Monitoring ptaków na obszarze projektu LIFE13 NAT/PL/000050

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Monitoring ptaków na obszarze projektu LIFE13 NAT/PL/000050
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoniądz
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-03-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • ZamawiającyBiebrzański Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-07
  • Numer ogłoszenia522792-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 522792-N-2019 z dnia 2019-03-07 r.

Biebrzański Park Narodowy: Monitoring ptaków na obszarze projektu LIFE13 NAT/PL/000050
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie udzielane w ramach realizacji projektu LIFE13 NAT/PL/000050 „Renaturyzacja sieci hydrograficznej w Basenie Środkowym doliny Biebrzy. Etap II”, współfinansowanego przez instrument finansowy LIFE+ Komisji Europejskiej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz beneficjenta projektu - Biebrzański Park Narodowy.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 20066798500000, ul. Osowiec-Twierdza  8 , 19-110  Goniądz, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 380 620, e-mail tomasz.powalko@biebrza.org.pl, faks 85 738 30 21.
Adres strony internetowej (URL): www.biebrza.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nalezy złożyć lub przesłać w opakowaniu nieprzezroczystym, zamkniętym, zapewniajacym nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Adres:
Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring ptaków na obszarze projektu LIFE13 NAT/PL/000050
Numer referencyjny: ZP.26.4.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac terenowych i kameralnych z zakresu monitoringu określonych poniżej gatunków ptaków na wyznaczonych powierzchniach monitoringowych oraz sporządzenie i dostarczenie do Zamawiającego raportów rocznych z przeprowadzonego monitoringu, a także wykonanie raportu końcowego podsumowującego wyniki badań z całego okresu monitoringu realizowanego w projekcie LIFE13 NAT/PL/000050 w latach 2015-2021. Powierzchnie monitoringowe zlokalizowane są na obszarze projektu LIFE13 NAT/PL/000050- Załącznik nr 11 SIWZ. W skład części zamówienia wchodzi monitoring następujących gatunków ptaków i grup gatunków ptaków: a) Monitoring derkacza (Crexcrex). Coroczne liczenie odzywających się samców derkacza na pięciu monitoringowych powierzchniach próbnych, wskazanych przez Zamawiającego. Powierzchnia próbna to kwadrat o bokach 2 km x 2 km zlokalizowany na turzycowiskach, podmokłych łąkach oraz pozostałych zbiorowiskach nieleśnych, będących potencjalnym miejscem występowania derkacza. Konieczne jest przeprowadzenie dwóch kontroli rocznie (jedna powierzchnia będzie kontrolowana przez dwóch obserwatorów) na każdej powierzchni monitoringowej przez okres 3 lat, tj. od roku 2019 do 2021. Pierwsza coroczna kontrola musi zostać przeprowadzona w okresie od 20 maja do 31 maja, druga natomiast w okresie od 20 czerwca do 5 lipca. Nasłuch należy przeprowadzić w godzinach: od 22.00 do wschodu słońca. b) Monitoring wodniczki (Acrocephalus paludicola). Coroczny monitoring liczebności śpiewających samców oraz w znanych ostojach występowania wodniczki na obszarze projektu LIFE13 NAT/PL/000050. Na tych powierzchniach konieczne jest przeprowadzenie pełnego liczenia wszystkich śpiewających samców w okresie od 20 maja do 10 lipca, w godzinach 19.00 – 21.30. Każda powierzchnia monitoringowa musi zostać skontrolowana dwukrotnie w roku, przez okres 3 lat, tj. od roku 2019 do 2021. Pierwsza coroczna kontrola musi zostać przeprowadzona w okresie od 20 maja do 10 czerwca, druga natomiast w okresie od 20 czerwca do 10 lipca. Odstęp pomiędzy pierwszą i drugą kontrolą powinien wynieść około 2 tygodni. c) Ptaki siewkowe (bez kszyka). Monitoring obejmie następujące gatunki: czajka (Vanellusvanellus), rycyk (Limosalimosa), krwawodziób (Tringatotanus) i kulik wielki (Numeniusarquata). Liczenia odbędą się na całości odpowiednich siedlisk na obszarze projektu, 2 razy w ciągu roku, przez okres 3 lat, tj. od roku 2019 do 2021. Pierwsza coroczna kontrola musi zostać przeprowadzona w okresie od 15 kwietnia od 30 kwietnia, druga natomiast w okresie od 1 maja do 10 maja. Wynikiem będzie liczebność i mapa rozmieszczenia ptaków siewkowych na całym obszarze projektu. d) Kszyk (Gallinagogallinago) Planowane są liczenia tokujących ptaków z punktów. Wykonane zostaną 3 liczenia w ciągu roku na każdym punkcie, przez okres 3 lat, tj. od roku 2019 do 2021. Do liczeń zostanie wykorzystanych 14 punktów kontrolnych wskazanych przez Zamawiającego. We wskazanych punktach konieczne jest przeprowadzanie pełnego liczenia tokujących ptaków w okresie od 25 kwietnia do 10 maja. Liczenia na punkcie należy wykonać optymalnie dzień po dniu (czyli wszystkie w ciągu 3 kolejnych dni), ale nie dłużej niż w ciągu tygodnia. Wynikiem będą wskaźniki liczebności i szacunek liczebności kszyka na całym obszarze projektu. e) Zespół ptaków lęgowych (wszystkie gatunki) W ramach liczenia gatunków ptaków lęgowych zostaną wykonane 3 liczenia w ciągu roku na czterech powierzchniach kontrolnych (kwadrat o boku 1x1 km), wskazanych przez Zamawiającego. Transekty zostaną wyznaczone przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy w formie plików .shp lub .gpx. Liczenia zostaną wykonane metodą podobną do metody stosowanej w Monitoringu Pospolitych Ptaków Lęgowych oraz monitoringu wpływu zabiegów ochronnych prowadzonego przez BbPN - metodyka zostanie przekazana przez Zamawiającego. Na tych powierzchniach konieczne jest przeprowadzanie liczenia wszystkich gatunków ptaków lęgowych w następujących terminach: I kontrola: 1 maja – 15 maja, II kontrola: 20 maja - 31 maja, III kontrola: 06 czerwca - 20 czerwca. Pomiędzy kontrolami na poszczególnych powierzchniach należy zachować odstęp co najmniej 10 dni. Każda powierzchnia monitoringowa musi zostać skontrolowana dwukrotnie w roku, przez okres 3 lat, tj. od roku 2019 do 2021 r.Wynikiem będą wskaźniki liczebności gatunków pospolitych w ekosystemach nieleśnych na obszarze projektu. Dodatkowo w 2019 roku zostanie wskazana piąta powierzchnia („Modzelówka”) do wykonania liczenia gatunków ptaków lęgowych. Opracowane dane z tej powierzchni należy przekazać do 22 lipca 2019 r., a następnie włączyć je do raportu rocznego za 2019 r. 2. Zamawiający przekaże lokalizacje powierzchni kontrolnych i punktów monitoringowych w formie plików .shp. 3. Podczas wszystkich kontroli terenowych trasę przemarszu należy rejestrować na urządzeniu GPS i zapisać jako ślad. Pliki ze śladami powinny być w formacie ArcGIS (.shp) oraz uniwersalnym (.gpx) i być nazwane wg schematu: gatunek_data (w formacie RRRRMMDD)_nr powierzchni. Oryginalne pliki z GPS zawierające wszystkie ślady muszą być dostarczone do Zamawiającego i są warunkiem przyjęcia wykonanego monitoringu w danym roku. Pliki te zostaną uporządkowane w folderach GATUNEK -> Nr …. Powierzchni -> Nr …. Kontroli, bądź w podobny sposób. 4. W trakcie pobytu w terenie należy notować wszystkie obserwacje ptaków lęgowych. Rzadsze i cenniejsze gatunki należy zapisywać wraz z lokalizacją punktową w warstwie .shp, gatunki pospolite w tabeli Excel z lokalizacją przypisaną do kwadratów 2 x 2 km, zgodnie z metodyką bazy obserwacji ptaków lęgowych Biebrzańskiego Parku Narodowego. Metodyka bazy obserwacji ptaków lęgowych Biebrzańskiego Parku Narodowego zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niezbędnych obserwacji, pomiarów i obliczeń, a także zebranie niezbędnych informacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykonanie go zgodnie z instrukcjami i zasadami wynikającymi z wymogów, w szczególności: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r. poz.1614 z późn. zm.) c) ustawy z dnia 20 lipca 1991 r. o Inspekcji Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz.1471 z późn. zm.) d) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 z późn. zm.), e) obowiązujących rozporządzeń i innych przepisów wykonawczych, wydanych na podstawie ww. ustaw. 6. Monitoring i raporty należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi Państwowego Monitoringu Środowiska (Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska) oraz metodologią opracowaną i zamieszczoną w literaturze (przewodnikach metodycznych Biblioteki Monitoringu Środowiska). 7. Zamówienie obejmuje ponadto opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu rocznych raportów, dla każdego z monitorowanych gatunków (derkacz, wodniczka, kszyk) oraz grup ptaków (ptaki siewkowe, zespół ptaków lęgowych) na obszarze projektu LIFE13 NAT/PL/000050. Raporty roczne (łącznie 5 szt.) należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego ostatecznie do 20 września każdego roku. 8. Raport roczny powinien zawierać: a) opis przyjętej metodyki wraz z zaakceptowaną waloryzacją wskaźników, b) skład zespołu prowadzącego monitoring, c) sprawozdanie z prac terenowych, d) ocenę stanu ochrony gatunku w obszarze Natura 2000, zgodnie tabelą "Stan ochrony gatunków w obszarze" SIWZ. e) dokumentację fotograficzną z prac terenowych. f) oryginały formularzy liczeń w wersji papierowej – jako załączniki do przekazanych raportów rocznych. 9. Wykonawca opracuje raport końcowy, przedstawiający m.in. scalone wyniki badań w poszczególnych latach prowadzonego monitoringu oraz wnioski z całości przeprowadzonego monitoringu przyrodniczego ptaków na obszarze projektu LIFE13 NAT/PL/000050 w latach 2015 - 2021.W tym celu Zamawiający przekaże raport końcowy z monitoringu ptaków, który był prowadzony w latach 2015-2018.Raport ten zostanie przekazany Wykonawcy po wykonaniu prac terenowych w 2021 roku. Raport ten będzie zawierał streszczenie w języku angielskim.

II.5) Główny kod CPV: 90711500-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-10-11

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 11 października 2021 roku z podziałem na następujące części zamówienia i etapy: 1) Prace terenowe: 1 derkacz I kontrola: 20 maja – 31 maja II kontrola: 20 czerwca – 05 lipca 2 wodniczka I kontrola: 20 maja – 10 czerwca II kontrola: 20 czerwca – 10 lipca 3 kszyk I, II, III kontrola w terminie: 25 kwietnia – 10 maja 4 Ptaki siewkowe I kontrola: 15 kwietnia – 30 kwietnia II kontrola: 1 maja – 10 maja 5 Zespół ptaków lęgowych (wszystkie gatunki) I termin: 1 maja - 15 maja II termin: 20 maja – 31 maja III termin: 06 czerwca - 20 czerwca 2) Opracowanie raportów rocznych z monitoringu gatunków (derkacz, wodniczka, kszyk) i grup ptaków (ptaki siewkowe, zespół ptaków lęgowych) należy złożyć ostatecznie do 20września każdego roku tj. w 2019, 2020, 2021 (łącznie 15 raportów). 3) Opracowanie końcowego raportu przedstawiającego wnioski z całości przeprowadzonego monitoringu ptaków w latach 2015 – 2021 należy złożyć do 11 października 2021 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z treścią Załącznik nr 3 SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia – nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawcy zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia – nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi z zakresu monitoringu i/lub inwentaryzacji ptaków, o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto/ każda. W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu należy wykorzystać Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz wykonanych usług. b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami, gdzie każda z nich posiada łącznie: - wykształcenie wyższe przyrodnicze na jednym z kierunków: biologia, ochrona środowiska, leśnictwo lub inne pokrewne. - doświadczenie w realizacji monitoringu i/lub inwentaryzacji i/lub badań ptaków wodno-błotnych (jako osoba wykonująca lub biorąca udział), potwierdzone co najmniej jednym opracowaniem specjalistycznym w tym zakresie (jako autor /współautor/ współuczestniczący).Przez opracowanie specjalistyczne Zamawiający rozumie wszelkie opracowania, t.j.: publikacje naukowe, sprawozdania, raporty dokumentujące realizację monitoringu i/lub inwentaryzacji i/lub badań ptaków wodno-błotnych. W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu należy wykorzystać Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia – nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ZamPublU; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych;a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6do SIWZ. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonane (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, posiadania wymaganych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru – Załącznik nr 7do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ZamPublU zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ZamPublU stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w ust. 7 pkt. 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca polega na innym podmiocie na zasadach określonych w art. 22a ZamPublU, wraz z ofertą powinien złożyć zobowiązanie tego podmiotu lub inny dokument służący wykazaniu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw ich wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa dokumenty dotyczące tych podmiotów, podpisane przez te podmioty a wymienione w części VI A ust. 7 pkt 1 – 4 SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ZamPublU zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części VI A ust. 7 pkt 1 – 4 SIWZ oraz właściwych dokumentów wskazanych w części VI A ust. 6 SIWZ odpowiednio do udostępnianych zasobów. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składa Załącznik nr 9 do SIWZ oraz na wezwanie Zamawiającego dokumenty wymienione w części VI A ust. 7 pkt 1 – 4 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto 60,00
Termin przekazania raportów rocznych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Podejmiemy stałą współpracę w zakresie optymalizacji tarcicy i produkcji fryzów - Zabiele
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Podejmiemy stałą współpracę w zakresie optymalizacji tarcicy i produkcji fryzów wymiarowych oraz niewymiarowych. Usługa optymalizacji, którą zlecimy dotyczy wycięcia wad z dostarczonej tarcicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.