„GRUPA ZAKUPOWA - Dostawa energii elektrycznej”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„GRUPA ZAKUPOWA - Dostawa energii elektrycznej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzamotuły
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Szamotulski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-16
  • Numer ogłoszenia623464-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 623464-N-2019 z dnia 2019-11-16 r.

Powiat Szamotulski: „GRUPA ZAKUPOWA - Dostawa energii elektrycznej”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Powiat Szamotulski, w niniejszym postępowaniu, działa na rzecz własną oraz jednostek samorządowych Powiatu Szamotulskiego, do dokonania których to czynności zawarł stosowne porozumienie. Podstawa prawna: art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej uPzp. Powiat Szamotulski ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły www.powiat-szamotuly.pl, www.bip.powiat-szamotuly.pl starostwo@szamotuly.com.pl tel.: 61 292 87 00, faks: 61 292 18 80 poniedziałek od 8:00 do 17:00, wtorek-czwartek od 7:30 do 15:30, piątek od 7:30 do 14:30 Lista podmiotów, na rzecz i w imieniu których działa zamawiający w ramach postępowania: 1. Powiat Szamotulski ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły, Regon: 631257986, NIP: 7872093967 2. Zarząd Dróg Powiatowych ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły, Regon: 631277227, NIP: 7872093967 3. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły, Regon: 631282406, NIP: 7872093967 4. Zespół Szkół nr 1 Gimnazjum i Liceum im. ks. Piotra Skargi w Szamotułach ul. Mickiewicza 9, 64-500 Szamotuły, Regon: 302245564, NIP: 7872093967 5. Zespół Szkół nr 2 im. Stanisława Staszica w Szamotułach ul. Szczuczyńska 3, 64-500 Szamotuły, Regon: 302245564, NIP: 7872093967 6. Zespół Szkół nr 3 im. Hugona Kołłątaja w Szamotułach ul. Mickiewicza 4, 64-500 Szamotuły, Regon: 000688019, NIP: 7872093967 7. Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach ul. Leśna 17, 64-510 Wronki, Regon: 000767428, NIP: 7872093967 8. Dom Pomocy Społecznej w Chojnie Chojno Wieś 41a, 64-510 Wronki, Regon: 001020890, NIP: 7872093967 9. Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Nowa Wieś, ul. Szamotulska 6, 64-510 Wronki, Regon: 000294912, NIP: 7872093967 10. Powiatowy Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Szamotułach ul. B. Chrobrego 8a, 64-500 Szamotuły, Regon: 301189154, NIP: 7872093967 11. Muzeum Zamek – Górków w Szamotułach ul. Wroniecka 30, 64-500 Szamotuły, Regon: 630669600, NIP: 7872093967 12. Powiatowa Biblioteka Publiczna w Szamotułach ul. Wroniecka 30, 64-500 Szamotuły, Regon: 634215505, NIP: 7872093967 Powiat Szamotulski, zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych został upoważniony przez ww. jednostki do przeprowadzenia postępowania oraz udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Powiat Szamotulski, w niniejszym postępowaniu, działa na rzecz własną oraz jednostek samorządowych Powiatu Szamotulskiego, do dokonania których to czynności zawarł stosowne porozumienie. Podstawa prawna: art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej uPzp.
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Szamotulski, krajowy numer identyfikacyjny 63125798600000, ul. Wojska Polskiego  4 , 64-500  Szamotuły, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612928700, e-mail borowiakg@szamotuly.com.pl, faks 612921880.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-szamotuly.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Powiat Szamotulski przeprowadza postępowanie. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających. Wykonawca będzie rozliczać zakup energii oraz wystawiać f-ry i rozliczać - dla każdej jednostki odrębnie.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiat-szamotuly.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna, postać papierowa
Adres:
Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64 - 500 Szamotuły, bud. C, pokój nr 003 – Kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „GRUPA ZAKUPOWA - Dostawa energii elektrycznej”
Numer referencyjny: OR.272.09.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „GRUPA ZAKUPOWA - Dostawa energii elektrycznej” 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym wolumenie 1.201.053 kWh, w tym: C12A: 319387 kWh C21: 279797 kWh C11: 82180 kWh G11: 441325 kWh C110: 400 kWh C22A: 77967 kWh Dostawy energii elektrycznej odbywać się będą dla potrzeb PPE - szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej - lokali i obiektów stanowią Załączniki nr od 2-1 do 2-12 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera także – zał. do SIWZ – istotne postanowienia umowy. 3. Dostawy energii elektrycznej będą realizowane na podstawie umowy sprzedaży zawartych pomiędzy Zamawiającym występującym w imieniu swoim oraz poszczególnych Jednostek, a Wykonawcą. 4. Przedmiotem zamówienia nie są usługi dystrybucji energii elektrycznej. 5. Jednostki posiadają, ważne do 31.12.2019 r. umowy sprzedaży energii elektrycznej, zawarte z firmą Kogeneracja Zachód S.A., ul. Czartoria 1/27, 61-102 Poznań, Regon: 301936237, NIP: 7831682193. 6. Umowy o usługi dystrybucyjne zostały zawarte samodzielnie przez poszczególne Jednostki, na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy ww. Jednostkami oraz operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). Umowy dystrybucji obowiązują na czas nieokreślony. 7. Jednostki zapewniają dostosowanie układu pomiarowo – rozliczeniowego do wymogów Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej lub innych obowiązujących przepisów w terminach umożliwiających wykonanie nin. umowy. 8. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne (tj. Dz. U. 2019, poz. 755, z późń. zm.) oraz aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających z art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp. 12. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Nie mogą stanowić roszczenia o wykorzystanie wskazanej ilości w całości, lub jakiekolwiek inne roszczenie Wykonawcy. 13. Rozpoczęcie dostawy energii elektrycznej nastąpi z dniem 01.01.2020 r., przy czym, zgodnie z obowiązującym prawem, warunkiem rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów poboru jest pozytywnie przeprowadzona, bez zwłoki, procedura zmiany sprzedawcy. 14. Zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego odczyty układów pomiarowo-rozliczeniowych są dokonywane przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, który następnie przekazuje je Sprzedawcy. W związku z powyższym Sprzedawca może więc wystawić faktury na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych od OSD, albo na podstawie szacunków. 15. Dopuszcza się możliwość wystawiania faktur szacunkowych, w celu zapewnienia ciągłości przekazywania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na zakup energii elektrycznej i uniknięcia skumulowania się znacznej kwoty za energię elektryczną na rzecz Sprzedawcy. 16. Wszelkie zobowiązania Operatora Systemu Dystrybucyjnego wobec Wykonawcy, w tym szczegóły terminów oraz sposób przekazywania danych pomiarowo-rozliczeniowych dla poszczególnych punktów poboru energii znajdują się w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej znajdującej się na stronach internetowych OSD wskazanych w Zał. Nr 1 do SIWZ. 17. Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE objętych postępowaniem przetargowym wynosi 1 miesiąc. Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE jest zgodny z miesiącem kalendarzowym. 18. Kod CPV: 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa, 09310000-5 Elektryczność. Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej: W wykazach stanowiących załączniki do SIWZ informacyjnie wskazano planowane parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących, o ile podlegać będą zmianie na etapie zawierania przez poszczególne Jednostki z OSD nowych umów na usługi dystrybucyjne lub w trakcie ich trwania.

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09310000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną, przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Zamawiający nie wymaga złożenia koncesji. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia – zał. do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie wyłącznie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 uPzp (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843); 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną, przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Zamawiający nie wymaga złożenia koncesji. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia – zał. do SIWZ. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku. 3) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ zgodnie z kryterium: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania. Zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Powyższy przepis stanowi transpozycję do polskiego porządku prawnego art. 56 ust. 2 Dyrektywy 2014/24/UE, w świetle którego w procedurach otwartych instytucje zamawiające mogą podjąć decyzję o rozpatrzeniu ofert przed sprawdzeniem, że nie ma podstaw wykluczenia, i przed weryfikacją spełnienia kryteriów kwalifikacji. Nawiązując do powyższego Zamawiający w toku czynności oceny ofert nie dokonuje podmiotowej oceny wszystkich wykonawców (ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia), nie badając nawet wszystkich wstępnych oświadczeń wykonawców. W pierwszej kolejności dokonuje Zamawiający oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym dopiero wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokonuje oceny podmiotowej wykonawcy, tj. bada oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. (Dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie) Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. VI. WYKAZ WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy składają dokumenty i oświadczenia na zasadach określonych ustawą – Pzp, w szczególności zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2016, poz. 1126, z późn. zm.) 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – zał. nr 3a i 3b do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – oświadczenia składają wszyscy ci Wykonawcy. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Formularz ofertowy. 3. Wykonawca nie składa wraz z ofertą oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, a jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu tego oświadczenia w formie oryginału w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Zał. do SIWZ. 4. (Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Ponadto – zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu. 5. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, może załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz odpowiednio wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa np. w nieprzejrzyste folie, w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści. Brak wypełnienia ww. obowiązków skutkować może jawnością całej oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w załączniku do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy, w tym istotnych postanowień umowy, w zakresie: a. zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 kWh o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym oraz zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa energetycznego oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. Warunkiem wprowadzenia zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 kWh jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT, ustawowa zmiana opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa energetycznego oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. b. zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w załączniku do Umowy, Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji punktu poboru lub włączenia obiektu przez Zamawiającego. Rozliczenie za zużytą energię elektryczną w nowym obiekcie odbywać się będzie na zasadach opisanych w umowie, tj. wg ceny wskazanej w ofercie przez cały okres realizacji umowy. c. zmiany terminu dostaw energii elektrycznej, Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu dostaw energii może być okoliczność niezależna od woli stron, d. zawsze dopuszczalne są zmiany w rozumieniu art. 144 ust. 1 uPzp, e. strony ustalają, że na wniosek poszczególnych jednostek możliwe jest zwiększenie (do 10%) lub zmniejszenie ilości obiektów oraz wolumenu energii elektrycznej (do 30%) enumeratywnie w OPZ umowy, które będzie dokonywane na podstawie zmiany przedmiotowego załącznika bez konieczności renegocjowania warunków umowy, przy czym zwiększenie - nie więcej niż 10% (art. 144 ust. 1 pkt 6 uPzp). jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. 3. Szczegółowe zapisy dot. zmian umowy zawarto w projekcie umowy (zał. do SIWZ). 4. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania udzielone zostanie wybranemu wykonawcy zamówienie poprzez podpisanie umowy na sprzedaż energii elektrycznej dla poszczególnych podmiotów wskazanych w Rozdz. I SIWZ oraz wg zapotrzebowań wynikających z zał. nr 1 do SIWZ. 5. W opisie przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowieniach umowy Zamawiający wskazał sposób dokonania rozliczeń za zużytą energię elektryczną, w tym jednostki, które będą odrębnymi Płatnikami w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej. Oznacza to, że Wykonawca wystawiać będzie faktury za zużytą energię elektryczną na Odbiorców/Płatników faktur – szczegółowy wykaz ppe stanowić będzie załącznik do Umowy sprzedaży energii elektrycznej. Należności z tytułu zakupu energii będą regulowane przez poszczególne jednostki odrębnie. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy – zał. do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-25, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Rokietnica
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI