KOMPLEKSOWĄ DOSTAWĘ GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E DO BUDYNKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
KOMPLEKSOWĄ DOSTAWĘ GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E DO BUDYNKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OTWOCKIEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Otwocki
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-08
  • Numer ogłoszenia604923-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604923-N-2019 z dnia 2019-10-08 r.

Powiat Otwocki: KOMPLEKSOWĄ DOSTAWĘ GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E DO BUDYNKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OTWOCKIEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Powiat Otwocki ul. Górna 13 , 05-400 Otwock
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 w Otwocku, ul. Literacka 8, 05-400 Otwock, NIP 781-18-61-610 2) Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii „Jędruś”, ul. Główna 10, 05-410 Józefów, NIP 532-14-34-816 3) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 im. Marii Konopnickiej , w Otwocku, ul. Majowa 17/19, 05-400 Otwock, NIP , NIP 781-18-61-610 4) Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury im. Michała Elwiro Andriollego w Otwocku, ul. Poniatowskiego 10,
5) Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Majowa 17/19, 05-400 Otwock, NIP 781-18-61-610 6) Liceum Ogólnokształcące nr I im. K.I Gałczyńskiego w Otwocku, ul. Gen. J. Filipowicza 9, 05-400 Otwock, NIP 781-18-61-610 7) Zespól Szkól nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie , 05-400 Otwock ul. Pułaskiego 7 NP. 532-20-08--671 8) Starostwo Powiatowe w Otwocku, ul. Górna 13, 05-400 Otwock NIP 532-20-08-671 9) Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Komunardów
1) Dom dla Dzieci w Otwocku, ul. Prądzyńskiego 1, 05-400 Otwock, NIP 532-2008-671 2) Dom dla Dzieci w Otwocku, ul. Cieszyńska 9, 05-400 Otwock, NIP 532-2008-671 3) Dom dla Dzieci w Otwocku ul. Ujejskiego 14 ; 05-400 Otwock, NIP 532-2008-671 4) Dom Pomocy Społecznej w Otwocku przy ul. Konopnickiej 17, 05-400 Otwock, NIP 532-20-08-671 5) Ognisko Wychowawcze Świder im. Kazimierza Lisieckiego „Dziadka” , ul. Mickiewicza 43/47, 05- 402 Otwock, NIP 532-20-08-671
) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Górna 11, 05-400 Otwock nIP 781-18-61-61010) Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Pułaskiego 7 10, 05-402 Otwock NIP 532-20-08-671

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Otwocki, krajowy numer identyfikacyjny 13268681000000, ul. ul. Górna  13 , 05-400  Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 778-1-300, e-mail przetargi@powiat-otwocki.pl, faks 22 778-1-302.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-otwock.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat-otwocki.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Postępowanie prowadzi Powiat Otwocki. Jednostki organizacyjne odpowiadaja za określenie grup taryfowych, mocy umowenj, szacunkowego zapotrzebowania w tym w rozbiciu na miesiące, szacunkowej wartości zamówienia, nazwę dotychczasowego OSD , czas na jaki została zawarta obowiązująca umowa. Każda jednostka zawierać będzie oddzielną umowę,
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Tak. www.bip. powiat-otwocki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
Tak .www.powiat-otwocki.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego , osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Starostwo Powiatwowe w Otwocku ul. Górna 13 - kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWĄ DOSTAWĘ GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E DO BUDYNKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OTWOCKIEGO
Numer referencyjny: SAI.272.1.5.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostarczanie gazu będzie się odbywać na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowa kompleksowa) i będzie wykonywana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Gaz grupy E powinien być dostarczony całodobowo-do punktów zdawczo-odbiorczych, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakości obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego. Winien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach z wyjątkiem sytuacji spowodowanej siła wyższą i posiadać rezerwę gwarantująca ciągłość dostaw. Powiat OTWOCKI oraz jednostki wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na WYKONANIE KOMPLESKOWEJ DOSTAWY GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E DO BUDYNKÓW POWIATU OTWOCKIEGO I POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH. 2. Rozliczenia za dystrybucję gazu ziemnego odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowego. Zapotrzebowanie na gaz ziemny przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania gazu ziemnego. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia paliwa gazowego może ulec zmianie , tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie paliwa gazowego nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do jego zakupu w podanej wysokości i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić ilości, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. 3. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. Nr 1190). 4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliw gazowych, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) w zakresie świadczenia i korzystania z usług dystrybucji paliwa gazowego w tym zgłoszenia do OSD nowych umów sprzedaży paliwa gazowego Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych przez Zamawiającego wraz z zawarciem umów sprzedaży paliwa gazowego.. Wykonawca, z którym zostaną zawarte umowy przez Odbiorców wymienionych w pkt 5 SIWZ, zgodnie z art. 4 prawa energetycznego poinformuje dotychczasowego operatora systemu przesyłowego oraz operatora systemu dystrybucyjnego nie później niż na 21 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia o zawarciu umowy kompleksowej z nowym sprzedawcą. . Na podstawie art. 31b ust.2 pkt. 2 ustawy o podatku akcyzowym z dnia 6 grudnia 2008 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1210 ) informuję, że Starostwo Powiatowe i jednostki organizacyjne jako organy administracji publicznej zwolnione jest z podatku akcyzowego na wyroby gazowe do celów opałowych. Cena w formularzu cenowym nie powinna zawierać akcyzy. Na koszt przedmiotu zamówienia składają się opłata za paliwo gazowe, opłata abonamentowa, opłata stała dystrybucyjna, opłata zmienna dystrybucyjna. 6. Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) dla wszystkich punktów dostawy i odbioru paliwa gazowego jest Polska Spółka Gazownictwa)/W-wa ul. Równoległa 4a , 02-235 Warszawa. 7. Wykonawca będzie zawierał oddzielne umowy z każdą z wymienionych w załączniku nr 1 jednostek organizacyjnych zwanych w umowie Odbiorcami. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, jednostki organizacyjne (Odbiorcy) w danej grupie taryfowej nie posiadają więcej niż 1 ppe. 8. Zamawiający w wymaganym terminie przekaże Wykonawcy wszelkie informacje dotyczące zmiany sprzedawcy (np. numer PPG dla poszczególnych punktów odbioru i niezbędne dokumenty do zgłoszenia zmiany sprzedawcy). 9. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia. (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu i na rzecz niżej wymienionych jednostek: 1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 w Otwocku, ul. Literacka 8, 05-400 Otwock, 2) Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii „Jędruś”, ul. Główna 10, 05-410 Józefów, 3) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 im. Marii Konopnickiej , w Otwocku, ul. Majowa 17/19, 05-400 Otwock, 4) Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury im. Michała Elwiro Andriollego w Otwocku, ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock, 5) Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Majowa 17/19, 05-400 Otwock, 6) Liceum Ogólnokształcące nr I im. K.I Gałczyńskiego w Otwocku, ul. Gen. J. Filipowicza 9, 05-400 Otwock, 7) Zespól Szkól nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie , 05-400 Otwock ul. Pułaskiego 7 8) Dom dla Dzieci w Otwocku, ul. Prądzyńskiego 1, 05-400 Otwock, 8) Dom dla Dzieci w Otwocku, ul. Cieszyńska 9, 05-400 Otwock, 9) Dom dla Dzieci w Otwocku ul. Ujejskiego 14 ; 05-400 Otwock 10) Dom Pomocy Społecznej w Otwocku przy ul. Konopnickiej 17, 05-400 Otwock, 11) Ognisko Wychowawcze Świder im. Kazimierza Lisieckiego „Dziadka” , ul. Mickiewicza 43/47, 05- 402 Otwock, 12) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Górna 11, 05-400 Otwock, 13) Starostwo Powiatowe w Otwocku, ul. Górna 13, 05-400 Otwock, 14 ) Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock. 15) Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Pułaskiego 7 10, 05-402

II.5) Główny kod CPV: 09123000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
65210000-8
65200000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 575395,75
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają a) zgodnie z wymogami Prawa energetycznego – aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami prawa; b) zgodnie z wymogami Prawa energetycznego – aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliw gazowych wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących OSD, lub Wykonawcy nie będący właścicielami sieci dystrybucyjnej winni poświadczyć, że na czas realizacji zamówienia będą mieli/ mają obecnie zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
• W celu potwierdzenia spełnienia wskazanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu 1) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem ziemnym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub 3) oświadczenie, że na czas realizacji zamówienia będą mieli/ mają obecnie zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale XIII pkt 1 ppkt 2, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25 a ust 1 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.W zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale XIII pkt 1. ppkt 1 Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, dot( art. 24 ust 12-23 którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeśli oferta nie została podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji w KRS/CEiDG , została podpisana przez inne osoby. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez notariusza albo mocodawcę. 9.Wykaz podwykonawców ( jeśli dotyczy) – wg załącznika nr 9 do SIWZ. 10.Formularza cenowego. 11.Zobowiązanie lub inny dokument podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się wykonawca (jeśli dotyczy) Zobowiązanie lub inny dokument musi potwierdzać, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie Zamówienia publicznego oraz stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów oraz określić: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu Zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. e) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotówa. dokumentów wymienionych w rozdziale Xiv tj. takich dokumentów jak wymaga dla Wykonawców w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia. 5.Powyższe Oświadczenia stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców a) oświadczenia o którym mowa w ust.4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać, brak podstaw wykluczenia b) oświadczenie o którym mowa w ust 3 składa Wykonawca w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 i w ust. 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy , w zakresie: 1) zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach, 2) zmiany osób reprezentujących strony; Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach, 3) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np.: a) ustawowego zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług( VAT) dotyczącej przedmiotu umowy, b) zmiany cen i opłat abonamentowych określonych, w przypadku wejścia w życie nowej lub zmienionej Taryfy Wykonawcy, określającej cenę paliwa gazowego i stawki opłat abonamentowych w wysokości niższej niż określone w umowie- do rozliczeń zostaną przyjęte nowe niższe ceny, 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT czy podatku akcyzowego jeszcze nie wykonano. 5) zmiana ceny ofertowej w przypadku zmiany opłaty stałej za usługę sieciową i opłaty zmiennej za usługę sieciową w przypadku zmiany taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego wraz z dołączeniem taryfy cen i opłat, 6) zmiany grupy taryfowej PPG, jeżeli PPG zostanie zakwalifikowany do innej grupy taryfowej zgodnie z zasadami opisanymi w Taryfie OSD, 7) zmiany mocy umownej w przypadku gdy w czasie trwania umowy zwiększyłoby się lub zmniejszyło zapotrzebowanie na moc w związku ze zmianą charakteru obiektu lub jego modernizacji, 8) zmniejszenia lub zwiększenia PPG, zmiany stanu prawnego PPG ( przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi), zamknięcia lub likwidacji PPG, zaistnienia przeszkód formalnych i prawnych uniemożliwjących przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy( w tym zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów, 9) zmiany terminu rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego do poszczególnych PPG, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy lub przedłużającego się procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych, 10) cena jednostkowa netto tj. cena bez podatku VAT podana w Formularzu cenowym Załącznik nr 4 do SIWZ będzie podlegała zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania gazu ziemnego podatkiem akcyzowym (w przypadku, gdy odbiorca jest płatnikiem podatku akcyzowego), 11) terminu realizacji umowy- wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany realizacji zamówienia , 12) w innych sytuacjach, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego ( np. gdy obniży to koszty realizacji zadania) lub takich, które mogą mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron 13) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 14) zmiany podwykonawców, którzy zostali wskazani w ofercie Wykonawcy, 15) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy. 2. Warunki dokonywania zamian postanowień umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie zmiany prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, 3) forma pisemna pod warunkiem nieważności w formie aneksu do umowy 3. Umowa może zostać rozwiązana przed upływem terminu jej obowiązywania tylko i wyłączenie za zgodnym porozumieniem stron. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej już części umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Skrzeszew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI