Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Domu Pomocy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Psarskim w 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚrem
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2023-12-28
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej w Psarskim
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-14
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00551962
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby
Domu Pomocy Społecznej w Psarskim w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Psarskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294378

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Owocowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Śrem

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 28 34481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpspsarskie.srem.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpspsarskie.srem.info

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Dom Pomocy Społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby
Domu Pomocy Społecznej w Psarskim w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-052ea8de-99b8-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-052ea8de-99b8-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy Ezamówienia https://ezamowienia.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej - biuro@dpspsarskie.srem.info lub przetargi@dpspsarskie.srem.info (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą). Uczestnicy postępowania składając ofertę akceptują postanowienia Regulaminu korzystania z platformy Ezamówienia – dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/regulamin.

2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego musi posiadać konto na platformie ezamowienia.gov.pl. Wykonawca ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.

3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji

przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy ezamowienia.gov.pl.

4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wymiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

5. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę ezamowienia.gov.pl.

6. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr ogłoszenia BZP lub ID postępowania.

7. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia

treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/ , https://dpspsarskie.bip.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Psarskim, Psarskie, ul. Owocowa 8, 63-100 Śrem, reprezentowany przez Dyrektora (nr tel.: 612834481 adres e-mail: biuro@dpspsarskie.srem.info).
2. W Domu Pomocy Społecznej w Psarskim wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 612834481 lub adresem e-mail: rodo@dpspsarskie.srem.info.
3. Dane osobowe podane przez Panią/Pana w formularzu ofertowym i załącznikach do niego, będą przetwarzane w celu realizacji postępowania o zamówienie publiczne oraz zawarcia umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO).
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz podmioty przetwarzające dane na zlecenie Administratora.
5. Dane osobowe będą przechowywane czas określony w przepisach dot. archiwizacji.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Psarskim;
- sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
- ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;
- prawo do usunięcia danych osobowych, na podstawie art. 17 RODO;
- przenoszenia danych, na podstawie art. 20 RODO;
- wniesienia sprzeciwu, na podstawie art. 21 RODO;
- prawo do cofnięcia zgody, na podstawie art. 13 ust.2 lit.c.
7. Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy Pzp.
Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich nie podanie spowoduje, że zawarcie i realizacja umowy będą niemożliwe.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb obiektów Domu Pomocy Społecznej w Psarskim.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb budynków Domu Pomocy Społecznej w Psarskim, ul. Owocowa 8, 63-100 Śrem – Psarskie :

a) pałac
- nr PPG 8018590365500019102912
- nr gazomierza 392043
- moc umowna 550 kWh/h
- cel wykorzystywania gazu ziemnego: ogrzewanie obiektu, gotowanie i podgrzewanie wody;
- rodzaj urządzenia gazowego: kocioł gazowy Carbofuel moc 523 kW – 1 szt., magiel gazowa -1 szt., piec restauracyjny 6 – palnikowy – 1 szt, pralnice gazowe – 2 szt., patelnia gazowa – 1 szt, kocioł gazowy 150l – 2 szt., kociołki gazowe 30l – 3 szt., kuchenka gazowa 4-palnikowa – 1 szt.
- min. ciśnienie - nie mniejsze niż 2,0 kPa: uklad pomiarowy - gazomierz miechowy G-65 z rejestratorem CRS-03 własność operatora
- Dane OSD : PSG Sp. z o.o. oddział Poznań
- Nazwa obecnego Sprzedawcy : PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
- zmiana sprzedawcy : kolejna
- okres obowiązywania obecnej umowy : do 31.01.2023 r. – nie wymaga wypowiedzenia
- Zamawiający nie posiada zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych
- płatnik podatku akcyzowego : Zamawiający jest zwolniony z podatku akcyzowego
- grupa taryfowa : W-5.1.
- planowane zużycie : 870865 kWh
b) pawilon
- nr PPG 8018590365500044132489
- nr gazomierza 2726209
- moc umowna 110 kWh/h
- cel wykorzystywania gazu ziemnego: ogrzewanie obiektu, gotowanie i podgrzewanie wody;
- rodzaj urządzenia gazowego: kocioł gazowy Buderus moc 50 kW – 1 szt.,
- min. ciśnienie - nie mniejsze niż 1,6 kPa
- Dane OSD : PSG Sp. z o.o. oddział Poznań
- Nazwa obecnego Sprzedawcy : PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
- zmiana sprzedawcy : kolejna
- okres obowiązywania obecnej umowy : do 31.01.2023 r. – nie wymaga wypowiedzenia
- Zamawiający nie posiada zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych
- płatnik podatku akcyzowego : Zamawiający jest zwolniony z podatku akcyzowego
- grupa taryfowa : W-3.6.
- planowane zużycie : 42753 kWh
c) portiernia
- nr PPG 8018590365500044132250
- nr gazomierza 1865535
- moc umowna 110 kWh/h
- cel wykorzystywania gazu ziemnego: ogrzewanie obiektu, gotowanie i podgrzewanie wody;
- rodzaj urządzenia gazowego: kocioł gazowy Wiessman moc 48 kW – 1 szt.
- min. ciśnienie - nie mniejsze niż 1,6 kPa
- Dane OSD : PSG Sp. z o.o. oddział Poznań
- Nazwa obecnego Sprzedawcy : PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
- zmiana sprzedawcy : kolejna
- okres obowiązywania obecnej umowy : do 31.01.2023 r. – nie wymaga wypowiedzenia
- Zamawiający nie posiada zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych
- płatnik podatku akcyzowego : Zamawiający jest zwolniony z podatku akcyzowego
- grupa taryfowa : W-3.6.
- planowane zużycie : 46341 kWh

4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997

r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;

2) W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;

d) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1) aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia

1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie

członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia

braku podstaw wykluczenia:

1) Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w


postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;

2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadków Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) każdy z tych Wykonawców (członków konsorcjum) odrębnie składa oświadczenie o którym mowa w ust. 1 pkt 1 Działu XIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.

3. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian w umowie w następujących przypadkach:
a) Ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
b) Ustawowej zmiany podatku akcyzowego;
c) Zmiany ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany ustawy prawo energetyczne;
d) Zmiany taryfy właściwego miejscowo Operatora Systemu Dystrybucyjnego;
e) Rezygnacja przez Zamawiającego z punktów odbiorów. Zmiana zużycia paliwa gazowego może być zmieniona o -20% względem wolumenu określonego w §4 ust. 1.
f) Zwiększenie przez Zamawiającego ilości punktów odbioru gazu w rozmiarze nie większym niż 10% punktów odbioru gazu.

4. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
c) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:

- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę przy pomocy Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.Szczegółowy sposób złożenia oferty, opisany został w instrukcji interaktywnej „Oferty, wnioski i prace konkursowe” dostępnej w zakładce „Centrum Pomocy” pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór do komisu zabawek oraz gier dla dzieci- Piła
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór do komisu zabawek oraz gier dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI