DOSTAWA PALIWA, POPRZEZ TANKOWANIE Z DYSTRYBUTORA PALIWA DLA POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA PALIWA, POPRZEZ TANKOWANIE Z DYSTRYBUTORA PALIWA DLA POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W STARYM MIEŚCIE (Z/SIEDZ.) ŻYCHLIN
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStare Miasto
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-19
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście z siedzibą Żychlin
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00016334
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PALIWA, POPRZEZ TANKOWANIE Z DYSTRYBUTORA PALIWA
DLA POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W STARYM MIEŚCIE (Z/SIEDZ.) ŻYCHLIN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście z siedzibą Żychlin

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311553178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PARKOWA 17

1.5.2.) Miejscowość: Stare Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-571

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632442163

1.5.8.) Numer faksu: 632442163

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@stare-miasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: GMINA STARE MIASTO

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6652733559

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Główna 16B

1.11.4.) Miejscowość: Stare miasto

1.11.5.) Kod pocztowy: 62-571

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.11.9.) Numer telefonu: 632416216

1.11.10.) Numer faksu: 632416580

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stare-miasto.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.stare-miasto.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PALIWA, POPRZEZ TANKOWANIE Z DYSTRYBUTORA PALIWA
DLA POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W STARYM MIEŚCIE (Z/SIEDZ.) ŻYCHLIN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b401664-adfd-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004643/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA PALIWA, POPRZEZ TANKOWANIE Z DYSTRYBUTORA PALIWA DLA POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W STARYM MIEŚCIE (Z/SIEDZ.) ŻYCHLIN

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_miasto

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_miasto
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście, z siedzibą w Żychlinie oraz GMINA STARE MIASTO.
b) inspektorem ochrony danych osobowych:
• w ZGK jest Pani Mirosława Brzyska, kontakt: tel. 632442163;
• w GMINIE STARE MIASTO jest Comp-Net Sp. z o. o, kontakt: iod@comp-net.pl.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. DOSTAWA PALIWA, POPRZEZ TANKOWANIE Z DYSTRYBUTORA PALIWA DLA POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W STARYM MIEŚCIE (Z/SIEDZ.) ŻYCHLIN prowadzonym w trybie podstawowym.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 Ustawy z dnia 11 września 2019r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.)
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA PALIWA POPRZEZ TANKOWANIE POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W STARYM MIEŚCIE (Z/SIEDZ.) ŻYCHLIN:
a) oleju napędowego w ilości – 40 000 litrów
b) benzyny bezołowiowej Pb 95 (E10) w ilości – 1 500 litrów
c) benzyny bezołowiowej Pb 98 w ilości – 1 500 litrów
w systemie umożliwiającym bezgotówkowy zakup i okresowe rozliczanie na podstawie faktury zbiorczej./jeden raz w miesiącu/
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wielkość zamówienia określona powyżej stanowi oszacowany limit potrzeb Zamawiającego do dnia 31.12.2024r.
Zamawiający sporządzi i przedłoży Wykonawcy imienną listę osób upoważnionych do odbioru paliwa oraz wykaz samochodów do których tankowane będzie paliwo. Upoważnione osoby przez zamawiającego będą zobowiązane do pokwitowania wydanego paliwa na karcie wydania.
2) Paliwo może być pobierane do pojazdów z poza wykazu na podstawie pisemnego upoważnienia.
3) Realizacja zamówień na sukcesywne dostawy paliw do pojazdów służbowych Zamawiającego odbywać się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie do zbiorników paliwa sprzętu silnikowego na stacjach benzynowych należących do wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy. Tankowanie paliwa do kanistrów odbywać się będzie na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego.
4) Realizacja umowy odbywać się będzie na podstawie ilości faktycznie zatankowanych paliw płynnych do kwoty zabezpieczonej na ten cel w budżecie Zamawiającego na rok 2024
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb (lub innych) nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Z podanej łącznej ilości paliwa Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 60%. W związku z możliwością ograniczenia przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenie do Zamawiającego z tego tytułu.
6) Zaoferowane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym paliw ciekłych wg Polskiej Normy:
 olej napędowy musi być zgodny z Polską Normą PN-EN 590
 benzyna bezołowiowa Pb 95 zgodna z Polską Normą PN-EN 228 +A1: 2017-06
 benzyna bezołowiowa Pb 98 zgodna z Polską Normą PN-EN 228 +A1: 2017-06
oraz wymaganiom określonym w:
 Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023r., poz. 1314 t.j.),
 ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. 2023r., poz.846 ze zm.).
Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca stosował w okresie zimowym paliwa o parametrach i właściwościach zgodnie z wytycznymi w/w Rozporządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przy odbiorze paliw świadectwa jakości aktualnej dostawy.
7) Ewidencja ilościowa pobranego paliwa do pojazdów jak i kanistrów odbywać się będzie na podstawie dokumentu WZ (wydanie na zewnątrz).
8) Zamawiający nie przewiduje zakupu paliw przy użyciu kart paliwowych.
9) Sposób rozliczania należności:
- Wykonawca określi cenę oferty jako cenę brutto za 1 litr oleju napędowego/benzyny z uwzględnieniem podatków, ściśle według formularza ofertowego, uwzględniając wszelkie koszty wynikające z realizacji zamówienia. Cena oferty i jej składniki cenotwórcze (cena producenta + upust dostawcy) powinny zostać określone z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Rozliczenia z wybranym Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej.
- Sposób obliczenia ceny oferty: Cenę oferty Wykonawca zobowiązany jest obliczyć zgodnie z załączoną tabelą w Formularzu ofertowym.
- Obliczona cena oferty posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.
Przy obliczaniu ceny dostawy oleju napędowego/benzyny będzie przyjmowana za podstawę cena netto producenta oleju napędowego/benzyny na dzień tankowania przez Zamawiającego oraz zaoferowany przez Wykonawcę stały upust, powiększona o należny podatek VAT.
- Zapłata należności z tytułu sprzedaży paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie dokonywana przez Zamawiającego w oparciu o zakupioną ilość.
- Faktury za transakcje dokonane przez Zamawiającego z użyciem WZ (wydanie na zewnętrz), wystawiane będą przez Wykonawcę raz w miesiącu, po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysłane/dostarczone Zamawiającemu wraz z wydrukiem zestawienia transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym zawierającym:
a) nr dowodu WZ (wydanie na zewnętrz), na którą dokonano zakupu,
b) nr rejestracyjny pojazdu,
c) datę i godzinę dokonania zakupu,
d) ilość zakupionego paliwa,
- Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu na wskazane konto Wykonawcy.
- Faktury będą wystawiane za pełny okres rozliczeniowy i obejmować będą należności z tytułu sprzedaży paliw dokonanej w tym okresie na rzecz Zamawiającego.
- W danym miesiącu ustala się 1 okres rozliczeniowy.
- Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.
- Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie pobrane paliwa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według kryteriów SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022r. poz. 1385 ze zm.) - co najmniej na okres od dnia złożenia oferty do końca trwania umowy.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują co najmniej jedną stacją paliw zlokalizowaną na terenie Gminy Stare Miasto, czynną 7 dni w tygodniu 24h na dobę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca składa ww. oświadczenie każdego z tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022r. poz. 1385 ze zm.) - co najmniej na okres od dnia złożenia oferty do końca trwania umowy.
• Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wykaz stacji według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

• Formularz ofertowy.
Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza ofertowego, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w załączonym wzorze Formularza oferty.
• oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do SWZ,
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2a do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
• zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – JEŻELI DOTYCZY - do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ. Zobowiązanie lub inne dokumenty muszą określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasób,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą
• pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy.
2. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia nw. okoliczności:
1) zmianie uległy: adres/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz inne dane ujawnione w rejestrach publicznych,
2) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy,
3) zmianie uległy stawki podatku od towarów i usług (VAT),
4) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
5) zaprzestanie prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę.
3. Żadna zmiana nie może zostać uczyniona wstecznie. Jakakolwiek zmiana w Umowie, która nie została dokonana w formie aneksu zostanie uznana za nieważną.
4. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego
b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego
c. wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie kodyfikuje ogólnego charakteru umowy
b. wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne i jest mniejsza niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
5. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do pierwotnej umowy;
b) wprowadza warunki, które, gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści;
c) narusza równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w pierwotnej umowie;
d) w sposób znaczny rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy;
e) polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
6. Przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie terminu obowiązywania umowy, ilości nabywanego paliwa i wysokości wynagrodzenia na czas oczekiwania na przeprowadzenie przetargu i podpisanie umowy na dostawę paliwa na rok 2025r., przy czym wartość zmiany nie może przekraczać 20% wynagrodzenia umownego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_miasto

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników - Ostrów Wielkopolski
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników z Ukrainy. Ilości zmiennie co do pory roku od 50 do 200 miejsc. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI