Kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla potrzeb...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzebownisko
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-08-05
  • ZamawiającyOśrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00278855
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386407917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa Wieś 387

1.5.2.) Miejscowość: Trzebownisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 177713126

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela@basentrzebownisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.basentrzebownisko.ires.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność obiektów sportowych .

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8807a8e-08d2-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026022/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi- Gmina Trzebownisko, na 2023 rok.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów/oświadczeń/wyjaśnień/zawiadomień/informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal .Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej : izabela@basentrzebownisko.pl , z zastrzeżeniem pkt 3.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
3. OFERTY wraz z dokumentami o których mowa w Rozdziale X pkt 4 składa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa odbiorcy: /OSIRNowaWies/SkrytkaESP ) i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania..
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP, na którym jest dostęp do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB.
7. Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
9. Osoba uprawniona do komunikowania się z wykonawcami: Andrzej Gutkowski - Dyrektor,Izabela Rząsa-Gaweł – Główny Księgowy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.basentrzebownisko.ires.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Ośrodek Sportu I Rekreacji
w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: biuro@lexmod.pl.
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp oraz zawarcia umowy.
4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami prawa, tj. przez okres 5 lat licząc od 1 stycznia następnego roku po zakończeniu postępowania a w przypadku postępowań objętych współfinansowaniem ze środków UE przez okres 3 lat od zamknięcia programu operacyjnego.
6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiadają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń,
o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSIR.ZP-261.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania: Kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi".
Przedmiot zamówienia : a) Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E, przy ciśnieniu nie niższym niż 100 kPa do obiektów znajdujących się na terenie OSiR Nowa Wieś (krytej pływalni i kortów tenisowych) do następujących urządzeń gazowych:
- Kocioł DCN szt.2 o mocy 270 kW każdy,
- palnik gazowy szt. 1 o mocy 40-350 kW
Układ pomiarowy składa się z gazomierza S/R/G-25/DELTA/DN40/1 oraz
z przelicznika MAC 7 BAT/2COM, które są własnością Operatora. Nr identyfikacyjny punktu wyjścia PL0031935556.
Obecnie zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej Sprzedawcy W-5
i grupy taryfowej OSD W-5.1. Moc umowna – 603 kWh/h, zaś roczna moc umowna wynosi 1 579 968 kWh.
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów. Miejscowość Trzebownisko podlega pod Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Tarnowie Terenowa Jednostka Eksploatacji w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Floriańska 112.
Obecnie sprzedaż realizowana jest na podstawie umowy z Dostawcą gazu:
PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. z siedzibą ul. Jana Kazimierza 3,
01-248 Warszawa, NIP: 5272706082 – umowa zawarta jest na czas określony tj. do 31.12.2022 r.
Przeznaczenie gazu do celów opałowych. Zamawiający jest zwolniony z akcyzy.

b) Wypowiedzenie umów z dotychczasowym Dostawcą gazu do punktów odbioru leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży.
Wykonawca powinien posiadać aktualną umowę z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) ( chyba, że sam jest operatorem), działającym na terenie Zamawiającego i umożliwiającą sprzedaż paliwa gazowego do punktów poboru.
Zamawiający przekaże niezbędne dokumenty (pełnomocnictwo, NIP, Regon) do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.

c) Analiza i dokonanie optymalizacji parametrów dystrybucji poprzez złożenie wniosku do Operatora o ewentualną zmianę mocy zamówionej.
Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( j.t. Dz. U. z 2020r. poz. 833 z późniejszymi zmianami) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 i 1495).
Standardy jakościowe gazu zgodnie z Rozdziałem 8 „ Parametry jakościowe paliw gazowych, standardy jakościowe obsługi odbiorców oraz sposób załatwiania reklamacji” Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego ( j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1158).
Zużycie gazu w okresie ostatnich 12 miesięcy (od 01.06.2021 r. do 31.05.2022 r.) wyniosło 1 272 786 kWh. Ale był to okres, w którym pływalnia funkcjonowała w ograniczony sposób z powodu panującej w Polsce i w świecie pandemii COVID – 19. zakłada się przewidywane zapotrzebowanie na gaz w okresie od 01.01.2023 r. - 31.12.2023 r. na: 1 500 000 kWh.
Przyjęte powyżej zużycie gazu ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do obliczenia ceny oferty i porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży gazu odbywać się będzie według cen i stawek opłat w złożonej ofercie oraz na podstawie faktycznych wskazań układu pomiarowego. Wykonawca będzie dostarczał paliwo zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne oraz polskimi normami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:
1) cena ofertowa (brutto) - 100%
Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:
Cn.
P1 = -------------- x 100 x 100%
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
100 % – procentowe znaczenie kryterium ceny.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

II. Obliczanie ceny
1.Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym należny podatek VAT.
3. Wykonawca musi podać ceny jednostkowe i ceny abonamentu dla pozycji wymienionych w formularzu cenowym i obliczyć sumę według sposobu wskazanego w formularzu.
4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny, Zamawiający dolicza do przedstawionej w ofercie ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć.
5. Wykonawca w OFERCIE ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie
6 W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej cena musi zawierać również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie zleceniodawcy.
7 . Zamawiający zgodnie z art. 223 ust. 2 Pzp poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
8.W przypadku rozbieżności w cenie podanej w druku OFERTA w postaci liczbowej i słownej, jako poprawna przyjęta zostanie cena podana słownie, z zastrzeżeniem przypadku gdy, Zamawiający wymaga na etapie postepowania kosztorysu lub formularza cenowego lub innego dokumentu służącego do obliczenia ceny, wówczas poprawa rozbieżności nastąpi poprzez przeliczenie kosztorysu, formularza cenowego lub innego dokumentu służącego do obliczenia ceny, a uzyskana cena zostanie przyjęta jako prawidłowa i wpisana w formularzu oferta.
9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) zawiera błędy w obliczeniu ceny
2) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
2.1 Określenie warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
4.1 Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwa zamówienia polegające na kompleksowej dostawie gazu ziemnego wysokometanowego typu E, każde o wielkości co najmniej
1 000 000 kWh w skali roku dla każdego odbiorcy.

Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
Przez zamówienia wykonywane należy rozumieć zamówienia które trwają nadal (niezakończone) i w ramach których wykonawca wykonał powyższe zamówienie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia że, wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (składa każdy wykonawca wraz z ofertą)
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 5-10 Pzp – zawarte w druku OFERTA.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, o których mowa w art. 125 Pzp – zawarte w druku OFERTA.
3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r., poz. 835), potwierdzające brak podstaw wykluczenia– załącznik nr 6 do SWZ.
4. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa oświadczenie/a o którym mowa w pkt. 1. i w pkt 2. – zawarte w druku OFERTA oraz oświadczenie o którym mowa w pkt 3 .
5. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu na dzień składania ofert w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 5-10 Pzp – ( zawarte w druku wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby*) oraz oświadczenie (podmiotu udostępniającego zasoby), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert , w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – (zawarte w druku wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby *) oraz Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( zał. nr 6 do SWZ)
* może być złożone jako samodzielne oświadczenie
Wykonawca zamieszcza także informacje o poleganiu na zasobach podmiotów udostępniających zasoby w druku OFERTA.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego , w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania zgodnie z art. 274 pkt 1 (dotyczy Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona):
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga żadnego podmiotowego środka dowodowego.
2.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie wymaga żadnego podmiotowego środka dowodowego
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający wymaga podmiotowe środki dowodowe w odniesieniu do warunku wskazanego w Rozdziale VI SWZ pkt. 1.4.:
4.1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, (określonych w Rozdziale VI pkt. 1.4.1) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (licząc wstecz od dnia
w którym upływa termin składania ofert);
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dostaw dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również
w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz OFERTY (załącznik nr 1 do SWZ) wraz z oświadczeniami wskazanymi w rozdziale VI ust. 2 SWZ
2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik Nr 6
3) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SWZ
4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( jeśli dotyczy)
5) Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby - załącznik Nr 3 ( jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VI SWZ w pkt. 2.1; 2.2; 2.3.
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
2. Sposób spełnienia warunków udziału w postepowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się, zgodnie z art. 58 ust. 4 Pzp został wskazany w Rozdziale VI.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
6. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
7. W formularzu OFERTA należy wskazać, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, pod warunkiem sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu, w następujących przypadkach:
a) zmiany jednostkowej ceny za paliwo gazowe, w przypadku zatwierdzenia nowej taryfy Wykonawcy przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, o ile zmiany będą korzystne dla Zamawiającego,
b) zmiany opłat abonamentowych, w przypadku zatwierdzenia nowej taryfy Wykonawcy przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, o ile zmiany będą korzystne dla Zamawiającego,
c) zmiany opłat dystrybucyjnych stałych i zmiennych w przypadku zatwierdzenia nowej taryfy Operatora Systemu Dystrybucji przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
d) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT w takim przypadku zmianie ulegnie jednostkowa cena netto o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Warunkiem wprowadzenia jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT,
e) zmiany przepisów podatkowych w zakresie podatku akcyzowego w takim przypadku zmianie ulegnie jednostkowa cena netto o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku akcyzowego. Warunkiem wprowadzenia jest ustawowa zmiana stawki podatku akcyzowego,
f) zmiany przepisów Ustawy Prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej Ustawy mających istotny wpływ na przedmiot Umowy, w szczególności dotyczących standardów jakości obsługi sieci dystrybucyjnej gazu,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję serwisu uszkodzonej cyfrowej niani wideo f-my Philips Avent - Borowa
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję serwisu uszkodzonej cyfrowej niani wideo f-my Philips Avent.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI