„Dostawa paliwa gazowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie w 2024

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa paliwa gazowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie w 2024 roku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzałkowo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-27
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej w Strzałkowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-14
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00553814
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa paliwa gazowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie w 2024 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Strzałkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Strzałkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-420

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsstrzalkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsstrzalkowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliwa gazowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie w 2024 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-272a3ad6-9a64-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047720/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliwa gazowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie na 2024r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-272a3ad6-9a64-11ee-953e-c2ea26915e21

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia (dalej: e-Zamówienia). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem platformy e-Zamówienia komunikacja może być prowadzona za pomocą poczty elektronicznej poprzez skrzynkę e-mail o adresie wskazanym w rozdziale XI ust. 1 SWZ, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie za pośrednictwem platformy e-Zamówienia.
Adres: https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Ilekroć w SWZ lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej prowadzonego postępowania należy przez to rozumieć stronę internetową wskazaną w rozdziale I ust. 10 SWZ.
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-272a3ad6-9a64-11ee-953e-c2ea26915e21

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia elektronicznych dokumentów lub oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie oświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz informacji do Zamawiającego na platformie e - Zamówienia ze względu na błędy
w transmisji danych, w tym błędy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych Wykonawcy, systemów zasilania lub też okolicznościami zależnymi od operatora zapewniającego transmisję danych.
W zależności od formatu podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (wewnętrzny, zewnętrzny), Wykonawca dołącza uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny):
dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES,
Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Strzałkowie (dalej: DPS) reprezentowany przez Dyrektora DPS-u, z siedzibą: ul. Pułaskiego 1 62-420 Strzałkowo.
Dane kontaktowe: nr telefonu: (63) 275 00 97, adres email: sekretariat@dpsstrzalkowo.pl
W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez DPS. Dane kontaktowe: nr telefonu: 509 776 801, adres email: iod@selcom.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następującym celu:
a) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO - w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, m.in. w celu
rejestracji składanych ofert, wykonania wyboru Wykonawcy na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 roku, poz. 1605 ze zmianami),
b) obsługi archiwum zakładowego na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 164) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14 z 2011 roku, poz. 67 ze zmianami) w związku obowiązkiem prawnym archiwizacji dokumentacji związanej z realizacją celu głównego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązany do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
W przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS/D/3310/2/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z usługą dystrybucji paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego typu E (CN 2711 21 00), dla budynku Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie przy ul. Pułaskiego 1 oraz ul. Kościuszki 16, 62-420 Strzałkowo do celów opałowych.
2. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla wszystkich PPG objętych postępowaniem jest Polska Spółka Gazownicza Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie obszar taryfowy poznański.
3. Minimalne ciśnienia paliwa gazowego przy jakim dostarczane będzie paliwo gazowe nie może być niższe niż 1,6 kPa. Prognozowane szacunkowe zużycie paliwa gazowego w okresie 12 miesięcy wynosi 616 952 kWh .
4. Podana ilość będzie służyć do porównania ofert. Postępowanie dotyczy trzech punktów poboru gazu o numerach:
8018590365500044431292 (grupa taryfowa BW-3,6),
8018590365500044430288 (grupa taryfowa BW-4),
8018590365500019152145 (grupa taryfowa BW-5).
5. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla wszystkich PPG objętych postępowaniem jest Polska Spółka Gazownicza Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie- obszar taryfowy poznański.
6. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki do SWZ: Załącznik nr 3 Wykaz obiektów Zamawiającego oraz załącznik nr 7 projektowane postanowienia, które zostaną wprowadzone do zawieranej umowy. Umowa może zostać sporządzona na wzorcu Wykonawcy, uwzględniając zapisy o których mowa w Załączniku nr 7 do SWZ.
7. Obecnym dostawcą jest PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa. Obecna umowa obowiązuje do dnia 31.12.2022r. Realizacja nastąpi po skutecznym zgłoszeniu umowy do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
8. Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z Operatorem Systemu Dystrybucji niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia dostaw gazu. Dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1996 - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia powinny być zgodne z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
9. Prognozowane zużycie paliwa gazowego ma charakter orientacyjny i jest górną granicą zużycia przez Zamawiającego. W przypadku różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził roszczeń finansowych innych niż te, wynikające z ilości faktycznie zużytego paliwa gazowego.
10. Rozliczenie sprzedaży odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia paliwa gazowego przy cenach zawartych w aktualnej taryfie wykonawcy oraz taryfie OSD. Zamawiający informuje, że jest zwolniony z podatku akcyzowego na podstawie art. 31 b ust. 2 pkt 2 Ustawy o podatku akcyzowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 143 z późn. zm.).
11. Zamawiający oczekuje zastosowania ceny jednostkowej zgodnie z uregulowaniami zawartymi w ustawie z dnia 26 stycznia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców paliw gazowych w związku z sytuacją na rynku gazu (Dz. U. z 2022 r., poz. 202.) lub innymi przyszłymi uregulowaniami ustawowymi kształtującymi wzajemne stosunki stron w zakresie płatności i rozliczeń.
12. Zamawiający złożył/złoży oświadczenie Odbiorcy Paliw Gazowych o przeznaczeniu paliwa gazowego o których mowa w art. 62bb ust. 1 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne.
13. Zamawiający nie ma zawartych umów lub aneksów uniemożliwiających zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SWZ.
14. Ustalenia ilości pobranego paliwa gazowego dokonuje się na podstawie iloczynu wielkości zużycia paliwa gazowego, ustalonej w jednostkach objętości na podstawie wskazań układu pomiarowego oraz współczynnika konwersji zgodnie z zasadami określonymi w § 38 Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 15 marca 2018 r. sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie paliwami gazowymi (Dz.U. z 2021 r. poz. 280 ze zm.).
15. Rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistych wskazań układu pomiarowego oraz zgodnie z okresem rozliczeniowym OSD, w oparciu o odczyty dokonywane przez OSD.
16. Wykonawca będzie pełnił funkcję operatora handlowego i podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla paliwa gazowego sprzedanego do PP Zamawiającego. Bilansowanie rozumiane jest jako pokrycie strat wynikających z różnicy zużycia gazu prognozowanego stosunku do rzeczywistego w danym okresie rozliczeniowym.
17. Koszty związane z bilansowaniem handlowym oraz przygotowywaniem zgłaszaniem grafików zapotrzebowania na paliwo gazowe do Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zwanego dalej „OSD”, winny być́ uwzględnione w cenie.
18. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części ze względu na to, że w ramach zamówienia nie da się wyodrębnić kilku zadań, etapów trwania zamówienia, które umożliwiałyby złożenie oferty przez Wykonawców specjalizujących się w wąskiej dziedzinie działalności. Dodatkową trudnością byłoby kontrolowanie wykonanie zamówienia, wydatkowanie finansów w przypadku Umów zawartych z kilkoma Wykonawcami na ten sam przedmiot zamówienia w sytuacji, gdy obowiązywały inne ceny jednostkowe za paliwo gazowe dla poszczególnych grup taryfowych.
19. Wspólny Słownik Zamówień CPV:

4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najwyższy bilans punktów w kryterium „cena” – C. Powyższemu kryterium Zamawiający przypisał następujące znaczenie:

Kryterium Waga Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Cena 100%
Cena najniższej oferty brutto (w zł w gr)
C = ………………………………….... x 100 pkt
Cena badanej oferty brutto (w zł w gr )

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W terminie składania oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu ofertę zawierającą poza formularzem oferty (załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty):
1) Formularz asortymentowo - cenowy zamówienia, (załączniki nr 2 do SWZ - Formularze asortymentowo - cenowe).
2) Aktualne na dzień składania oferty oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3) Dokument z którego wynika uprawnienie do podpisania oferty.
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (np. CEiDG, KRS),
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
7) Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna):
1) W formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty) należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i ich adresy.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania (do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia). Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego z pełnomocnikiem.
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczenie Wykonawcy
o braku podstaw wykluczenia w zakresie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1 - pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.
z 2023 roku, poz. 1497 ze zmianami) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SWZ
- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania).
4) Dokumenty, o których mowa w rozdziale X ust. 2 SWZ, obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W tym przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
2. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu wszystkich partnerów.
4. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartych umów w sprawie zamówienia publicznego w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektach istotnych postanowień umów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Trzcinica
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI