Dostawa tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle kl. I i II, drewna kantowego,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle kl. I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków, podkładów wąskotorowych oraz prowadników modrzewiowych klejonych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-05-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-26
  • Numer ogłoszenia541152-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541152-N-2019 z dnia 2019-04-26 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: Dostawa tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle kl. I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków, podkładów wąskotorowych oraz prowadników modrzewiowych klejonych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 00004168300000, ul. Park Kingi  1 , 32-020  Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , e-mail maciej.trabka@kopalnia.pl, , faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna – Górnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kopalniawieliczka.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle kl. I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków, podkładów wąskotorowych oraz prowadników modrzewiowych klejonych
Numer referencyjny: KSW/2019/EZM/27
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I zamówienia – Dostawa tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle kl. I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków, podkładów wąskotorowych Część II zamówienia – Dostawa prowadników modrzewiowych klejonych

II.5) Główny kod CPV: 03410000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia - wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia - udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - co najmniej jednej dostawy tarcicy o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł (brutto), oraz - co najmniej jednej dostawy prowadników o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł (brutto). b) dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i/lub II zamówienia)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia:1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia; 2) wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: ­ co najmniej jednej dostawy tarcicy o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł (brutto), oraz ­ co najmniej jednej dostawy prowadników o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł (brutto). wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. 4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia – dostawa tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle kl. I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków, podkładów wąskotorowych 1. Wadium w wysokości: 5 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75 1240 4748 1111 0000 4877 8501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2019/EZM/27 - część I zamówienia Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. Część II zamówienia – dostawa prowadników modrzewiowych klejonych Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do części II zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Część I zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. Cześć II zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4, 2) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-08, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle kl. I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków, podkładów wąskotorowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część I zamówienia – Dostawa tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle kl. I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków, podkładów wąskotorowych 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle klasy I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków i podkładów wąskotorowych w następujących ilościach: Lp. Nazwa Maksymalna ilość j/m Tarcica iglasta obrzynana dwustronnie równolegle 1. Tarcica grubości 25mm klasy I spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne 70 m3 2. Tarcica grubości 32mm klasy I spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne1 70 m3 3. Tarcica grubości 50mm klasy I spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne1 80 m3 4. Tarcica grubości 25mm klasy II, długość 1250 mm, spełniająca wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne1 20 m3 Drewno kantowe 1. Drewno kantowe wymiary 200mm x 200mm spełniające wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne1 10 m3 2. Drewno kantowe wymiary 100 mm x 100 mm spełniające wymagania jakościowe zawarte w normie PN-D-96000 lub równoważne1 12 m3 Prowadnik sosnowy 1. Prowadnik sosnowy wymiary 180mm x 180mm x 6100mm wykonany zgodnie z normą PN-G-46228 lub równoważne 20 szt. 2. Prowadnik sosnowy wymiary 250mm x 120mm x 4000mm wykonany zgodnie z normą PN-G-46228 lub równoważne2 20 szt. Okorki 1. Okorki długości 1,25mb 20 mp Podkłady wąskotorowe 1. Podkłady wąskotorowe wymiary 1250mm x 160mm x 125mm 20 m3 1.2. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle klasy I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków i podkładów wąskotorowych o wartości 60 % ceny całkowitej brutto, podanej w ofercie, za dostawę w maksymalnym zakresie. Pozostałą tarcicę iglastą obrzynaną dwustronnie równolegle klasy I i II, drewno kantowe, prowadniki sosnowe, okorki i podkłady wąskotorowe o wartości 40 % ceny całkowitej brutto, podanej w ofercie, za dostawę w maksymalnym zakresie. Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 1.3. Szczegółowe warunki równoważności względem normy PN-D-96000, które będą oceniane przez Zamawiającego w przypadku zaoferowania produktu równoważnego: 1. Tarcica iglasta ogólnego przeznaczenia - klasa I Niezbędne parametry: a) obrzynana równolegle b) wilgotność drewna: nie większa niż 22% c) zabezpieczona przed sinizną d) wymiary obrzynanych desek i bali: grubość: 25, 32,50mm e) zabarwienia: - sinizna - niedopuszczalna - brunatnica i podobne zmiany barwy – niedopuszczalne - zaszarzenie – dopuszczalne zanikające przy struganiu f) zgnilizna: twarda i miękka niedopuszczalna g) chodniki owadzie: małe i duże niedopuszczalne h) pęknięcia nieprzechodzące na płaszczyznach proste – nie dopuszczalne pow. 1 mm, dopuszczalne w pasie środkowym zajmującym do ½ szerokości sztuki o łącznej długości nie większej niż ¼ i o głębokości nie większej niż ¼ grubości sztuki i) pęknięcia nieprzechodzące na płaszczyznach skośne – niedopuszczalne j) pęknięcia czołowe jednostronne – dopuszczalne o łącznej długości do 1/5 długości sztuki i do głębokości do 1/5 grubości sztuki k) pęknięcia czołowe dwustronne – dopuszczalne w pasie środkowym zajmującym do ½ szerokości sztuki o łącznej długości nie większej niż szerokość sztuki l) pęknięcia okrężne i łukowe – niedopuszczalne 2. Drewno kantowe Niezbędne parametry a) grubość 100mm b) zabarwienia: - sinizna i brunatnica oraz podobne zmiany barwy zgodnie z klasą I i II c) zgnilizna twarda i miękka - niedopuszczalna d) chodniki owadzie klasa I e) wilgotność drewna nie większa niż 22% f) zabezpieczone przed sinizną 1.4. Szczegółowe warunki równoważności względem normy PN-G-46228, które będą oceniane przez Zamawiającego w przypadku zaoferowania produktu równoważnego: a) Materiał: sosna b) Wymiar: 180 x 180 x 6100 c) Wilgotność: 15 % do 18% w stosunku do ciężaru drewna zupełnie suchego d) Prostopadłość i równoległość płaszczyzn przedniej, tylnej i bocznych. Płaszczyzna przednia powinna być równoległa do płaszczyzny tylnej. Ponadto płaszczyzny boczne prowadników prostopadłościennych powinny być do siebie równoległe. Dopuszczalna odchyłka prostopadłości płaszczyzn wynosi 2mm na grubości lub szerokości prowadnika. Dopuszczalna odchyłka równoległości płaszczyzn przedniej i tylnej oraz płaszczyzn bocznych wynosi 2mm na 1m długość prowadnika, przy zachowaniu dopuszczalnych odchyłek przekroju poprzecznego. e) Prostopadłość płaszczyzn czołowych. Płaszczyzny czołowe prowadnika powinny być prostopadłe do jego osi podłużnej. Dopuszczalna odchyłka prostopadłości wynosi 5mm na grubości lub szerokości prowadnika. f) Jakość drewna. Drewno sosnowe prowadników szybowych powinno odpowiadać wymaganiom podanym w tablicy 1. Tablica 1. Niedopuszczalne wady drewna prowadników sosnowych i modrzewiowych. Nazwa wady drewna Granice niedopuszczalności wad drewna Oblina a) niedopuszczalna na przedniej płaszczyźnie prowadnika. b) niedopuszczalna na tylnej płaszczyźnie prowadnika, jeżeli przekracza 1/10 jego szerokości. c) Niedopuszczalna na bocznych płaszczyznach prowadnika, jeżeli przekracza 1/10 jego grubości. Mimośrodkowość rdzenia Niedopuszczalna , jeżeli odległość rdzenia od krawędzi prowadnika jest mniejsza niż 25mm Sęki zdrowe zrośnięte okrągłe, owalne i podłużne. a) Niedopuszczalne sęki średnicy większej niż 50mm b) Niedopuszczalne sęki średnicy 50 ÷ 20mm jeżeli na dowolnym odcinku odległości 0,5m suma ich średnic przekracza 2/3 poprzecznego wymiaru danej płaszczyzny prowadnika. Sęki nadpsute Zepsute i wypadające a) Niedopuszczalne sęki średnicy większej niż 30 mm b) Niedopuszczalne sęki średnicy 30 ÷ 20mm jeżeli na dowolnym odcinku długości 0,5m suma ich średnic łącznie z sumą średnic sęków zdrowych przekracza 2/5 poprzecznego wymiaru danej płaszczyzny prowadnika. Skręt włókien Niedopuszczalny większy niż 10 mm na 1m Zabitki i zakorki Niedopuszczalne długości większej niż 50mm Czerwień i zbrunatnienie niedopuszczalne Zgnilizna twarda i miękka niedopuszczalne Pęknięcia powierzchniowe Niedopuszczalne głębsze niż 20mm i dłuższe niż 1/5 długości prowadnika Pęknięcia czołowe jednostronne Niedopuszczalne, jeżeli ich głębokość na płaszczyźnie czołowej przekracza 1/5 grubości lub szerokości a łączna długość przekracza 1/10 długości prowadnika Pęknięcia czołowe dwustronne niedopuszczalne Pęknięcia czołowe okrężne niedopuszczalne Chodniki owadzie niedopuszczalne Uszkodzenia przez pociski i odłamki metali niedopuszczalne 2. Szczegółowe warunki dostawy 2.1. Tarcica iglasta obrzynana dwustronnie równolegle klasy I i II, drewno kantowe, prowadniki sosnowe, okorki i podkłady wąskotorowe będą dostarczane przez Wykonawcę na zlecenia Zamawiającego, sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy w maksymalnie 40 partiach. 2.2.Tarcica w dostawie winna być sztaplowana, każda warstwa przełożona listwą o grubości od 10mm do15mm. 2.3. Przy dokonywaniu odbioru dostawy okorków przyjęty będzie przelicznik 1 mp = 0,65 m3. 2.4. Jednostkowe dostawy muszą posiadać: a) dowód wydania na zewnątrz WZ lub fakturę VAT, b) deklarację zgodności wg normy PN-G-46228 lub równoważne2 – dotyczy prowadników sosnowych, c) dokument potwierdzający spełnienie wymagań jakościowych zawartych w normie PN-D-96000 lub równoważne1 – dotyczy tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle klasy I i II oraz drewna kantowego. 2.5. Dostawa będzie następowała w terminach i ilościach określonych w zamówieniach składanych przez Zamawiającego pisemnie i jednocześnie przekazywane na adres poczty elektronicznej, z wyprzedzeniem 5 dni roboczych. 2.6. Jednorazowa dostawa tarcicy iglastej, drewna kantowego, okorków i podkładów wąskotorowych nie będzie mniejsza niż 5 m3 oraz jednorazowa dostawa prowadników sosnowych nie będzie mniejsza niż 10 szt. 2.7. Miejscem dostarczenia tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle klasy I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków i podkładów wąskotorowych jest magazyn Kopalni Soli „Wieliczka”, Park Kingi 1. Dostawa odbywać się będzie w dni robocze w godz. 6.00 – 13.00. 2.8. O przygotowaniu zleconej dostawy tarcicy iglastej obrzynanej dwustronnie równolegle klasy I i II, drewna kantowego, prowadników sosnowych, okorków i podkładów wąskotorowych Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie i pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy. 2.9. Transport będzie dokonywany przez Wykonawcę i na jego koszt. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03410000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa prowadników modrzewiowych klejonych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część II zamówienia - Dostawa prowadników modrzewiowych klejonych 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa prowadników modrzewiowych klejonych w następujących ilościach: Lp. Nazwa Maksymalna ilość j/m Prowadniki klejone modrzewiowe 1. wymiary 140mm x 160mm x 6100mm klasy GL24h wykonane zgodnie z normą PN-EN 14080 lub równoważne szt 15 2. wymiary 130mm x 140mm x 6100mm GL24h wykonane zgodnie z normą PN-EN 14080 lub równoważne3 szt 15 2 Szczegółowe warunki dostawy 2.1. Prowadniki klejone modrzewiowe będą dostarczone przez Wykonawcę na zlecenia Zamawiającego w maksymalnie dwóch dostawach. 2.2. Szczegółowe warunki równoważności względem normy PN-EN 14080, które będą oceniane przez Zamawiającego w przypadku zaoferowania produktu równoważnego: ­ drewno modrzewiowe klejone warstwowo, ­ zabezpieczone przed działaniem grzybów domowych, grzybów pleśniowych oraz owadów- technicznych szkodników, ­ czterostronnie strugane oraz sfazowane, ­ grubość warstwy w prowadniku nie może przekraczać 32mm, przy czym grubość warstwy przedniej powinna wynosić co najmniej 18mm, ­ w warstwie przedniej długość desek powinna wynosić co najmniej 2000mm a szerokość co najmniej 40mm. ­ w pozostałych warstwach długość desek powinna wynosić co najmniej 500mm, a szerokość co najmniej 40mm, 2.3. Prowadniki klejone modrzewiowe winny spełniać charakterystyczne wartości wytrzymałości i sprężystości w N/mm2 oraz gęstości w kg/m3/dla jednorodnego drewna klejonego warstwowo klasy GL 24h. 2.4 Jednostkowe dostawy muszą posiadać: a) dowód wydania na zewnątrz WZ lub fakturę VAT, b) deklarację zgodności wg normy PN-EN 14080 lub równoważne3 c) dokument potwierdzający spełnienie wymagań jakościowych zawartych w normie PN-EN 14080 lub równoważne3. 2.5. Dostawa będzie następowała w terminach i ilościach określonych w zamówieniach składanych przez Zamawiającego pisemnie i jednocześnie przekazywane na adres poczty elektronicznej, z wyprzedzeniem 8 tygodniowym. 2.6. Miejscem dostarczenia prowadników klejonych modrzewiowych jest magazyn Kopalni Soli „Wieliczka”, Park Kingi 1. Dostawa odbywać się będzie w dni robocze w godz. 6.00 – 13.00. 2.7. O przygotowaniu zleconej dostawy prowadników klejonych modrzewiowych Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie i pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy. 2.8. Transport będzie dokonywany przez Wykonawcę i na jego koszt. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03410000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę masaż erotyczny - Stryszawa
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę masaż erotyczny w dniu 01.05.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI