Inwentaryzacja ornitologiczna wykonana w ramach zadania A.4

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Inwentaryzacja ornitologiczna wykonana w ramach zadania A.4
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-05-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyLubelskie Towarzystwo Ornitologiczna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-30
  • Numer ogłoszenia542899-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 542899-N-2019 z dnia 2019-04-30 r.

Lubelskie Towarzystwo Ornitologiczna: Inwentaryzacja ornitologiczna wykonana w ramach zadania A.4
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie to jest częścią Projektu „Implementacja Krajowego Programu Ochrony Dubelta – etap I” LIFEGALLINAGO ACTION PLAN (LIFE17 NAT/PL/000015), dalej „Projekt”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Instrumentu Finansowego LIFE (nr umowy LIFE17 NAT/PL/000015) oraz przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (nr umowy 266/2018/Wn50/OP-WK/LF/D).
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Zamawiający Lubelskie Towarzystwo Ornitologiczne, zgodnie z § 1 ust. 2 Regulaminu postępowań o udzielenie zamówień w ramach Projektu, prowadzi przedmiotowe postępowanie w części I na rzecz Współbeneficjenta Projektu - fundacji Natura International Polska z siedzibą ul. Żyzna 18/16, 15-161 Białystok – umowę na tę część Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy będzie zawierał z fundacją Natura International Polska.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego przez Zamawiającego niezobowiązanego do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Zasady udzielania przedmiotowego zamówienia opisane są w Regulaminie postępowań o udzielenie zamówień w ramach Projektu, który znajduje się na stronie Zamawiającego www.lto.org.pl w zakładce "O Nas", podzakładce "Zamówienia". Szacunkowa wartość zamówienia udzielanego w częściach przekracza 30 tys. euro.
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelskie Towarzystwo Ornitologiczna, krajowy numer identyfikacyjny 430525669, ul. Akademicka  13 , 20-950   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 508371307, 512210512, e-mail tomaszbajdak@wp.pl, katarzyna.curylo@lto.org.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.lto.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
stowarzyszenie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Zamówienie w części I prowadzi LTO na rzecz fundacji Natura International Polska. Zamówienia będą udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.lto.org.pl w zakładce "O Nas", podzakładce "Zamówienia"

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.lto.org.pl w zakładce "O Nas", podzakładce "Zamówienia"

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
katarzyna.curylo@lto.org.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja ornitologiczna wykonana w ramach zadania A.4
Numer referencyjny: DUBELT/LTO/10/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
dwie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie wiedzy o liczebności i rozmieszczeniu dubelta Gallinago media w kluczowych oraz potencjalnych ostojach gatunku w województwie Lubelskim, Podlaskim i Mazowieckim. 1.2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – na jedną lub obie części. 1.3. W ramach przedmiotu zamówienia od Wykonawcy oczekuje się wykonania następujących prac: 1.3.1. Zakres i przebieg prac terenowych: Część I – Inwentaryzacja gatunku w województwie podlaskim i mazowieckim Uzupełnienie wiedzy o liczebności i rozmieszczeniu dubelta Gallinago media w kluczowych oraz potencjalnych ostojach gatunku w województwie podlaskim i mazowieckim, na które składać się będzie: a) Wykonanie oceny liczebności i rozmieszczenia populacji dubelta Gallinago media w OSO ptaków Natura 2000: PLB140014 Dolina Dolnej Narwi, PLB200004 Dolina Górnego Nurca, PLB200005 Bagno Wizna, PLB200008 Przełomowa Dolina Narwi (zwanych dalej „ostojami”, Załącznik nr 5a) b) Wykonanie oceny liczebności i rozmieszczenia populacji dubelta Gallinago media w 58 lokalizacjach (kwadraty 1x1 km) w OSO ptaków Natura 2000: PLB140001 Dolina Dolnego Bugu, PLB140008 Doliny Wkry i Mławki, PLB140009 Dolina Kostrzynia, PLB140015 Bagno Pulwy, PLB200002 Puszcza Augustowska (zwanych dalej „stanowiskami w ostojach”, Załącznik nr 10a). c) Inwentaryzację dubelta w 43 lokalizacjach (kwadraty o boku 1x1 km), poza ostojami kluczowymi (zwanymi dalej „stanowiskami potencjalnymi”, Załącznik nr 6a). d) Wykonanie inwentaryzacja dubelta w 10 lokalizacjach (kwadraty 1x1 km) w województwie podlaskim i/lub mazowieckim (zwanymi dalej „stanowiskami dodatkowymi”) wyznaczonymi przez Zamawiającego w potencjalnych siedliskach lęgowych dubelta w trakcie realizacji projektu. Lokalizacje stanowisk dodatkowych nie mogą być określone na etapie zapytania ofertowego, gdyż zależeć będą od informacji o przygodnych stwierdzeniach gatunku w trakcie realizacji projektu lub wyników badań telemetrycznych (śledzenie przemieszczeń ptaków przy użyciu nadajników GPS). Część II – Inwentaryzacja gatunku w województwie lubelskim Uzupełnienie wiedzy o liczebności i rozmieszczeniu dubelta Gallinago media w kluczowych oraz potencjalnych ostojach gatunku w województwie lubelskim, na które składać się będzie: a) Wykonanie oceny liczebności i rozmieszczenia populacji dubelta Gallinago media w OSO ptaków Natura 2000: PLB060001 Bagno Bubnów, PLB060004 Dolina Tyśmienicy, PLB060008 Puszcza Solska (zwanych dalej „ostojami”, Załącznik nr 5b) b) Wykonanie oceny liczebności i rozmieszczenia populacji dubelta Gallinago media w 20 lokalizacjach (kwadraty 1x1 km) w OSO ptaków Natura 2000: PLB060003 Dolina Środkowego Bugu (zwanych dalej „stanowiskami w ostojach”, Załącznik nr 10b). c) Inwentaryzację dubelta w 60 lokalizacjach (kwadraty o boku 1x1 km), poza ostojami kluczowymi (zwanymi dalej „stanowiskami potencjalnymi”, Załącznik nr 6b). d) Wykonanie inwentaryzacja dubelta w 20 lokalizacjach (kwadraty 1x1 km) w województwie lubelskim (zwanymi dalej „stanowiskami dodatkowymi”) wyznaczonymi przez Zamawiającego w potencjalnych siedliskach lęgowych dubelta w trakcie realizacji projektu. Lokalizacje stanowisk dodatkowych nie mogą być określona na etapie zapytania ofertowego, gdyż zależeć będą od informacji o przygodnych stwierdzeniach gatunku w trakcie realizacji projektu lub wyników badań telemetrycznych (śledzenie przemieszczeń ptaków przy użyciu nadajników GPS). 1.3.2. Zakres i przebieg prac terenowych w części I i II: 1) Inwentaryzacja dubelta w ostojach obejmie wszystkie tereny o charakterze otwartym będące potencjalnymi siedliskami dubelta (łąki, pastwiska, obszary nieużytkowane rolniczo) zaś inwentaryzacja na powierzchniach obejmie cały obszar siedlisk nieleśnych. 2) Inwentaryzacja będzie miała charakter cenzusu, należy dążyć do wykrycia wszystkich stanowisk gatunku. Inwentaryzacja w ostojach oraz na stanowiskach w ostojach musi być wykonana w jednym roku. Nie dozwolone jest więc wykonanie inwentaryzacji dubelta w danej ostoi w trakcie dwóch różnych sezonów lęgowych. 3) Ogólne założenia prowadzenia prac terenowych oraz interpretacja wyników inwentaryzacji będą zgodne z metodyką monitoringu dubelta określoną w Monitoringu Ptaków Lęgowych - Poradniku Metodycznym II wydanie GIOŚ (Korniluk i in. 2015 – zwanym dalej Poradnikiem GIOŚ). Kontrola tokowisk, ocena liczby tokujących samców wraz z opisem siedliska i warunków pogodowych będą zgodne z Instrukcją prac terenowych MONITORING DUBELTA GIOŚ (Korniluk i Maniakowski 2016, zwanej dalej „Instrukcją MDU”, Załącznik 7 – Instrukcja MDU). Dodatkowo należy również notować spłoszone i nietokujące dubelty napotkane podczas prac terenowych. 1.3.3. Zakres prac kameralnych w części I i II: Za przekazanie Zamawiającemu raportów częściowych i raportu końcowego odpowiedzialny będzie w każdej z części zamówienia Kierownik zespołu wskazany w załącznikach 2A i 2B. 1) Raporty częściowe (lata 2019 – 2021), na które składać się będą: a. Zestawienie terminów, godzin i miejsc wizyt terenowych w poszczególnych ostojach, na stanowiskach potencjalnych i dodatkowych - podsumowane w tabeli (zwaną dalej „tabelą kontroli terenowych”). Wzór tabeli kontroli terenowych wraz z przykładem stanowi załącznik nr 9 do niniejszego zamówienia. b. Skany wypełnionych Formularzy MDU odnalezionych w danym roku tokowisk dubelta. c. Tabela spłoszonych żerujących dubeltów napotkanych podczas prac terenowych zawierającą: lokalizację GPS stwierdzenia (układ WGS84, format dziesiętny), datę i godzinę stwierdzenia oraz ewentualne uwagi (zwanej dalej „tabelą żerowisk”). Wzór tabeli żerowisk wraz z przykładem stanowi załącznik nr 9 do niniejszego zamówienia. d. Raporty częściowe muszą zostać przedłożone Zamawiającemu na płycie CD/DVD, która będzie zawierać: i. Wyniki inwentaryzacji dubelta z danego roku w formie skanów wypełnionych formularzy MDU. ii. Tabelę kontroli terenowych z danego roku inwentaryzacji. iii. Tabelę żerowisk ze stwierdzeniami dubelta poza tokowiskami w danym roku inwentaryzacji. e. Raporty częściowe należy przedłożyć do 15 września 2019, 2020 i 2021 roku. 2) Raport końcowy (w roku 2022) zawierający: a. Opisowe sprawozdanie z przeprowadzonych prac terenowych w latach 2019-2021 obejmujące: przebieg prac terenowych, podsumowanie wykonanych kontroli, liczbę odnalezionych tokowisk w poszczególnych ostojach oraz na stanowiskach potencjalnych i dodatkowych wraz z oceną liczebności dubelta, ekspercki opis ogólnych warunków hydrologicznych w poszczególnych latach w ostojach i na stanowiskach potencjalnych i dodatkowych. b. Tabelę podsumowującą wyniki inwentaryzacji dubelta zawierającą nazwę stanowiska, ostoję lub ID stanowiska potencjalnego, rok stwierdzenia oraz liczbę stwierdzonych samców (na pierwszej i drugiej kontroli). c. Ekspercki opis odnalezionych stanowisk dubelta (miejsca żerowania oraz tokowiska) zawierający rodzaj siedlisk, dominujący sposób użytkowania i uwarunkowania hydrologiczne (fakultatywnie wraz ze zdjęciami stanowisk (jeżeli było możliwe wykonanie zdjęcia). d. Opracowanie kartograficzne przedstawiające rozmieszczenie tokowisk oraz liczbę stwierdzonych samców w poszczególnych latach. e. Raport końcowy musi zostać przedłożony Zamawiającemu w postaci: i. Wydrukowanych w kolorze 2 egzemplarzach, podpisanych przez Wykonawców. ii. Płyty CD/DVD zawierającej: 1. Wyniki inwentaryzacji dubelta z w formie skanów wypełnionych formularzy MDU (z roku 2022). 2. Tabelę kontroli terenowych z inwentaryzacji w roku 2022. 3. Tabelę żerowisk ze stwierdzeniami dubelta poza tokowiskami z inwentaryzacji w roku 2022. 4. Elektroniczną wersję raportu końcowego. f. Raport końcowy należy przedłożyć Zamawiającemu do 15 września 2022 roku. W przypadku, gdy Wykonawca zakończy wszystkie prace terenowe w 2021 r. wtedy raport końcowy należy przedłożyć Zamawiającemu 15 września 2021 r bez składania raportu częściowego z tego roku.

II.5) Główny kod CPV: 90700000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-09-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2022-09-15

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy wykonywania kontroli i raportów określone zostały w zapytaniu ofertowym.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.3. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Zdolności technicznej lub zawodowej (UWAGA: wykonawca, który składa ofertę na obie części zamówienia, nie może wskazać tych samych zespołów ekspertów w części I i II). Część I – Inwentaryzacja gatunku w województwie podlaskim i mazowieckim O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: dysponują zespołem co najmniej trzech osób (ekspertów), które będą brały bezpośredni udział w wykonaniu zamówienia/skierowanych do realizacji zamówienia : a) z których każda z osób posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w inwentaryzacji/monitoringu ptaków z rodziny Charadriidae lub Scolopacidae, b) co najmniej dwie osoby posiadają co najmniej roczne doświadczenie w inwentaryzacji/monitoringu i ocenie liczebności ptaków z podrzędów Charadrii lub Scolopaci, których metodyka inwentaryzacji/monitoring polega na nocnych kontrolach. c) co najmniej jedna osoba posiada co najmniej roczne doświadczenie w inwentaryzacji/monitoringu i ocenie liczebności dubelta. Przez inwentaryzację lub monitoring rozumie się opracowania autorskie/współautorskie powstałe na podstawie przeprowadzonych kontroli terenowych: publikacje naukowe, opracowania eksperckie lub uczestnictwo w programach monitoringu ptaków prowadzonych np. przez organy Państwowe (np. RDOŚ, GIOŚ, GDOŚ etc.). Przez ocenię liczebności dubelta rozumie się doświadczenie w szacowaniu liczebności gatunku w terenie na podstawie zachowań ptaków. Część II – Inwentaryzacja gatunku w województwie lubelskim O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: dysponują zespołem co najmniej trzech osób (ekspertów), które będą brały bezpośredni udział w wykonaniu zamówienia/skierowanych do realizacji zamówienia: a) z których każda z osób posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w inwentaryzacji/monitoringu ptaków z rodziny Charadriidae lub Scolopacidae, b) co najmniej dwie osoby posiadają co najmniej roczne doświadczenie w inwentaryzacji/monitoringu i ocenie liczebności ptaków z podrzędów Charadrii lub Scolopaci, których metodyka inwentaryzacji/monitoring polega na nocnych kontrolach. c) co najmniej jedna osoba posiada co najmniej roczne doświadczenie w inwentaryzacji/monitoringu i ocenie liczebności dubelta. Przez inwentaryzację lub monitoring rozumie się opracowania autorskie /współautorskie powstałe na podstawie przeprowadzonych kontroli terenowych: publikacje naukowe, opracowania eksperckie lub uczestnictwo w programach monitoringu ptaków prowadzonych np. przez organy Państwowe (np. RDOŚ, GIOŚ, GDOŚ etc.). Przez ocenię liczebności dubelta rozumie się doświadczenie w szacowaniu liczebności gatunku w terenie na podstawie zachowań ptaków. Dokumenty i oświadczenia niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu: - W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawców tego warunku należy w załączniku nr 2 do zapytania wskazać imię i nazwisko osób skierowanych do realizacji zamówienia (zespół ekspertów) oraz opisać ich kwalifikacje zawodowe. 3.4. Ponieważ doświadczenie opisane w lit. c obejmuje swoim zakresem wymagane doświadczenie w literach a i b, Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej i zawodowej za spełniony, w sytuacji gdy wszyscy eksperci będą mieli doświadczenie spełniające wymagania opisane w lit. c (dotyczy warunku w części I i części II). 3.5. Wykonawca powinien dokładnie opisać doświadczenie ekspertów, tak by wskazać na jego zakres odpowiadający wymaganiom opisanym w lit. a, b i c. 3.6. Wykonawca, który składa ofertę na obie części zamówienia nie może wykazać tego samego zespół osób, w celu potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia. Jeśli oferta, która będzie dotyczyła obu części zamówienia, będzie wykazywała ten sam zespół ekspertów dla obu części, oferta będzie odrzucona. Zespoły w obu częściach mają składać się z trzech różnych osób. 3.7. Wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty wg kryteriów oceny ofert (zg. z rozdz. 6 Zapytania) osobno w części I i II, przedstawiając doświadczenie zespołu skierowanego do realizacji Zamówienia w inwentaryzacji/monitoringu dubelta wraz z oceną liczebności samców na tokowisku, ponad doświadczenie wskazane w ramach warunku udziału w postepowaniu opisanych wyżej. 3.8. Zamawiający ma prawo żądać przedstawienia od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień co do okoliczności potwierdzających deklarowane przez Wykonawcę doświadczenie/kwalifikacje (pod warunkiem, że wyjaśnienie nie będzie prowadzić do zmiany treści złożonej oferty), ponadto przed podpisaniem umowy z wyłonionym Wykonawcą może żądać przedłożenia dokumentów potwierdzających doświadczenie i/lub wiedzę, np. umów z protokołem odbioru bez wad, opracowań, publikacji bądź raportów. 3.9. Ocena wymogów względem Wykonawcy nastąpi wg zasady: spełnia/nie spełnia. 3.10. Wykonawca nie spełniający wymogów określonych w pkt 3. podlega wykluczeniu z postępowania. 3.11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się również Wykonawcy z innych państw. Wykonawcy zagraniczni powinni wówczas przedłożyć wszystkie wymagane załączniki, na takich zasadach jak wykonawcy krajowi. 3.12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3.13. Poleganie na zdolnościach innych podmiotów 1) Wykonawcy, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu mogą polegać na zasobach innych podmiotów - informacje o tych podmiotach Wykonawca zamieszcza w ofercie załączając dokument innego podmiotu (np. zobowiązanie do współpracy), z którego będzie wynikać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału tego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2) Zamawiający wymaga, aby wskazane przez wykonawcę inne podmioty nie podlegały wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w pkt 3 zapytania– w tym celu inny podmiot zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z tytułu przesłanek określonych w pkt 3.1 i 3.2 zapytania. 3.14. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 3.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu zgodnie z art. 57 ust. 1 i 2 Dyrektywy 2014/24/UE tj.: a) nie został wobec niego wydany prawomocny wyrok z powodu dopuszczenia się jednego z następujących czynów: - udziału w organizacji przestępczej, zgodnie z definicją takiej organizacji zawarta w art. 2 decyzji ramowej Rady 2008/841/WSiSW z dnia 24 października 2008 r. w sprawie zwalczania przestępczości zorganizowanej (Dz.U. L 300 z 11.11.2008, s. 42); - korupcji, zgodnie z definicją zawartą w art. 3 Konwencji w sprawie zwalczania korupcji urzędników Wspólnot Europejskich i urzędników państw członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. L 195 z 25.6.1997, s. 1) i art. 2 ust. 1 decyzji ramowej Rady 2003/568/WSiSW (Decyzja ramowa Rady 2003/568/WSISW z dnia 22 lipca 2003 r. w sprawie zwalczania korupcji w sektorze prywatnym, Dz.U. L 192 z 31.7.2003, s. 54), jak również korupcji zdefiniowanej w prawie krajowym instytucji zamawiającej lub wykonawcy; - nadużycia finansowego w rozumieniu art. 1 Konwencji w sprawie ochrony „interesów finansowych” Wspólnot Europejskich (Dz.U. L 316 z 27.11.1995, s. 48); - przestępstw terrorystycznych lub przestępstw związanych z działalnością terrorystyczną, zgodnie z definicją zawartą odpowiednio w art. 1 i 3 decyzji ramowej Rady 2002/475/WSiSW (Decyzja ramowa Rady z dnia 13 czerwca 2002 r. w sprawie zwalczania terroryzmu, Dz.U. L 164 z 22.6.2002, s. 3), bądź podżegania do popełnienia przestępstwa, pomocnictwa, współsprawstwa lub usiłowania popełnienia przestępstwa, o których mowa w art. 4 tej decyzji ramowej; - prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu, zgodnie z definicją zawartą w art. 1 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2005/60/WE (Dyrektywa 2005/60/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 października 2005 r. w sprawie przeciwdziałania korzystaniu z systemu finansowego w celu prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu, Dz.U. L 309 z 25.11.2005, s. 15); - pracy dzieci i innych form handlu ludźmi, zgodnie z definicja zawarta w art. 2 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/36/UE (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/36/UE z dnia 5 kwietnia 2011 r. w sprawie zapobiegania handlowi ludźmi i zwalczania tego procederu oraz ochrony ofiar, Dz.U. L 101 z 15.4.2011, s. 1); b) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków lub opłacenia składek na ubezpieczenie społeczne. Okoliczność braku podstaw do wykluczenia wykonawca wskazuje w oświadczeniu własnym zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia. 3.2. Beneficjent udziela zamówienia wykonawcy unikając jakiegokolwiek konfliktu interesów, rozumianego jako sytuacja, w której bezstronna i obiektywna realizacja umowy o zamówienie przez Beneficjenta jest zagrożona z powodów związanych z rodziną, życiem emocjonalnym, powinowactwem politycznym lub narodowym, interesem gospodarczym lub jakimkolwiek innym wspólnym interesem istniejącym między Beneficjentem a wykonawcą wyłonionym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia. Z uwagi na powyższe, Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z tytułu powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Okoliczność braku podstaw do wykluczenia z tytułu powiązań kapitałowych lub osobowych Wykonawca dokumentuje oświadczeniem własnym zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do Zapytania. 2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia dla części, na którą składana jest oferta - wg załącznika nr 2A i/lub 2B do Zapytania 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo jest składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
doświadczenie zespołu ekspertów w inwentaryzacji/monitoringu dubelta wraz z oceną liczebności samców na tokowisku 50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji poszczególnych czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, pod warunkiem należytego i zgodnego z najwyższymi standardami naukowymi wykonania usługi. 3. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów określonych umową w sytuacji wydłużenia czasu uzyskania odpowiednich pozwoleń administracyjnych – o czas niezbędny do ich uzyskania. 4. Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminów realizacji zamówienia oraz terminów poszczególnych prac lub zakresu jego realizacji, wskutek czynników niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, w szczególności ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, załamanie pogody, przyczyny nie wynikające z winy Wykonawcy, które nie będą stanowiły zmiany umowy, jeśli nie wpłyną na termin wskazany w ust. 1 wykonania zamówienia, tj. 15.09.2022 r., a zostaną wskazane w protokole odbioru prac kameralnych. Czynniki niezależne od Stron umowy to w szczególności np.: a) opóźnienie lub przyspieszanie lęgów ptaków ze względu na chłodniejszy lub cieplejszy okres wiosenny, co może spowodować przesuniecie terminów kontroli terenowych, może również spowodować zmniejszenie liczby wykonywanych kontroli; b) zalanie terenu wodą, uniemożliwiające piesze dotarcie do punktów monitoringowych przez Wykonawcę, może spowodować przesunięcie terminów kontroli terenowych oraz może spowodować zmniejszenie liczby wykonywanych kontroli. 5. Zmiany umowy niestanowiące istotnej zmiany w stosunku do treści oferty są dopuszczalne za zgodą Zamawiającego i wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w § 7 ust. 1, może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w przypadku zmiany stawek podatku VAT określonych przepisami w tym zakresie. Zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona z mocą obowiązującą od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów prawa. Nowa stawka podatku VAT zostanie doliczona do ceny netto/ ceny po odjęciu wszelkich wymaganych należności publicznoprawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-08, godzina: 16:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Inwentaryzacja gatunku w województwie podlaskim i mazowieckim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługi polegającej na uzupełnieniu wiedzy o liczebności i rozmieszczeniu dubelta Gallinago media w kluczowych oraz potencjalnych ostojach gatunku w województwie podlaskim i mazowieckim, na które składać się będzie: a) Wykonanie oceny liczebności i rozmieszczenia populacji dubelta Gallinago media w OSO ptaków Natura 2000: PLB140014 Dolina Dolnej Narwi, PLB200004 Dolina Górnego Nurca, PLB200005 Bagno Wizna, PLB200008 Przełomowa Dolina Narwi (zwanych dalej „ostojami”, Załącznik nr 5a) b) Wykonanie oceny liczebności i rozmieszczenia populacji dubelta Gallinago media w 58 lokalizacjach (kwadraty 1x1 km) w OSO ptaków Natura 2000: PLB140001 Dolina Dolnego Bugu, PLB140008 Doliny Wkry i Mławki, PLB140009 Dolina Kostrzynia, PLB140015 Bagno Pulwy, PLB200002 Puszcza Augustowska (zwanych dalej „stanowiskami w ostojach”, Załącznik nr 10a). c) Inwentaryzację dubelta w 43 lokalizacjach (kwadraty o boku 1x1 km), poza ostojami kluczowymi (zwanymi dalej „stanowiskami potencjalnymi”, Załącznik nr 6a). d) Wykonanie inwentaryzacja dubelta w 10 lokalizacjach (kwadraty 1x1 km) w województwie podlaskim i/lub mazowieckim (zwanymi dalej „stanowiskami dodatkowymi”) wyznaczonymi przez Zamawiającego w potencjalnych siedliskach lęgowych dubelta w trakcie realizacji projektu. Lokalizacje stanowisk dodatkowych nie mogą być określone na etapie zapytania ofertowego, gdyż zależeć będą od informacji o przygodnych stwierdzeniach gatunku w trakcie realizacji projektu lub wyników badań telemetrycznych (śledzenie przemieszczeń ptaków przy użyciu nadajników GPS). 2. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w ramach prac terenowych i kameralnych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do umowy - zapytaniu nr DUBELT/LTO/10/2019, oraz w załącznikach do tego zapytania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90700000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
doświadczenie zespołu ekspertów w inwentaryzacji/monitoringu dubelta wraz z oceną liczebności samców na tokowisku 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Inwentaryzacja gatunku w województwie lubelskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usługi polegającej na uzupełnieniu wiedzy o liczebności i rozmieszczeniu dubelta Gallinago media w kluczowych oraz potencjalnych ostojach gatunku w województwie lubelskim, na które składać się będzie: a) Wykonanie oceny liczebności i rozmieszczenia populacji dubelta Gallinago media w OSO ptaków Natura 2000: PLB060001 Bagno Bubnów, PLB060004 Dolina Tyśmienicy, PLB060008 Puszcza Solska (zwanych dalej „ostojami”, Załącznik nr 5b) b) Wykonanie oceny liczebności i rozmieszczenia populacji dubelta Gallinago media w 20 lokalizacjach (kwadraty 1x1 km) w OSO ptaków Natura 2000: PLB060003 Dolina Środkowego Bugu (zwanych dalej „stanowiskami w ostojach”, Załącznik nr 10b). c) Inwentaryzację dubelta w 60 lokalizacjach (kwadraty o boku 1x1 km), poza ostojami kluczowymi (zwanymi dalej „stanowiskami potencjalnymi”, Załącznik nr 6b). d) Wykonanie inwentaryzacja dubelta w 20 lokalizacjach (kwadraty 1x1 km) w województwie lubelskim (zwanymi dalej „stanowiskami dodatkowymi”) wyznaczonymi przez Zamawiającego w potencjalnych siedliskach lęgowych dubelta w trakcie realizacji projektu. Lokalizacje stanowisk dodatkowych nie mogą być określona na etapie zapytania ofertowego, gdyż zależeć będą od informacji o przygodnych stwierdzeniach gatunku w trakcie realizacji projektu lub wyników badań telemetrycznych (śledzenie przemieszczeń ptaków przy użyciu nadajników GPS). 2. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w ramach prac terenowych i kameralnych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do umowy - zapytaniu nr DUBELT/LTO/10/2019, oraz w załącznikach do tego zapytania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90700000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
doświadczenie zespołu ekspertów w inwentaryzacji/monitoringu dubelta wraz z oceną liczebności samców na tokowisku 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - składanie długopisów - Werbkowice
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej - składanie długopisów Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI