Dostawa opału do obiektów komunalnych Gminy Marianowo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa opału do obiektów komunalnych Gminy Marianowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMarianowo
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-04
  • ZamawiającyGMINA MARIANOWO
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-26
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00414218
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa opału do obiektów komunalnych Gminy Marianowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARIANOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mieszka I 1

1.5.2.) Miejscowość: Marianowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-121

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915613866

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@marianowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opału do obiektów komunalnych Gminy Marianowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac2af99c-5c5f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014885/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 dostawa opału

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

gminamarianowo.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: gminamarianowo.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: poprzez platformę

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych jest Gmina Marianowo. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.marianowo.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 179000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału do obiektów komunalnych Gminy Marianowo w ilości do 36 ton węgla „orzech” oraz do 56 ton pelletu.
2.Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące parametry:
1) węgiel „orzech” – gr. 20-80 mm o wartości opałowej nie niższej niż 24000 kJ/kg, zawartość popiołu do 5%, zawartość siarki do 0,6%
2) Pellet – surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych , bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepiszcze czy utwardzacze; średnica 6-8 mm; długość do 35 mm; maksymalna zawartość popiołu do 0,7%; wartość opałowa minimalna 18 MJ/kg [5,0 kWh/kg];gęstość minimalna 600/m³; zawartość wody do 10%; zgodność z normą EN 14961-2.
3.Przewóz i rozładunek opału dokonywany będzie na koszt Wykonawcy, po telefonicznym zamówieniu i podaniu miejsca dostawy przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni licząc od dnia zamówienia.
4. Wykaz miejsc dostawy opału na terenie Gminy Marianowo:
1) Urząd Gminy w Marianowie, ul. Mieszka I 1 – węgiel
2) Świetlica wiejska w Dzwonowie, Dzwonowo 24 – pellet
3) Świetlica wiejska w Sulinie, Sulino 20 – pellet
4) Budynek komunalny w Dzwonowie, Dzwonowo 62 – węgiel
5) Gmina Marianowo NIP 854-22-26-578, Szkoła Podstawowa NIP 854-213-56-34 w Marianowie, ul. Mieszka I 2A - pellet
6) Gmina Marianowo NIP 854-22-26-578, Szkoła Podstawowa NIP 854-213-56-34 w Marianowie, ul. Jeziorna 15 – węgiel
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15.
6. Przekazanie dostawy opału będzie odbywać się przy udziale przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia dostawy opału w obecności Wykonawcy.
8. Do dostawy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć aktualny certyfikat jakości potwierdzający parametry jakościowe dostarczonego opału.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości pobrania w obecności Wykonawcy próbki w postaci worka węgla i worka pelletu. Worek zostanie zaplombowany 2 plombami (plomba Wykonawcy i Zamawiającego) w obecności Stron, zaewidencjonowany i opisany. Z ewidencji oraz opisu worka winno wynikać: z jakiej dostawy pochodzi, z którego dnia, ile w tym dniu dostarczono opału. Próbka może zostać przekazana do badania przez Zamawiającego.
10. W razie stwierdzenia negatywnego wyniku badań, tj. niezgodności dostarczonego opału z parametrami wskazanymi w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu koszty wykonanych badań, dostarczyć opał zgodny z wymaganiami w terminie kolejnych 2 dni od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo wstrzymać zapłatę wynagrodzenia za wadliwą dostawę do czasu dostarczenia towaru o prawidłowych parametrach.
11. Do każdej dostawy pelletu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć certyfikat jakości potwierdzający parametry jakościowe dostarczonego pelletu wraz z dokumentem WZ zawierającym oznaczenie partii paliwa, jego ilości, oznaczeniem zakładu wytwórcy oraz datę i miejsce załadunku. Certyfikat jakości pelletu należy przedstawić w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
12. W przypadku niedostarczenia certyfikatu wraz z dostawą Zamawiający odmówi przyjęcia pelletu do momentu dostarczenia certyfikatu potwierdzającego wymagane przez Zamawiającego właściwości dostarczonego pelletu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi wykaz co najmniej dwóch wykonanych dostaw opału, każda o wartości min. 50.000,00 zł brutto, nie później niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykazane dostawy muszą dotyczyć dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – nie dopuszcza łącznego spełniania warunku przez Wykonawców, tj. co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać przedmiotowy warunek samodzielnie.
5. W sytuacji wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
7. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zamówienia w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
3. Wykaz dostaw

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: gminamarianowo.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-04 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę przekładniowej skrzyni biegów i uszczelnienie silnika Ursus c360 3p- Dobra
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę przekładniowej skrzyni biegów i uszczelnienie silnika Ursus c360 3p. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI