Dostawa opału w postaci węgla kamiennego typu ekogroszek do Szkoły Podstawowej w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa opału w postaci węgla kamiennego typu ekogroszek do Szkoły Podstawowej w Kandytach” – 100 ton.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGórowo Iławeckie
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-02-05
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA W KANDYTACH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00072082
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa opału w postaci węgla kamiennego typu ekogroszek do Szkoły Podstawowej w Kandytach” – 100 ton.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA W KANDYTACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001125399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kandyty 77

1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 761-92-35

1.5.8.) Numer faksu: 89 761-90-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkandytyzamowienia@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkandyty.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opału w postaci węgla kamiennego typu ekogroszek do Szkoły Podstawowej w Kandytach” – 100 ton.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab08a94c-bdf6-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab08a94c-bdf6-11ee-9897-f6855eb846c0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamówienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadający konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na
ePUAP.ma dostęp do następujących formularzy” Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „
Formularzado komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini portal ( link:
https://miniportal.uzp.gov.pl Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5. Zamawiający, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów
elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320) dalej jako „Rozporządzenie” określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu
elektronicznego jako: dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisanie formatem PAdES lub XAdES, 9. Zamawiający dopuszcza
podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy zaleca podpisanie dokumentów formatem XAdES.
6. Zamawiający wskazuje, iż nie udziela informacji w zakresie postępowania drogą telefoniczną.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zg z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlam. Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w związku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swob. o przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”)
informujemy, że:1) admin. Pani/Pana danych osob. jest Dyr. SP w Kandytach, Kandyty 77, 11-220 Górowo Ił., tel. 89 761-92-35,
email: spkandyty@wp.pl. 2) adm. wyznaczył IDO, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. Do IOD
należy kierować wył. sprawy dot. przetw. danych osob., w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO. 3) Pani/Pana dane
osob. przetw. będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetw. jest niezbędne do wypełnienia obow. prawnego ciążącego na adm..
Celem przetwarzania danych osob. jest prowadzenie procedur związanych z udzielaniem niniejszego zamówienia publ., zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – PZP (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą PZP”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osoB. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokum. postęp. w oparciu o art. 74
ustawy PZP.Nr postępowania: ZP.261.2023 5) Pani/Pana dane osob. będą przech., zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od
dnia zakoń. postęp. o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przech. obejmuje cały czas
trwania umowy. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osob. bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustaw.
określonym w przepisach ustawy PZP, związ. z udziałem w
postęp. o udziel. zamów. publicz.. Konsekwencją niepodania danych osob. będzie wykluczenie z postęp. o udziel. zamówienia
publicznego. 7) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osob. Pani/Pana
dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie admin. niewspółmiernie dużego wysiłku może
zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania nazwy lub daty postęp. o udzielenie zamów. publ. lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoń. postęp. o udziel.
zamów.); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamów. publicz. ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym
z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na
adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osob.; b) prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podst. art.
21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osob., gdyż podst. prawną przetw. Pani/Pana danych osob. jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO; 10) Pani/Pana dane osob. nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa opału w postaci węgla kamiennego typu ekogroszek do Szkoły Podstawowej w Kandytach” – 100 ton.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami i ich wagą:
Kryterium 1. cena oferty ( C)
Znaczenie procentowe kryterium 80%
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 80 pkt
Kryterium 2. Termin dostawy (T)
Znaczenie procentowe kryterium 20%
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
3. Zamawiający może na każdym postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego
Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postepowania

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Kętrzyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI