury do Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia wystawienia. 2. W przypadku doręczenia faktury po upływie 7 dni od daty jej wystawienia, termin zapłaty będzie liczony od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. 3. W sytuacji nieprawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, termin płatności, o którym mowa w ust. 1 będzie liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy właściwie wystawionej faktury korygującej. 4. Wykonawca ma prawo wystawić faktury: a) w formie papierowej; b) w formie elektronicznej, przesłane na adres email Zamawiającego ……………………… c) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesji na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczni –prawnym ( Dz. U. z 2018 r. , poz. 2191). 5. Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT. 6. Wykonawca zobowiązany jest do nie podwyższania cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 7. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „ Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 7.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. c. zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji. 7.2 możliwości wydłużenia terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: a. nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień - zmiana umowy wymaga aneksu. 8. Zmiany wymienione w ust. 7.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. 9. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 7.1 pkt a i b Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 10. Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT i jednocześnie upoważnia Wykonawcę, w okresie obowiązywania umowy, do wypisywania faktur VAT bez podpisu Zamawiającego. 11. W przypadku nieuregulowania należności w terminie określonym w ust. 1 Wykonawcy należą się odsetki ustawowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 12. Wykonawca (lub podwykonawca umowy) zobowiązany jest, aby przez cały okres trwania umowy czynności wynikające z jej zapisów były realizowane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, tzn. aby wykonanie wszystkich czynności polegało na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Oznacza to, że każda roboczogodzina w ramach realizowanej umowy, musi być wypracowana przez pracowników wyłącznie w ramach stosunku pracy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-22, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zad. 1 – Spirometry produkcji MES – 1SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 1 – Spirometry produkcji MES – 1SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
TERMIN PRZYSTAPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zad. 2 – Spirometry produkcji abcMED- 2SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 2 – Spirometry produkcji abcMED- 2SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zad. 3 – Aparatura endoskopowa produkcji OLYMPUS OPTICAL I - 47 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 3 – Aparatura endoskopowa produkcji OLYMPUS OPTICAL I - 47 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zad. 4 – Aparatura endoskopowa produkcji OLYMPUS OPTICAL II- 5 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 4 – Aparatura endoskopowa produkcji OLYMPUS OPTICAL II- 5 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zad. 5 – Laser do leczenia schorzeń układu moczowego- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 5 – Laser do leczenia schorzeń układu moczowego- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zad. 6 – Aparaty do znieczulania ogólnego produkcji DATEX- OHMEDA- 12 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 6 – Aparaty do znieczulania ogólnego produkcji DATEX- OHMEDA- 12 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zad. 7 –-Aparat do znieczulania ogólnego F. STEPHAN MEDIZINTECHNIK- 3SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 7 –-Aparat do znieczulania ogólnego F. STEPHAN MEDIZINTECHNIK- 3SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zad. 8 – Respiratory produkcji Puritan- Bennett Corp- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 8 – Respiratory produkcji Puritan- Bennett Corp- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zad. 9- Respiratory produkcji Maquet Critical Care AB- 16 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 9- Respiratory produkcji Maquet Critical Care AB- 16 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zad. 10 –Respirator produkcji TAEMA- 3 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 10 –Respirator produkcji TAEMA- 3 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zad. 11- Respirator produkcji VEINMANN- 3SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 11- Respirator produkcji VEINMANN- 3SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zad.12- Respirator produkcji eVent Medical- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.12- Respirator produkcji eVent Medical- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Zad.13 - Respirator produkcji Bear- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.13 - Respirator produkcji Bear- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Zad.14- Respirator produkcji Pneupac Ltd.- 3 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.14- Respirator produkcji Pneupac Ltd.- 3 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Zad.15- Audiometr produkcji Interacoustics A/S- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.15- Audiometr produkcji Interacoustics A/S- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Zad.16- Aparatura endoskopowa produkcji KARL STORZ- 5 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.16- Aparatura endoskopowa produkcji KARL STORZ- 5 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Zad.17- Kardiostymulatory produkcji Biotronic- 2SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.17- Kardiostymulatory produkcji Biotronic- 2SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Zad.18- Detektor promieniowania- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.18- Detektor promieniowania- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Zad.19-Aparat rentgenowskie produkcji Ziehm Imaging- 1SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.19-Aparat rentgenowskie produkcji Ziehm Imaging- 1SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Zad.20-System do badań elekrofizjologicznych ze stymulatorem diagnostycznym- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.20-System do badań elekrofizjologicznych ze stymulatorem diagnostycznym- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Zad.21-Strzykawaka automatyczna- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.21-Strzykawaka automatyczna- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Zad.22- Monitor pomiarów przeskórnych p02/ pC02- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.22- Monitor pomiarów przeskórnych p02/ pC02- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Zad.23- Fundus kamera KOWA- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.23- Fundus kamera KOWA- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Zad.24- Spirometr- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.24- Spirometr- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Zad.25- Zestawy do wspomagania oddechu nCPAP produkcji VIASYS HEALTHCARE- 3 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.25- Zestawy do wspomagania oddechu nCPAP produkcji VIASYS HEALTHCARE- 3 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Zad.26-Zestawy do wspomagania oddechu Leoni Plus- 2 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.26-Zestawy do wspomagania oddechu Leoni Plus- 2 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Zad.27-Aparat do przesiewowych badań słuchu metodą otoemisji akustycznych produkcji MAICO Diagnostics- 2 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.27-Aparat do przesiewowych badań słuchu metodą otoemisji akustycznych produkcji MAICO Diagnostics- 2 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: Zad.28- Aparaty Rtg Siemens- 4 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.28- Aparaty Rtg Siemens- 4 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: Zad.29- Analizatory immunodiagnostyczne produkcji Diagnostic Products Corp- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.29- Analizatory immunodiagnostyczne produkcji Diagnostic Products Corp- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: Zad.30- Ablator rf- generator prądu kpl. 1- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.30- Ablator rf- generator prądu kpl. 1- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31 Nazwa: Zad.31- System do manometrii i pH - metrii produkcji MEDTRONIC- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.31- System do manometrii i pH - metrii produkcji MEDTRONIC- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32 Nazwa: Zad.32- Zestaw ELAN- 1SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.32- Zestaw ELAN- 1SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33 Nazwa: Zad.33- Aparat do terapii nerkozastępczej- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.33- Aparat do terapii nerkozastępczej- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34 Nazwa: Zad.34- Loża laminarna- 2 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.34- Loża laminarna- 2 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35 Nazwa: Zad.35-Przyłóżkowy aparat RTG- 3SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.35-Przyłóżkowy aparat RTG- 3SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36 Nazwa: Zad.36- Myjnia dezynfektor – 5 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.36- Myjnia dezynfektor – 5 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37 Nazwa: Zad.37- Biom optyczny- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.37- Biom optyczny- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38 Nazwa: Zad.38- Mikroskop operacyjny- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.38- Mikroskop operacyjny- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39 Nazwa: Zad.39- WITREKTOM- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.39- WITREKTOM- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40 Nazwa: Zad.40- Laryngostroboskop- 1 SZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad.40- Laryngostroboskop- 1 SZT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50921000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 80,00
KOSZTY USŁUGI SERWISOWEJ 10,00
TERMIN PRZYSTĄPIENIA DO USŁUGI SERWISOWEJ 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie pracy glebogryzarką pod uprawę ziemniaków - Lubatówka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie pracy glebogryzarką pod uprawę ziemniaków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI