Dostawa produktów rafinacji ropy naftowej dla ZSLP w Białogardzie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa produktów rafinacji ropy naftowej dla ZSLP w Białogardzie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałogard
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-06-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Składnic Lasów Państwowych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-18
  • Numer ogłoszenia562584-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 562584-N-2019 z dnia 2019-06-18 r.

Zespół Składnic Lasów Państwowych: Dostawa produktów rafinacji ropy naftowej dla ZSLP w Białogardzie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Składnic Lasów Państwowych, krajowy numer identyfikacyjny 33004436400000, ul. ul. Wojska Polskiego  43 , 78-200  Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 48943113272, , e-mail krzysztof.chmura@szczecinek.lasy.gov.pl, , faks 48943113283.
Adres strony internetowej (URL): www.szczecinek.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zarząd Mienia Skarbu Państwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zs_bialogard/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zs_bialogard/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście,drogą pocztową ,przesyłką kurierską
Adres:
Zespół Składnic Lasów Państwowych w Białogardzie,78-200 Białogard ul.Wojska Polskiego 43

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów rafinacji ropy naftowej dla ZSLP w Białogardzie
Numer referencyjny: Z.270.05.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego ( przeznaczonego do napędu silników spalinowych) do magazynów paliw składnic terenowych ZSLP w Białogardzie oraz zakup benzyny bezołowiowej Pb95 przeznaczonej do napędu silników benzynowych oraz zakup olejów hydraulicznych i środków smarnych dla ZSLP . Okres obowiązywania umowy 12 miesięcy od dnia jej podpisania.

II.5) Główny kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09132100-4
09211610-0
09211000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek : Kompetencje ; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców którzy posiadają aktualną koncesję wydaną zgodnie z art. 32 ust 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 prawo energetyczne ( Dz.U. z 2018 poz. 755 z późniejszymi zmianami ) na obrót paliwami ciekłymi – dotyczy zamówień częściowych nr 1, 2, 3. W odniesieniu do zamówienia częściowego nr 4 Zamawiający nie stawia tego warunku.
Informacje dodatkowe Posiadanie przez wykonawcę aktualnej koncesji wydanej zgodnie z art. 32 ust 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 prawo energetyczne ( Dz.U. z 2018 poz. 755 z późniejszymi zmianami ) na obrót paliwami ciekłymi – spełnia warunek udziału w postępowaniu. Brak aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek I Posiadanie przez wykonawcę aktualnej polisy OC związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 100 000 PLN - dotyczy zamówień częściowych nr 1,2,3,4 Warunek II Posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 50 000 PLN - nie dotyczy zamówienia częściowego nr 4
Informacje dodatkowe Opis warunku I: Posiadanie przez wykonawcę aktualnej polisy OC z wiązanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 100 000 PLN lub wyższą - spełnia warunek udziału w postępowaniu Brak lub posiadanie przez wykonawcę aktualnej polisy OC związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę niższą od 100 000 PLN - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu Opis warunku II Posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 50 000 PLN lub wyższej- spełnia warunek udziału w postępowaniu Posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości niższej niż 50 000 PLN - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek I – minimalny poziom wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: Dotyczy zamówień częściowych nr 1, nr 2, nr 3 - dostawy paliw płynnych za kwotę nie niższą niż 200 000 zł netto rocznie a jeśli okres prowadzonej działalności gospodarczej w tym zakresie jest krótszy – wartość wykonanych dostaw nie może być niższa niż 200 000 zł netto rocznie Dotyczy zamówienia częściowego nr 4: - dostawy olejów i smarów za kwotę nie niższą niż 5 000 zł netto rocznie, a jeśli okres prowadzonej działalności gospodarczej w tym zakresie jest krótszy – wartość wykonanych dostaw nie może być niższa niż 5000 zł netto rocznie Warunek II: minimalny poziom posiadanego potencjału technicznego Dotyczy zamówienia częściowego nr 1 - dysponowanie minimum jedną cysterną do przewozu oleju napędowego (dopuszczoną do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego) wyposażoną w legalizowaną aparaturę pomiaru wydawanego paliwa Dotyczy zamówienia częściowego nr 2 - dysponowanie stacją paliw czynną w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00 w odległości do 5 km od składnicy drewna w Damnicy LUB alternatywnie: podstawienie przez Wykonawcę zbiornika naziemnego, dwupłaszczowego o pojemności nie mniejszej niż 1000 litrów spełniającego obowiązujące normy bezpieczeństwa oraz wyposażonego w legalizowany zespół pomiarowy wydawanego paliwa i pozostawienie tego zbiornika zamawiającemu w użyczeniu (nieodpłatnym) przez okres realizacji umowy Dotyczy zamówienia częściowego nr 3 - dysponowanie stacją paliw czynną w dni robocze w godzinach od 07:00 do 15:00 na terenie miasta Białogard mającą w asortymencie benzynę Dotyczy zamówienia częściowego nr 4 - dysponowanie minimum jednym pojazdem do przewozu konfekcjonowanych olejów smarnych i hydraulicznych Warunek III – spełnianie wymogów Ustawy z dnia 09.03.2017 o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów ( Dz.U.2017 poz.708 ) – dotyczy zamówień częściowych nr 1 i nr 2. Dostawca musi być zarejestrowanym użytkownikiem Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo – Celnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Warunek I – minimalny poziom wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: Dotyczy zamówień częściowych nr 1, nr 2, nr 3 - dostawy paliw płynnych za kwotę nie niższą niż 200 000 zł netto rocznie a jeśli okres prowadzonej działalności gospodarczej w tym zakresie jest krótszy – wartość wykonanych dostaw nie może być niższa niż 200 000 zł netto rocznie - spełnia warunek udziału w postępowaniu - dostawy paliw płynnych za kwotę niższą niż 200 000 zł netto rocznie a jeśli okres prowadzonej działalności gospodarczej w tym zakresie jest krótszy – wartość wykonanych dostaw niższa niż 200 000 zł netto rocznie - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu Dotyczy zamówień częściowych nr 4: - dostawy olejów i smarów za kwotę nie niższą niż 5 000 zł netto rocznie, a jeśli okres prowadzonej działalności gospodarczej w tym zakresie jest krótszy – wartość wykonanych dostaw nie może być niższa niż 5000 zł netto rocznie - spełnia warunek udziału w postępowaniu - dostawy olejów i smarów za kwotę niższą niż 5 000 zł netto rocznie, a jeśli okres prowadzonej działalności gospodarczej w tym zakresie jest krótszy – wartość wykonanych dostaw niższa niż 5000 zł netto rocznie - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu Warunek II Dotyczy zamówienia częściowego nr 1 - dysponowanie minimum jedną cysterną do przewozu oleju napędowego (dopuszczoną do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego) wyposażoną w legalizowaną aparaturę po-miaru wydawanego paliwa - spełnia warunek udziału w postępowaniu - brak w dyspozycji minimum jednej cysterny do przewozu oleju napędowego (dopuszczonej do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego) wyposażonej w legalizowaną aparaturę pomiaru wydawanego paliwa - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu Dotyczy zamówienie częściowego nr 2 - dysponowanie stacją paliw czynną w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00 w odległości do 5 km od składnicy drewna w Damnicy LUB alternatywnie: podstawienie przez Wykonawcę zbiornika naziemnego, dwupłaszczowego o pojemności nie mniejszej niż 1000 litrów spełniającego obowiązujące normy bezpieczeństwa oraz wyposażonego w legalizowany zespół pomiarowy wydawanego paliwa i pozostawienie tego zbiornika zamawiającemu w użyczeniu (nieodpłatnym) przez okres realizacji umowy- spełnia warunek udziału w postępowaniu -brak w dyspozycji stacji paliw czynnej w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00 w odległości do 5 km od składnicy drewna w Damnicy LUB alternatywnie:brak podstawienia przez Wykonawcę zbiornika naziemnego, dwupłaszczowego o pojemności nie mniejszej niż 1000 litrów spełniającego obowiązujące normy bezpieczeństwa oraz wyposażonego w legalizowany zespół pomiarowy wydawanego paliwa i nie pozostawienie tego zbiornika zamawiającemu w użyczeniu (nieodpłatnym) przez okres realizacji umowy- nie spełnia warunku udziału w postępowaniu Dotyczy zamówienia częściowego nr 3 - dysponowanie stacją paliw czynną w dni robocze w godzinach od 07:00 do 15:00 na terenie miasta Białogard mającą w asortymencie benzynę - spełnia warunek udziału w postępowaniu - brak w dyspozycji stacji paliw czynnej w dni robocze w godzinach od 07:00 do 15:00 na terenie miasta Białogard mającą w asortymencie benzynę - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu Dotyczy zamówienie częściowego nr 4 - dysponowanie minimum jednym pojazdem do przewozu konfekcjonowanych olejów smarnych i hydraulicznych - spełnia warunek udziału w postępowaniu - brak w dyspozycji minimum jednego pojazdu do przewozu konfekcjonowanych olejów smarnych i hydraulicznych - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu Warunek III - Dotyczy zamówień częściowych 1 i 2 Dostawca zarejestrowany jako użytkownik Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo – Celnych _ spełnia warunek udziału w postępowaniu Dostawca nie zarejestrowany jako użytkownik Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo – Celnych - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Koncesja na obrót paliwami ciekłymi. Polisa OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. Zaświadczenie z banku o posiadanych środkach finansowych wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. Wykaz posiadanych cystern do przewozu ON. Wykaz posiadanych stacji paliw w odległości do 5 km od składnicy w Damnicy. Wykaz posiadanych stacji paliw w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego w Białogardzie. Wykaz posiadanych pojazdów do przewozu olejów i smarów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków wprowadzenia zmian (art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 6) 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których za-mawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec nie-go podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pier-wotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku za-mówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, redukcji zamówienia maksymalnie o 20% w stosunku do wielkości pierwotnej określonej w postępowaniu, w szczególności w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy (np. gwałtowna dekoniunktura, kryzys finansowy w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych dostaw zamiennych na realizację przedmiotu umowy) 2) gdy umowa nie będzie mogła być wykonana według pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron 3) braku możliwości zbycia produktów w rozmiarze oszacowanym przez Za-mawiającego, 4) wprowadzenia znaczących ograniczeń w drodze zarządzeń lub decyzji branżowych, na terenach administrowanych przez Lasy Państwowe. 5) istotnych zmian organizacyjnych Zamawiającego polegających na likwidacji zakładu lub zamknięcia produkcji z wykorzystaniem przedmiotu zamówienia, 6) ograniczenia zakresu przedmiotu działalności Zamawiającego. 7) wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne (wojna, pożar, powódź, inne naturalne klęski, restrykcje lub prawne rozporządzenia rządu, strajki itp.), 8) zmiany ustaw lub rozporządzeń albo aktów reglamentacji wewnętrznej (w tym: zasad i instrukcji przedmiotowych) Lasów Państwowych regulujących wymogi lub zasady stosowania wyrobów będących przedmiotem niniejszej umowy 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny przedmiotu zamówienia określonej w ofercie w przypadku: 1) ustawowej zmiany na terenie Rzeczpospolitej Polskiej stawki podatku od towarów i usług lub wprowadzenia albo zmiany podatku akcyzowego w odniesieniu do surowców, z których powstaje produkt 2) zaoferowania przez Wykonawcę obniżki ceny przedmiotu zamówienia /określonej czasowo lub stałej/. 3) zmiany cen hurtowych paliw ( ON i Pb95 ) obowiązujących w Polskim Koncernie Naftowym Orlen 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany ustaw lub rozporządzeń albo aktów reglamentacji wewnętrznej (w tym: zasad i instrukcji przedmiotowych) Lasów Państwowych regulujących wymogi lub zasady nabywania lub zbywania albo stosowania przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poprzez dopuszczalność możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy, bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych, albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 144 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa ON do składnic terenowych w Podborsku,Skibnie,Jankowie Pomorskim,Łubowie Białym Borze,Kępicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa oleju napędowego do magazynów paliw zlokalizowanych na terenie składnic drewna w Podborsku,Skibnie,Jankowie Pomorskim,Łubowie Białym Borze,Kępicach w ilości 55 000 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09134100-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena za 1 litr ON 60,00
Termin realizacji zamówienia cząstkowego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa oleju napedowego do składnicy drewna w Damnicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa lub zakup oleju napędowego dla składnicy w Damnicy .Ilość dostaw 6000 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09134100-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena za 1 litr ON 60,00
Termin realizacji zamówienia lub dostepność stacji paliw 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup benzyny bezołowiowej PB95
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego w Białogardzie benmzyny bezołowiowej Pb95 w ilości 2500 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09132100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena za 1 litr 60,00
Odległość stacji paliw 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa olejów hydraulicznych i środków smarnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa do składnic terenowych Zamawiającego: oleju hydraulicznego HL 68 w ilości 150 litrów oleju hydraulicznego HM 46 w ilości 100 litrów oleju silnikowego CD 15W/40 w ilości 80 litrów oleju przekładniowego GL SAE 80W90 w ilości 60 litrów smaru litowego uniwersalnego w ilości 50 kg Oleju emulgującego do obróbki i chłodzenia 450 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09211000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
Termin realizacji zamówienia cząstkowego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Choszczno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI